It is currently Thu Mar 28, 2024 12:15 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Forslag fra Mona, "Føler du deg urettferdig behandlet a
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 1:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Forslag fra Gruppen til Familiens Selvstendige Rett, se denne.

FØLER DU DEG URETTFERDIG BEHANDLET AV BARNEVERNET?

Slik ser de "lappene" ut som jeg har sendt rundt til folket i Gruppen til Familiens Selvstendige Rett:

FØLER DU DEG URETTFERDIG BEHANDLET AV BARNEVERNET? Din anonymitet beskytter ikke deg, men barnevernet. -Organiser deg i Gruppen til Familiens Selvstendige Rett, ring til Mona Lygre, tlf. 53510211.

Nederst på arket lagde jeg små rubrikker som jeg skrev nummeret mitt på, slik at folk kunne rive av en liten lapp med mitt telefonnummer på.

Men, nå skal vi oppgradere "lappene", det skal stå: Ring til John Bendiksen, tlf. 57869433, 90969277, eller Mona Lygre tlf. 53510211. Se BarnasRett.no, likestilling.com, forum.r-b-v.net

Telefonnumrene og internett-adresser skal også stå på de små rubrikkene.

Disse "lappene" kan du kopiere og skrive inn ditt eget navn og telefonnummer på, hvis du er "tøff i trynet"!

Du kan også forandre på setningene og legge til mer tekst, dersom du ønsker det.

Du kan også sette denne annonsen inn i lokalavisen din, gjerne med ditt eget navn og tlf.nr.

Jeg trenger avlastning, så det hadde vært svært kjærkomment om du vil være med å samle inn nye deltakere til oss.

Jeg skriver: Lag mange kopier av dette arket (som de har fått tilsendt). Klipp delene fra hverandre og heng dem opp på kjøpesentre, legekontor, sosialkontor, helsestasjoner osv. Utstyr deg med teip og mange tegnestifter. Og fortsett å henge opp lappene, for barnevernssympatisører kommer til å rive dem ned like fort som du henger dem opp. God arbeidslyst og husk på at du kommer til å få mange nye gode venner gjennom denne lille aksjonen.

PS: Heng kun opp lappene på godkjente oppslagstavler, for ellers så vil vi fremstå som useriøse.

Og jeg legger til: -Du, jeg fikk bot for å ha hengt opp lappene i busskur i Trondheim, selv om jeg aldri har vært i Trondheim...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
http://spre.r-b-v.net/gfsr.pdf

Har pyntet litt på plakaten du kan henge opp. Prøv linken over.

Avlast gjerne de som er nevnt der, som nevnt over.

Vi kan bare vinne kampen om mange tar ansvar. Om ikke blir vi kun noen få som sliter oss ut.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]