It is currently Sat Apr 27, 2024 9:50 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: FN
PostPosted: Sat May 31, 2008 7:57 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
gå inn å kommenter

http://www.fn.no/nyheter/ny_fn_konvensj ... te_i_kraft


Top
 Profile  
 
 Post subject: Sikkerhetskopi av innlegg til nå...
PostPosted: Sun Jun 01, 2008 2:04 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Kommentar fra Gerd June (42) 31. mai 2008
Ny FN-konvensjon trådte i kraft
mange familer blir utsatt av barnevernet overgrep der familien har funsjonshemmede barn eller en av foreldrene er funsjonshemmet.dette må vel være brudd på fn konvensjon art 23.
disse familenen har krav på hjelp gjennom sosialtjenesteloven §4-2


Kommentar fra Lena Synnøve Olsen (41) 31. mai 2008
Barnefordelig
Barnevernet bruker den ene av forelderen til å gå mot den andre, sånn at dommere og rettsinstanser blir påvirket til å tro det barnevernet eller den ene av foreldren forteller.

Barnevernet bruker hyppig §4-12 i barnevernsloven for å få tak i barn som overhode ikke blir mishandlet på noe som helst måte. Selv der som det kun er bruk for tiltak i hjemmet over kort tid, vil barnevernet gjennomføre omsorgovertakelser på omsorgsovertakelser.

Barnevernet går også imot andre av Norges lover: I flere tilfeller har foreldre og barn mistet hverandre fordi de har hjemmeundervisning som beviselig går bra. Barnevernet påstår noe helt annet enn det testene av barna sier. testene er de samme som barn i ofentlig skole får...






Kommentar fra Mona Lygre (47) 31. mai 2008
Mange brudd på den nye loven i Norge
Og jeg siterer Gerd June:

Svært mange familier blir utsatt for unødvendige inngrep (overgrep) fra barnevernet hvor familien har funksjonshemmede barn, eller / og hvor en av foreldrene er funksjonshemmet. Dette er et opplagt brudd på FNs konvensjon art 23. Disse familiene har krav på hjelp gjennom sosialtjenesteloven §4-2, men blir istedet for henvist til barnevernet som konkluderer med "omsorgssvikt". ???


Kommentar fra Kristin Brataas, Sekretær for Demokratene Akershus Fylkeslag, Leder Demokratene Bærum (43) 31. mai 2008
Norske myndigheter bryter konsekvent Grunnlovens § 110 C, EMK's artikler, FN konvensjon om barns rettigheter, Kvinnekonvensjonen, Lov om diskriminering mv
Norske mynigheter bryter konsekvent og med fullt overlegg overnevnte konvensjoner, de bryter også den Norske grunnloven.

Storting og regjering som bærer hovedansvaret for offentlige ansattes med fleres systematiske og taktiske overgrep mot nasjonens egen befolkning bløffer verden utad om at forholdene i Norge skal være så tilsynelatende bra når Norge er det landet som bryter overnevnte konvensjoner mest sett i forhold til populasjonen.

Når det gjelder det norske rettssystemet så er det heller ikke noe ukjent fenomen at de norske domstolene i 99,99 % av tilfellene er å betrakte som "kjøpt og betalt" av den den norske stat.

Det er mange såkalte yrkesgrupper som livnærer seg på taktiske og systematiske overgrep mot nasjonens borgere, det er sakkyndige synsere som tjener millioner av kroner på myndighetsovergrep av ymse slag, likeså er det svært mange advokater som har sugerøret langt ned i statskassen - og det dem ikke får hentet ut fra statskassen tar dem fra den vanlige dødelige mann og kvinne.

Barnevernssaker og såkalte barnefordelingssaker foregår bak lukkede dører slik at ikke allmennheten skal få vite hva som foregår av forfalskede oppkonstruerte historier der blant annet barnevernet tar parti med den ene forelderen, som oftest tar dem parti med den forelderen som utøver familievold - politiet er også med på å dekke over voldsutøvere i tverrfaglig kameraderi med barnevernet og evt andre offentlige instanser.

Etter rett så bør de ansvarlige i stortinget og de ansvarlige i regjeringen samt ansvarlige dommere stilles for riksrett for forbrytelser mot menneskeheten i Norge for tvangsplittelser av familier, slekter på påstander uten snev av tekniske beviser.

Deres medskyldige skal etter rett stilles ansvarlige for sine groteske handlinger mot sine medmennesker som barnevernsovergrep, såkalte barnefordelingsaker der barnevernet dommere og enkelte advokater samt løgnaktige psykologer er involverte, det gjelder også for dem som driver med menèd i retten.

Norske myndigheter driver med diskriminering av egne borgere, det gjelder ikke bare de som er funksjonshemmede - men også friske oppegående mennesker uten lyter av noen slag.




Kommentar fra Liv Marit Bakke, GFSR Fredrikstad (41) 31. mai 2008
Fosterhjem = brudd på EMK art 8
Signerer di andre kommentarene her. Å som om ikke disse ovennevnte bruddene er nok, er fosterhjemspraksisen også mange brudd i seg selv. Fler å fler familier opplever at søsken havner i ulike fosterhjem og at kontakten blir brutt både med hverandre og sine biologiske foreldre og slektninger. Angivelig fordi fosterhjem ikke har tid og ork til å ta seg av søsken. Vi ser likevel at di samme fosterhjem har tatt til seg flere barn. Det er dermed mange barn i et fosterhjem som ikke deler samme biologiske familie.


Kommentar fra Anita Haug (37) 31. mai 2008 barnevern og kommunal hjelp
Jeg har to barn med funksjonshemning....og de har aldri blitt ivaretatt i det kommunale systemet i Rana kommune....men familien vår er blitt trakasert over år....

Vi foreldre har gjort det vi absolutt kan for disse barna...men føler at det eneste kommunen gjør er å ta fra våre barn flere og flere rettigheter...det siste var kutt i skolen...hvor de hadde hatt krav på assistent...men får dette ikke når det er mangler på resurser....begge har invilget hjelp etter § 5.1 i opplæringsloven...Det eldste barnet har det gått riktig ille med....barnevernet har forfulgt han og pådratt han store psykiske skader som nok vil vedvare hele livet....akkurat nå i skrivende stund er han på rømmen ....det siste han sa før han dro var at han ikke hadde noe å leve for lengre....har er savnet og politiet leter etter han.....jeg håper virkelig han kommer til rette i god behold....ellers blir det atter et liv på statistikken hvor barnevernsoffer tar sine liv....det er graverende at vi i Norge skal behandle barn slik???
Denne gutten bor i dag på institusjon.....den 23 Juni starter rettsak i tingretten .....det fordi barnevernet også skal flytte vår sønn som har asperger syndrom....det er en skam....og de vil komme til å ødelegge gutten totalt....Han er kortvokst ....og bekymringsmeldingen som førte til denne omsorgsovertakelsen var en eneste sund strømpebukse ....og en bukse som var litt for lang i bena og størrelsen på denne var høyere i år ...en det gutten selv er...men det er fordi jeg har problemer å finne klær som passer....i og med at han er så liten og at han der kraftig.....han har også et kromosom avvik....men han klarer seg godt i skolen, har to dager fraver i år for forkjølelse....Han er en herlig gutt.....som ikke mangler noe...jeg har skrevet et skriv....som jeg gjerne vil dele med dere....

Hvorfor motstand mot barnevernet?
Barnevern – Jeg undrer meg stadig….og tenker mye på hvorfor jeg blir så sint på barnevernsansatte, hvorfor dette sinnet som får meg til å eksplodere??

Svaret er jo simpelthen enkelt…

Det er for at jeg føler at de gjør en simpel jobb rett og slett.

Vi er da voksne mennesker, som faktisk krever * respekt * på lik linje med alle andre mennesker på denne jord.

Vi gjør en jobb, hvær dag, i mitt tilfelle har jeg hatt tre barn med særskilte behov, og de som vet noe om hva det inneberer, vet også hvor stor oppgave dette er.

Da jeg fikk barn første gang var jeg bare 18, ikke tenkte jeg på å velge partner som hadde * gode gener *heller ei hadde jeg kunnskap om barn med særkilte behov,ikke noen uttdannelse som gav meg den kompetansen bv sier vi foreldre må ha for å ha slike barn….ps- tror noen at de stiller slike krav til forsterforeldre …nei!

Jeg har mange ganger tenkt litt omvent på dette….
det er så som så at jeg selv har valgt å få 5 barn…
og kanskje de annsatte i barnevernet ikke har barn selv…eller noen har jo adoptivbarn….eller egene barn.

Men jeg ville sett de gjøre det samme som jeg gjør hver dag, og jeg ville sett om de klarer det noe bedre….??

Grunnen til det store sinne mitt er måten de behandler oss foreldre på….om man har barn med særskilte behov, og blir sliten, og må ha hjelpetiltak, som i hovedsak ikke skulle gått gjennom barnevern, men kommunens helse og sosial avd…

Så blir vi dømt på samme paragrafer som det en som faktisk HAR MISSHANLET ET BARN blir?
Og fratatt barna på samme paragraf.

Dette er det som gjør meg så sint!

De prakker på meg en slik avgjørelse, når alt det jeg forsøker å gjøre er å hjelpe mitt barn til et bedre liv.

De trer neddover ørene på meg, diagnoser som er fastsatte av fastleger og sosionomer, for å få en unskyldning for å ta mitt barn.

Og her må vi sitte og akseptere at de flytter barna ut av hjemmet, uten et eneste hjelpe tiltak i hjemmet!
* For så å ødelegge barna, tilbakestille utvikling, ødelegge alle deres potensialer,
og ta fra de den beste forutsetningen for å lykkes, for det beste et slikt barn har er – trygghet – rutinene som de er vant med – de tåler ikke forandringer – det beste til å gi disse barna det sistnevnte er jo akkurat deres foreldre * !

For slike barn kan en adskildelse fra foreldre bli katastrofale!

De kan utvikle tilleggsproblemer, som er allvorlige!

Når jeg ser på min sønn….som har et kromosom avvik, som en tourettes syndrom/asperger syndrom….som er det nermeste både jeg og leger kan komme en mulig diagnose….uten at kommunen er villig til å la han bli uttredet…på grunn av at han lærer så godt visuelt??
Hallo….hvor er kompetansen?
Det er jo nettopp visuelt en med disse syndromene lærer best!!!

Fra denne historien til en nesten lik historie…

Jeg har en tante…
Hun har en sønn som i dag er over 20 år….
Da han begynte på ungdomskolen i denne kommunen som jeg bor,sente skolen bekymringsmelding til bv, på grunn av at de trodde denne gutten var understimulert i hjemmet, og at det moren prøvde og si bare var tull….

til slutt da bv, hadde tråkket lenge nok på henne bestemte hun seg for at her nytter det ikke….
De gikk så langt * så og si * at hun var helt utslitt….

Hun flyttet til en annen kommune for å få gjennomført en uttredning for sin sønn…
Og det fikk hun!

Denne gutten kom tilbake med diagnosen * Williams syndrom *

Er det virkelig mulig….å få forståelse for….at de som er skapt annerledes også har krav på å få vokse opp med lik verdighet, lik medmenneskelighet, lik behandling som de andre barna …..

Det er urtolig hvor lite forståelse det er for at vi som er foreldre til disse barna, elsker også disse like mye som vi elsker et normalt barn!!
Og kanskje mere ….fordi de har noe vi skjeldent ser hos et vanlig barn….og dette noe kan bare de som har hatt slike barn forstå, for det må sees og oppleves…..det er forferdelig vanskelig å forklare dette spesielle ved dem, for det er så mye.

Grunnen til at jeg i dag ikke klarer å samarbeide med bv, er sansynligvis for at de tramper ned alt jeg har bygget opp, av kunnskap, erfaring, og glede ved å se mitt eget barn utvikle seg bra!!

Alt dette som jeg og mitt barn har kommet over av hinder, alt som vi sammen har bygget opp….det bryter de ned!!

De tar fra meg verdigheten * med å si til meg at dette har jeg ikke en sjans til å klare…..å så plasserer de barnet hos vilt fremmede mennesker, som aldri har noensinne vært i nærheten med å takle dette barnet???
Det de forteller meg er ….du skulle vært utlært før du fikk barn.
Eller du er ikke kompetent til å ha barn.
Bare friske barn.

Jeg har født 5 barn, og alle barna er like mye verd, jeg er like glade i dem og jeg vil det beste for alle 5.

Selv om de på veien gjør feil, og det blir konsekvenser av det, så ser jeg at de etterhvert lærer av det….men en erfaring har jeg gjort meg…..de utvikler seg ikke bedre i plasseringer gjort av barnvernstjenesten…..livet må leves for at man skal høste erfaringer…for å kunne lære et barn og om et barn skal kunne utvikle seg….må * Trygghet * være det første skrittet før dette kan lykkes.

Barn er trygge hjemme hos mor og far.
Om det er feil eller mangler i et slikt hjem, så er det mulig å rette opp hvis en har litt innsikt, og en smule empati for å kunne se at foreldre av og til er så sliten at de går på de ekstra resurser….som bare ekte foreldre har ….det er et instinkt!

Det er ingen….* INGEN * fosterforeldre som har instinkt til å kunne arbeide på * overtid * med egene ressurser for andres barn.
Og de får de rettigheter – som går langt over det en mor og far får tilbud om i hjemmet.

hvorfor er jeg så sint på barnevernet???

Jo fordi de sitter der og gjør seg til doms over andres liv, uten å blunke.

Finn en eneste god grunn til at jeg ikke skal være sint!!

Jeg føler meg som en forbryter……men unskyld meg….jeg føler jeg er blitt straffet for å prøve å få hjelp til mitt barn…..

Og når jeg sitter med en slik følelse…..hvordan følelser sitter da mitt barn med??

For om jeg føler jeg blir straffet….

Hvordan tenker mitt barn det som mister alt…..absolutt alt!

Hvordan skal han klare å forstå dette???
Gråten kommer aldri til å stilne….
Han må forlate hele sin familie, hele sitt enorme nettverk…vennene som han har lekt sammen med fra han gikk i barnehagen….nå er de 10 år….
han må si adjø til sin bror på 8 år….som han har krøpet på gulvet med….som han har hatt ved sin side når andre ikke skjønte hva han sa, på grunn av fonologisk dyspraksi (samme ordletningsvansker som en som har hatt slag eller drypp)
Den yngre broren skjønte hva han sa….når ingen andre gjorde det….

I dag er språket bra.

De har bygget hytte sammen, sovet i samme seng bestandig, vi har prøvd med at de skulle ha hvert sitt soverom….men ikke en eneste natt har de klart å ligge hver for seg….
de drar på fisketurer sammen, for vi bor slik til, at vi ser bekken fra stuevinduet….

Begge får det tøft…..denne adskildelsen….vil bli vond for mange….

Og til tross for mange som sier at han har det supert hjemme, supert på skolen her,skolen her vi bor er bare helt enorm..de har alltid fulgt han opp….

og til tross for at han har stor fremgang…..

Så har altså bv, tenkt å ta fra han alt dette …..på grunn av antakelser!!

Ikke …..Aldri…..spør meg hvorfor jeg er sint…..de som har lyst til å spørre om det hold heller kjeft….dere har tydeligvis ikke skjønt at de er på tur til å rive ut hjertet mitt!!!!

Anita Haug

Jeg syns mine barn også hadde hatt rett på hjelp....ikke det motsatte...får virkelig håpe det neste regjeringen i norge tar tak i dette med at barnevernet i norge gjør overgrep mot uskyldige hjelpetrengende barn.....og vi som er uttsatt for de ...jobber hver dag med å få gitt opplysninger om dette til andre land...for å belyse tilstandene i norsk barnevern....
Mvh Anita Haug


Kommentar fra Gerd June (42) 31. mai 2008
funsshemming
jeg har 6 bar der 5 av barna har en diagnose,en på 21 år som har add og dysleksi,en på 19 år som har dysleksi,en på 17 år som har adhd og dysleksi,en på 15 år so er mildt psykiskutviklingshemmet og dysleksi,en på 9 år som har celebral parese,epelepsi og moderat psykisk utviklinshemmet pga legetabbe.fikk 3,2 mill i erstatning og en på 6 år som er frisk.

barnevernet mente at jeg som mamma syklig gjorde barna ennå er de testet pluss retestet og de kom frem til samme resultat,

vi mistet ungene pga et rotet hus da jeg var på lege besøk som varte over 3 dager da de eldste var alene hjemme hun på 6 var med pappaen sin å kjørte semitrailer disse dagene.pluss de begge var med pappa til sverige den 11 mai for pappa skulle ned pga et prosjekt han holdt på med og da fikk de minste hilse på farmor og farfar pluss tante og onkel.

barnevernet hadde ikke møtt oss som foreldre eller de minste barne og går til sak og vinner

vi har støtte av leger ,habliteringen, skole,rehab i kommunen,men til ingen nytte

vi skulle også få hjemmehjelp gjenom sosialtjenesteloven 4-2 men barnevernet ville ikke høre på det.så de klarte å ta 4 barn fra oss og det er mange som er sjokert over det barnevernet har gjordt mot oss

vi sitter våre barn alltid først og følger de opp til leger ,fysio ansvarsgruppemøter osv.alle 4 barna vil bare hjem og skjønner ikke hvorfor de ikke kan få bo hjemme

desverre er ikke dette en unik historie,men noe som vi som har funsjonshemmede barn eller der en av foreldrene er funsjonshemmet opplever altfor ofte


Kommentar fra eva (40) 1. juni 2008
barnevern.
signer de ovenfor. har 2 jenter som trenger litt ekstra hjelp. hun ene har blitt mobbet. rektor og saksbehandler i bv gjorde at hun fikk fri i noen uker. nå har hun angst for skolen og nå er det min skyld at hun ikke går på skolen.
Nå har hun fått sikkelig psykisk knekk. er redd for livet hennes.


Kommentar fra Inger Djmel 1. juni 2008
AD/HD og det såkallte barne"vern"
De fleste foreldre som har barn med AD/HD eller andre skjulte funksjonshemminger blir av det såkallte barne"vern" beskyldt for de utroligste ting : seksuellt misbruk ,rus, psykiatriske pasienter osv. Dette er en skam for Norge og bryter med både menneskerettene ,barnekonvensjonen og de fleste andre lover uten at dette ser ut til å bekymre myndighetene noe særlig. Man kan lure på hvorfor det er slik....og begynner man å undresøke hvorfor blir svaret enkelt : ØKONOMI. Skal kommunene sette inn de hjelpetiltak disse trenger får kommunene økte utgifter så da blir det nok billigere å forskyve dette over på staten i form av fosterhjemsplasseringer/institusjon er m.m. Ved en plassering har kommunene ca 25.000 pr år i egenandel,mens det for staten koster ca 850.000 for et fosterhjem og opp imot 1,9 mill for en institusjonsplass. Reell og adekvat hjelp for slike barn koster nok dessverre litt mer enn 25.000 pr.år så de velger det billigste alternativet.

Et annet punkt er at de også får opprettholdt en del "arbeidsplasser" ved slik plassering og lønna til foster"foreldre" ligger på rundt 350.000 + barnetrygd,bidrag og diverse støtteordninger. Det merkelige er at så snart disse barna er plassert bir foster"foreldre" tildelt de støtteordninger biologiske foreldre kanskje har hatt en årelang kamp med å få over natta. Avlastning,utredning,assistent i skole og barnehage osv osv.

Når man i tillegg tar med senskader både på disse barna samt biologisk familie pga adskillelse foreldre og barn utført av "halvfabrikata" barne"vernere" (ifølge norsk forskning,boka "utakt") vil man se at samfunnet er påført enorme utgifter gjennom denne praksisen.


At et forvaltningsorgan (fylkedsnemda) som ikke en gang ledes av en dommer,men kun har en advokat på toppen kan dømme mennesker til livstid for ting man aldri har gjort er også helt utrolig,men forteller hvilken rettssikkerhet man har i slike saker. 98% av de som havner i fylkedsnemda taper. Norge er forøvrig det eneste landet i verden som har et forvaltningsorgan til å utføre slike "dommer"

Denne praksisen er en skam for Norge og har gjentatte ganger blitt kritisert fra FN for dette. Nå er det på tide at denne formen for menneskehandel satt i system av det norske barne"vern" tar slutt!


Kommentar fra Liv Marit Bakke, GFSR Fredrikstad (41) 1. juni 2008
Fibromyalgi og barne"vern".
Jeg mistet omsorgen for mine 3 barn, fordi barnevernet ikke har giddi å sette seg inn i hva fibromyalgi er og hvilke effektive hjelpetiltak man kan sette inn der. Barnevernet har liten forståelse for at man ikke orker å gjøre reint i en nedslitt kommunal leilighet, når man har diagnosen fibromyalgi og senskader ved ankelbrudd. Hjelp til ny leilighet og hjemmehjelp hadde vært riktige hjelpetiltak her.

Men barnevernet valgte i stedet å sette inn en miljøarbeider i hjemmet for å veilede mor. Denne miljøarbeideren fant ut at systemet mor hadde var for dårlig og at vi skulle ommøblere hele leiligheten. Ut med allt som fantes i skap og plassere det i stuen, gangen, kjøkkenet... you name it. Det var ting overallt. Å ettersom jeg ikke ¨fikk instrukser på hvordan planen hennes var, ble tingene stående der di var. For tilbake fikk jeg ikke lov å sette dem. Hun ga selv opp etterhvert, med påstand at jeg mottarbeidet henne. Man ser jo nå at dette var barnevernets plan i samråd med denne miljøarbeideren. Å få leiligheten til å se så ille ut som mulig, slik at disse fikk grunnlag nok til omsorgsovertakelse.

Planen deres lyktes. Barna, 15 år, 11 år og 2 år, har siden 3 oktober 07 sittet fengslet i hvert sitt fosterhjem, fullstendig isolert fra hverandre. Jeg anket selvfølgelig til Tingretten, hvor saken nylig har vært oppe og hvor jeg nå går å venter på avgjørelsen.

Får jeg ikke tilbake omsorgen nå, så er det kun fordi jeg snakker negativt om barnevernet på nett.

At min frivillig valgte jobb, å være en støtte for barnevernoffre, har noe med min omsorgskompetanse å gjøre, gjenstår å se. Men det forundrer meg ikke om di velger å bestemme seg for det. Da angriper di jo min yttringsfrihet.

Mine to eldste slet på skolen. Di har lese og skrivevansker og hadde ekstraundervisning og ppt på grunn av det.

Dette ble fratatt den yngste ved flytting. Hun måtte igjennom en ny utredning på ny skole, hvor di nå har funnet ut at hun trenger ekstraundervisning. Dette hadde hun allerede på den gamle skolen og har nå vært uten hjelp siden.

Den eldste som går siste år på ungdomskole, har vært uten skolegang i 2 mnd. Først hele desember hvor hun bodde på Viensentret, Hamar. Så 1 hel mnd etter påske, hvor barnevernet bestemte over hodet på henne at hun skulle bytte skole. Ikke nok med at dette er brudd på undervisningsloven i seg selv, men dette var også et brudd på fylkesnemndvedtaket, hvor det står at hun skulle fullføre året på den gamle skolen.

Resultatet er at det går dårligere med begge jentene nå, enn det noen gang har gjort under min omsorg. Før omsorgsovertakelsen viste begge jentene forbedring på skolen.

Å lillegutt da stakkar. Ble omplassert pga frykt for at han skulle ende opp med lese og skrivevansker slik jentene har det. Jentene har arvet sine problemer etter sin far, men lillegutt har en annen far.

Han ble plassert i et fosterhjem med en biologisk sønn, 4 år. Å min sønn har som resultat av dette, møtt på samvær med nye blåmerker og sår hver gang. En gang var det så ille at han holdt på å brekke nakken. Å dette kaller barnevernet omsorg!?!

Jeg har helt mistet respekten for den etaten.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 01, 2008 5:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det var en jeg her er usikker på om vil gi sin tillatelse til denne sikkerhetskopien. Men kan hende du vet mer enn meg. husk bare på at vi har copyright-regler - noen eier tankene som settes på trykk. :wink:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: FN
PostPosted: Sun Jun 01, 2008 7:13 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
vi vet aldri om fn kommer til å slette disse kommentarene fra siden sin i morgen

http://www.fn.no/nyheter/ny_fn_konvensj ... te_i_kraft


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 02, 2008 2:29 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Arild Holta wrote:
Det var en jeg her er usikker på om vil gi sin tillatelse til denne sikkerhetskopien. Men kan hende du vet mer enn meg. husk bare på at vi har copyright-regler - noen eier tankene som settes på trykk. :wink:


Beklager det var ikke i mine tanker i det hele tatt, jeg tenkte kun å passe på at ikke innleggene forsvinner. Om du får tilbakemelding om noen som ikke vil ha innlegget sitt liggende her, så er det bare å slette det. :oops:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: FN
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 1:09 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
her er det en del om menneskerettihheter

http://www.fn.no/temasider/menneskerettigheter


Top
 Profile  
 
 Post subject: finner ikke side...
PostPosted: Mon Jun 22, 2009 2:58 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Hei -fins da en up-date av siden om FN og menneskerettigheter/ barnas rett... etc. De linkene som dere skriver om er ikke lenger aktuelle..
Takk


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]