It is currently Thu Mar 28, 2024 2:22 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Når Rikshospitalet driver barne"vern"
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:54 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

Anmeldt av sjefslege og barnevern
Barn med leddgikt tvangsbehandles
   Elisabeth Gentile (44) måtte kjempe for retten til valg av behandling for sin seks år gamle datter Jacqueline, som i 1999 fikk diagnosen barneleddgikt. Våren 2002 ble Jacqueline tilbudt Remicade, et medikament som ikke var testet på barn. Da moren ba om alternativer, gikk legene på Rikshospitalet og barnevernet i Bærum til sak for å tvangsbehandle datteren.


––
Her har vi en mor som nok har vært ufornuftig i å gi sine barn søtsaker uhemmet. Det unnskylder imidlertid slett ikke Rikshospitalets handlemåte.

*

  


  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: vallergan
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 8:33 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
Apropo behandling av barn.Ikke stol blindt på hva legene skriver ut eller ordinerer for behandling.Min sönn fikk da han var liten vallergan mot klöende eksem.Gradvis fikk jeg et barn som var sur å tverr,sinna hele tiden.Spurte om det kunne väre medisinen,men nei selvsagt ikke.Dette selv om jeg påpekte bruksanvisningen.Til slutt fant jeg ingen annen utvei enn å pröve samme dose selv på meg.Gjett hvem som ikke fikk mere medisin????Dagen etter dette var totalt ödelagt.Jeg fikk såkalt hangover å var fryktelig tung.Tenk deg da virkningen på et barn på 4,når du ser an kroppsvekten.Hjelpe meg!!!!Enn at det går an å gi et lite barn slikt mot klöe,da det bruktes mot abstinenser til alkoholikere.(sto på flasken)det var dette som fikk meg til å pröve dritten selv...Det er virkelig mye faanskap de vil barna skal ha i seg!!!! :evil:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]