It is currently Tue Mar 19, 2024 11:34 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Sak om barna til Alitcia Forsberg og hennes mann
PostPosted: Sun Oct 28, 2018 11:54 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

Saken om barna til Alitcia Forsberg og hennes mann


Jeg har ikke foreløpig fått bekreftet om denne saken er reell og hvor i landet den kommer fra. Rykter sier Sørlandet.

Merete Hodne:
Barnevernet i Norge blir omtalt i utlandet. » Staten Norge stjal mine barn uten grunn»
Alternativ Media, 25 oktober 2018

"Mine fire barn er tatt av barnevernet i Norge, selv om politiet har avsluttet saken mot anklager mot samboeren min fordi det ikke finnes noen beviser om vold i hjemmet. Dette er menneskehandel og barnevernet i Norge stjeler tusenvis av barn fra hjemmene hvert år, kun av økonomiske og ideologiske grunner, mener moren Alitcia Forsberg som er fra Sverige. Hennes mann er Kosovo-albansk. De to er forstatt sammen selv om alle de fire barna deres er tatt fra dem."

"Alt dette startet for to år siden, der barnehagen som de tre eldste gikk i mente det var mangel på grenser hos barna. Barna ble levert etter klokken 9 om morgenen, og de ble hentet for tidlig på ettermiddagen, mente de ansatte i barnehagen. De klaget også på at brødskivene i matpakken til barna var for tykke og at de fikk med seg yoghurt som tydeligvis var forbudt i barnehagen. Vi visste ikke om disse reglene sier Alitcia, vi er ikke norske, og har kanskje en litt annen erfaring med oss, enn de norske reglene."


Det nevnes at barnehagen hevder at brødskivene er for tykke. Dette skjedde i Elisabeth Augdahls sak, men det er grunn til å stille spørsmålstegn ved sannhetsgehalten når akkurat denne påstanden dukker opp i en annen sak, og sammen med svært mange svært sterke detaljer som skal ha funnet sted, blant annet i barnehagen.
    Skribenten Merete Hodne er muligens den samme som frisøren i "hijab-saken".

*

Iteliensk versjon:

Benedetta Frigerio:
Norvegia: «Lo Stato mi ha rubato i figli senza motivo»
La Nuova Bussola Quotidiana, 18-10-2018

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]