It is currently Fri Mar 29, 2024 12:03 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Våpenoppdrag! :-)
PostPosted: Tue Mar 06, 2012 12:58 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Fikk følgende feilsendt sms:
"Hei. Våpenoppdrag på gang. Gisselsituasjon. Hvem er på jobb ? Send svar pr sms"

:mrgreen: Jeg kunne ikke dy meg, og svarte:
"Takk for informasjonen, men jeg jobber ikke i politiet. Håper det ikke er noen barnevernsofre dere herjer med igjen."

Nummeret var ikke registrert på Gule Sider, men lå på nett sammen med navn og epost som sluttet på politiet.no. Et søk på navnet viste at det handlet om bergenområdet.

Det er påfallende ofte jeg får feil sms'er fra Bergen, men første gang fra en politimann, tror jeg.
:lol:
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Våpenoppdrag! :-)
PostPosted: Tue Mar 06, 2012 2:12 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Tror jeg,...

Har du ikke flere slike :D
- Vi trenger å le litt også.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Våpenoppdrag! :-)
PostPosted: Tue Mar 06, 2012 2:33 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Men fra spøk, til alvor. Hvis en tenker litt, på Norges ressurser ift overvåking og hvem de (ikke) overvåker. Klart betraktes vi som en samfunnsfare. Konspiratorisk: Marianne Skånland bor i Bergen, hun har vært ledende innen synliggjøring av barnevern som system i årrekker. Dessuten hjulpet utallige foreldre.

Det er ikke usannsynlig, men sannsynlig, at politiet vil ha kontroll via overvåking. Aggresjonen fra barnevernet har tiltatt voldsomt, eks. 240 millioner mer. Staten står bak. Når noe truer den norske stat har politiet plikt til å overvåke hva som skjer, og rapportere til myndighetene.

Dette er de fleste klar over.

Hva slags trussel vi vurderes som, kan man vanskelig vite. Og alt har sin pris. Norge er belemret med en medieverden som ikke fungerer. De fungerer ikke, for å opprettholde et demokratisk samfunn. Én ting er hvordan barnevernet fungerer sett fra barns perspektiv. Det holdes skjult for allmennheten. Eks at barn sendes ut i legdtilværelse, søsken skilles, systematisk. Mens barnevernet sier de tar barn for å "sikre en stabil oppvekst".

Foreldre. Utstøtes, fordømmes, får et stigma som umenneskelige. I media behandlet som ikke-eksisterende.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]