It is currently Tue Mar 19, 2024 8:24 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Fagbevegelsens (LO’s) blodrøde makt i Norge
PostPosted: Tue Apr 19, 2016 3:19 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Fagbevegelsens (LO’s) blodrøde makt i Norge

Det er mitt håp at denne artikkelen når rumenerne, tsjekkerne og andre som har tatt et oppgjør med kommunismen. Den skulle vært på engelsk og andre språk. Om noen tenker at Marianne Skånland kan gjøre det, så gjør hun mer enn nok fra før av. Jeg har en del viktige fakta å dele med utlandet og har relativt store kunnskaper om samfunnet relatert til politikk. Imidlertid trenger jeg aktivisters hjelp til oversettelse, for språk er jeg ikke naturlig flink med.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Øst-Europa forkastet den ekstreme sosialismen og dens ekstreme statisme. Norge har gått i motsatt retning - og koblet dette til en familiefientlig mer eller mindre feministisk avvart. For det er virkelig ikke mye feministisk at kvinnelige arbeidsplasser driver opp kvinneselvmord (NIBR-rapport 2005:12) gjennom det såkalte barnevernets virksomhet.

NIBR-rapporten:
http://www.hioa.no/extension/hioa/desig ... 005-12.pdf

Å organisere seg mot undertrykkelse er positivt. Sånn sett har fagbevegelsen et beundringsverdig utgangspunkt. Det stopper imidlertid ikke der.

Her vil jeg belyse at det finnes sammenhang mellom fagbevegelsen, røde partier og ekstrem feminisme. I seg selv ingen bombe. Graden er imidlertid ikke helt god, og maktmulighetene verre. Dette har dels bevirket- og dels vært trender som gir grobunn for et ekstremt såkalt barnevern. Både direkte og i et vakum av manglende protest, hvor ikke minst LO- og stats-dominerte media har sviktet.

Det er for omfattende til å gå skikkelig dypt inn i i kun en artikkel. Ut fra denne lange artikkelen (godt og vel 5 sider) skal man likevel kunne se at fagbevegelen har betydelig ikke-demokratisk makt over partiene - inkludert høyrepartiene -, media og trendene.

Samrøret med media

Hvem som eier hva er stadig i endring. Poenget med sitatene er å vise at det er et kontinuerlig og omfattende samrøre mellom media og LO. At det også gjelder media og det offentlige har betydning siden LO har vært infiltrert i det offentlige og makten. (Les mer her:
https://docs.google.com/document/d/1dx1 ... sp=sharing)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]