It is currently Sat Apr 27, 2024 9:45 pm



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Skam
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 10:51 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå har jeg ryddet og sortert det bv materialet jeg har, og jeg kjenner skammen kommer.

Jeg ligger våken om natten og tenker på dette som står der og jeg kjenner at å legge dette ut på nett vil bli utrolig tungt.

Det er så mye!

Og så mye løgn!

Jeg er redd for at folk skal tro jeg er slik,

men føler også at jeg "må" legge dette ut for å få slutt på galskapen.

At mennesker kan få seg til å skrive så mye dritt om et annet menneske er for meg helt uforståelig.

Selv den verste sladrekjerring klarer ikke å finne på så mye dritt om andre som det bv klarer.

Hva er det med disse menneskene????

Hva er det som driver de???

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 11:36 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Kjære Annette!

Skammen trives best i det skjulte! Akkurat som trollet, sprekker den i dagslys!

Lykke til :)

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Skam
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:21 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
.............


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 4:51 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg vet hvordan du har det.
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg vet akkurat hvordan du har det Annette.

Skammen ja, den går gjennom marg og bein på en.

I følge dem har jeg "liksom" slått babyen min 2 ganger...

Og så skal jeg "liksom" ha truet med å drepe mine barn...

Hvor? Når? What?

Men, denne saken skal ut og frem i lyset en vakker dag. Sann du mine ord.

Men igjen, jeg har så vanvittig mye arbeid for Gruppen som jeg bare må prioritere først i køen...

Stå på Annette, ved godt mot, vi bryr oss om deg, og det samme til alle dere andre.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 2:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Annette, for i størst mulig grad å unngå at folk tror på de bv-påstandene du legger ut, foreslår jeg at du skriver dine egne kommentarer inn i manuset.

Hvis manuset ligger elektronisk, lager du tydelig markerte innskudd, gjerne i farge – f.eks rødt for dine innskudd – og tydelig skilt ut med f.eks stjerner. Da blir det omtrent slik (bortsett fra at barnevernets skriverier normalt er utrolig klønete og fulle av stavefeil; det er dette som gjør dem til eksperter på barns språkutvikling, hehe):

- - -
Barnevernets rapport:
- -
-
Barneverntjenesten er bekymret for Bille og Gulle og Malle hvis de skal ha kontakt med mor, fordi mor Annette er vurdert av psykolog Lille Bloksberg, som har konkludert med at Annette lider av personlighetsforstyrrelsene "kan ikke samarbeide med barnevernet" og "usunn binding til barna som vil hindre at Bille, Gulle og Malle knytter seg til profesjonelle omsorgspersoner". Lille Bloksbergs rapport viser også at Annette ikke klarer å sette barnas beste foran hensynet til seg selv. Dette viser hun ved å sitte i rullestol og allikevel hevde at hun kan være omsorgsperson for barn.
***********
Min kommentar:
Lille Bloksberg ankom i mitt hjem fredag xx. oktober 200? klokken ..., spurte hvor jeg hadde brennevinsskapet mitt, viste meg noen blekklatter (Rorschach-test), og da jeg sa at de lignet blekklatter, sa hun at jeg hadde en dysfunksjonell personlighet). Hun hevdet også at jeg ikke var noen god omsorgsperson fordi jeg ikke kunne gå på ski sammen med barna. (Fosterfamilien kan gå på ski, men gjør det aldri, unntatt når de sender Bille, Gulle og Malle på avlastning, og selv har ferie på Geilo.)
Når det gjelder samarbeide, så ville barnevernet nekte meg å flytte fra det huset jeg hadde, hvor det var 3 etasjer og mange dørterskler, til en tilrettelagt bolig med alt på ett gulv og uten terskler, så rullestolen kan passere lett. Barnevernet sa at dette var omsorgssvikt, fordi jeg ved å flytte (mente de) glemte at da måtte barna få 300 meter lengre skolevei, og bestevenninnen til Malle ikke liker seg her i Malles rom i det nye huset.
***********


Barneverntjenesta er opptatt av at Annette ikke stimulerer barnas utvikling. Hun har ikke tatt barna med på Tusenfryd, og nå som de er i fosterhjem vil hun absolutt gi dem klem når det er samvær. Hun viser en sykelig trang til å knytte seg til barna.
***********
Min kommentar:
Det er barna som gjerne vil både omfavne meg og sitte tett inntil meg og holde men i hånden når vi en sjelden gang får være sammen. Jeg har spurt barna om de vil ut og leke under samværene, men de vil utnytte hvert minutt vi er sammen.
I fylkesnemnda får jeg ikke lov å si dette. Sist, den xx november 200?, da jeg forsøkte å fortelle hva barna sier, banket fylkesnemndlederen sint med klubben, og barnevernet sa at hvis jeg fortsatte å påstå at jeg visste noe om hva barna ville, var det et ekstra bevis for omsorgssvikt, og da måtte de gå inn for at jeg bare skal ha samvær med barna 2 timer om året under tilsyn, og det samværet skal være om formiddagen på Halloween-dagen, og barna skal hentes fra samværet av foster"foreldrene" som skal ta dem med på heksefest, sånn at barna forstår at det er jeg som er heksen, og at Halloween-feiringen skal stimulere dem til å knytte seg til foster"foreldrene" og til psykologene og til avlastnings-foster"foreldrene" og til barnehjems-arbeiderne på det barnehjemmet hvor de får "avlastning" . . . .
************


- -
- - -
-
  

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Wed Nov 29, 2006 2:49 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 2:19 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Man kan også tydliggjøre ved listefunksjonen.

    hopper inn et stykke
[ l i s t ]hopper inn et stykke[ / l i s t ]

Uten avstand mellom tegnene. Det står "List" over der man skriver artikler. Den kan man trykke på etter å ha merket teksten. Eventuelt trykke to ganger og skrive midt i mellom. Da får man innrykk.

Dette er imidlertid nyttig ved sitat.
[ q u o t e ] [ / q u o t e ] Uten avstand mellom tegnene, selsagt.

Prøv ut testforumet nederst.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Sunn fornuft
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 3:13 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Heldigvis har folk flest, av de som besøker dette forumet, såpass sunn fornuft at de forstår at barnevernets påstander er opphentet av ondskapsfullt sladder i nærmiljø ved deres undersøkelsesfase.

Selv har jeg sluttet å lage notat ved deres løgner om hva jeg skal ha sagt eller ikke sagt mm. Det ville bli for uoversiktelig, dessuten kommer det frem av seg selv ved å føre de forskjellige sakspapirer og journaler sammen sotert etter dato.

De aller groveste overgrep, spesielt de som også går utover uskyldige personer i tillegg meg selv, bør jeg nok kanskje legge til noen små notater.

eks: når en psykriater i en tilfeldig samtale på et sykehus kommer og kommenterer et bilde du maler. Forklarer selv at det er bilde fra en drøm. I journal skriver hun at jeg har uttalt at min bestefar hadde seksuell omgang med meg som barn. Ved et slik punkt vil jeg nok gå inn å gi en kommentar og referere både den faktiske samtale og informerer at min bestefar selvfølgelig aldri har hatt sekuell omgang med meg og dette har heller aldri vår diskutert utover at min faste psykolog ved samme sykehus spurte meg om dette som følge av legejounal og at jeg da benektet også ovenfor henne at noe slik aldri har funnet sted. Dette har hun nemelig "glemt" å notere i sin journal.

Men, skal jeg kommenterer det hele forsvinner spenning i boken jeg skriver. Jeg føler også da at det blir en langt mer personlig utlevering av meg selv og min sønn.


Utover dette liker jeg bloggen din Anette.

Lykke til videre...

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]