It is currently Sun Apr 28, 2024 12:12 am



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Her er en "generell" GJESTEBOK til kapittel 1 - 38
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 10:19 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
På denne tråden kan du skrive hyggelig hilsninger til meg vedrørende den SELVPÅFØRTE TVANGSBIOGRAFIEN, fra kapittel 1 til 38. Det kommer også mer, fra Aurlands-saken, da bv kidnappet min 5 år gamle sønn i 2 mnd.

(Jeg tenkte kanskje at det er letter for deg å skrive generelt her enn under hvert kapittel....)

- 38 kapitler? Jepp. Det ble så mange, for psykolog Svein Magnar Hansen er også veldig verbalt anlagt av seg.

Kapitlene ble også så lange, fordi at jeg er en typisk kvinne, og dermed så mangler jeg dette spesisfiserte PRESISJONSSENTERET oppi hjernen min, som de aller fleste menn har.

Det er veldig viktig at vi legger ut barnevernets saksdokumenter på oss slik at publikum kan få se hvordan de fabrikerer bevis mot oss.

Jeg håper at du allerede nå er blitt inspirert av meg til å gjøre nøyaktig det samme som jeg har gjort. Det tar litt tid, men akk så vidunderlig vakker verden er blitt nå!

Du må svært gjerne kopiere mitt stunt fra A til Å. Altså sett deg ned med http://members.freewebs.com/ og grin og bann deg frem til du skjønner hvordan det funker (det gjorde jeg), for, når jeg har klart å få det til, som ikke har peiling på data, så kan du også klare det. Og ikke glem at jeg er 46 år, og det betyr at du kommer til å nå mye lengre enn jeg har gjort. Og glem for all del heller ikke hva som skal til for å oppnå suksess:

Uvitenhet og selvtillit.

Og så kan du ta en siste titt på dette innlegget som ligger inne på BarnasRett.no nå, Falsk kampanje eller pseudonym?

Altså; ikke bruk pseudonymer, men skriv inn folkenes rette navn og la det briste eller bære. Se også på Annette Olsen sin blogg hvor dyktig hun er. Det er også et fullverdig alternativ. Ama har også gjort en fabelaktig jobb på tråden om Bergen mødrehjem. Kristin Brataas har også en skikkelig gjennomført hjemmeside hvor hun har lagt ut absolutt alt om barnevernets usakelige påstander mot henne.

God arbeidslyst!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Sat Nov 01, 2008 10:10 pm, edited 8 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Og denne på slutten
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 10:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Og så må du for alt i verden huske på å ta med denne her på forsiden (og gjøre det også):

Og en ting til du; husk på å ta kopi av alle dokumentene dine, de som du har liggende på maskinen og dem du legger ut, slik at du bare kan smelle det oppigjen på en ny pc, dersom du skulle være så uheldig å få uønskede gjester på besøk som vil sikre tenkniske bevis i saken... -For det har nemlig jeg gjort, jeg kjøpte et par minne-pinner, kopierte innholdet over på dem, og nå er de spredd rundt omkring for alle vinder, en her og en der.......

Så, du kan si det sånn; det er ingen vits i å forsøke å få stengt av denne hjemmesiden, for den vil bare dukke opp igjen et annet sted på nettet!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Extreme
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 4:42 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg vil bare si ifra at jeg har hatt en extreme makeover på kapittel 1 og 2 i dag. Jeg har altså ikke forandret på innholdet. Og om ikke lenge vil jeg gjøre det samme med de neste kapitlene som det....

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Mer....
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 5:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har også foretatt en extreme makeover på det tredje kapittel.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Det fjerde
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 6:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Det fjerde kapittel har også fått en extrem makeover.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Og det
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 6:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Og det femte. Og det er derfor det står følgende nederst på innlegget med liten skrift: "Sist endret av Mona Lygre den Søn Aug 19, 2007...."

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: tvangsbiografi
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:42 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Tvangsbiografi, ja det ordet likte jeg. Du er flink å ordlegge deg, det må jeg få lov å si...

Mødrehjem bloggen er ikke helt ferdig, men vil utgjøre hoveddelen av første bok i en serie inndelt på tre fra meg. Hele bokserien vil gå under navnet "Når barnevernet dreper med loven i hånden", årsaken til tittelen er at de fleste som blir omtalt i bøkene (dvs andre mødre og i enkelte tilfelle deres barn) er dø i dag.

Jeg er i dag kommet så langt i arbeidet med boken at jeg kan si jeg har oversikt fra alle de usakelige dokumentene innhentet, og vet hvordan den må utformes.

Første bok vil som nevnt ha tittel Mødrehjemmet, neste bok Alenemor og siste bok får navnet Varetekt...jeg antar de fleste da forstår hva som kommer.

Har skrevet på denne daglig siden jeg i 2005 fikk anledning til å innhente egen saksdokumentasjon. Hadde litt problem med dette da Fana barnevern valgte å avslutte sak med en falsk anmeldelse, slik at det hele ble en straffesak som først måtte henlegges. Men, tja det er mye skrivearbeid - kun avskrift av saksdokumenter utgjør i dag (gisp) over 3000 sider i word, og ikke et av disse ord er mine egne.... Så at også du Mona får mange kapitler og lange kapitler når du skriver av sakdokumenter forstår jeg udmerket godt, men tror ikke det kan gjøres på så mange andre måter....

Jeg har valgt å oppdater min hjemmeside med det som er nedskrevet utfra hvor innsyn er innhentet, og legger ut på bloggen her på forum et slags første utkast (noen små godbiter må vente til boken er ferdigskrevet og utgitt). Jeg setter veldig pris på all hjelp til dette prosjektet. Hva er den beste hjelp? Jo, det er gode spørsmål som skal bli besvart så langt det lar seg gjøre.

Når man sitter men en slik jobb er det ikke altid at man er i stand å se alt, og andre steder kan jeg ende op med å ta det som en selvfølge at lesere forstår hva som skjer og forgår, selv om jeg prøver å unngå å ta noe for gitt. Men, jeg har aldri skrevet en bok før, så det blir litt prøving og feiling, og håper dette blir tilgitt.

Jeg håper så mange som mulig vil følge opp og offentligjøre egne skrekk historier om barnefjernets terror og tvang. Forlag er selvfølgelig velkommen, men boken blir utgitt ved selvpublisering om de ikke tør å gå inn i dette prosjekt.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Skrive, ja
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 5:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, jeg kan alt om det der å skrive om sin egen sak, Ama,

det ser lett ut, men, det er tøft.

For ikke å snakke om; tidkrevende.

Jeg brukte 2 år, fordi at jeg har en kropp som ikke fungerer.

Så hei Ama!

Og til alle dere andre; bare sett igang, det er ingenting å vente på....

Dessuten, det er faktisk litt GØY og, selv om det meste er til å grine av.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]