It is currently Thu Mar 28, 2024 4:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnvernsgutter voldtas regelmessig av beboerne
PostPosted: Sat Nov 29, 2008 9:18 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Barnvernsgutter voldtas
regelmessig av beboerne


Image
Geir Kjell Andersland
Vi vurderte det riktig å la de misbrukte bo sammen med de vi visste misbrukte dem, sier regiondirektør i Bufetat Geir Kjell Andersland til TV 2 Nyhetene.

Kilde

(La oss håpe Geir Kjell Andersland ikke mener "vi", og at dette "bare" er et fryktelig feigt forsvar for det såkalte barnevernet.)
Quote:
Det var i begynnelsen av april i år den mindreårige gutten som var plassert i en akutt barnevernsinstitusjon på Vestlandet varslet en ansatt om at han skal ha blitt utsatt for grove seksuelle overgrep på institusjonen.

Han fortalte da at han siden nyttår hadde følt seg presset til seksuell aktivitet med tre andre gutter på institusjonen. Han forteller han synes det er ekkelt og at han vil at det skal stoppe, men at han føler han ikke har noe valg. Også en annen gutt på institusjonen på Vestlandet skal ha betrodd sin mor at han følte seg presset til å delta.

Quote:
- Er du enig i at det ikke er heldig at en som har varslet overgrep fortsatt må bo sammen med en han har varslet om?

- Jeg forstår i alle fall veldig godt at man setter spørsmålstegn ved det. De som har gått inn i den har ment at dette er den rette måten å håndtere denne saken på.


Man kan altså konkludere med at det er faglig korrekt å bli voldtatt i barnefjernsinstitusjoner.

Politimannen Finn Abrahamsen er jo en velkjent barnefjernsfantast. Hvorfor roper han ikke etter rettslige reaksjoner mot de som tillater barn og tenåringer å misbruke hverandre?

Nei, her er det om å gjøre for feigingene å frikjenne hverandre.

Blant nazistene var det samfunnsfaglig korrekt å drepe jøder. Det er altså ikke noe nytt med forskrudde fag og forskrudde mennesker. Men man må stoppe dem fra å ødelegge andre mennesker.








Her er en plakat som illustrerer den manglende viljen til å ta et oppgjør med djevelskapen. Trykk på den og kom til den egentlige plakaten. Spre den.

Image

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 29, 2008 11:01 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Helt borti hampen sinnsvakt. Regionsdirektør Geir Kjell Andersland burde vært sparket på flekken. Best å klynge seg til de andre etter slike tabber, med å si vi vurderte det slik .Han denne drittsekken og hans undersåtter.

Stakkars gutter som er blitt tvangsplasert i et akkuttillfelle her. Det fine liv hva barnefjern har å tilby barn. Ingen nyhet at barn blir missbrukt av andre på barneverninstitusjon.

Så må jo politimester Finn Abrahamsen knytte seg i hop med resten av pakket for holde maske etter galskapen.

Måtte de bli straffet for sine ugjerninger. "faglig korekt å bli voltatt på barnefjernsinstitusjon".

Ja disse gerne menneskene .Det er jo ikke de som må lide som disse guttene så da kan de vel vurdere det til hva de vil . Som her faglig korekt å bli voltatt av andre gutter. "Barns beste" . Dette er det flotte barnevernmet har til våre barn.

Hvem bryr seg? Folk fortsetter sende bekymringsmeldinger . Driter i at barn får et helvette til liv. Bare barnefjern og buefat har vurdert er alt ok. En gjeng med sinnsyke mennesker som endelig må bli sparket på dagen. De skulle smakt behandlingen selv.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 30, 2008 8:44 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Justisministerens tiltak mot overgrep mot barn

Quote:
"Staten skal beskytte barn mot fysisk eller psykisk mishandling, forsømmelse, seksuelt misbruk eller utnyttelse fra foreldre eller andre omsorgspersoner."

FNs barnekonvensjon

Ifølge FNs barnekonvensjon, som er en del av norsk lov, er det ikke lov til å utsette barn for vold eller overgrep. Likevel skjer dette med tusenvis av barn i Norge. Mange av disse barna lever med utrygghet og angst i kroppen hele tiden. Noe av det verste er å ikke ha noen å snakke med. Mange er lojale mot foreldrene sine, og derfor vil de ikke fortelle noen om hvordan de har det hjemme.


Justisministern har nok rett i at det er 1000vis av barn som blir utsatt for overgrep i Norge. Men det han ikke har fått med seg er at di fleste overgrep ikke skjer i hjemmet, men av andre omsorgspersoner.

For når andre omsorgspersoner velger å se vekk fra problemet, er di delaktig i overgrepet. :evil:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 30, 2008 9:17 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
Liv Marit Bakke wrote:
Justisministerens tiltak mot overgrep mot barn

Mange er lojale mot foreldrene sine, og derfor vil de ikke fortelle noen om hvordan de har det hjemme.


Barneverns yndlingssetning. :x Og hvor mange ganger skal denne gjentas mon tro? :x
Hvor mange barn, hvor mange foreldre slenges på bålet av den grunn?
Også løgner er alvorlige overgrep; i tillegg til de fysiske :x
Tror vi får sette ham og hans medløgnere i en spesialinstitusjon, om noen 'tenner' på dem må de jo la det stå til :x

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 30, 2008 9:35 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Svane wrote:
Tror vi får sette ham og hans medløgnere i en spesialinstitusjon, om noen 'tenner' på dem må de jo la det stå til :x


Alkatraz er et passende sted for dem. Så kan vi jo la turistbåtene kjøre hver eneste dag, ut for å se på dem som sitter bak murene, slik at ikke overgriperne blir glemt. :twisted:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 30, 2008 12:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Så sant barn missbrukes og voldtas, men det er ikke heimen som er den farlige plassen. Det er utrolig hvordan disse hyklerne kan forsvare voldtekt av barn når de er i institusjon. Kan bare tenke seg til hvordan barnevernet ganske sikkert vil forsvare fosterforeldre som misbruker og voldtar fosterbarna, som de har til forvaring i sine fengsler.

Heimen er ikke plassen hvor flest barn blir voldtatt. Barnevernsinstitisjoner og fosterheim er nok langt flere.

heimen er ikke det farlige stedet, De skriker opp som om heimer er farlige plasser for barn. Og tolker alt negativt når det gjelder heimer. Og forsvarer og heller godtar overgrep i institusjoner.

De er ute etter å ta barn og de vil heimer til livs. De vil ødlegge familier og heimer. Bruker oppfunnede motiver for å ta dem. Og selv gjør de værre saker mot barn i deres forvaring. Og atpåtil finner det riktig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 30, 2008 7:42 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Liv Marit Bakke wrote:
Svane wrote:
Tror vi får sette ham og hans medløgnere i en spesialinstitusjon, om noen 'tenner' på dem må de jo la det stå til :x


Alkatraz er et passende sted for dem. Så kan vi jo la turistbåtene kjøre hver eneste dag, ut for å se på dem som sitter bak murene, slik at ikke overgriperne blir glemt. :twisted:



Bra Alkatraz passer for dem ja.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Plasser dem på Reitgjerdet
PostPosted: Tue Dec 30, 2008 8:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Bra Alkatraz passer for dem ja.


Jeg synes Reitgjerdet sykehusburde gjenåpnes. Det kan bli en passende anstalt for overgriperne i "barnevernet" etter at "barnevernet" er nedlagt og den barnefiendtlige "barnevernslova" opphevet.

Reitgjerdet sykehus ble opprettet i 1923 for vanskelige og farlige sinnslidende menn. På grunn av sterk kritikk av forholdene ved sykehuset ble driften avsluttet i 1987. I dag er det psykatiatrisk sykehus her under navnet Brøset.

De fleste ansatte i det såkalte "barnevernet" er uten tvil både farlige og sinnslidende. 90 % av de såkalte "barnevernslederne" synes å lide av paranoid psykose og har vrangforestillinger om at de fleste, om ikke alle, familiefedre er voldtektsforbrytere som voldtar både kone og barn regelmessig. Derfor er det så livsviktig å fjerne både kona og barna fra hjemmet og installere dem på ulike "krisesentre", "ressurssentre", "fosterhjem" og andre institusjoner.
"Barnevernsledere" som lever ut sine paranoide vrangforestillinger om menns konstante seksuelle overgrep mot familiemedlemmer, fører til at stadig flere barn blir tatt ut av sine gode hjem og plassert hos fremmede fosterpersoner, steder hvor de virkelig er utsatt for overgrep. Men samfunnet lukker øynene for barnas tårer. De rabiate feministene derimot blir betraktet som gudinner.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 12:13 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Jan 03, 2009 1:05 am
Posts: 73
Noe så fryktelig. Slik kan man ikke ha det. Barn må få være hjemme hos sine foreldre hvor de kan være trygge .

Skap trygge omgivelser for barn, legg ned barnevernet.

_________________
BARNA TILHØRER FORELDRENE!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 10:43 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Varsleren er anmeldt!


Min kommentar på TV2 sin side:

Quote:
Dette illustrerer jo holdningene i det såkalte barnevernet på en glimrende måte, når de prioriterer voldtekt av barn foran varsling.


Tenk å gjøre noe så grusomt mot barnevernet, som å ikke tillate barnevernet å være en lekeplass for store gutter som vil voldta mindre barn. Slikt må anmeldes.

Jeg har sagt det mange ganger: De er bare sprø.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]