It is currently Thu Mar 28, 2024 12:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Er det et yrke å passe barn som "barnevernet" har røvet fra foreldrene?
Nei, like lite som prostitusjon er et yrke 88%  88%  [ 7 ]
Ja, dette er et krevende og viktig yrke 13%  13%  [ 1 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 8
Author Message
 Post subject: Bedre kår for fosterforeldre
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 10:02 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Familier som har beredskapshjem skal i framtida få rett til pensjon og sykepenger.

– Vi har vært utrolig opptatt av å sikre disse foreldrene fordi de tar imot barn i akutt krise, sier leder i Norsk Tjenestemannslag (NTL), Turid Lilleheie, som sammen med barne- og likestillingsministeren Anniken Huitfeldt (Ap) presenterte hovedpunktene i en ny avtale som skal sikre rettighetene til familier som er tilknyttet statlige beredskapshjem.

Fosterforeldrene får rett til statlig pensjon, sykepenger, yrkesskadeforsikring, oppsigelsesvern og fem års kontrakter med staten.

– Jeg merket en forskjell når den rødgrønne regjeringen kom på plass. De har vært veldig imøtekommende til våre krav, skryter Lilleheie.


Kommentar: Det hevdes at fosterpersonene tar imot barn som er i "akutt krise". At den såkalte krisen er skapt av hysterikerne i "barnevernet" og mangler rot i virkeligheten, sies det intet om.

Utallige barn blir hvert år tatt fra foreldrene på såkalt akuttvedtak og plassert i "beredskapshjem". Falske anklager fra forskrudde personer er ofte bakgrunnen for plasseringene, som virker sterkt traumatiserende på barna, som brått rives ut av hjemmene sine.

At fosterpersonene ønsker trygge "arbeidsforhold" er ikke overraskende. Dette er gode penger for arbeidsskye mennesker, som ikke gidder å ta ordinært arbeid. Å passe på barn som "barnevernet" har røvet fra foreldrene passer disse parasittene utmerket. Selv vet de å ta for seg av velferdsstatens goder. De har ofte dårlig helse og sliter både fysisk, såvel som psykisk. Grådige, late kvinner som tilbringer dagen på sofaen med å se på såpe-operaer er perfekte fosterpersoner. Pengene renner inn fra staten uten at de behøver annet enn å gi barnet, som "barnevernet" har røvet, en seng og et måltid mat.

Barne- og likestillingsminister Anniken Huitfeldt (Ap) og Turid Lilleheie i Norsk Tjenestemannslag er godt fornøyde med at fosterforeldre får større rettigheter.

Men hva med rettighetene til barna? Barn har rett til å få vokse opp hos sine foreldre. Deres oppgave er ikke å være sikker inntektskilde for voksne "fosterforeldre". Anniken Huitfeldt virker sprøyte gal. Groupien til Jens ønsker fosterpersoner velkommen blant de andre ansatte i velferdsstaten. Det er det det hele dreier seg om, nemlig. Trygge, gode arbeidsplasser. Men man kan da ikke akuttplassere barn kun for å skape arbeidsplasser! Nå burde noen snart hente Anniken på båre og legge henne i reimer. Jeg forutsetter at det finnes hjemmel i lov om psykisk helsevern for tvangsinnleggelse. Anniken Huitfeldt trenger snarlig mentalundersøkelse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 12:37 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Enig tvangsinnlegg anikken få tullskjura lagt i reimer.Ja ho er virkelig splittpine gern.Går ikke ant å ha slike skadedyr og monstre gående løs til skade og ødleggelse for tusener av familier.Send ho i en rakett til månenSå ho får seg en luftetur for sine sinnsyke tanker og ugjerninger mot folk..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 12:54 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Anniken Huitfeldt & Co, Ap graver sin egen grav. For hva er det di gjør nå? jo lager mer dokumentasjon for oss :twisted: di kan ikke ha mye mellom ørene den gjengen der. :evil:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kanikken
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 11:27 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Liv Marit Bakke wrote:
Anniken Huitfeldt & Co, Ap graver sin egen grav. For hva er det di gjør nå? jo lager mer dokumentasjon for oss :twisted: di kan ikke ha mye mellom ørene den gjengen der. :evil:


De rød-grønne tullingene ønsker å få på plass mest mulig familie-ødeleggende lovgivning før de mister makten ved neste stortingsvalg.

Jeg er enig med deg i at Kanniken Huitfeldt ikke kan ha mye vett (les: visdom) mellom ørene. Hun vet kanskje mye om partipolitikk og hvordan man klorer seg til topps i Arbeiderpartiet, men visdom er hun blottet for. Det gjelder forøvrig resten av Ap-gjengen, også. Selv duksen Jonas Gahr Støre mangler visdom, som er noe annet enn utdannelse og intelligens.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kanikken
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 12:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:

De rød-grønne tullingene ønsker å få på plass mest mulig familie-ødeleggende lovgivning før de mister makten ved neste stortingsvalg.

Jeg er enig med deg i at Kanniken Huitfeldt ikke kan ha mye vett (les: visdom) mellom ørene. Hun vet kanskje mye om partipolitikk og hvordan man klorer seg til topps i Arbeiderpartiet, men visdom er hun blottet for. Det gjelder forøvrig resten av Ap-gjengen, også. Selv duksen Jonas Gahr Støre mangler visdom, som er noe annet enn utdannelse og intelligens.



Jeg svarer med en herlig video, som sammenligner Ap med nazi-regjeringen: Alle SKAL med!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]