It is currently Wed May 29, 2024 2:57 am



Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: GERD JUNE OG RONNY ER TATT.
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 9:07 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Norsk familie pågrepet i Sverige :

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks ... 046941.ece

De greide å holde seg skjult nøyaktig 10 mnd på dagen. Politiet dukka opp sammen med flere "sosialarbeidere",kl.14.30 i dag.

Alle ble skilt fra hverandre,Gerd i en bil,Ronny i en annen og alle tre barna i den tredje.

Barna vil vel mest sannsynlig bli splittet .
Hva som vil skje med Gerd og Ronny vet vi ikke ennå men kjenner vi det såkallte barne"vern" riktig skal de ikke bare knekkes,men regner med at de skal knuses helt.

:.(


Vi får bare prøve å støtte de så godt vi kan i tiden fremover.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 9:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Glemte å si at det går an å kommentere denne artikkelen så kom igjen folkens. Vis Gerd og Ronny at dere støtter de. De to har gått i spissen for gruppesøksmålet og dermed greid å sette stort fokus på hva alle møter av overgrep fra det såkallte barne"vern" Dermed har de også utsatt seg selv og familien for en enorm belastning gjennom det å kjempe for andre.

Nå er det på tide at vi kjemper for dem :!:

Mitt innlegg:

GRUPPESØKSMÅLETS "MAMMA"
Denne saken er et skrekkens eksempel på den manglende rettssikkerhet og på hvordan det såkallte barne"vern" produserer hevnaksjoner når de blir sagt imot.Gruppesøksmålets mamma fikk "plutselig" en sak like etter at det ble offentligjort i pressen at dette var planlagt og arbeidet med et gruppesøksmål mot det såkallte barne"vern" var igang.

Denne saken er godt beskrevet inne på samfunnsmagasinet( søk på SVEIO)



Også "merkelig" at de fleste som har hatt noe med dette å gjøre får de merkeligste historier og saker imot seg,så også advokaten. Har selv fått en del "klare beskjeder" (les trusler) fra aktører i det systemet vi har varslet søksmål mot med begrunnelse i udokumenterte påstander.

Pressen selv svikter også i disse sakene hvor maktarrogansen og udokumenterte påstander får råde.

Er det ikke på tide at pressen selv setter seg inn i de mange tusen tilfeller og overgrep satt i system av det såkallte barne"vern" eller har dere glemt OPPLYSNINGSPLIKTEN?

Innsendt av inger


Overgrepene i barnevernet fortsetter

Ja, her ser vi igjen et skrekkens eksempel på et brutalt overgrep av norsk barnevern. Hvorfor rømmer en familie fra landet, hvis de ikke er livende redd for sine barn? Vitner det om alvorlig omsorgssvikt når foreldre utsetter både seg selv og barna ved å gjøre alt man kan for å unngå at barna skal ødelegges i fosterhjem eller i en institusjon? Norsk barnevern kan ikke dokumentere noen form for overbevisende og positive resultater av de ekstremt mange omsorgsovertakelser Norge er beryktet for i FN.
En barnevernleder som lyver mer enn man snakker sant, er faktisk helt vanlig i barnevernet her i landet. Er det slike personer som skal ivareta totalt uskyldige barn? Hvorfor skal det forresten være nødvendig å lyve for å tilrane seg omsorgen for andres barn? Hvorfor fjernes ikke slike uegnede personer fra barnevernet jo før jo heller? Noen ønsker dessverre slike skremmende personer i norsk barnevern!

Innsendt av Noralf Aunan, FBR


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 10:05 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mitt innlegg:

Quote:
Motbydelige myndigheter
Jeg gratulerer Gerd June og Ronny med å klare å holde seg i skjul for maktpakket i hele 10 måneder.

Gerd June er initiativtakeren til massesøksmålet mot den norske stat. Et massesøksmål mot det såkalte barnevernet. Langt over tusen mennesker har meldt seg på.

Måtte overgriperne som stjeler ungene deres oppleve straff i enlighet med sine menneskerettighetsfrobrytelser.

Måtte hver politimann og andre medhjelpere i udåden oppleve straff i enlighet med ondskapen.

Det såkalte barnevernet og deres mange nyttige idioter er en skam for vår tid og vår kultur.

Det er en tragedie at justisministeren kan sitte trygt, når barnefamiliene ødelegges av mennesker uten moralske skrupler.

Vi er mange som føler med dere og barna deres, Gerd og Ronny.

Innsendt av Arild Holta

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nå ble jeg sikkelig lei meg.
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 11:01 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 10, 2008 7:52 am
Posts: 75
  
Så trist og høre, at de ikke kan få være i fred for bv( det gjelder alle andre og)
Men synes Gerd June har stått på sånn for alle andre i sammen situasjon.
Så nå må vi virkelig vise dem at de har vår støtte.


OG Gerd June hvis du leser her. En STOR Klem til deg og din familie.
Vet så godt hvordan dere har det nå.uten barna deres. Er så lei meg på deres vegne. :cry: :cry: :cry: :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 2:21 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Har enda ikke fått inn mitt forrige innlegg. Sendte et nytt:

Quote:
Vi er mange som har kjennskap til denne familien. Flere kjenner dem inngående. Det såkalte barnevernet har aldri kjent dem. Men har likevel tilsynelatende en del forskrudde idéer om dem.

Vel, hele historien er vel dokumentert på internett. De skyldige i denne familieødeleggelsen må stilles for retten.

Vi vet jo at politiet ikke bryr seg om å etterforske slikt. Men vi har jo også menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

Bruk den folkens. Vi kan sørge for at Norge blir et av Europas mest dømte land.

Foreløpig er vi 4000-5000 på internett som har markert oss mot det såkalte barnevernet. Vi skal bli flere! Disse overgrepene skal bekjempes.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 8:52 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Ser ut for at adressa sensurerer så derfor prøver jeg på nytt,denne gang med dette som innledning:

Hei, inger djmel!
Takk for ditt bidrag!
Vær oppmerksom på at det kan ta en liten stund før det blir publisert.

Følgende debattinnlegg er sendt til vår redaksjon:

Viser til
Viser til det første innlegget jeg skrev tidligere og håper at innlegg om barne"verns"offer ikke sensureres. Prøver derfor på nytt med det opprinnelige innlegg og håper at det denne gang ikke blir sensurert; i tråd med grunnlovens §100,§110c og emk artikkel 10,FNs barnekonvensjon artikkel 17. Det vises også til pressens "vær-varsom-plakat" etiske normer for presse (trykt presse,radio,tv og NETTPUBLIKASJONER) Spesiellt fremheves punkt 1.1 , 1.2 ,1.3 ,1.4 , 1.5 som omfatter pressens samfunnsrolle


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:40 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Måtte inn og svare på et annet innlegg i denne saken :

Hei, inger djmel!
Takk for ditt bidrag!
Vær oppmerksom på at det kan ta en liten stund før det blir publisert.

Følgende debattinnlegg er sendt til vår redaksjon:

I dette tilfellet
ligger flere av sakens dokumenter ute på nett,bl.a konklusjonen i den ene sakkyndigrapporten.

Det er flere lignende saker som har blitt offentliggjort i bokform:

FORMYNDERTERROT av John Hollen og MAKTOVERGREP og JUSTISMORD av Berit Aarset,hvorav den siste inneholder de fleste dokumenter i saken.

Problemet er ikke at foreldre opphever taushetsplikten,men at det såkallte barne"vern" nekter å godta dette......kanskje for å skjule sitt maktmisbruk??

Forøvrig venter jeg fremdeles på at mitt første innlegg skal komme inn,som forøvrig er postet to ganger. Men uansett....det lagt ut andre steder på nettet.....

Innsendt av inger djmel


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 10:29 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Og endelig kom det første innlegget jeg skrev på trykk,men først etter at jeg tok med pressens eget regelverk.

Adressa.....Dette er for dårlig......

Man skal kunne slippe å minne de på sine egene regler :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject: hei.
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 10:40 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 10, 2008 7:52 am
Posts: 75
møre wrote:
Og endelig kom det første innlegget jeg skrev på trykk,men først etter at jeg tok med pressens eget regelverk.

Adressa.....Dette er for dårlig......

Man skal kunne slippe å minne de på sine egene regler :!:



Hei. VG vil gjerne ha tips om saken. på nettsiden dems.

så nå er det vel bare tipse dem. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 12:21 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Hei, Smootie!
Takk for ditt bidrag!
Vær oppmerksom på at det kan ta en liten stund før det blir publisert.

Følgende debattinnlegg er sendt til vår redaksjon:

Dette lukter svidd lange veier!
Prøver barnevernet å skjule overgrepene di bedriver? ja det gjør di! hvorfor skulle di ellers gå til angrep på gruppesøksmålets mor og også advokaten som skal drive dette søksmålet... å hvorfor er barnevernet redd for sannheten? fordi di ikke har så reint mel i posen som det di vil ha det til... vi er desverre mange som kjenner til den glittrende barnevernmedaljens bakside...

Gerd June m familie dere vet dere har min dypeste sympati og støtte!

Innsendt av Smootie

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: hei.
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 12:29 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
evy wrote:
Hei. VG vil gjerne ha tips om saken. på nettsiden dems.

så nå er det vel bare tipse dem. :D


Dette tipset er sendt:

Dette lukter svidd lange veier!
Prøver barnevernet å skjule overgrepene di bedriver? ja det gjør di! hvorfor skulle di ellers gå til angrep på gruppesøksmålets mor og også advokaten som skal drive dette søksmålet... å hvorfor er barnevernet redd for sannheten? fordi di ikke har så reint mel i posen som det di vil ha det til... vi er desverre mange som kjenner til den glittrende barnevernmedaljens bakside...

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 4:34 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
NRK HORDALAND:

Quote:
Varsler erstatningssak
Advokat Grape sier familien akter å fremme et kraftig erstatningskrav mot Barnevernet.

- Vi mener Barnevernet har villedet fylkesnemnda. Prestisje er bare forbokstaven i denne saken fra deres side, mener advokat Grape.


http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.5084972


Top
 Profile  
 
 Post subject: kommentar
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 4:40 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Her er kopi av egen kommentar:

De nordiske land demostrerer nok en gang sitt maktmisbruk og viser åpenlyst hva justismord er. Barna blir de nye slaver i barnefjernindustriens navn. Svært få overlever. Jeg sender min støtte til Gerd June og håper at saken omkring gruppesøksmål mot barnevernets overgrep vil fortsette og at sanheten vil komme for en dag. Det vil den uansett i siste ende.

Tilsist sender jeg også mine tanker til Miriam som var det først barn som ble tatt og utlevert til biologisk far, som får status som fosterfar og er betalt av barnevernet for de overgrep han begår mot de overgrep som skjer i dag.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: hei.
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 5:24 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 10, 2008 7:52 am
Posts: 75
Smootie wrote:
evy wrote:
Hei. VG vil gjerne ha tips om saken. på nettsiden dems.

så nå er det vel bare tipse dem. :D


Dette tipset er sendt:

Dette lukter svidd lange veier!
Prøver barnevernet å skjule overgrepene di bedriver? ja det gjør di! hvorfor skulle di ellers gå til angrep på gruppesøksmålets mor og også advokaten som skal drive dette søksmålet... å hvorfor er barnevernet redd for sannheten? fordi di ikke har så reint mel i posen som det di vil ha det til... vi er desverre mange som kjenner til den glittrende barnevernmedaljens bakside...


snakket med en jornualist fra VG. virket intresert i saken.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: GERD JUNE OG RONNY ER TATT.
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 7:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
møre wrote:
Norsk familie pågrepet i Sverige :

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks ... 046941.ece

De greide å holde seg skjult nøyaktig 10 mnd på dagen. Politiet dukka opp sammen med flere "sosialarbeidere",kl.14.30 i dag.

Alle ble skilt fra hverandre,Gerd i en bil,Ronny i en annen og alle tre barna i den tredje.

Barna vil vel mest sannsynlig bli splittet .
Hva som vil skje med Gerd og Ronny vet vi ikke ennå men kjenner vi det såkallte barne"vern" riktig skal de ikke bare knekkes,men regner med at de skal knuses helt.


Jeg ønsker også å støtte Gerd June og Ronny som klarte å leve i skjul med barna i 10 måneder i Sverige. Dere har handlet rett og gjort alt i deres makt for å beskytte barna mot de kyniske og følelseskalde overgriperne i det såkalte "barnevernet". Disse menneskehandlerne vil få sin dom. Det de gjør er forferdelig galt, og det nytter ikke å skjule seg bak at de "bare gjør en jobb". Den har vi hørt før, i Nürnberg.

Vi er mange som støtter dere, Gerd June og Ronny. Ikke la dere knekke. Gå til søksmål mot barnetraffickerne og krev erstatning for ødelagte liv.

Jeg vet det må være fryktelig vondt å miste barna. Ikke gi opp håpet. Vær der for dem når de slipper ut av barnetraffickernes fangehull, kalt "trygge og gode fosterhjem".

Må Gud være med dere i disse ulvetider.

Barnetraffickerne i aksjon

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]