It is currently Thu Mar 28, 2024 10:15 am



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Mon Oct 04, 2010 4:12 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Journalist tok kontakt, igjen

I ny og ne ønsker media å skrive om arbeidet mot barnevernsukulturen. Normalt så går det i barnefjernernes favør. Imidlertid er all reklame god reklame. De som opplever overgrep ser forbi mye av våset som media kommer med, og tar kontakt med nettsider og motstanden mot liksombarnevernet. (Bjørnetjenesten kalte noen den såkalte barnevernstjenesten...)

Vi må forvente at medias interesse øker kraftig med den massemobilisering vi (RVB og alle andre) driver med.

Det er ikke så lenge siden jeg ble oppringt av en journalist fra Aftenposten. Journalisten trodde at det var på Redd Våre Barn at det store foregikk. Vi er jo størst i verden på denne tematikken. Jeg forklarte imidlertid at til tross for at vi var det største nettstedet som var tilegnet saken, så var arbeidet på Facebook mye mye større. (Selv om så alt for mye av debatten der renner ut i sanden.) Vedkommende skulle sjekke Facebook, og kontaktet meg ikke mer. Kanskje hun druknet i informasjon om barnevernets galskap? ;)

Denne gangen var det Stavanger Aftenblad. Der har de skjønt litt av størrelsen, og satt tre journalister på saken.

Det som er interessant/faretruende er at også journalisten fra Aftenposten var opphengt i at folk rømte til Spania.

Siden media tidligere i hovedprinsipp har vert mikrofonstativ for familieødeleggende politikk og liksombarnevern, så er det all grunn for å tro at det gjelder også nå. Konklusjonen er ikke basert på disse to som har tatt kontakt, men på historien om media som mikrofonstativ. Du vet, når sola stod opp i går, dagen før det, og..., så står den vel opp i morgen også.

De familiefientlige maktideologene, barnevernet, regjeringen, FO etc har oppdaget at stadig flere flykter fra landet. Andre land får flyktinger fra Norge, hvilket kan være med å avsløre menneskerettighetshykleriet og gi utlandet et mer realistisk bilde av nordboerne med verdensmesterkompleks. Det kan være såre enkelt å flytte utenlands om man har pensjon eller samboer/ektemake som jobber i Norge, eller man bare får ny(e) jobb(er) i EØS-omrødet.

Hva om hundrevis av mennesker i året flytter utenlands når barnefjernerne slår seg vrang? Da ramler mye av fosterhjem-systemet sammen og mange institusjoner må legge ned. Ikke blir det flere barn å dele ut til folk som ikke kan få barn, være seg om de er hetero eller homo. I Norge gjelder jo likhet og godene må fordeles... og siden familiebånd liksom er kun sosiale miljøbetingede konstruksjoner... (I verste fall har man jo lykkepiller og det som verre er. Medisinindustrien må jo også ha penger, eller ?)

Flyttingen utenlands truer barnefjernsindustrien.

Alt dette trenger selvsagt ikke den enkelte journalist å forstå, når de blir satt til oppgavene.

Her følger mesteparten av meldingen (Sitat):
Quote:
Jeg er journalist i Stavanger Aftenblad og skal i en serie artikler i høst skrive om det norske barnevernet.

Sammen med to andre kollegaer her i Stavanger Aftenblad vil vi studere nærmere flommen av foreninger, lag, stiftelser og organisasjoner som finnes på nett og som handler om motstanden mot barnevernet.

Vi undrer oss på hvorfor så mange viser så stor motstand ?

Vi har satt oss inn i ulike tema. Ser på noen av innleggene at det finnes noen som har valgt å flytte utenlands med barn, da spesielt til Spania. Ser også at du forteller at du i en periode valgte en slik løsning.

Vi skriver nå til deg fordi vi gjerne vil komme i kontakt med deg, fordi du har engasjert deg i debatten og har sterke meninger om situasjonen i barnevernsnorge.



Jeg hengte meg opp i bl.a ordet "undrer".

"Vi undrer oss på hvorfor så mange viser så stor motstand ?"

Er det noe å undres over?! Folk får ruinert sitt liv og pines, og så undrer journalistene over hva de skriker for!

Under følger svaret mitt (Sitat):
Quote:
"Hvorfor så mange viser så stor motstand ?"

Dette er de menneskene media har nektet å lytte til.

All den tid man ikke har lyttet og debatten har vert kvelt, så sitter journalistene igjen med totalt ensidig bilde av saken, samt propagandaen fra motparten.

Når lyving og fordreining er regelen i fylkesnemnda, så har vi en ukultur som media totalt har sviktet i å avsløre.

At rettsikkerheten er ødelagt, er en side av saken.

Den andre siden av saken er:Finnes det et barnevernsfag?

All den tid dette ikke er bygd på empirisk vitenskap, og har nærmest totalt forkastet den biologiske og genetiske siden (samme problemstillingen vi så i NRK-programmene "Hjernevask"), så finnes det ingen grunn for å kalle det barnevernet driver med for "fag".

Fag er jo ment å være fakta-orientert og basert på REELL forskning (i motsetning til ikke-vitenskapelig propaganda-"forskning").

Kortversjonen av problemstillingene finnes i dette intervjuet:

http://www.gateavisa.no/2010/04/16/aril ... barnevern/

Underlig er det også at deler av den norske kultur (ikke minst blant akademikere og journalister) har påført seg et slikt ideologisk tankegods at de gjerne ikke lengre intuitivt skjønner at å adskille foreldre og barn er tortur. For barn og voksne. Slik går det når ideologien forteller at det naturlige er ondt.

Dette er en selvfølgelighet å forstå i andre kulturer, og opp gjennom historien.

Når mennesker tortureres så blir de desperate, sinte, fortvilte etc. Dette ser vi vi nå på internett. De torturerte har fått ytringsfrihet. De er ikke lengre isolerte, og det fortvilte ropet kan ses av alle.

Folk opplever seg sviktet av media. De som går ut med saker opplever seg motarbeidet av media. Når motstanderne av "vårt" liksombarnevern intervjues, så opplever de å bli helt forvrengt.

Derfor må vi bli vår egen media. Personlig så når jeg ca 10000 mennesker på noen timer via internett.

Dette er tydligvis veien vi må gå.

En del av de som har vert aktive, har nektet mer kontakt med media. (Nå er det imidlertid mange nye uten mediaerfaring...)

Ønsker du kontakt med meg pr tlf, så er det mulig etter kl 18.00. Nummeret (som ikke skal være på nett), er ******. Det er et privat nummer, og jeg svarer kun på kjente telefoner. Ringer du fra andre nummer enn det du har nevnt, sjekker jeg nummeret på Gule Sider før jeg evntuelt tar telefonen.

Dette gjør jeg for å ikke drukne i fortvilte mennesker som trenger hjelp. Da får jeg ikke gjort det jeg vil, nemlig massemobilisere mot barnevernets overgrep og ukultur. Denne massemobiliseringen er i startfasen.

Jeg vil bl.a bruke massemobiliseringen til oppfordre folk til å si opp abonnementet på alle aviser som har sveket deres saker. Folk får ruinert sine liv, og media gir blaffen, eller løper til motparten/overgriperen for å hente argumenter.

Med hilsen
Arild Holta.


Ja, hvorfor betale for avisers "liv", når de er et våpen for familiefientlig kultur? Skal vi finansiere vår egen undergang?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Mon Oct 04, 2010 12:57 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg har også motatt en henvendelse fra en "journalist" i Stavanger Aftenblad i dag.
Jeg var ikke tilstede og det ble ikke ringt på det nummeret jeg selv bruker så jeg fikk bare beskjed (Jeg har flere nummer på bedriftsabbonement)
Denne henvendelsen var fra en fra tidligere "kjent" sådan, noe som ikke gir meg store forhåpninger.
Jeg kommer ikke til å kontakte dem.
At disse skulle finne på å virkelig bedrive redelig upolitisk og etterforskende journalistikk denne gange har jeg ingen tro på utfra tidligere.
Eneste årsaken til at de skulle finne på å "presse" en sak her måtte være at de oppdaget den voldsomme debatt og oppslagseffekten det har om de bare går skikkelig inn i materien, i dybden og i sammenhengene!
Jeg tror også at de (journalistene) må innse at de trenger hjelp til å virkelig FORSTÅ både at det er slik vi beskriver, hvordan det er blitt slik og hvorfor.
Sansynligvis ville det gi oppslag i flere år fremover om de bare gjorde jobben sin, jobben som de er pliktig å utøve ovenfor samfunnet- INFORMASJONSPLIKTEN.

Ja, hvorfor betale for avisers "liv", når de er et våpen for familiefientlig kultur? Skal vi finansiere vår egen undergang?

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Thu Oct 07, 2010 1:54 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg ble kontaktet av enda en journalist i samme anledning, noe som tyder på at de ikke nødvendigvis er veldig samkjørte.

Quote:
Hei.

Har i første omgang forsøkt å kontakte deg via e-post adressen b.e.bjorbekkmo@******.no, men dette er kanskje en gammel e-post så jeg gjør et forsøk via facebook i stedet!

Vi er tre journalister i Stavanger Aftenblad som jobber med en større serie om det norske barnevernet. Vi har satt oss inn i mye av kritikken mot barnevernet, og har kartlagt mye av den motstanden som finnes på nett. Mange private aktører har nettsteder og vi har gjort oss kjent med innholdet i svært mange av de ulike nettstedene, hva lag, foreninger, stiftelser og organisasjoner representerer.


Vi er blitt kjent med at familier noen ganger opplever barnevernet så dramatisk – og urettferdig – at de velger å reise til utlandet. Vi leser på forumet ”Redd våre barn fra et destruktivt barnevern” at det finnes eksempler på at folk flykter til Spania.


I serien vår ønsker vi å presentere en artikkel om dette da vi tror det kan være en inngang til å beskrive hvordan folk opplever barnevernet.


Har du anledning til å ta kontakt med meg om dette hadde jeg satt stor pris på hjelp med dette temaet. Mulig du også har andre synspunkt og ideer om hva vi burde se på av problemstillinger. Jeg vil gjerne også ringe deg hvis du vil sende meg nummeret ditt.

Mvh

Elisabeth Risa

Stavanger Aftenblad

Mobil: ********

E-post: elisabeth.risa@**********.no


Mitt svar:

Quote:
Hva mener du med "en serie"?Hva er bakgrunnen for denne?
Hvorfor ønsker der å "belyse" mottrekkene til de utsatte uten først å belyse årsakene/sammenhengene/sette det i perspektiv?
Hva får deg til å tro at dere kan beskrive hvordan "folk opplever barnevenet" og hvem er folk?
Hvorfor bruker dere tid på å "kartlegge" "motstanden som finnes på nett" når dere kunne brukt tid på å finne ut hvorfor det er slik som det er?

Svar direkte på disse spørsmålene og jeg vil vurdere å gi deg mitt tlf nummer.

Bjørn Erik


Forløpig er det altså ingen grunn til å tro at disse journalistene vil komme til å belyse dette på noen annen måte enn det vi har sett fra andre politisk korrekte sådanne.
Derfor vil jeg på det sterkeste advare mot å ubetinget gi dem noe personlig eller privat informasjon- først og fremst om egne saker, men også generellt mot å la de kaste bort tiden deres.
Det kan også tas med at andre journalister som vi har større grunn til å feste tillit til har advart om "snoking" fra disse.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Sun Oct 17, 2010 1:44 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Fikk svar:

Quote:
Hei.

En serie er flere artikler om samme tema.

Barnevernet har alltid vært utsatt for kritikk, det som ofte har gått igjen er debatt om ressursituasjonen, altså pengemangel.

Vi ønsker å sette oss inn i kritikken og lytte til de aktørene som ytrer sine meninger i nettsebatter og på forum.

For å fortå hvordan folk opplever barnevernet er vi jo nødt til å intervjue folk som har opplevd barnvernet. Vi ønsker å intervjue mange.

Vi vil belyse flere tema og ønsker også å ta utgangspunkt i barnvernloven, burde noe forandres her?

håper på å høre ifra deg.

mvh
Elisabeth Risa
Stavanger Aftenblad


Svarte:

Quote:
Arild skriver/ viser til en del info ang BARNEVERNSPROBLEMATIKK nå.
Allt kommer frem på forsiden min.
Dèt burde dere lese og skrive som en artikkel.


Hørte ikke noe mer så jeg slengte på:

Quote:


Nå tror jeg fortsatt ikke at disse "journalistene" er oppriktig intressert i annet enn å- som de selv sier, "skrive en artikkel"serie" om noe.
Hvordan skal man kunne belyse dette problemet "i høst" når det snart er Jul?- det sier littt om hvor lettvint de mener det er og hvor lett de tar på det.
Jeg ønsker heller ikke å være disses alibi for at de "har snakket med" og "flere sider".
Kom tilbake når dere kan vise til faktisk grunnleggende kunnskap, som er lett å finne på nett- det er bare å lese det.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Tue Oct 19, 2010 9:45 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
I går den 18.10.10 fikk jeg et lite sjokk da jeg leste lokalavisen, som er en del av A-pressen.
Midt i avisa lå det en folder med reklame fra bufetat hvor de forheliget fosterhjemsordningen med en oppfordring til publikum om å delta på kurs og å melde seg som kandidater til fosterhjemsordningen.

Dette er altså den "upartiske" pressen vi skal tro kommer til å opptre i henhold til sin opplysningsplikt ved å skrive noe som helst negativt om såkalt barnevern og de samenhengene som fører til tragedier for så mange FAMILIER.
Lurer på hvor mange journalistlønninger denne kampanjen betalte.
Kyss meg bak.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Tue Oct 19, 2010 5:19 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Eneste grunn for å ha kontakt med de, er at man når NYE mennesker, PÅ TROSS AV hva de skriver. Folk som har opplevet barnevernsovergrep, ser forbi en del av journalistenes flokkmentalitetslobotomerte oppgulp.

Man risikerer, med all sannsynlighet, som Bjørn Erik skriver, å bli et alibi for at disse liksom har vert objektive. Det er de med all sannsynlighet ikke.

Det journalister trenger å gjøre, er å sette seg inn i litt av kvalitetsforskningen, og så spørre seg:

Hvorfor er barnefjernerne på tvers av dette?
Hva er årsaken til at de er imot virkeligheten?
Hvorfor kjenner ikke barnefjernerne til kvalitetsforskningen, etter tre år på skole?

Enhver må altså vurdere hva de eventuelt skal la seg misbruke til.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Wed Oct 20, 2010 8:47 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Har nå snakket med en journalist til, og jeg kan påstå med stor sikkerhet at kampanjen til Stavanger Aftenblad faglig sett ikke vil holde mål.

Det var ingenting som tydet på at rådene om å sette seg inn i forskningen er fulgt. I stedet har de fått de forskjellige synsernes påstander til å fylle saken. Fra barneombud, til barnevernsarbeidere.

DET er mitt inntrykk. Håper jeg tar feil.

Uansett: Det gir oppmerksomhet rundt saken. Forhåpentlig så mye om vår side at det har en liten hensikt. De som har opplevet overgrep, ser jo forbi enn del av bullshiten journalistene kommer med...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Fri Nov 19, 2010 3:23 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Her er det som var var best for oss. Senere kom det visstnok verbalt søppel. Det har jeg enda ikke fått tid til å arbeide med.

Men her er lenkene til det som ble best:

http://avis.r-b-v.net/stavanger-aftenbl ... 2010-1.jpg
http://avis.r-b-v.net/stavanger-aftenbl ... 2010-2.jpg
http://avis.r-b-v.net/stavanger-aftenbl ... 2010-3.jpg

Trykk på bildene for å gjøre de store, slik at liten tekst blir lesbar.

Synes å huske at forsiden var bra.

Mulig jeg er blitt for negativ med årene: Jeg mistenker at avisen ønsket sjokkere med dette. Og dermed få en negativ reaksjon på oss. Jeg tror imidlertid de som opplever barnevernshelvetet ser dette som positiv informasjon.

Her er ark to og tre sammen, men det ble lite lesbart, men gir et lite bilde av hvordan helhetsbildet var inne i avisen:
http://avis.r-b-v.net/stavanger-aftenbl ... 0-2og3.jpg

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Fri Nov 19, 2010 4:35 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Jeg må si den ble overaskende bra og kan ikke se så mye negativ kritikk her. For meg ser det mer ut som journalistene selv er utsatt for barnevernet på en eller annen måte, men bruker all energi på at det ikke skal skinne igjennom. Uansett veldig god reklame for oss. Å som sakt. Dem kommer seg 8)

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Sat Nov 20, 2010 6:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Kritikk har de visst kommet med senere. Så det er visst litt hykleri for å tilfredstille de som er mot barnevernsovergrep, og dermed hindre oppsigelser av avisen. I utgangspunktet oppfordret jeg til oppsigelse av barnefjernsvennlige aviser. På denne måten får de det til å virke som om de er på vår side, mens de i senere artikler (og i gamle artikler) viser det motsatte. Det er falskhet og taktikk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Journalist tok kontakt, igjen
PostPosted: Sun May 06, 2012 9:00 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Arild Holta wrote:
Har nå snakket med en journalist til, og jeg kan påstå med stor sikkerhet at kampanjen til Stavanger Aftenblad faglig sett ikke vil holde mål.

Det var ingenting som tydet på at rådene om å sette seg inn i forskningen er fulgt. I stedet har de fått de forskjellige synsernes påstander til å fylle saken. Fra barneombud, til barnevernsarbeidere.

DET er mitt inntrykk. Håper jeg tar feil.

Nei, du tok nok ikke feil. Her nedenfor er jo et produkt fra de "undersøkende". Det er i noen grad preget, tror jeg, av at barneverns-ofrene og -kritikerne ikke var så begeistret for dem – skjønt skitt ville de nok kastet på ofre og kritikere uansett:
Kampen om barna
- En serie om foreldrene Norge glemte og rådgiverne de fikk -
Datert 14. januar 2011

De tre betegner seg som:
Elisabeth Risa, Stavangergruppen
Ina Gundersen, Undersøkende avdeling
Knut Gjerseth Olsen, Undersøkende avdeling


Så vet forhåpentlig barneverns-forfulgte herved nok til å avslå å ha noe med dem og Aftenbladet å gjøre.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]