It is currently Sat May 11, 2024 5:12 am



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Mormoner-samfunnet vant mot barnevernets løgner
PostPosted: Fri May 30, 2008 1:27 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det finnes vel ingen offentlig organisasjo i den vestlige verden som mer systematisk bruker løgn som arbeidsmetode, enn det såkalte barnevernet.

Også i denne saken er løgn et virkemiddel. 31 gravide tenåringer var altså et dobbelt så stort tall som i virkligheten.

Quote:
Myndighetene raidet sektens eiendom i Texas 3. april etter anklager om at mindreårige ble giftet bort og seksuelt misbrukt.

Barnevernet påsto etter razziaen at det var 31 tenåringer som var eller hadde vært gravide i sekten, men måtte etter hvert innrømme at minst halvparten var eldre. En av dem var 27 år gammel.


Når jeg giftet meg var jeg 19 år og min kone Turid var 18. Like etter ble hun gravid med Ramona (død i krybbedød). Slikt aksepterer altså ikke det såkalte barnevernet. I vert fall ikke når de kan sette "sekt-stempel" på de som er gift.

Det merkelige er at de ikke raider muslimske miljø, men mormonere. Er det mer akseptabelt at millioner av mennesker driver med tvangsgifting, enn at noen hundre påstått gjør noe lignende? Og hvorfor er det å ha en mengde løse sexuelle forbindelser ok, mens det å ha EN fast sexuell forbindelse er galt?

- - - -

(Det skal være ca 150 tankefeil registrert i filosofien. Kunne den oppvoksene generasjon lært disse, og enkel forståelse for statistikkens nytte, så hadde de avslørt det meste av forføringen fra makt og kvasivitenskap. Men det spørs om ikke forførerne har så mye makt over skolen, at slikt er urealistisk.)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri May 30, 2008 8:38 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Arild skrev:

Quote:
Og hvorfor er det å ha en mengde løse sexuelle forbindelser ok, mens det å ha EN fast sexuell forbindelse er galt?


Har du ikke lest Vidunderlige nye verden? Der de stygge ordene er "familie, mor, fødsel, død etc." mens sex er en normal fritidsaktivitet på linje med skigåing og makramé.

Det er viden anerkjent langs hele den politiske aksen at familieinstitusjonen er en av de viktigste hindringene på veien mot et fullstendig kontrollerbart samfunn. Religion og tradisjon er de to andre.

Skolens viktigste rolle er å undergrave disse faktorenes innflytelse, noe de ikke lenger bryr seg om å skjule.

Jeg har til og med støtt på teorier som sier at vi nå lever i et samfunn der de voksne er blitt avhengig av å lære fra sine barn - snakk om at blind leder døv!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 02, 2008 8:09 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Arild sa
Quote:
Det merkelige er at de ikke raider muslimske miljø.....


Dessverre Arild, de raider i høyeste grad muslimske miljø også og bruker de samme argumenter der som i det etnisk-norske,i tillegg brukes det i tillegg at man er muslim i seg selv som argument. Når du tar tvangsgifting som et argument er dette ikke knyttet opp mot religionen men er et kulturellt innslag.

Å sette forskjellige grupper opp mot hverandre er ikke noe vi behøver å være kjennt med. Man må istedet forsøke å samle også disse,da de i mange tilfeller har det verre enn etniske nordmenn. De har en mye strengere kodeks for å holde familien samlet og møter også andre tilleggsproblemer enn det nordmenn gjør.

De blir ofte ikke tildelt tolk. Selv om de snakker norsk behøves tolk da bv bruker språket og vrir på ting som sies slik at dette misforståes.,noe også nordmenn er godt kjennt med.

Utifra kulturen blir ikke muslimske barn plassert til fremmede uten at hele slekten er død. I Norge blir barna revet ut av hendene på de og tatt med av fremmede til fremmede,noe som for disse er helt ubegripelig.

De som opplever dette blir i tillegg nesten utfryst av sitt miljø da også disse tror at det norske systemet er kjempeflott,slik at de i tillegg må kjempe mot sine egne.

De tror at ingenting i verden er så flott som det norske rettssystemet,men oppdager etterhvert at de har tatt helt feil....problemet er at resten fremdeles ønsker å tro på det,noe også normenn er oppdratt til å tro.

Ingenting har vel vært brukt mere enn religion som argument til å få utføre overgrep ,enten det gjelder kristne eller muslimer og dette er noe vi slett ikke bør innlate oss på. Det såkallte barne"vern"er like ille uansett hvilken religion man tilhører.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 02, 2008 10:58 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
møre wrote:
Dessverre Arild, de raider i høyeste grad muslimske miljø også og bruker de samme argumenter der som i det etnisk-norske,i tillegg brukes det i tillegg at man er muslim i seg selv som argument. Når du tar tvangsgifting som et argument er dette ikke knyttet opp mot religionen men er et kulturellt innslag.

Uttrykte meg dårlig. Jeg har flere ganger vert inne på angrepene mot muslimer, her på forumet. Poenget mitt var vel at her knuser man et helt miljø.

møre wrote:
Å sette forskjellige grupper opp mot hverandre er ikke noe vi behøver å være kjennt med. Man må istedet forsøke å samle også disse,da de i mange tilfeller har det verre enn etniske nordmenn. De har en mye strengere kodeks for å holde familien samlet og møter også andre tilleggsproblemer enn det nordmenn gjør.

Min mening var ikke å sette de opp mot HVERANDRE. Bare å sammeligne de politisk korrektes hysteri rundt disse mormonerne i forhold til muslimene. Dette for å få frem irrasjonaliten som rir bv til langt inn i dumheten.

møre wrote:
(...)
Ingenting har vel vært brukt mere enn religion som argument til å få utføre overgrep ,enten det gjelder kristne eller muslimer og dette er noe vi slett ikke bør innlate oss på. Det såkallte barne"vern"er like ille uansett hvilken religion man tilhører.

Ut fra konteksten så høres "vi" ut til å være siktet til meg/forumet. I så fall har du du misforstått stort.

Jeg er ikke for raiding av verken det ene eller andre miljøet, og har en større ideologisk motstand mot tvang enn kanskje noen på dette forumet. Likevel vil jeg ha mulighet til å påpeke inkonsekvent irrasjonalitet hos "tvingere".

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 9:13 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Arild sa

Quote:
Ut fra konteksten så høres "vi" ut til å være siktet til meg/forumet. I så fall har du du misforstått stort.


Når jeg sa vi tenkte jeg på hva som har blitt brukt som argument opp igjennom historien generellt og ikke på deg,så beklager at det kunne virke myntet på deg.

Det såkallte barne"vern" bruker også religion som argument for å "farliggjøre" biologiske foreldre så det spiller mindre rolle hva man tror på.

Ett av poengene mine fra det forrige innlegget var sammenblandingen mellom religion og kultur,bl.a i forhold til tvangsekteskap. Dette har ingenting med religion å gjøre,men er kulturellt betinget.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 06, 2008 3:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det er allikevel god grunn til ikke å godta alt mulig i en kultur, selv om det ihvertfall støttes opp om av religiøse begrunnelser. Det er ikke alt mennesker gjør som er kultur, mye av det er ukultur. Det er meget uheldig at barnevernet får anledning til å skaffe seg vann på mølla ved sammenblandingen av fullstendig uakseptabel tvang og styring av barn/unge som utøves i mange innvandrerkretser, med forskjellige ting foreldre også i vårt samfunn gjør av normale vurderinger om hvordan deres barn skal ha det.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 06, 2008 7:23 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Joda, helt enig i det Marianne,men alikevel må vi slutte å si at "muslimer...." Selv om enkelte blander ukultur med religion kan man ikke dra alle under en kam som dessverre alt for ofte skjer. Mn har også en del ukultur sammenblandet med kristendom uten at vi dermed sier at "alle kristne ..."

Poenget var fremdeles å ta avstand fra enkelte handlinger uten å si at alle er slik eller sånn....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 12:52 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Relegionen vil prege enhver kultur sterkt. Det gjelder også for muslimer. Enten det er det ene eller det andre, handlingene er likefullt ille. En minimerer ikke handlinger ved å si "det er ikke relegionen, det er kulturen".

Uansett, blander barnevernet seg inn i hvilken situasjon som helst, vær sikker, etter ett år maks, er alle brakt ut i en katastofe; Foreldre, familie, og ungene. Intet kan ødelegge så raskt, så fatalt og ugjenopprettelig som barnevernet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 8:42 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
athene sa
Quote:
Uansett, blander barnevernet seg inn i hvilken situasjon som helst, vær sikker, etter ett år maks, er alle brakt ut i en katastofe; Foreldre, familie, og ungene. Intet kan ødelegge så raskt, så fatalt og ugjenopprettelig som barnevernet.


Ja nettopp :!: Det spiller ingen rolle hvilken religion man tilhører.

Det jeg reagerte på var sammenblandingen da tvangsekteskap IKKE er en del av religionen,men kun brukes til å skjule seg bak.[/quote]


Top
 Profile  
 
 Post subject: religioner
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 1:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


På Youtube fikk jeg av mine venner tilsendt videoer som viste hvordan barnevernet der jukset og trickset seg til å stjele barna til denne sekten. Barnevernet kunne også forteller at de hadde fått anonyme oppringninger, også fra 16-åringer, som sa at de var fange og bla bla bla, og alt som ble sagt ble tatt for å være god fisk?

Hvem som helst kan ringe inn en bekymringsmelding til hvor som helst med tilgjort stemme og grine "ulv-ulv" og naive folk biter på tråden så det hyler etter.

Når det kommer til spørsmål om religion, så vil jeg bare orientere om at vi har religionsfrihet her i dette landet. Bortsett fra hvis du er under utredning av barnevernet.

Og når muslimer ringer til meg fordi at de har problemer med barnevernet, så sier jeg at vi / de må be om et sant MIRAKEL. Og den er de helt med på.

For øvrig pågår det en interessant videoutveksling på Youtube mellom scientologene og en gruppe "anonyme" truere...



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]