It is currently Sat Apr 27, 2024 9:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Blir barn som "barnevernet" har bortført, medisinert med lykkepiller for å bli føyelige og apatiske?
Ja, det skjer trolig i stor utstrekning 100%  100%  [ 6 ]
Nei, det behøves ikke, for barn som blir fjernet fra foreldrene er så glade for å komme i et trygt og stabilt fosterhjem 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke, mangler kunnskap om emnet 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject: Lykkepiller til ensomme hunder
PostPosted: Sun Apr 15, 2007 8:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nå skal hunder med separasjonsangst få medisin.

Det amerikanske legemiddelselskapet som har utviklet medisinen mener det finnes rundt 10 millioner hunder som lider av separasjonsangst. Noen hunder bjeffer rabiat mens andre tygger i stykker inventar når de blir forlatt av eierne.


Kommentar: Lykkepiller utskrives også til barn som blir ulykkelig når de med tvang blir "omsorgsovertatt" av det såkalte "barnevernet". Mange barn reagerer meget sterkt på å bli fratatt sine foreldre. De aner ikke årsaken, og vil ikke knytte seg til fosterpersonene slik uten videre. Da er det praktisk for "barnevernet" og fosterpersonene å kunne gå til legen og få vedkommende til å skrive ut lykkepiller slik at den tvangsfjernede kan slippe symptomer på å ha blitt traumatisert. Barna blir rolig og føyelige - slik "barnevernet" og fosterpersonene ønsker dem. Det vil i rapportene hete seg at barnet har knyttet seg til fosterpersonene og derfor ikke kan tilbakeføres til foreldrene.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ja, jeg har hørt om det mange ganger
PostPosted: Sun Apr 15, 2007 4:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, jeg har hørt om det mange ganger. Fra mange forskjellige hold. Om fosterbarn som bli medisinert for å bli roligere.

Og ja, jeg fikk medisin til en hund jeg hadde for 26 år siden. Mens jeg var på jobb, tygde den i stykker alt den kom over. Den hoppet til og med opp på spisestuebordet og knasket ivei.

Naboen min sin hund kan ule sammenhengende i ett bankandes kjør i 10 timer når den er aleine. Og jeg hører hvordan den traver frem og tilbake fra rom til rom og uler. Men, det er jo ikke så ofte den er helt aleine da.

Og ja, jeg kan godt skjønne at fosterforeldre får det mye enklere når de kan medisinere sine fosterbarna.

Men, det er jo helt for jævli at barna skal bli dopet.

Og hva med disse folkene som fremstiller slike medikamenter? Vet de om på hvilken måte denne medisinen blir brukt?

Men, kanskje visst de hadde visst det, så hadde de anbefalt dobbel dose?

Jeg rister oppgitt med hodet, for disse folkene er sprøyte gal hele gjengen...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 16, 2007 11:00 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Du har sikkert sett The Drugging of Our Children.

Dette er et kinderegg for issamfunnet og en ironisk kommentar til "the war on drugs".

Som det kommer fra i filmen kan dette føre til ganske skumle ting, som skolemassakre og selvmord. En ung gutt sitter nå tiltalt for å ha drept sine besteforeldre etter å ha blitt "medisinert" med Zoloft.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]