It is currently Sat Apr 27, 2024 4:34 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Wed Mar 28, 2007 9:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Uhyre mystisk. Det blir gjerne sludrete når alt mulig skal være så hemmelig og skjult. Hva er det som foregår i Fluberg?

Væpnet politiaksjon i Fluberg
Væpnet politi aksjonerte i Fluberg onsdag formiddag etter at barnevernsansatte hadde bedt om assistanse.

"... det var barnevernet i Søndre Land som skulle på hjemmebesøk hos en familie i Fluberg. ... De to medarbeiderne fra barnevernet som var i huset, opplevde etter hvert situasjonen som så uholdbar at de valgte å forlate huset. ... Inne i huset var det tre voksne personer, men ingen barn."

Kunne de ikke forlatt huset uten barn i med én gang da? Hvorfor bare "etter hvert"? Når det altså ikke var barn der?

  
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 28, 2007 10:09 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 10:08 am
Posts: 124
Jeg får frysninger av å lese dette. Nå er ikke adferden til bv og politi bare terrorlignende lenger. Den har utartet seg til reell terror slik man ser i krigssituasjoner på tv-nyhetene.
Politi utstyrt med våpen som trenger seg inn hos sivile etter forespørsel ifra barne"vernet"....

_________________
Charlotte Marie Eriksen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Wed Mar 28, 2007 11:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
  
Uhyre mystisk. Det blir gjerne sludrete når alt mulig skal være så hemmelig og skjult. Hva er det som foregår i Fluberg?

Kunne de ikke forlatt huset uten barn i med én gang da? Hvorfor bare "etter hvert"? Når det altså ikke var barn der?


Barnevernet sjekker den psykiske tilstanden til de voksne.

Kanskje en av de voksne hadde istemt et ulvehyl med det resultat at de barnevernsansatte ble så redde at de tilkalte væpnet politi. (hele 7 stykker) De har jo hørt om ulvene på internett.

De barnevernsansatte må være svært skvetne av seg. BØ! (Vart dere skremt no?)

Saken følges opp i OA torsdag!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Se hva jeg har!
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 7:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
***BAANG*****
..._...|..____________________, ,
....../ `---___________----_____|[]=*
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//
"Kvapp du nå"?????

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 7:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
MH Skånland wrote:
  
Uhyre mystisk. Det blir gjerne sludrete når alt mulig skal være så hemmelig og skjult. Hva er det som foregår i Fluberg?

Kunne de ikke forlatt huset uten barn i med én gang da? Hvorfor bare "etter hvert"? Når det altså ikke var barn der?


Barnevernet sjekker den psykiske tilstanden til de voksne.

Kanskje en av de voksne hadde istemt et ulvehyl med det resultat at de barnevernsansatte ble så redde at de tilkalte væpnet politi. (hele 7 stykker) De har jo hørt om ulvene på internett.

De barnevernsansatte må være svært skvetne av seg. BØ! (Vart dere skremt no?)

Saken følges opp i OA torsdag!


Fantastisk artikkel! Og om "politiet" som "skulle få kontroll..." over folk i sitt eget hjem, når de fikk tjuver (barnekidnappere) på besøk? Hæ?

Men, men, jeg får trøste meg med at en vakker dag, så kommer våpnene til å bli brukt mot dem som virkelig trenger en kule mellom øynene.

Jeg posterte forresten et innlegg på "ulvene på nettet". Grrrådig hilsen Mona.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 9:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
agrippa wrote:
Saken følges opp i OA torsdag!


Fantastisk artikkel! Og om "politiet" som "skulle få kontroll..." over folk i sitt eget hjem, når de fikk tjuver (barnekidnappere) på besøk? Hæ?

Men, men, jeg får trøste meg med at en vakker dag, så kommer våpnene til å bli brukt mot dem som virkelig trenger en kule mellom øynene.

Jeg posterte forresten et innlegg på "ulvene på nettet". Grrrådig hilsen Mona.


Saken ble IKKE fulgt opp av oa.no på torsdag.

Fint innlegg du hadde om "ulvene på nettet". Jeg synes ikke det er nedsettende å bli omtalt som en ulv, tvertimot, jeg hadde tidligere en ulv som avatar.

Her er en passende avatar for Olav Sannes Vika eller hvilken som helst barneverner.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 1:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Fint innlegg du hadde om "ulvene på nettet". Jeg synes ikke det er nedsettende å bli omtalt som en ulv, tvertimot, jeg hadde tidligere en ulv som avatar.

Her er en passende avatar for Olav Sannes Vika eller hvilken som helst barneverner.


Ja, jeg husker den ulven, den kledde deg veldig godt. Jeg er for ulvene, og har signert oppropet for å bevare dem i Norge. Bønder som har sauer på beite burde heller gått og gjetet på dem, slik som i gamle dager, istedet for å skyte ulvene.

At jeg blir sammenlignet med en ulv, tar jeg som et kompliment! Har du f.eks. sett når ulveflokken samkjører et angrep på byttet sitt? Det er et sabla bra teamwork og da lykkes de 100 % i å felle sitt utvalgte offer.

Anyway, her er mitt forslag til [url=http://tkfiles.storage.msn.com/x1pjzF2-RYhxRVxdx65pTtbd0KgEBQEsGOBfwejXf_I7LWcO8Zmr8XOI0-qGyIIafaSkMZNSnrQHu-f9zJd8eOYAWfSxyZmC3YNkbBqbhtZH2A]
avatar,
[/url] så har de noe å velge mellom.

-Da jeg så bilde av Olav Sannes Vika, så fikk jeg problemer med den elendige impulskontrollen min, for jeg fikk en uimotståelig trang til å stjele bildet og dekorere det med kyse og smokk, men med tanke på åndsverkloven, så lot jeg det være.

Det kan være at denne avataren er litt liten, men den blir større hvis du klikker forstørrelsesglasset oppå det...

Beklager at dette ble en liten avsporing fra selve hoved-temaet.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stor utrykning for å forsvare bv i hus uten barn
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 3:13 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
At jeg blir sammenlignet med en ulv, tar jeg som et kompliment! Har du f.eks. sett når ulveflokken samkjører et angrep på byttet sitt? Det er et sabla bra teamwork og da lykkes de 100 % i å felle sitt utvalgte offer.


Elgen i Norge har mistet sine naturlige forsvarsinstinkter så når den blir angrepet av ulv løper den istedenfor å stampe med bena og bli skikkelig aggressiv. Det skyldes at de elgene som reagerte naturlig ved å bli aggressive istedenfor å rømme, har blitt skutt av elgjegere eller krypskyttere, som det er mange av i norske skoger. Det er lettere å bli skutt når du står stille enn når du løper.

Dette var litt på siden av tema, beklager Arild, men jeg henter meg inn igjen ved å overføre elgens reaksjon på foreldre som blir angrepet av barnevernet. Ikke samarbeid men bli skikkelig sint og skaff advokat fra dag 1. Dette er en naturlig forsvarsmekanisme når noen truer barna dine. Hvis du velger å rømme, så røm for all del ut av landet og ikke til nabokommunen.

Elgen ble miljøskadd som følge av altfor mye jakt. Det samme har foreldre blitt. Istedenfor å samarbeide må foreldre ta en aggressiv holdning mot drapsmennene i barnevernet. Barnevernet er ute etter å knekke deg, mentalt, fysisk og økonomisk. Gjør som faren som kjørte inn i den sivile politibilen: Slå tilbake slik at pakket merker det. Hvis alle foreldre plutselig mer virkelig aggressive mot barnevernsrampen, så vil ikke tyrannene Karita Bekkemellom og hunndjevelen med kloven, Sæbønæs, klare å ta barna. Da må det innføres et reelt diktatur i Norge.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 5:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Kanskje vi i forskjellige sammenhenger skulle begynne å si som Mona:

"Vi kjeppjages av etablissementet, vi er / jeg er bare medlemmer i en liten ulveflokk som er med på å trakke opp stien for alle de andre skrubbsultne ulvene som kommer etter oss... "

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Resultatene vil ikke utebli
PostPosted: Sat Mar 31, 2007 12:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Resultatene av mer og flere aggressive foreldre, noe som de selvfølgelig kommer til å bruke mot oss, om at det å være aggressive mot dem er så skadelige for våre barn, blir jo det faktum at barnevernet må ha med seg 7 væpnede poliser på hvert eneste hjemmebesøk...

1Q=)

Hm. Lurer på hvem som først kommer til å gå lei, polisen eller de barnevernansatte.

Og fuglen kommer til å være fløyet før de rekker å få skrevet hastevedtaket...

Kan det ha noe med at vi anbefaler folk om å fly landet før de rekker å få sirklet inn sitt neste "offer"?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]