It is currently Thu Mar 28, 2024 10:14 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: De dukker opp på sykehuset, maser, presser og lokker
PostPosted: Wed May 31, 2017 10:25 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

De dukker opp på sykehuset, maser, presser og lokker


Barnevernet kom til sykehuset!!!!
Mamma til Nathalie Isabell, blogg, 31 mai 2017

"Barnevernet følgte mye med på meg i svangerskapstiden, pga det strømmet inn med anonyme bekymringsmeldinger. Jeg ble beskylt for mye, som ikke stemte, noe som gjorde svangerskapet mitt ille for min del."

"Lille Nathalie ble født den 26.August 2016, 8uker før termin. En bitte liten prinsesse lå trykt på bryset mitt mens jeg var sliten etter nesten 1døgn uten søvn, og inne i det døgnet, var fødselen, 17timer med rier før lille kom. Etter kun et par dager så ringer barnevernet å vill komme å ha et møte, så sa jeg faktisk NEI, jeg har nettopp født, og jeg trenger tid til å slappe av og komme meg. 1uke gikk så kom saksbehandleren på sykehuset og hadde med seg ei fra familiesenteret som var familieterapaut. Saksbehandler prøvde å grave litt, men jeg sa veldig lite om hvordan jeg hadde det, jeg kunne ikke si noe som var negativt, jeg var livredd. Hun begynte å dra opp såkalte mødrehjemmet. Komme og bo i en lita leilighet og bli observert 24\7 i 6uker nårr jeg var ferdig å bo på sykehuset i 2mnder? Nei sa jeg, Jeg skal hjem, Datteren min skal hjem i sengen sin åså skal hun finne ut at det er der hun bor. så svarte hun ..."

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: De dukker opp på sykehuset, maser, presser og lokker
PostPosted: Thu Jun 01, 2017 9:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

Hun løy dem alle rett opp i trynet.
Mamma til Nathalie Isabell, blogg, 31 mai 2017

"Etter jeg sa nei til dette mødrehjemmet så fikk jeg svar som forventet at de var alvorlig bekymret over hvordan jeg skal klare dette alene siden min samboer måtte inn å sone en dom (ikke noe alvorlig, bare tullestreker) og at de kunne legge inn andre hjelpetiltak, men jeg var innstilt på at dette klarer jeg fordi jeg er sterk og har gått gjennom nokk av saker å jeg klarer meg bra, jeg skal ikke gi opp på at datteren min skal få et fantastisk liv. Barnevernet får ikke styre meg og hva jeg er komfortabel med, MEN jeg måtte jaffal si ja til noe så jeg sa ja til andre hjelpetiltak nårr jeg kommer hjem, så lenge jeg fikk være hjemme og sove hjemme."

"Etter en stund kom avdelingsleder inn og jeg komfortrente henne med at hun løy, jeg så henne aldri og viste henne permen og jeg hadde rett. hun beklagte seg og gikk, så kom hun tilbake igjen og sa at hun hadde ringt til fengselet og bedt dem om at samboeren min måtte komme til sykehuset fordi datteren trenger tid med barnevern og få ligge på brysetet, så de skulle kjøre han ut, jeg ble selfølgelig kjempe glad, men det gjørr ikke at barnevernet vet hva som er rett og ikke. Så jeg var like sur, Jeg brydde meg ikke om intrykk akkuratt da, jeg brydde meg om hva barnevernet visste og ikke. dette tjente jeg faktisk mye på."

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]