It is currently Sun Apr 28, 2024 11:11 am



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Thu May 19, 2011 8:20 pm 
Offline

Joined: Wed May 18, 2011 3:22 pm
Posts: 8
jeg er snart 52 år, har 5 barn der min yngste, en sønn har AD/HD. Skolen har utelatt å gi meg informasjon om hvordan han er på skolen, han har etter min mening, fryktelig dårlig tilrettelagt undervisning og de har i snart 5 år brukt tvang for å få han til å jobbe på skolen.

Bv kom inn i bildet i fjor for å gjøre skolehverdagen hans bedre og det var jo ett av de "lyse" hodene der som endelig fikk den ideen at det selvfølgelig måtte være noe galt hjemme når han var så vanskelig på skolen! Resultatet var at det kom to damer fra bufetat hjem til oss en til to ganger i uka for å lære meg barneoppdragelse!

At gutten har AD/HD, ble ikke tatt hensyn til i det hele tatt. Den ene av de mente sågat at når han hadde tatt medisinen sin, så var da vel symptomene borte! De jobba med han og oss som om gutten hadde adferdsproblemer uten AD/HD. Jeg må si at jeg ikke var så flink til å følge deres råd, jeg såg at gutten min ble ulykkelig fordi det var så mange nye, strenge regler som vi ikke hadde fra før. F.eks skulle han gå til rommet sitt når han ble sint, (les frustrert) og sitte der til han raet seg. Senere kom denne bufetatdama med påstander som at gutten ikke fikk utløp for sine innestengte følelser!

Det toppa seg i januar i år. Gutten hadde vært umulig hele året, sa lærer på møte. Han hadde gått 8 dager på skolen i år. Det var forventa at han skulle følge rutinene fra slutten av november da de begynte i år. Imidlertid trenger han litt tid på å komme dit, men det forsto de ikke.

Barnevernet beslutta å ta over omsorgen og plassere han i fosterhjem. Saken kommer opp i juni og jeg jobber hver dag med å finne ting som kan sette bv, skole og ppt på plass. Hjelpeapparatet til gutten har ikke fungert i det hele tatt! Det er blitt bestemt at det skal søkes på pc til han, men lærer nekta. Han må skrive selv. Ppt har vært inne i klassen en time i år og hun innrømmer det.

Jeg sa fra at de to fra bufetet ikke var ønska her lenger men bv ville fortsette å være med på møtene. Det har vært to ansvarsgruppemøter etterpå. Bv sitter og skriver referat, og lyver! Det verste er at saksbehandler ikke er mer oppegående enn at hun er på facebook og har bilde av sønnene sine som profilbilde! Jeg var også frista til å rette korrektur på referatet, men de hadde nok ikke blitt populært. Det verste er at hun er så ung at hun kunne vært dattra mi, men jeg har oppdratt ungene mine til å si sannheten så hun hadde ikke passet inn her. Mandag skal de altså komme hit for å snakke med gutten. Dette blir siste kontakt før saken kommer opp. Heldigvis!!

De tilbød meg å snakke med psykiatrisk sykepleier, ansatt i kommunen, men jeg sa jeg ikke hadde behov for det da. Jeg fikk tlf.nr for senere kontakt da. Imidlertid var nok ikke dette særlig populært for i saken hadde jeg nekta psykiatrisk hjelp. De var vel mer forbanna for at de fikk litt mindre de kunne bruke mot meg.

Faren til gutten syntes det var ok at bv tok gutten. Han trodde han ikke måtte engasjere seg og etter at bv blanda seg inn, måtte han ha gutten annenhver helg mot ca en gang pr. mnd før. Det kom på det samme hvor gutten var for han, han har besøksrett likevel, var det svaret jeg fikk da jeg spurte om han ville slåss sammen med meg for gutten. Vi har ikke bodd sammen siden gutten var 6 mnd. Da flytta han ut og dro på hyttetur med ei anna dame to dager senere. Dette er min historie i grove trekk, takk for at jeg får dele den her.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Fri May 20, 2011 12:16 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Nannemi wrote:
jeg er snart 52 år, har 5 barn der min yngste, en sønn har AD/HD. Skolen har utelatt å gi meg informasjon om hvordan han er på skolen, han har etter min mening, fryktelig dårlig tilrettelagt undervisning og de har i snart 5 år brukt tvang for å få han til å jobbe på skolen.

De er ikke spesielt lærenemme, mange lærere...

Nannemi wrote:
Bv kom inn i bildet i fjor for å gjøre skolehverdagen hans bedre og det var jo ett av de "lyse" hodene der som endelig fikk den ideen at det selvfølgelig måtte være noe galt hjemme når han var så vanskelig på skolen! Resultatet var at det kom to damer fra bufetat hjem til oss en til to ganger i uka for å lære meg barneoppdragelse!

Dette kaller de "tiltak". Ca en av fire såkalte tiltak ender i såkalt omsorgsovertakelse. Det såkalte barnevernet vinner gjerne i 90% av tilfellene i "fy-nemnden". Fylkesnemnden er altså svært farlig.

Nannemi wrote:
At gutten har AD/HD, ble ikke tatt hensyn til i det hele tatt. Den ene av de mente sågat at når han hadde tatt medisinen sin, så var da vel symptomene borte! De jobba med han og oss som om gutten hadde adferdsproblemer uten AD/HD. Jeg må si at jeg ikke var så flink til å følge deres råd, jeg såg at gutten min ble ulykkelig fordi det var så mange nye, strenge regler som vi ikke hadde fra før. F.eks skulle han gå til rommet sitt når han ble sint, (les frustrert) og sitte der til han raet seg. Senere kom denne bufetatdama med påstander som at gutten ikke fikk utløp for sine innestengte følelser!

AD/HD er en omdiskutert diagnose. Har man en slik diagnose fordi bla. skolene er et unaturlig miljø for aktive barn med lite konsentrasjon og mye temperament? Kan hende det er samfunnet som skulle vert diagnosert?

Har ikke tid til den diskusjonen nå, men slenger det bare frem i forbindelse med at bv/bufetat sier han ikke får utløp for sine innestengte følelser. Veldig mye av det vi kaller psykiatrien er ganske enkelt babbel, og ikke bygd på reell forskning eller fakta. Det er ideologi og forestillinger. Men de har makt og anerkjennelse som om de skulle være sannheten med stor "S".

Nannemi wrote:
Det toppa seg i januar i år. Gutten hadde vært umulig hele året, sa lærer på møte. Han hadde gått 8 dager på skolen i år. Det var forventa at han skulle følge rutinene fra slutten av november da de begynte i år. Imidlertid trenger han litt tid på å komme dit, men det forsto de ikke.

Så gutten skal tvinges til å stenge inne sine følelser på SKOLEN, og mor skal få skylden...

Nannemi wrote:
Barnevernet beslutta å ta over omsorgen og plassere han i fosterhjem. Saken kommer opp i juni og jeg jobber hver dag med å finne ting som kan sette bv, skole og ppt på plass. Hjelpeapparatet til gutten har ikke fungert i det hele tatt! Det er blitt bestemt at det skal søkes på pc til han, men lærer nekta. Han må skrive selv. Ppt har vært inne i klassen en time i år og hun innrømmer det.

Ikke for å ta motet fra deg - det trenger du - men vanligvis så har man liten sjanse. Oddsene for å lykkes er ikke store! Dessverre bruker vi å ha rett i slike påstander. Det er et kynisk og farlig system. Å få gutten inn i det såkalte barnevernet øker hans sjanse for å bli kriminell eller rusmisbruker, dramatisk. På disse institusjonene møter han de som flykter, og som driver med kriminalitet og rus. Det er et farlig miljø, i tillegg til at adskillelse foreldre og barn bevisligen er skadelig. Men det tror ikke det såkalte barnevernet på, enda forskning, statistikk og realitetene dokumenterer det. Istedenfor sier de: - Foreldrene ødela barnet. Derfor ble det slik. Altså enkle livsløgner for relativ enkle sjeler. Men så enkle er de ikke at de har noen unnskyldning for sin ødeleggelse av barn.

Nannemi wrote:
Jeg sa fra at de to fra bufetet ikke var ønska her lenger men bv ville fortsette å være med på møtene. Det har vært to ansvarsgruppemøter etterpå. Bv sitter og skriver referat, og lyver! Det verste er at saksbehandler ikke er mer oppegående enn at hun er på facebook og har bilde av sønnene sine som profilbilde! Jeg var også frista til å rette korrektur på referatet, men de hadde nok ikke blitt populært. Det verste er at hun er så ung at hun kunne vært dattra mi, men jeg har oppdratt ungene mine til å si sannheten så hun hadde ikke passet inn her. Mandag skal de altså komme hit for å snakke med gutten. Dette blir siste kontakt før saken kommer opp. Heldigvis!!

Bv lyver systematisk. Fordi det aldri får noen konsekvenser for dem, og fordi de er så oppskrytte og narsissistiske at de rett og slett er hevet over selvkritikk og korrigering.

At unge mennesker uten livserfaring får utfolde seg overfor godt voksne mennesker, med sin forkastelige ideologi om barneoppdragelse og familier, er en skam.

Nannemi wrote:
De tilbød meg å snakke med psykiatrisk sykepleier, ansatt i kommunen, men jeg sa jeg ikke hadde behov for det da. Jeg fikk tlf.nr for senere kontakt da. Imidlertid var nok ikke dette særlig populært for i saken hadde jeg nekta psykiatrisk hjelp. De var vel mer forbanna for at de fikk litt mindre de kunne bruke mot meg.

Det betyr at de har stemplet deg som psykisk syk. Det risikerer du brukes i fy-nemnda. "Mor er psykisk syk men motsetter seg behandling." Tar du imot "behandling" så blir det: "Mor er bevisligen psykisk syk. Hun går til behandling. Derfor kan hun ikke ta seg av gutten."

Nannemi wrote:
Faren til gutten syntes det var ok at bv tok gutten. Han trodde han ikke måtte engasjere seg og etter at bv blanda seg inn, måtte han ha gutten annenhver helg mot ca en gang pr. mnd før. Det kom på det samme hvor gutten var for han, han har besøksrett likevel, var det svaret jeg fikk da jeg spurte om han ville slåss sammen med meg for gutten. Vi har ikke bodd sammen siden gutten var 6 mnd. Da flytta han ut og dro på hyttetur med ei anna dame to dager senere. Dette er min historie i grove trekk, takk for at jeg får dele den her.

Folk flest, inkludert fedre, tror vanligvis at det såkalte barnevernet redder barn. At han er så lite empatisk er tragisk.

Det at bv har villet ha han mer hos far, betyr at de mener du er skadelig.

Sjansen for at du vinner er forsvinnende liten. Men slikt skjer. Det realistiske er imidlertid at du har noe av det verste helvete du kan tenke deg foran deg.

Vi anbefaler jo folk å dra fra landet. Men når fy-nemnden allerede er bestemt risikerer du at myndighetene får deg fengslet i landet du drar til, og sender gutten tilbake. Ikke at de har juridisk grunnlag for det. Men de smører grovt på, lyver og fordreier. Det bruker å fungere for dem. Jeg ville likevel forsøkt å dra fra landet. Risikoen med å bli, er større.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Fri May 20, 2011 12:33 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Dette var veldig trist! Det er så grusomt hvordan barnevernet (det påståtte) kan herje med folk og tro at de kan alt så mye bedre. For det kan dem i allefall ikke. de er så fjerne på barns behov at det ligner ingenting. Å drive å adskille å splitte opp familier er svært skadelig og ødelleggende for barn.

Det er vondt med alle de skal ødelegge livene fo,r å ikke får barna det noe bedre i deres varetekt heller. De får det rett og slett mye værre!!
Dette var veldig trist. Som regel får barnevernet det alltid som de ønsker i FY NEMDA.Dessværre for barn og foreldre!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Sat May 21, 2011 6:33 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
En masse forsknings resultater viser at det går svært dårlig med en stor del av barna som er plassert på barnevernet.Barneverns plassering gir en økt risiko for kriminalitet og stoff misbruk.Det må du si i fylkesnemda,og be om at gutten din får hjelp hjemme i nær miljøet.
Du må og spørre dem om de har noen tall som beviser at det er vellykket det de gjør,med å plassere barna vekke.

Faren til gutten burde stille opp for ham,og forstå at gutten trenger faren sin,så enkelt er det.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Sun May 22, 2011 4:02 pm 
Offline

Joined: Wed May 18, 2011 3:22 pm
Posts: 8
Da faren til gutten spurte om ikke vi kunne få en baby sammen, sa jeg at da måtte han love meg å være der for han. Den første tiden jeg var gravid gikk det bra, men så begynte han å stikke av. Han var hjemme en dag og for så hjem til der han var fra i to dager.

Vi flytta etterhvert dit, og han pakka sine saker og kjørte dem til sin eks, der han hadde campingvogn og bodde de dagene han var der. Jeg fikk da ansvaret for all flyttinga alene, og kjørte flyttebilen selv. Da var jeg så lei av fyren at jeg sa han kunne fortsette å bo i campingvogna!

Han kom til leiligheten min hver dag etter det, og sparka og slo i dører og vinduer for å "prate". For min del kunne han forbli borte, men det var ikke så enkelt. Jeg hadde flytta fra nettverket mitt og hadde også to andre barn som var små og ta hensyn til. Hele svangerskapet ropte han at jeg skulle ta abort, han trua meg med at han skulle gjøre alt for at barnevernet skulle ta gutten og knuste ting for meg.

Jeg var ganske nede selv den tiden, faren til min yngste datter tok livet av seg og det var jeg som fant han. Dette gikk fryktelig inn på meg og jeg fikk ikke tilbud om hjelp fra noen. Men jeg hadde gode venner som hørte på meg og jeg fikk da bearbeid det. En mnd senere døde min søsters baby i krybbedød, og i august døde min far. Likevel holdt jeg på at han kunne holde seg borte for det var så lite som skulle til for å utløse sinnet hans. Og han er 191 cm og 120 kg. Jeg er 165 og var såvidt over 60!

Jeg var på flere ultralyder for babyen hadde en vanncyste i hodet. De sa den kom bort, og på siste ultralyd, bare 10 dager før han ble født, var den borte. Gutten ble født nesten 5 uker før termin og det var ikke uventa ettersom de tre yngste mine er født fra 1 mnd til 6 uker før. Før fødselen flytta vi sammen til en ny plass men faren var jo ikke hjemme da fødselen starta. Han var med og snakka dritt til sykepleierne. Han spilte hoff og skrøt over hva han hadde prestert!

Da gutten var tre dager, maste han så mye på meg og leger at vi kunne reise hjem selv om gutten var liten. Jeg, som hadde født tre dager før, måtte begynne å vaske gulv for faren hadde trampa over alt med sko og det var så skittent! Han hadde daglig kontakt med gutten, sånn ca ett minutt hver gang!

Han flytta ut da gutten var 6 mnd gammel. To dager etter at han flytta ut, kom han og skulle hente klærne sine fordi han skulle på hyttetur med ei dame! Hun gikk lei etter tre uker, og da kom han og trodde han skulle få flytte inn til meg igjen. Men det fikk han ikke!

Noen uker senere kom jeg i kontakt med han jeg er samboer med nå. Vi var litt sammen da vi var yngre og har kjent hverandre hele livet. Da faren fikk høre det, kom han på besøk, drita full, og kløp meg, knuste tlf min, stjal simkortet mitt og sparka meg. Jeg klarte å vekke en nabo og ringe politiet så han forsvant. Dagen etter kom han og sa det var min feil og da bestemte jeg meg for å anmelde han. Jeg gjorde det og han fikk bot pluss at han skulle erstatte tlf min. Det gjorde han nå ikke da men det samme kunne det være.

Denne "faren" er det barnevernet ville plassere sønnen min hos! Han sa nei da, han kunne ikke ta seg av han. Denne fyren klarer ikke å ta seg av seg selv en gang. Han har bodd sammen med ørten forskjellige damer disse åra men nå har han ei som har holdt i 3,5 år. Og sønnen min vil ikke på besøk til faren en gang! Han kjefter bare på meg, sier han. Faren har jo ikke forståelse for guttens problemer i det hele tatt, og det er rart, for jeg mistenker at han selv har AD/HD. Eller psykopat. Faren har en gutt fra før som blir 23 år nå og han sier selv at han har AD/HD. Men hjelp har han aldri fått! Og, den gutten er ekstremt overvektig. Men hjelp har han aldri fått! Barnevernet hadde hatt litt å holde på med der, men det ble dekt over. Han er flink til å prate for seg den karen, bufetat og bv synes det er helt ok at sønnen min skal ha ansvaret for medisinene sine selv når han er der. De hadde vel tatt gutten ved hastevedtak hvis det hadde vært her! Litt innblikk i hvorfor faren ikke støtter meg, han får jo oppfylt noen av truslene han har brukt mot meg hele tiden.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Sat Jun 18, 2011 7:47 pm 
Offline

Joined: Wed May 18, 2011 3:22 pm
Posts: 8
Mandag 23 mai kom barnevernet på hjemmebesøk. Jeg var rundt de hele tiden for å forhindre at de var alene med gutten. Han hadde da snakket med ei dame på helsestasjonen i Leksvik, hun skal tale hans sak i nemnda. Den ene av bv spurte om de hadde snakka sammen, og han sa at de hadde det men det de snakka om var hemmelig. Hun spurta da om han hadde fortalt henne hvor han ville bo og gutten sa at han ville bo hjemme hos mamma. Det sier du fordi du ikke vet at det kan være bedre å bo et annet sted, sa hun fra barnevernet.

I dag kom det flere papirer til meg via advokaten min. Der kom det fram at faren til gutten har vært i jevnlig telefonisk kontakt med bv og løyet om meg. Bla at han ikke hadde med rent undertøy når han var der i helgene. Sannheten er at faren ikke har giddet å sjekke veska hans, det er alltid minst tre par sokker og truser der. Han hadde sett at gutten var på facebook sent på kvelden. Jeg hadde da allerede for lenge siden fortalt han at det var jeg som var inne og sletta spilleforespørsler der... bla fra han.
Han ville ha gutten fjerna hjemmefra så fort som mulig sa han. Ja da, jeg vet det, faren har gutten annenhver helg nå og det passer dårlig. Hvis gutten blir plassert i fosterhjem så kommer han til å være hos faren 6 netter i året!
Han skulle ha med seg joggesko til faren men ettersom dette var første gangen jeg fann fram skoene etter vinteren, var de litt trange nå. Jeg fann da tynnere sokker til gutten og da sa han at de var ok. Faren ringte barnevernet og fortalte at jeg hadde sendt med ALT FOR SMÅ SKO!! Men, kunne ikke han som aldri kjøper noe som helst til gutten ellers, kjøpt et par nye til han da? Imidlertid var jeg og kjøpte nye sko dagen etter at han reiste dit så han hadde nye da han kom hjem. SÅ min x; løgnhals, drittsekk, falsk, og totalt i klørne til barnevernet. Jeg ringte til eksen hans og hun skulle også fortelle sannheten om han. Saken kommer opp onsdag og torsdag til uka og jeg vet at jeg kjemper en tapt sak. Men, vi går videre!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Sun Jun 19, 2011 6:48 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Gjorde en bitteliten endring. Jeg vet at bv ville brukt det mot deg. Og så er det dette med at vi ikke ønsker krigen mellom foreldre inn på forumet. Uavhengig av hvor stor drittsekk vedkommende er. Slikt er snadder for det såkalte barnevernet. De bruker det nærmest systematisk.

Det er imidlertid typisk at bv allierer seg med parten som er mest kynisk og driver falsk spill. Like barn leker best.

Det er håp. Også om man taper. Det er imidlertid viktig å alliere seg med flest mulig. Ikke minst mot råtne vitner.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Mon Jul 11, 2011 12:32 pm 
Offline

Joined: Wed May 18, 2011 3:22 pm
Posts: 8
I dag fikk jeg tlf fra bv, de hadde fått medhold i FY-nemnda selvfølgelig! De skal komme hit onsdag, dvs om to dager for å snakke om hva som skal skje. De har allerede funnet fosterhjem til han, ca 2 mil hjemmefra. Desverre også kjent som en av de verste stedene her i Trøndelag når det gjelder stoffproblemer.
OG, to av de på bv her er derfra!

Men, jeg har ikke fått vedtaket enda! Jeg venter tlf fra adv min for å høre om han har hørt noe da.
Jeg lurer på om jeg kan nekte de tilgang hjemme her og heller møte opp på kontoret deres i stedet? Tror de virkelig at det er bedre for oss at de river sund livet vårt hjemme i stedet?
Kan jeg nekte å snakke med dem før jeg har fått vedtaket selv?

Jeg må imidlertid innrømme at jeg sa hva jeg mente om den jobben de hadde gjort, og for ikke å snakke om, familie og nettverk sin.

Alle jeg kjenner skal få høre om det! Bufetat ansetter tydeligvis folk som ikke er brukbar som barnevernsarbeidere, og det sier jo sitt når det skal være ei sånn ei som skal komme inn i hjemmet og være "hjelpetiltak"!


Og når det kommer til skolen, jeg var så fortvila og frustrert at jeg skrev mail til utdanningsforbundet! Jeg fikk svar tilbake om at mailen var videresendt til fylkesmannen. Ingen svar enda, men det er jo ferie.
Ja ja, sånn er ståa nå, men det blir å kjempe videre. Det står om et LIV!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Mon Jul 11, 2011 7:21 pm 
Offline

Joined: Sun Oct 26, 2008 7:09 pm
Posts: 31
Aldri gi opp!
Og selv om det ser mørkt ut,så aldri mist håpet!

Lykke til videre i kampen!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Mon Jul 11, 2011 9:32 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det eneste fylkesmannen kan gjøre, er dessverre å påpeke eventuelle formelle feil i saksbehandlingen. Han har intet med innholdet av barnevernets vurderinger eller andre aspekter av saken å gjøre.

Og dessuten: Selv om fylkesmannen påpeker saksbehandlingsfeil, behøver ikke barnevernet å rette på disse. Og dessuten: Fylkesmennene er statens byråkrater - de skal sørge for at det staten bestemmer, blir slik.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet vil ta sønnen min, han har AD/HD!
PostPosted: Wed Jul 13, 2011 4:32 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Om du ikke har fått vedtak kan du fortsatt flytte fra landet, med gutten!

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]