It is currently Sat Apr 27, 2024 9:50 pm



Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Fri Jan 21, 2011 1:58 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Tror den eneste løsningen på dette er at bv konsulentene blir personlig ansvarlig for de vedtakene de gjør, og at det opprettes en domstol hvor man kan påklage vedtak fortløpende.
Slik at de ikke får laget en hel sak, om de på noen områder bryter loven.....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Fri Jan 21, 2011 9:32 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Veldig enig Agrippa ! omsorgsvikt er blitt noe mystisk og diffust som ingen andre enn tantene i det påståtte barnevernet kan oppdage.
De er vell skapt i helvette med et annet syn enn oss. Iallefall er de blitt formet der.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Sat Jan 22, 2011 1:00 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

MissBBet wrote:
Fikk en venn til å sjekke siden din Arild, han sa siden er ganske sikker, så det stemmer, men Actually ble avslørt i retten i går.... ADV en til kommunen sier de fant ut at det var henne pga IP addressen.

Det er helt i orden. Denne siden skal ha helt normal sikkerhet, som sider flest hos profesjonelle webhotel. Scriptene/programmene som er lagt inn er normale anerkjente.

Det skal ikke være mulig å finne ip-adressen ved hjelp av denne siden. Da må de i så fall gå til one.com via politiet og en lukket og skjult rettsak for å få informasjon. Det fordrer en strafferamme for mistenkte forbrytelser på 10 år. Har de gjort noe slikt i samarbeid med politiet, og jeg får skikkelig dokumentasjon på slike lovbrudd, så skal alle involverte navn, som jeg får tak i, publiseres på nettet.

Jeg har imidlertid i flere år hevdet at slikt vil komme til å skje overfor barnevernsofrene.

Får jeg dokumentasjon for at one.com har gjort noe slikt, uten rettslig kjennelse, så skal dette spres på viktige forum i innland og utland, slik at folk advares mot one.com.

Løsningen er å få sakene på EGEN server. Da har de den tekniske muligheten at de kan overvåke via netleverandør, om de mistenker noe med strafferamme over ti år.

For å hindre overvåking via folks netleverandør, trenger jeg noe som kalles https - kryptert overføring av data mellom bruker og nettsted. Det skal være mulig med denne type forum. Men ikke på one.com sine servere.

MissBBet wrote:
Det de dro ut i rettsalen i går var at "actually ønsket at BV brannt i helvetet"


I følge tradisjonell kristen tro og muslimer, så vil de brenne i helvete. I mange kulturer har det vert dødsstraff for barnetyveri.

Det er også folk som er aktive mot barnevernevernsgalskapen som ønsker å vurdere dødsstraff for mennesker som torturerer gjennom familiesplitting, og som driver andre mennesker inn i den grusomste psykiske smerte som bryter folk ned slik at de får ødelagt immunforsvar og dør av sykdommer, eller blir så slitne at de ikke klarer å reagere i trafikken og blir overkjørt og drept. Mange tar også selvmord.

Dette er realitetene barnevernsofre lever med. Blandt de som har vert mest aktive på dette forumet, er det folk som har dødt av både sykdom og ulykke. Siden dette er ekstremt forhøyet blandt barnevernets offer, så er sjansen for at dette var tilfeldigheter, liten.

For meg kunne folk gjort nærmest hva som helst med slikt barnefjernspakk uten at jeg hadde fått medlidenhet for dem.

Så disse sarte ynkelige stakkarne tåler ikke at noen sier de skulle brent i helvete. Hva med å finne seg en jobb de takler? Så ekkel utstråling mange av disse menneskene har, så ville det vert et problem om de arbeidet på butikker og var en plage for kundene. Men i mange vaskejobber vil de ikke være til plage for andre mennesker. Så det burde jo være mulig for destruktive samfunnskadelige mennesker som disse å bli samfunnsnyttige borgere.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Sat Jan 22, 2011 1:02 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nina wrote:
Om vi blir "avslørt" - HVA SÅ??


Desto flere som våger å sette navn på lidelsen, desto mer effektivt er opinionsdanningen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Sat Jan 22, 2011 3:01 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
MissBBet wrote:
Actually ble avslørt i retten i går.... .


Avslørt....si meg, er h*n forbryter eller noe...?

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Sun Jan 23, 2011 1:22 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnevernet er forbrytere og barnekidnappere, de bryter menneskelige rettigheter og knuser hjem.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Renvasket????
PostPosted: Sun Jan 23, 2011 2:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Svane wrote:
MissBBet wrote:
Actually ble avslørt i retten i går.... .


Avslørt....si meg, er h*n forbryter eller noe...?


Det er åpenbart blitt straffbart å benytte seg av ytringsfriheten til å kritisere "barnevernet". Straffen er fratagelse av barna for all fremtid. Det er skadelige for barna å høre kritikk av barnevernet. Det har barnevernet bestemt.

Actually burde nesten være glad hun ikke blir dømt for høyforræderi slik det har vært praktisert i en del andre land. Under Annen verdenskrig delte medlemmer av Den hvite rose ut flygesedler i Tyskland. Flygesedlene manet det tyske folk til opprør mot det nazistiske styret. Det førte til at de ble arrestert og fikk hodet kappet av i giljotinen. Ord kan være farlige.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]