It is currently Tue Mar 19, 2024 9:04 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Thu Dec 13, 2012 11:43 am 
Offline

Joined: Wed Jun 16, 2010 3:08 pm
Posts: 33
HVORDAN ER DET Å LEVE MED ET SKJULT HANDIKAP?
- når "hjelpen" i hjemmet er djevelen forkledd som en katolsk nonne.

Jeg hadde en jobb jeg virkelig likte, drømmejobben!.Så får jeg beskjed om at jeg aldri mer kan jobbe! I en alder av 42 år. At jeg måtte røre på meg minst mulig. Jeg var gift, hadde 4 barn og stort hus, og fikk en time hjemmehjelp i uken??!! 1 jævla time skulle erstatte det jeg hadde gjort tidligere?? Jeg brukte 1 time på vaskerommet hver dag bare! Jeg hadde fått alvorlig hjertesvikt.

I flere år kjempet jeg for å få hjelp i morsrollen, en vanvittig kamp som endte med at jeg mistet omsorgen for min yngste sønn. Jeg fikk tilslutt personlig assistent av kommunen, gjennom Uloba. Dessverre en syk person full av hat og hevn, forkledd som "hjelper", med en rekke tillits verv i hjelpeorganisasjoner. En syk kvinne som skulle ødelegge mye for barna mine. Hun ble oppsagt og anmeldt for spredning av løgner om meg og mitt liv her på FB. Nå skal jeg fortelle historien om en syk person som har tillit hos barnevern og NAV i kraft av jobb som "hjelper". Dette er bare en start.

I dag har jeg hatt en dyktig assistent ti timer i uken i to år, som hjelper med de tyngste oppgavene i huset, det er forebyggende for meg å få avlastning. Av tidligere assistenter som har jobbet for meg, det er snakk om to personer som begge jobbet mindre enn 4 mnd, har de hengt meg ut som trygdemisbruker fordi de "ikke har sett symptomer" på min "angivelige" hjertesykdom??? Ulempen med å ha mennesker inn i livet ditt..... De opererer her på FB i mange av de samme gruppene som meg, tilsynelatende opptatt av rettferd og velferd, en italiensk falmet skjønnhet som var leder for den katolske menigheten, brøt taushetsplikten sin og la ut om både meg og barna mine i den verste sjikanerende "rapporten" jeg har sett. Der henger hun ut et traumatisert barn, fremhever seg selv som flink "varsler", og latterliggjør rot i hjemmet, som var hennes oppgave å hjelpe med. Hun hang under kjøkkenvifta hver dag og røkte, selv om jeg hadde røykeforbud hjemme, fikk hun lapp med hva hun skulle gjøre, var hun drit-sur og slamret med dører og kjeftet på barna. Skikkelig møkka kjærring! Falsk og smilende, og æresmedlem av Fattighuset. En psykopat av dimensjoner! Hennes egen datter vil ikke vite av henne, og bitterhet over at jet-set livet hennes var over, styrte henne fullstendig.
Den andre assistenten, en nordlending med ildrødt hår som ynder å fremstå som "klara-klok", er kanskje enda mer oppspist av bitterhet og misunnelse over at livet tok fra henne barna for 13 år siden. etter 13 års kamp, var hun bare bitter. Hun skulle vinne kampen mot BV! Uinteressert i barna - kun penger og oppreisning skulle hun ha. Hun satt på jobb hos meg og gjorde ikke annet enn å skrive lange brev til Fylkesmannen, mens hun egentlig skulle jobbe.

Nå skal jeg fortelle hvordan disse to kvinnene, sammen med en tredje kvinne, en "talsperson" - en utilregnelig mentalt syk Follo kvinne som hevder seg forfulgt av politiet og resten av verden, har ødelagt enormt for to barn i ren og skjær ondskap. På tide disse blir kledd av og vist hva de består av.

_________________
Irene Hov


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Thu Dec 13, 2012 11:51 am 
Offline

Joined: Wed Jun 16, 2010 3:08 pm
Posts: 33
JANNIKE WILLOCH TÅLTE IKKE KRITIKK AV SIN OPPFØRSEL OG TRUET UKJENTE.

"Det finnes en karma for alle". Dette skrev den gale psykologen til mine venner på Facebook!
Jannike Willoch skrev mailer til mine venner på Facebook og truet de med krig hvis de fortsatte å fordømme hennes gjerninger. Hun skrev til de at "det finnes en karma for alle, pass på deg og dine barn, så skal jeg la deg være i fred!" Etter å ha slaktet meg som mor i en sakkyndig rapport fordi jeg hadde fått alvorlig hjertesvikt, og merkelig nok - endret meg etter det(?) og anbefalte at barna ble tatt fra meg på grunn av dette... Ja det er en Karma for alle! For kort tid siden hørte jeg at hun hadde fått kreft...

Så sier noen, tilgi, håp at hun skal bli frisk, og komme ut av dette som et bedre menneske når alt er over.

Det ER over, skaden er skjedd, hun har ikke lært, men fortsetter sitt korstog med sinnsyke utredninger som ekskluderer en eller begge foreldrene permanent fra barn. Rettsmedisinsk kommisjon har beskrevet henne som udugelig, og rapporten hun skrev i Alvdal saken for ubrukelig, allikevel får hun fortsette i jobben. Såvidt meg bekjent er hun frisk igjen og kommet ut av det som et like ondskapsfullt menneske. Jeg kan ikke tilgi at noen med viten og vilje ødelegger barn for å hevne seg på foreldrene, jeg kan tilgi at hun er for dum til å forstå sin egen inkompetanse, for dum til å forstå hvilke skader hun påfører barn. Det kan hun ikke noe for.

_________________
Irene Hov


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Thu Dec 13, 2012 2:53 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Det er ikke vår plikt å tilgi, vår plikt er å stå opp mot urett og maktmisbruk.

Vår plikt er å gjøre det beste ut av alle muligheter vi måtte finne, for å stoppe og/eller lindre unødvendlig smerte og lidelse, både for andre og for oss selv.

Vi har plikt til å gjøre verden til et bittelitt bedre sted, om vi kan makte det.

Det finnes handlinger som hverken kan eller skal tilgis.

Dessuten, tilgivelse ville kreve at skadevolderen innrømmer skyld og ber om tilgivelse. Utopisk og helt utenkelig.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Thu Dec 13, 2012 8:29 pm 
Offline

Joined: Wed Jun 16, 2010 3:08 pm
Posts: 33
Godt sagt!

Det burde gjøres mest mulig for at denne kvinnen fjernes fra barnesakkyndig arbeid.
Hun er direkte livsfarlig for barn, og må stoppes for enhver pris.

Takk for at dere er opptatt av dette!

Opplysning og atter opplysning er det eneste som virker.

_________________
Irene Hov


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Fri Dec 14, 2012 12:20 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg flyttet dette litt tilfeldig til "Trakasseringen av- og forakten for den biologiske familie"

Vil du heller ha det i seksjonen "Diskrimineringen av fysisk handikappede eller folk med psykisk anderledeshet:"
viewforum.php?f=275

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernets jakt på foreldre med en fysisk sykdom.
PostPosted: Sun Dec 16, 2012 10:11 pm 
Offline

Joined: Wed Jun 16, 2010 3:08 pm
Posts: 33
Fint Arild.
Det passer best i kategorien du valgte. Det er barnevernets heksejakt på biologiske foreldre som er budskapet, ikke nødvendigvis funksjonsnedsettelsen. Det er bare enda et alibi for å ta fra deg barna.

Er ikke like flink til å legge innlegg i rett kategori.... takk for hjelpen :-)

Irene

_________________
Irene Hov


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]