It is currently Tue Mar 19, 2024 11:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Redd Barna planlegger nye svindelaksjoner mot familien
PostPosted: Mon Jan 26, 2009 7:20 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Redd Barna planlegger nye svindelaksjoner mot familien


f-b.no wrote:
Redd Barna vil finne ut hvorfor barnehageansatte i så sjelden melder sin bekymring til barnevernet.


Fordi det er så lite å melde. Men vi vet: De finner mer subjektivt vås å melde når de bare får demonisert familien nok overfor barnehageansatte. "Kursing" kaller de demoniseringen. Vil sikkert også gi lønnspålegg med denne opplæringen i sprø ideologi.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 26, 2009 6:49 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Operasjon rekrutering fosterhjem
Skrevet av: Liv Marit Bakke, 26-01-2009 18:48:33

Først skulle alle barn inn i barnehagen, slik at tilknyttning til foreldrene blir svekket mest mulig. Den operasjonen kaller di "full barnehagedekkning".

Så jobbes det med å få loven forandret, slik at "adopsjon uten foreldres samtykke" skal bli enklere. Samtidig som loven om partnerskap og tillatelse til adopsjon kom.

Å nå skal altså di barnehageansatte lære seg å ikke tenke og vurdere selv. Hjernevasking kalles det.

Det er helt klart ikke til barnets beste. Derimot en serie overgrep mot barnet og familiene.

Norge er et korrupt land. Barns liv er ikke verd en dritt så lenge ikke fremmede kan tjene seg rike på dem.

Det hører også med til saken at di fleste barnevernansatte også er fosterhjem. Så det er ingen tvil om at di lager saker, for å få fatt i våre fantastiske barn (som di selv kaller barna faktisk), for så å tjene seg rike på dem.

Hvor mange skadeskutte barn skal vi ha før folk begynner å reagere? Nå må folk få av seg skylappene før det er for seint.

Barnevernspedagoger evner ikke å sette seg inn i hvordan barna har det. Ei heller dommere eller nemndledere.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 1:38 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
En annen grunn til at de lager seg "saker", er at å drive familier til vannvidd, vinne i Fylkesnemda, er den eneste måten å få klatret seg oppover rangstigen, på det enkelte kontor. Jo "dyktigere" og "dyktigere" man blir, sprer det "gode ryktet" seg utover i periferien også:

Hun har ikke tapt en eneste sak i Fylkesnemda!

Hun har hatt tolv saker på to år, i fylkesnemda!

Hun har fjorten barn i fosterhjem som hun følger opp!

Hun har vært i retten syv ganger i samme saken nå - hun har vunnet hver eneste gang!

Høres det ikke flott ut vel? Makan til folk altså! Merk det interne språket hun har (barn i fosterhjem).

Det blir ikke slutt på dette før de har fått skyflet hvert ett eneste barn i Norge inn i fosterhjemmer. Og bortadoptert de alle sammen. Da kommer kanskje folk til å våkne?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vinmonopolet viktigere enn barna
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 9:07 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
athene wrote:
Hun har ikke tapt en eneste sak i Fylkesnemda!


Hva skjer med de som taper i fylkesnemnda? Blir de tatt av saken?

athene wrote:
Hun har hatt tolv saker på to år, i fylkesnemda!


Så det er prestisje som ligger bak når "barnevernet" sender begjæring om tiltak til fylkesnemnda?

athene wrote:
Hun har fjorten barni fosterhjem som hun følger opp!


Det kan ikke være rare oppfølgingen når man vet at de fleste "fosterhjem" ligger geografisk langt unna foreldrenes hjem. Eller er "stor reisevirksomheten" påregnet for "barnevernskonsulenter"?

athene wrote:
Hun har vært i retten syv ganger i samme saken nå - hun har vunnet hver eneste gang!


Hvordan er det mulig for en og samme sak å bli behandlet syv ganger i retten? Er det vanlig at "barnevernet" fremmer ny sak med samme begrunnelse flere ganger etter hverandre?

athene wrote:
Høres det ikke flott ut vel? Makan til folk altså! Merk det interne språket hun har (barn i fosterhjem).


De fleste "barnevernsansatte" driver også som fosterpersoner.

athene wrote:
Det blir ikke slutt på dette før de har fått skyflet hvert ett eneste barn i Norge inn i fosterhjemmer. Og bortadoptert de alle sammen. Da kommer kanskje folk til å våkne?


Den eneste virksomheten som går bra i Norge for tiden, er Vinmonopolet AS. De fleste nordmenn er avhengige av å dope seg ned for å overleve i "velferdsstaten". Først når Vinmonopolet går konk, vil folket våkne av rusen. Lotto og Vinmonopolet er det eneste nordmenn virkelig bryr seg om. Skjebnen til barna som røves av "barnevernet" kommer dessverre langt bak i prioriteringsrekkefølgen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]