It is currently Thu Mar 28, 2024 8:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vi nærmer oss 400
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 1:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg ser at det kommer underskrifter nesten hver dag, og at oppropet nå nærmer seg 400.

Selv om noen kanskje har kommet til å postere dobbelt, er det et anselig antall, og det fortsetter vel, Arild?

Jeg hadde faktisk ikke trodd at det kom til å bli en sånn suksess. Du har all ære av idéen og gjennomføringen.

MHS
  


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Vi nærmer oss 400
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 1:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:
  
Jeg ser at det kommer underskrifter nesten hver dag, og at oppropet nå nærmer seg 400.

Ja, det er hyggelige tall.

MH Skånland wrote:
Selv om noen kanskje har kommet til å postere dobbelt, er det et anselig antall, og det fortsetter vel, Arild?

Det kommer garantert til å fortsette. Jeg har mange idéer for å få det til å fortsette, men har foreløpig ikke behøvd å gjøre mye. Kun litt starthjelp var nødvendig. Prosjektet kan nesten ikke kalles ferdig enda.

MH Skånland wrote:
Jeg hadde faktisk ikke trodd at det kom til å bli en sånn suksess. Du har all ære av idéen og gjennomføringen.

Det er mange som har deltatt med å informere. Både enkelpersoner og BarnasRett.no.

Målet mitt er flere tusen underskrifter. Fortsetter det i dette tempoet, så er vi tusen om under et år. Litt saktere tempo må man imidlertid kunne vente. Vi får telle opp etter noen år.

Så langt jeg vet har det ikke vert en eneste avisannonse eller et avisoppslag om saken. Slikt vil jo kunne gi mange underskrifter. Vi har altså mye å gå på.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Tue Oct 24, 2006 11:11 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 10:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
I kveld 24. oktober: 399 underskrifter (vel, noen er nok samme person flere ganger). Undres når nr 400 kommer.

Det gir meg en følelse av håp. Og især at det fortsetter å komme underskrifter. Det tyder på at det vi strever for å gjøre kanskje er et lyspunkt for noen. Vi forsøker å bringe ut informasjon, få bv-ofre til å skjønne at de ikke er de eneste og at de kan ta kontakt med andre og rette ryggen.

Vi får håpe at jungeltelegrafen går, og det er vel noe som tyder på at nettopp det gjør den.
  


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 12:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
13 november 2006  

Gratulerer med idéen om et opprop, Arild! Det har rolig fått flere underskrifter, men nå eksploderte det på grunn av tv2-nyhetene om at myndighetene nok en gang vil gjøre oss rettighetsløse. Alle de nye underskriftene i går, i natt og i dag morges bekrefter enda klarere at oppropet er en suksess, fordi det er et stort behov for det!

Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 12:39 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
For øyeblikket er det 597 underskrifter. Dermed passerer det trolig 600 i morgen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]