It is currently Fri Apr 26, 2024 11:41 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Såkalt barnevern nekter folk lovfestet religionsfrihet
PostPosted: Tue Mar 14, 2006 11:09 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mange "barnevernere" reagerer på f.eks kristen tro. Det gjelder for såvidt også muslimsk tro. Dette gir de klart uttrykk for i de lukkede rom.

Resultatet er at foreldrene blir redd for å utøve sin tro. Dermed bryter barnevernet lovene om religionsfrihet.

Maktmidlet er selvsagt trusler om "hjelpetiltak" som krenker privatlivet og frykt for at "barnevernerne" skal prøve å ta barna.

Undertegnede har lang erfaring i denne type overgrep fra flere "barnevernere" og forsøk på å bruke dette i fylkesnemd.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Selv ble jeg beskyldt for å være satanist
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:22 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Jeg har altid vært opptatt av relgion og Gud. Dette betyr at jeg også har lest en del omkring østens religioner, og da jeg var ung, før jeg fikk min sønn, hadde jeg en periode hvor jeg var optatt av OTO. Dette var noe jeg forøvrig fikk hjelp til å komme ut av de 1 1/2 år jeg var på mødrehjem (92). Noe som selvfølgelig ikke er nevnt noe sted. Dette blir psykolog (behandler ved sykehus) informert om av andre pasienter på sykehuset. Noe som fører til at hun ved sin "behandling" ønsker at jeg skal huske mine traumer, og i journalen skriver hun nesten kun om dette. Sansynligvis fordi de merker at jeg ikke ønsker og snakke om dette og blr redd. Det stemmer forøvrig når jeg er svært syk og deprimert men ikke i en normal situasjon. Jeg fungerer godt i dagligdagen, og gjennom mange år blitt flink til å skjule mine depresjoner, jeg hadde tross alt en sønn å ta vare på.

Lykkelig over å endelig ha noe på meg forteller selvfølgelig behandler straks barnevernes saksbehandlere at jeg er satanist og medlem av OTO. dette selvfølgelig uten min tilatelse. Da hun så etter flere samtaletimer oppdager at hun ikke får lov å bryte sin taushetsplikt og videreformidle disse opplysninger begynner toturen. Alt for å fraskrive seg selv ansvar.

Dette var selvfølgelig noe som kom opp i fylkesnemda 2 år etterpå.

Jeg bør kanskje også nevne her at begrunnelsen for at mine foreldre tvangsinnla meg i 1991 med begunnelse at jeg var psykotisk var fordi jeg trodde på Gud.

Her skriver behandler at jeg er psykotisk som følge av at jeg skriver breve til Gud. Slik jeg husker det skrev jeg også ppå dette tidspunkt dagbok, og i denne gjerne dikt dedikert til Gud, og jeg regner med at det er disse de henviser til. Da jeg nektet å vise sykepleier hva jeg skrev i min dagbok ble den nemmelig konfiskert av lege. Jeg bør også nevnme her at etter overflytting til annet sykehus, og resultat med negativ narkoprøve, ble det senere skrevet at jeg ikke var psykotisk, kun feilmedisinert og manipulert av sykepleiere til å tro at jeg var det. Alle blir veldig forskrekket når jeg kan gjengi nøyaktig hva som sjedde (jeg har ingen hukommelsestap) og som tidligere skrevet alltid ført dagbok.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]