It is currently Tue Mar 19, 2024 3:39 am



Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: Opptakten til "alt bråket" finner du her:
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 7:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


En forklaring på hvorfor du ikke finner igjen Rune Fardal sin rankingliste på nettet:

Den opplysningen som Rune Fardal kommer med er ikke riktig. For mange år siden forhørte jeg meg om det var en som hadde lyst til å legge ut GFSRs navn på internett, og Rune Fardal tilbød seg å legge ut våre navn på personer vi ikke kan anbefale på sin hjemmeside. Disse navnene hadde jeg så møysommelig samlet inn fra deltakerne siden dag A, og den innhøstingen pågår fremdeles. Jeg har i mange år ønsket en egen uavhengig svarteliste for GFSR, og da jeg fikk grepet på freewebsen var den saken omsider biff.

De som insisterer på at jeg og GFSR samarbeide med barnevernet har nå funnet hverandre i GBB - Gruppen som arbeider for et bedre fungerende barnevern.

De av oss som IKKE vil samarbeide med barnevernet finner du her på RBV, se vår seksjon på rbv her og på gfsr.no

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Thu Dec 11, 2008 10:53 am, edited 9 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Fra Nettby:
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 7:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen



Quote:


GBS - Gruppen for et bedre Saddam


Jeg fikk en god mail som poengterer mitt syn på grupperinger som vil "samarbeide" med barnevernet:

"Jeg klarer ikke helt å se fornuften i dette, "arbeider for et bedre barnevern"? Slik jeg ser det, er det å i det hele tatt vurdere å få til et "bedre barnevern" må side stilles med galskap. Det blir som å opprette en gruppe i et diktatur, som har som formal å arbeide for en bedre diktator. Tanken er litt latterlig, tenk dere at det i Irak, isteden for å rett og slett avsette Saddan, så går de i gang med en gruppe som jobber for at Saddam skal samarbeide med folket, ikke slakte de?! Den gruppen måtte hete noe sånt som: Gruppen som arbeider for en bedre Saddam, forkortet til GBS. Hvor lang tid hadde det tatt før hele gjengen hadde blitt henrettet, og hvor lang tid tar det før de som har startet denne gruppen, GBB, innser at de prøver å temme et monster?"



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Fri Feb 22, 2008 11:51 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 10:27 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Etter hvert som forskjellig arbeid mot det såkalte barnevernet vokser frem, så vil man få forskjellige grupperinger.

Myndighetene vil prioritere de grupperingene som ligger nærmest dem selv.

Dermed kan de hevde å ha lyttet til barnevernsofrene, samtidig som de ikke trenger å korrigere kursen mye.

Det såkalte barnevernet er så til de grader på jordet, at de skader 9 av 10 barn som bortføres. LIKE ILLE SOM VED GROV VOLD ELLER VED VERRE TILFELLER AV INCEST! De som måtte reagere på denne påstanden, kan bare sette seg inn i forskningen - forskning av svært høy kvalitet.

I enda flere tilfeller skader de familiene. Å forsøke korrigere mennesker som er så til de grader på villspor, er helt urealistisk.

Skal man endre noe hos noen, så må man møte en viss minimumsgrad av
1. idealisme, moralsk eller etisk tenkning eller
2. fornuft eller logisk tenkning eller
3. empati eller medfølelse og innlevelse.

Finner man et så lavt nivå av slikt, at mennesker kan drive med systematisk ødeleggelser av barn og voksne, så er det andre metoder som må til. Da tyr man til tøffe metoder. Desverre! Det er eneste farbare vei. Beklagligvis.

Og hvorfor skal disse menneskene slippe unna, når "lommemannen" og barnemishandlere ikke skal slippe unna? Hva slags samfunn er det når maktens utøvere skal kunne drive systematiske overgrep, mens privatpersoner skal invaderes av samme makten, i jakt på overgrep. Det er en forskrudd kultur som vi må til livs.

Dialog og informasjon med makten er forsøkt i en årerekke. De driter i det. Så hva gjør man da. Jo man vender seg mot almenheten og informerer om de som driver med overgrep. Man stiller seg også fram og viser at slike som meg blir overfalt av det såkalte barnevernet - da tar de nok også deg. Man forteller at den og den ødela så og så mye.

Siden avisene ikke vil ha dette, så lager vi våre egne medier for dette. Samt bruker de midler som internett har tilgjengelig.

Slik når vi NÅ tusenvis av mennesker daglig. Dette må vokse, slik at maktpakket blir undergravt nedenfra - fra store folkemasser.

Vi er nå ca 4000 på nett. Vi trenger å bli 40000. Det blir vi ikke av å snakke til stokk døve myndigheter. Eller gjennom pene ordvekslinger med det såkalte barnevernet.

DESVERRE MÅ VI SLUTTE Å DRØMME, OG INNSE DISSE REALITETENE. VI HAR EN KNALLTØFF JOBB Å GJØRE!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fra Nettby:
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 10:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:


Quote:

GBS - Gruppen for et bedre Saddam


Så vidt jeg vet, lyktes irakerne med å skape en bedre Saddam. Han ble hengt. Jeg håper samme skjebne blir barnetraffickerne til del. Det er vel fortjent.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 11:50 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Arild Holta wrote:
DESVERRE MÅ VI SLUTTE Å DRØMME, OG INNSE DISSE REALITETENE. VI HAR EN KNALLTØFF JOBB Å GJØRE!


Svært godt sagt. Jeg legger også til at det nytter ikke gå i dialog med kriminelt organiserte nettverk. Dersom ingen har forstått hvor jeg står i saken angående barnefjernindustrien, så mener jeg at kun fullstendig nedleggelse er eneste vei.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 22, 2008 2:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Arild Holta wrote:
Etter hvert som forskjellig arbeid mot det såkalte barnevernet vokser frem, så vil man få forskjellige grupperinger.

Myndighetene vil prioritere de grupperingene som ligger nærmest dem selv.

Dermed kan de hevde å ha lyttet til barnevernsofrene, samtidig som de ikke trenger å korrigere kursen mye.

Det såkalte barnevernet er så til de grader på jordet, at de skader 9 av 10 barn som bortføres. LIKE ILLE SOM VED GROV VOLD ELLER VED VERRE TILFELLER AV INCEST! De som måtte reagere på denne påstanden, kan bare sette seg inn i forskningen - forskning av svært høy kvalitet.

I enda flere tilfeller skader de familiene. Å forsøke korrigere mennesker som er så til de grader på villspor, er helt urealistisk.

Skal man endre noe hos noen, så må man møte en viss minimumsgrad av
1. idealisme, moralsk eller etisk tenkning eller
2. fornuft eller logisk tenkning eller
3. empati eller medfølelse og innlevelse.

Finner man et så lavt nivå av slikt, at mennesker kan drive med systematisk ødeleggelser av barn og voksne, så er det andre metoder som må til. Da tyr man til tøffe metoder. Desverre! Det er eneste farbare vei. Beklagligvis.

Og hvorfor skal disse menneskene slippe unna, når "lommemannen" og barnemishandlere ikke skal slippe unna? Hva slags samfunn er det når maktens utøvere skal kunne drive systematiske overgrep, mens privatpersoner skal invaderes av samme makten, i jakt på overgrep. Det er en forskrudd kultur som vi må til livs.

Dialog og informasjon med makten er forsøkt i en årerekke. De driter i det. Så hva gjør man da. Jo man vender seg mot almenheten og informerer om de som driver med overgrep. Man stiller seg også fram og viser at slike som meg blir overfalt av det såkalte barnevernet - da tar de nok også deg. Man forteller at den og den ødela så og så mye.

Siden avisene ikke vil ha dette, så lager vi våre egne medier for dette. Samt bruker de midler som internett har tilgjengelig.

Slik når vi NÅ tusenvis av mennesker daglig. Dette må vokse, slik at maktpakket blir undergravt nedenfra - fra store folkemasser.

Vi er nå ca 4000 på nett. Vi trenger å bli 40000. Det blir vi ikke av å snakke til stokk døve myndigheter. Eller gjennom pene ordvekslinger med det såkalte barnevernet.

DESVERRE MÅ VI SLUTTE Å DRØMME, OG INNSE DISSE REALITETENE. VI HAR EN KNALLTØFF JOBB Å GJØRE!

Dette er veldig kloke ord, Arild.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle gjøre Hjermanns ord til mine, men han viser en (slik jeg bedømmer det: klok) holdning til det å "samarbeide" med departementet, og hva man da risikerer her:
"Å trekke oss som manifestpartner i prosjektet var en avgjørelse jeg gjorde og som jeg er veldig fornøyd med den dag i dag. I den saken mente jeg det var viktigere at vi inntok en overvåkerrolle, noe vi også gjør i andre saker. Vi har blant annet ikke villet delta i såkalte referansegrupper hos departementet heller, nettopp med tanke på at vi skal være uhildet og i stand til å komme med kritikk dersom vi mener det er berettiget, sier Hjermann."
Kilde: http://www.nettavisen.no/innenriks/article1618045.ece

Har vi "dialog" og "samarbeid" med makthaverne så risikerer vi vår frie stilling til å kritisere, og kan ende opp som myndighetenes gisler.

Men når det er sagt så henstiller jeg (fortsatt) til å unngå konfrontasjon med Aunan, GBB og andre som står for en annen strategi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 11:10 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Nina sa
Quote:
Men når det er sagt så henstiller jeg (fortsatt) til å unngå konfrontasjon med Aunan, GBB og andre som står for en annen strategi.


Uansett hvilken strategi hver enkelt velger er det viktig å huske at alle her kjemper for samme sak,nemlig å få slutt på de overgrepene som blir begått av det såkallte barne"vern"

Man bør ha et tolerant syn på andres måte å gjøre ting på og husk:" det er mange veier som fører til Rom :!:"

Man bør konsentrere seg om SAK og ikke om PERSON. Å ha slik skittkasting fram og tilbake gjør ikke annet enn skade og de eneste som tjener på slikt er nettopp de vi ønsker å bekjempe,det såkallte barne"vern"

Som Arild sa
Quote:
Slik når vi NÅ tusenvis av mennesker daglig. Dette må vokse, slik at maktpakket blir undergravt nedenfra - fra store folkemasser.

Vi er nå ca 4000 på nett. Vi trenger å bli 40000. Det blir vi ikke av å snakke til stokk døve myndigheter. Eller gjennom pene ordvekslinger med det såkalte barnevernet.

DESVERRE MÅ VI SLUTTE Å DRØMME, OG INNSE DISSE REALITETENE. VI HAR EN KNALLTØFF JOBB Å GJØRE!


Det er dette det bør konsentreres om,men vi må også huske at disse vi ønsker å nå er ulike mennesker med ulikt syn på forskjellige ting. Nettopp derfor kan ulike strategier være meget fornuftig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 1:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Strategier må ha sammenhang med virkligheten. Det handler ikke kun om meninger. Noen meninger er bevisbar feil. Det virker ikke som om veldig mange av de som har holdt på med dette i noen få år forstår slikt.

Når det såkalte barnevernet skader barn MER enn ved kontinuerlig alvorlig vold og verre incest, så passer de såkalte samarbeidstrategier med bv dårlig inn. Ville de samme personer samarbeidet eller deltatt i pedofiliringer? Ville de skamslått barn for å gjøre seg til lags med barnemishandlere?

Nei, selvsagt ville de ikke det!

Når det faktisk er dokumentert på det klareste - gjennom massiv forskning av høy kvalitet - at det såkalte barnevernet skader forferdelig grovt, så er ikke samarbeid og infiltrering etisk forsvarlig. Det er ikke en strategi man har respekt for.

Man deltar ikke i forferdelige overgrep. Punktum.

De som uten forskningen hadde så gode evner til å bedømme, at de vurderte situasjonen noenlunde rett, skal ha ære for sin vurderingsevne. Så langt jeg kjenner til er Mona Lygre blandt dem som raskt så tingene klart.

En mengde andre ser ikke problemstillingen klart til tross for at de står midt oppi det og forskningen er lett tilgjengelig. OG til tross for at det er mange som nå har gått foran og kan vise vei.

Noen av de som gikk foran, tar ikke alvoret inn over seg. LES FORSKNINGEN. START MED SVERRE KVILHAUGS BOK. Får man det hele servert på fat, så kan man vel ikke unngå å forholde seg til fakta?! Om man ikke snur ryggen til.

Det handler altså ikke kun om meninger og strategier, men også om bevis. Er det bevist at meninger eller strategier er feil, så bør man være så våken at man får det med seg.

Et veldig enkelt lite triks, er å lytte til de som har fått med seg forskningen, eller til de som har testet strategier i 15-20 år.

Hmm. En del teorier er motbevist…

Les: Daly & Wilsons forskning
http://www.mhskanland.net/page64/page65 ... page5.html

Det er forskning av høy kvalitet. Forskning som kan legge en grunn for videre studier. Forskningen setter skapet der det skal stå mht familiens fortreffelige og uslåelige posisjon for barn.

Mye av dagens sosiologi som lever et liv løsrevet fra livets virklighet og empiri, må korrigeres med slik forskning.

“For førskolebarn viste risikoen for å bli mishandlet seg å være 40 ganger så høy for barn i stefamilie kontra i to-biologiske-foreldre-familie. Den forhøyede sannsynligheten avtok med økende alder; for stebarn i tenårene var den 10 ganger så høy som for barn i familier med begge biologiske foreldre.”

“Overhyppigheten av drap begått av steforeldre var enda høyere enn overhyppigheten av ikke-dødelig mishandling begått av steforeldre. Sannsynligheten for at en steforelder ville drepe et stebarn yngre enn 2 år var her 70 ganger større enn for at en biologisk forelder ville gjøre det samme, for stebarn i tenårene var den 15 ganger større.”

Studien forteller om hyppigheten av vold og sexuelt misbruk.

Kort sagt:
Noen undersøkelse har veldig subjektive spørsmål. Andre holder en høy kvalitet.

De første er egnet for ideologisk agitasjon og alle mulige teorier. Den andre typen er egnet for spredning av EKTE kunnskap.

Så er da spørsmålet om GFSR skal forholde seg til det første eller siste. Skal de akseptere teorier som er på tvers av virkligheten? Skal de akseptere populære trendige livsløgner som det finnes mange argumenter for? Eller skal de være tøffe nok til å skrelle det bort? De mister nok en del medlemmer på å ikke følge strømmen.

Jeg har imidlertid holdningen: Sannheten seirer over tid! Spesielt når den kan dokumenteres. Så da får heller de med alle mulige tidsriktige livsløgner, hoppe av. Det skader i lengden med nisser på lasset.

Men jeg er altså ikke medlem…


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sannheten kommer alltid for en dag ...
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 11:46 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Den opplysningen som Rune Fardal kommer med er ikke riktig. For mange år siden forhørte jeg meg om det var en som hadde lyst til å legge ut GFSRs navn på internett, og Rune Fardal tilbød seg å legge ut våre navn på personer vi ikke kan anbefale på sin hjemmeside. Disse navnene hadde jeg så møysommelig samlet inn fra deltakerne siden dag A, og den innhøstingen pågår fremdeles. Jeg har i mange år ønsket en egen uavhengig svarteliste GFSR, og da jeg fikk grepet på freewebsen var den saken omsider biff.


-Og her i går formiddag oppdaget jeg at jeg faktisk har tatt kopi av alle Rune Fardals sider på rankinglisten, hovedlisten osv. .... 8) Skal jeg legge dem også ut på en egen hjemmeside?, men, shit på det, jeg har virkelig annet og langt viktigere arbeid å ta meg til enn dette her. Men, jeg kan altså sende deg en kopi av filene mine via mail, dersom noen skulle lure på om jeg snakker sant eller ei.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fra Nettby:
PostPosted: Sat Mar 29, 2008 2:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:


Quote:


GBS - Gruppen for et bedre Saddam


Jeg fikk en god mail som poengterer mitt syn på grupperinger som vil "samarbeide" med barnevernet:

"Jeg klarer ikke helt å se fornuften i dette, "arbeider for et bedre barnevern"? Slik jeg ser det, er det å i det hele tatt vurdere å få til et "bedre barnevern" må side stilles med galskap. Det blir som å opprette en gruppe i et diktatur, som har som formal å arbeide for en bedre diktator. Tanken er litt latterlig, tenk dere at det i Irak, isteden for å rett og slett avsette Saddan, så går de i gang med en gruppe som jobber for at Saddam skal samarbeide med folket, ikke slakte de?! Den gruppen måtte hete noe sånt som: Gruppen som arbeider for en bedre Saddam, forkortet til GBS. Hvor lang tid hadde det tatt før hele gjengen hadde blitt henrettet, og hvor lang tid tar det før de som har startet denne gruppen, GBB, innser at de prøver å temme et monster?"





GBB - Gruppen for et bedre fungerende barnevern... jeg tenker og tenker på det:

Hva er det for noe bullshit? Bytte ut det gamle gasskammeret med et nytt gasskammer?

De snakker om å få inkorporert FN og EMKs regelverk i barnevernet... eh, men da vil de jo bli arbeidsledige - barnevernsfolket altså - mens de sjøl ønsker at barnevernet skal bestå slik som det er, bare med et par små kosmetiske forandringer, slik at de sjøl skal unnslipper bvs vrede? At bv tar naboens onger på grunnlag av deres synsinger er liksom okey?

Nei du, det eneste et samarbeid med barnevernet for å få det til å fungere bedre vil føre til, det er at barnevernerne vil opprette flere nye stillinger til seg selv. Altså så vil de med det være med på å mate den dragen som de vil skal slutte å sprute ild.

Latterlig.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fra Nettby:
PostPosted: Sat Mar 29, 2008 3:05 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Mona Lygre wrote:
Nei du, det eneste et samarbeid med barnevernet for å få det til å fungere bedre vil føre til, det er at barnevernerne vil opprette flere nye stillinger til seg selv. Altså så vil de med det være med på å mate den dragen som de vil skal slutte å sprute ild.

Latterlig.


*PHEW* - endelig fant jeg dokumentet mitt igjen på internett, jeg fikk overlevert dette dokumentet skriftlig, innbundet, for mange herrens år siden, og nå skal jeg vise deg hva alle disse GRANSKNINGENE og samarbeidene med barnevernet fører til, så se til å få opp øynene dåkkar:

[url=http://www.stortinget.no/dok8/1995/dok8-199596-017.html]
[face=Comic Sans MS]DOK.NR. 8:17 (1995-1996):[/face]
[/url]

"KAPITTEL 2. SVAKHETER OG MANGLER I BARNEVERNET 2.1.

Samtidig ønsket berørte departementer å bedre kompetansen i hjelpeapparatet. Til gjennomføring av programmet gikk staten i en 3-årsperiode inn med ca. 500 millioner kroner pr. år i øremerkede midler.

I strid med departementets råd ble mesteparten av midlene brukt til å opprette nye stillinger i kommunene og fylkeskommunene. I løpet av 1991 og 1992 fikk man totalt 1.411 nye stillinger i barneverntjenesten. 1.014 av disse ble opprettet i kommunene og 397 i fylkeskommunene."



Synker det inn nå da?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opptakten til "alt bråket" finner du her:
PostPosted: Thu Dec 11, 2008 11:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Jeg måtte fikse på linkene og mistet nettet ørten ganger:

Quote:
Sist endret av Mona Lygre den Tor Des 11, 2008 10:53 am, endret 9 ganger


-men det er jo bare småtterier mot gbs-gjengen som mistet hele forumet sitt på ning og måtte starte på nytt igjen, med en -e- på slutten av adressen, altså "barnevern-e-".

Mona Lygre wrote:

De som insisterer på at jeg og GFSR samarbeide med barnevernet har nå funnet hverandre i GBB - Gruppen som arbeider for et bedre fungerende barnevern.

De av oss som IKKE vil samarbeide med barnevernet finner du her på RBV, se vår seksjon på rbv her og på gfsr.no



Om du ikke allerede skulle ha fått det med deg, så har altså gbs-gjengen nå slått seg sammen med familiestiftelsen...

GBB og Familiestiftelsen wrote:
17.11.2008

[url=http://barneverne.ning.com/]Hva vi står for, og jobber med.
Først og fremst så er vi i Familiestiftelsens barnevernsgruppe klar på og åpen for at barnevernet må og bør vi ha, ingen av oss som har startet dette nettstedet ønsker på noen måte å nedlegge barnevernet, men vi ønsker å synliggjøre hva vi føler ...

Vi vil gjøre oppmerksom på at Familiestiftelsen og Familiestiftelsens barnevernsgruppe ikke er en ekstrem organisasjon, vi ønsker heller ikke å nedlegge barnevernet og vi tillater derfor ikke innlegg som klart bryter med disse retningslinjene og Familiestiftelsens vedtekter.
Ved brudd på dette blir det opp til lederne om medlems-utestengelse blir foretatt.
Vi kopierer ut, og arkiverer alle slike innlegg om det skulle komme protester på dette i etterkant.
[/url]



Velbekomne, det er bare til å joine dem!

("Liksom" som om det nytter å synliggjøre hva vi føler og ser av vanskeligheter og det vi mener ofte er overreaksjoner/overgrep til en TERRORIST? what?)


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fra Nettby:
PostPosted: Thu Dec 11, 2008 11:52 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Dette er bare så godt sagt at jeg må site det en gang til:

Mona Lygre wrote:


Quote:


GBS - Gruppen for et bedre Saddam


Jeg fikk en god mail som poengterer mitt syn på grupperinger som vil "samarbeide" med barnevernet:

"Jeg klarer ikke helt å se fornuften i dette, "arbeider for et bedre barnevern"? Slik jeg ser det, er det å i det hele tatt vurdere å få til et "bedre barnevern" må side stilles med galskap. Det blir som å opprette en gruppe i et diktatur, som har som formal å arbeide for en bedre diktator. Tanken er litt latterlig, tenk dere at det i Irak, isteden for å rett og slett avsette Saddan, så går de i gang med en gruppe som jobber for at Saddam skal samarbeide med folket, ikke slakte de?! Den gruppen måtte hete noe sånt som: Gruppen som arbeider for en bedre Saddam, forkortet til GBS. Hvor lang tid hadde det tatt før hele gjengen hadde blitt henrettet, og hvor lang tid tar det før de som har startet denne gruppen, GBB, innser at de prøver å temme et monster?"



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 11, 2008 1:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Tja "logrebikkjene" i GBB, logra vel dit, det var penger å hente.
Beklager om ordvalget fornærmer hundeeiere.

http://www.familiestiftelsen.no/node/10161


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 12, 2008 7:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Tone Hauglum wrote:
Tja "logrebikkjene" i GBB, logra vel dit, det var penger å hente.
Beklager om ordvalget fornærmer hundeeiere.

http://www.familiestiftelsen.no/node/10161


Det går helt greit! I dag har jeg forresten hatt voffsen min i nøyaktig 13 år. For øvrig digger jeg ordet "stolpetissere", det uttrykket er også midt i blinken for å beskrive IQen deres.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]