It is currently Thu Mar 28, 2024 10:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sakkyndige i Stavanger
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 9:10 pm 
Offline

Joined: Sun Feb 11, 2007 10:19 pm
Posts: 25
Location: Randaberg
Jeg ble utreda av Dag Holte i Stavanger, det ble også ei jeg går på skolen med. Rapportene var til forveksling svært like. Kansje han bare hadde bytta ut navn og stedsnavn rundt forbi? Noen andre her som har erfaringer med ham? Og barnevernet i Randaberg er noen ALLE bør holde seg unna... IKKE FLYTT HIT.... For her er det barnemisshandling og ta barna med på kino.

_________________
Hvordan kan jeg som mor skade min sønn? Han som jeg setter høyerer enn alt?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Dag Holte?
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 11:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Dag Holte er ny for meg, han står ikke på svarte-listen, men det høres ut som om han hører hjemme der.

Ja, de er påfallende like alle disse sakkyndige vurderingene. Men det har seg nemlig slik at psykolgene har disposisjonen liggende klar i maskinen.

Derfor trenger de maks bare å skifte navn og adresse på klienten.

Randaberg har jeg derimot hør om før.

Med tid og stund vil du garantert få nye venner som også har hatt et ublidt møte med Dag Holte!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sakkyndige i Stavanger
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 11:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Diablita wrote:
For her er det barnemisshandling og ta barna med på kino.


Det er sikkert omsorgssvikt å ikke følge med barna på kino, også. Noen filmer er jo tillatt for barn kun dersom de er i følge med voksne.

Det er det som er så fint med begrepet "omsorgssvikt"; det passer i alle situasjoner, enten du lar barna se på kino eller ikke.

Det å ikke la barna se på filmer som alle de andre barna har sett, er helt garantert omsorgssvikt. Videre er det sikkert omsorgssvikt å la barna se filmer (amerikanske) som barnevernombudet personlig ikke liker.

Nå er det jo noe som heter babykino, og mange foreldre tar med seg sine små dit. Hadde barnevernombudet sett spebarn sitte med store øyne og se på, for eksempel, Sharon Stone i Basic Instinct II eller Tom Hanks i Da Vinci koden hadde han trolig fått hjertestans av bekymring. Det barnevernombudet ikke vet har ikke barnefamiliene vondt av.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag Holte?
PostPosted: Sat Mar 17, 2007 8:23 am 
Offline

Joined: Sun Feb 11, 2007 10:19 pm
Posts: 25
Location: Randaberg
Mona Lygre wrote:
Randaberg har jeg derimot hør om før.


Personene som jeg har problemer med, er Jane (husker ikke etternavnet) Paragrafrytter så det holder, maktsjuk, og elsker å leke med hodet ditt. Tove Ås (Leder) og Kari Revheim.

_________________
Hvordan kan jeg som mor skade min sønn? Han som jeg setter høyerer enn alt?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 18, 2007 9:47 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 3:34 pm
Posts: 38
jeg anbefaler ABSOLUTT INGEN å flytte til hå kommune........den værste kommunen (les: barnevern!) å bo i..........

har ikke hørt om han sakkyndige du snakka om diablita.........har bare kjennskap til ingunn hove......riktignok ikke i forbindelse md bv men en barnefordelingssak med far til sønnen min......har aldri møtt noen som er så enige så enig md den motsatte parten....faren.......

_________________
grip dagen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sakkyndige i Stavanger
PostPosted: Thu Aug 16, 2007 12:19 am 
Offline

Joined: Sun May 21, 2006 3:40 pm
Posts: 16
Location: Rogaland
Litn wrote:
Jeg ble utreda av Dag Holte i Stavanger

Jeg gjorde et kjapt nett-søk på fyren. Som vanlig ble utbyttet magert, jeg har en mistanke om at disse folka bevisst prøver å skjule seg. Fyren har visst egen hjemmeside, veldig amatørmessig snekret i hop:

http://www.psykolog-dagholte.no/kontakt.htm


Han er også registrert i firmadatabasen: http://firmadatabasen.no/firma/psykolog ... RIfO3.html


Han er visst nevnt i Menighetsbladet for St. Svithun menighet, Menighetsblad nr 2 - april, mai, juni 2006.

Utdrag derfra ( http://stavanger.katolsk.no/menblad/menblad_06_2.htm ):

***************
Et nytt kurs er kommet fra Familiekontoret i Oslo Katolske Bispedømme. Kurset er for dem som planlegger å gifte seg. I vår menighet har ni par meldt seg til kurset, som heter "Kjærlighet for livet".

St. Svithuns menighet har nedsatt en egen gruppe for å lede kurset. Gruppen består av to prester (Rolf Bowitz og Reidar Voith), et ektepar (Kitt Kommedal Greve og Ole Jacob Greve) og en psykolog (Dag Holte).

***************

Hm. Alt i alt virker han tilforlatelig, men det er ikke godt å vite. PKere, troll og psykopater kan ha alle slags fasader.


Hilsen antipsykopat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Aug 16, 2007 6:50 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Psykodynamisk_psykoterapi

Han er inspirert av Freud. På Det Liberale Folkepartiets sider finner vi diskusjoner hvor de tar avstand fra at dette er vitenskap.

Vitenskapskritikere bruker å ha problemer med slikt babbel.

Dag Holte er en kvakksalver, og skriver:
Quote:
Jeg arbeider innen en psykodynamisk tradisjon, men anlegger langt på vei også eklektiske modeller. Jeg har også drevet med mye utredning og sakkyndighetsarbeid.


Fra Wikipedia-lenken
Quote:
Kunskapsbasen för psykodynamisk terapi utvidgas ständigt. Moderna varianter av metoden bygger även på modern forskning, till exempel anknytningsteori och emotionsforskning.


Fra den siste lenken
Quote:
studier under 50-talet på ungdomar som hamnat på kant med tillvaron. Vad de hade gemensamt var väldigt ofta problematiska relationer till sina mödrar.

Dette stinker av bv's babbel.

Hold dere unna den mannen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]