It is currently Thu Mar 28, 2024 7:12 pm



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: JOURNALNOTAT FRA NANNESTAD BV
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 1:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Ringer Annette Olsen vedr. samvær til helgen. Sier at det utsatte samværet som skulle ha vært 13.1.2007 blir tatt igjen førstkommende helg. Vigdis som er guttens tilsynsfører skal være med under samvær.

Mor sier at det går hun ikke med på. Hun nekter dette. Spør om det er barnets beste. Hun sier hun kommer til å gå helt fram til høyesteretten med denne saken. U.t sier at det ikke er noen fra bvt som skal men guttens tilsynsfører som blir med gutten. Annette Olsen sier at hun ikke stoler på oppførselen til barnevernet og at hun ikke vil ha noen inn.
Annette Olsen spør u.t om u.t har samvittighet til å sitte i tingretten(tingretten?? OK, første løgn i dette såkalte referatet av telefonsamtalen, jeg er meget klar over at vi var i fylkesnemnda!) å ljuge om at u.t hadde problemer med å puste de hun var på tilsyn på grunn av urinlukt. Hun komemr til å gå videre til tingretten og helt opp til høyesteretten.Er dama mentalt forstyrret? Skrive kan hun ivertfall ikke, så kan man jo undre seg på om hun i det heletatt har utdannelse............Hun kommer til å legge dette ut på internett og har allerede lagt ut noe der. U.T sier at det må A. Olsen bare gjøre dersom hun mener det er riktig og at det er til guttens beste.

U.t sier at vi var i fylkesnemnd og at det ikke ble sagt at det var problemer med å puste.Her har vi en meget god grunn til at alle fylkesnemndssaker MÅ JOURNALFØRES!!!!Annette sier hun har opptak av at u.t sa at hun hadde problemer med å puste. U.t spør A.Olsen om hun har lov til det. Olsen svarer nei, det har jeg ikke, men kan du bevise at jeg har gjort det.Dette er fri diktning av Bjørg R.F. Klevengen,Jeg sa at jeg hadde opptak, men resten av praten om dette temaet er fri diktning av henne. ennå ett bevis for at hun er ekstremt FARLIG å ha med å gjøre. Hun er villig til ALLT til og med gå over lik for å holde unger vekk fra sine foreldre. JEG VIL ADVARE ALLE SOM KOMMER I NÆRHETEN AV BJØRG R.F. KLEVENGEN, HUN ER MEGET FARLIG FOR LIV OG HELSE. JEG VIL OGSÅ GÅ SÅ LANGT AT JEG VIL ADVARE FOLK MOT Å BO ELLER FLYTTE TIL NANNESTAD KOMMUNE SÅ LENGE BJØRG R.F. KLEVENGEN ER BV LEDER DER!!!!

U.t sier at hun avslutter samtalen og at vi må avvente vedtak fra fylkesnemnda og hva de beslutter før vi avtaler nytt samvær. Vedtake skulle foreligge innen 10 dager.Dette er mer fri dikning fra Bjørg R.F Klevengen, jeg hadde på dette tidspungtet lagt på, det siste jeg sa var at hun skulle ta kontakt med min advokat.

U.t tok opp med mor den avtalen som foreligger som viser til at bvt kan være tistede to ganger. Vi ønsker å være tilstede denne gangen og det var derfor samværet ble avlyst sist. Mor sier at hun ikke bryr seg noe om den avtalen og at hun ikke vil ha tilsyn, det er bare ljug likevell.Jeg tror at Bjørg R.F. Klevengen har en meget god fantasi, for det er helt tydelig at vedkommende i andre ennen av telefonlinjen ikke er vesentlig for hennes "samtale" monolog vil jeg kalle det, for faktum her er at store deler av denne "samtalen" foregikk etter at jeg hadde lagt på. Så er jo spørsmålet, hvem svarte da i mitt sted? Kan vi her se tegn på en psykriatisk lidelse hos Bjørg R.F. Klevengen?Så vidt meg bekjent er det å høre stemmer en psykriatisk lidelse.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Oct 30, 2008 12:04 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 2:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
Hm hm, "personlighetsforstyrrelse" - slik som de ynder å tillegge folk som ikke er enig med dem, og som psykofantastene iler til med på samme måte.

:)

*

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 2:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Du tok hintet :) :) :)

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bjørg R.F.Klevengen
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 8:17 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Når vi nå er inne på temaet "Bjørg R.F. Klevengen" må jeg få legge til en episode med henne.

Jeg spurte Bjørg R.F.Klevengen om "hvorfor henger bv seg opp i hvordan folk har det hjemme?" Da kunne Bjørg R.F.Klevengen opplyse meg om at "barn må få slippe å besøke sine foreldre om det ikke var strøkent i hjemmet til foreldrene". Kan denne uttalelsen tolkes dit hen at Bjørg R.F.Klevengen, ved Nannestad barnevern i fullt alvor mener at barn ikke har godt av å se sine foreldre om hjemmet ikke er perfekt? At barn føler det som en plikt til å besøke sine foreldre bare for å være snille med foreldrene? Eller er det slik at barn ikke trenger sine foreldre og derfor må få slippe å ta det bryet med å besøke de om hjemmet ikke er perfekt?

Jeg tror det er slik at barn DRITER i hvordan det er hos mamma og pappa, bare de får muligheten til å føle foreldrenes kjerlighet og nærhet. Det er kontakt med foreldrene som er viktig, ikke hvordan hjemmet ser ut eller hvor fine ting foreldrene har.

Jeg velger å hevde at Bjørg R.F.Klevengen har et relasjonsproblem ovenfor sine egne foreldre, siden hun kan komme med slike idiotiske uttalelser. Og da er det jo interesant å få på det rene hvor mange barn Bjørg R.F.Klevengen har kidnappet fra sine foreldre på dette grunnlaget.
Og i neste omgang, hvor mange barn har blitt fjernet fra sine foreldre av andre barnevernsannsatte på lignende idiotiske personlige personlighetsforstyrrelser som den enkelte barnevernskurator har. Det antar jeg er utrolig mange!

Men noen rene tall og upartisk forskning på temaet tror jeg vi kan bare glemme av våre "kjære" folkevalgte. Det ville i såfall være rene dynamitten! :twisted:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: RE
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 11:45 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Jeg tror du har rett i at det er mange som er fratatt samvær og kontakt med ungen/e sine med dette om grunnlag...

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 8:09 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Ama skrev:

Quote:
Jeg tror du har rett i at det er mange som er fratatt samvær og kontakt med ungen/e sine med dette om grunnlag...


Er det ikke bare en variant av at alt du gjør kan brukes mot deg?

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 10:12 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Ja, det bare en variant av at allt du gjør brukt imot deg, men jeg syns at allt slikt må offentliggjøres og dermed synligjøres den galskapen barnevernet driver med. For de fleste er vel enig i at grunnlaget barnevernet bruker for å ta våre barn er nettopp slike idiotiske ting som dette eksemplet her.

Nå er det jo slik i den øvrige befolkningen her i Norge, at oppfattningen av det bv gjør er at de kun tar barn der foreldrene er "udugelige", dette er en oppfattning vi må snu, og ett av virkemidlene er å synligjøre barnevernets syke metoder og vise den gjengse mann at selv de kan bli utsatt for barnevernets sinnsyke annsatte med deres personlighetsforstyrrelser som de ynder å tre nedover ørene på oss forferdelige biologiske foreldre. Det har jeg vel med meg de fleste på at oss feiler det ingen ting, vi er bare blitt utsatt for barnevernet. Vi er glad i våre barn og vi tar oss godt av våre barn, så hvorfor er da barna tatt ifra oss? Jo, det er her dette kommer inn, de barnevernsansatte er urovekkende ofte mennesker med avstumpede sjeleevner og direkte personlighetsforstyrrelser som sitter på sine kontorer og mentalt overfører sine psyiske misdannelser på sine offre, slik som det Bjørg R.F.Klevengen gjør i dette eksemplet

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:07 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Tilsyn under samvær 21.10.2006, B.A.S.
Tilsynet hadde en varighet på ca en time.

U.t. kom 15 minutter tidligere hjem til mor enn hva som var avtalt. Jeg ble tatt imot av mors eldste datter. U.t. var bare på kjøkkenet og i stua da det ikke faldt seg naturlig å se de andre rommene.

Tenk å skryte av at hun var hele 15 minutter for tidlig ute :roll: :roll: . Det måtte være til Bjørg R.F. Klevengens STORE fortvilelse at hun ikke fikk snoke inne på de andre rommene, det kunne jo hende hun fant et lik også :roll: :roll:

Det var en sterk urinlukt i stue/kjøkken. Denne urinlukta var så intens at det sved i halsen. Det er vanskelig å si om det var urin fra hundene eller om denne lukten kom fra noe annet. B., søsteren til B.A. sa ved en anledning at hun håpet at det ikke var hundetiss i skoene sine. Mor svarte til dette:
”her i huset går vi med sko på”.

For det første, INGEN andre har kjent noe urinlukt hjemme hos oss, hverken før Bjørg R.F. Klevengen var der eller etterpå. Så den urinlukten, Bjørg, kom nok med deg. At B. ved noen annledning skulle ha sagt noe sånt er utenkelig, da det er fysisk umulig for hundene å gjøre noe sånt da adgangen til der sko blir oppebevert er fysisk sperret av en grind. At vi på dette tidspungt annbefalt folk å gå med sko inne var av en helt åpenbar grunn, VI HADDE ET KULL MED VALPER, og alle med litt mere vett i hodet enn Bjørg R.F. Klevengen forstår at valper på en 5-6 uker ikke er husrene. Men at det av den grunn skulle lukte noe urin, det er utelukket da Sten og jeg vasket gulvet flere ganger om dagen og hjemmehjelpen var det 3 dager før og hun kjente ingen urinlukt da. Så vi kan nok fastslå at Bjørg R.F. Klevengen er en djevelens disippel på løgntokt for å ta uskyldige unger fra sine foreldre.

B.A. satt i stua og spilte Tv-spill med Mikke, en eldre bror. Han var opptatt med dette den tiden jeg var i hjemmet. Mikke sa at de spiller spill for det regner ute. Det regnet ikke den tiden tilsynet pågikk.
På spørsmål fra meg til B.A. om det hadde vært greit å sove hos mamma svarer gutten kjapt og litt ”sint” i stemmen:
”det har det og at det har vært veldig bra”.
Han forteller på oppfordring at han sto opp i dag ved 10.00 tiden. Mikke forteller at B.A. måtte ha seg ett glass melk i går kveld etter at de hadde lagt seg. U.t. spurte om det var fordi de hadde lekt og herjet litt slik at B.A. ble tørst. B.A. svarer da at det er på grunn av at han er litt forkjølet. Han forteller videre at han drikker melk hjemme når han blir forkjølet.

Jeg vil bare få sagt at min sønn B.A. er ALDRIG sur, sint eller frekk til noen!!! Dette er nok en oppdiktet situasjon fra Bjørg R.F. Klevengen

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Oct 30, 2008 12:10 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:14 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
U.t. snakker litt sammen med mor på kjøkkenet. Mor forteller at ungene har snakket om å reise til sverige i dag. Det er åpnet et nytt kjøpesenter der og barna har lyst å reise dit. Hun vet imidlertid ikke hvordan de skal komme seg dit. Familien har bare en bil og mor og hennes rullestol tar all plassen i bilen. Mor sier at det sikkert an å kjøre to turer, men det er et problem med at B.A. og Mikke mobber B., noe jenta selvsagt ikke liker. Mikke sier at det er to biler og at u.t. kan være med. Jeg gir beskjed om at det ikke passer for meg å være med.

Det at det ikke var plass til noe annet enn meg og rullestolen i bilen, var vel å overdrive :roll: Jeg er en liten kvinne på 160 cm og vi kjørte en stor amrikansk bil den gangen, så rullestolen fikk god plass ibak i bilen. Problemet var at det var 6 personer, 7 med Bjørg R.F. Klevengen og bilen registrert for 5, dette er et forholdsvis lett regnestykke for mennesker med litt hjernekapasitet. Men nå har vi jo stadfestet mange ganger at Bjørg R.F. Klevengen ikke er den særpeste kniven i suffen. :twisted: Først er det galt at ungene sitter inne å spiller tv-spill, så er det galt at vi vil finne på noe, nei, nå må denne bv hurpa Bjørg bestemme seg. Men hun handler jo som djevelens disippel, "allt det foreldrene gjør er GALT, uansett"

Jeg setter meg sammen med barna i stua.
Mor kommer etter hvert og setter seg sammen med oss. Hun får utdelt en fjernkontroll av B. Og spiller sammen med barna. B.A. har ikke spilt spillet tidligere. Mikke og mor forklarer gutten gangen i spillet mens de spiller.


Resten av tilsynet foregår mens alle barna er tilstede.

U.t. spør når B.A. kom på fredag. 18.30 sier Mikke, mor mener det var litt tidligere og B.A. husket ikke. Det snakkes litt løst om dette
Guttene begynner å lekesloss- slå hverandre litt på armene mens de sitter å spiller. Jeg oppfatter det som en naturlig gutteting. Mor sier: må dere bare krangle?
Guttene gir seg med en gang.


Det hadde vært galt om jeg ikke hadde sagt noe også :roll: :roll:


U.t. spør B.A. om han har fått medisinene sine i dag. Han bekrefter dette og forteller at mamma vekket han i dag kl 10.00 slik at han fikk medisinene sine. Mor forteller at gutten skal ha medisinene sammen med mat.

Jeg spør om hun er helt avhengig av rullestolen, noe hun bekrefter at hun er. Hun forteller at hun har Ehlers-Danlos syndrom. Hun skal få en tilpasset bil fra trygdekontoret på nyåtet.



Ennå en ondsinnet løgn fra Bjørg R.F. Klevengen. Jeg er gudsjelov ikke 100% avhengig av rullestolen, bare 95%, og om jeg hadde vært 100% avhengig av den så hva så? Er det negativt også, det "høres" sånn ut.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Oct 30, 2008 11:29 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:20 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Hun sier at B.A. bør sjekkes for dette syndromet. Noe hun har gitt beskjed om mange ganger sier hun. U.t. sier at hun skal ta tak i dette dersom det ikke er blitt gjort tidligere.
Mor sier at B.A. har symptomene som er bl.a. å kunne dra fingrene ut av legg. Mens mor forteller dette begynner barna å dra fingrene ut av ledd eller bøye tommelen bakover slik at den ligger helt inntil hånda. Jeg oppfatter det slik at det blir viktig for barna å vise meg hvor ”ille” det står til. Hvem som har det verst osv. Mor stopper de ikke i dette men forteller vidrer om sykdommen. Hun bekrefter barna bl.a. at å dra fingrene ut av ledd er et symptom og at det ikke vises på blodprøver.

Hun forteller videre at EDS er en gen feil og at det er viktig å komme igang med noe forebyggende. Mor sier vidrer at det er viktig å sjekke ut om B.A. har vaskulær EDS, den er dødelig sier hun. B.A., Mikke og B. Sitter sammen med oss når mor sier dette. Det ser ut på meg at dette ikke er noe nytt for
barna. Ingen av barna reagerer på at B.A. kan ha en sykdom med dødelig utgang. Mor nevner en gang til under tilsynet at Vaskulær EDS er dødelig og at B.A. må sjekkes for dette.

Er det virkelig så galt av meg å gi barna mine trygghet og vise de at selv om du har et handikapp så trenger ikke barnet å føle seg mindreverdig. Nei! Har man en arvelig defekt i familien så skal man lære barna at dette er ikke verdens undergang, det betyr ikke at man ikke kan leve et fullverdig liv om man har et handikapp. Å fremmedgjøre handikapp på denne måten som Bjørg R.F. Klevengen her gjør minner mye om nasismens holdninger til handikappede. Jeg syns utrolig synd på hennes barn om de eventuelt skulle få et handikapp for da kommer nok deres mor til å avvise de. Nei, prat med barna om det som er, da vil de føle seg inkludert i familien og eventuelle problemer blir ikke uoverkommelige.Mine barn er 100% trygge og fortrolige med sin diagnose, og det er en bra ting syns jeg. Jeg er stolt av mine barn.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Oct 30, 2008 11:31 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:22 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Etter hvert blir det igjen snakket om at familien skal reise til sverige. Mor sier at hun vet ikke om det blir noen tur. Det er ungene som vil, sier hun. Hun sier også at de ikke har plass til alle i en bil. Mor sier at hun vet ikke, ungene får snakke med Sten. Mikke spør Sten om dette oghan sier det er greit at de reiser. Han kan kjøre to turer; fire barn først og så hente mor.
Storesøsteren skal passe på B. Og guttene kan gå for seg selv. Mor nevner nok en gang at det er ungene som vil reise.
Det virker ikke som det er gjort en avtale med mor om å reise til Sverige eller at det er planlagt noe for denne helgen.

Sten gir beskjed om at de må reise snart dersom de skal til Sverige. Guttene stikker på rommet for å stelle seg/gjøre seg i stand. Det ble baturlig å avslutte tilsynet da.

Bjørg R.F. Klevengen


At en storesøster på 19 år skal passe på sin lillesøster i 10 min kan da ikke være galt? Og at to gutter på 14 og 16 år skal være litt alene i sverige, er da ikke noe unormalt? Man kan jo spørre seg om hvorfor det var så ubeleilig for Bjørg R.F. Klevengen å stikke over grensa en tur, hadde hun ulovligheter i bilen, eller var hun bare vrang? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JOURNALNOTAT FRA NANNESTAD BV
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 12:07 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
U.t sier at vi var i fylkesnemnd og at det ikke ble sagt at det var problemer med å puste.

Her har jeg faktisk bevis for at Bjørg R.F. Klevengen Lyver meg rett opp i trynet.

Dette er hva hun skriver i overnevnte rapport:

Det var en sterk urinlukt i stue/kjøkken. Denne urinlukta var så intens at det sved i halsen. Det er vanskelig å si om det var urin fra hundene eller om denne lukten kom fra noe annet.

Selvsagt kan man annta med stor sikkerhet at hun også sa dette i fylkesnemnda.

Det er nå herved bevist og opplest at Bjørg R.F. Klevengen er djevelens disippel som lyver uhemmet og man kan jo også annta at det her er snakk om en ny psykriatisk diagnose som går på lystløgn.

Og det er jo ganske sannsynlig at hun har en eller flere personlighetsforstyrrelser da en av ti i norge har det.
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/15/495119.html

Desverre er det sånn at de fleste med personlighetsforstyrrelser er innen barnevern, politi, psykiatri da som annsatte, lærere og helsepersonell.

Jeg vil påstå at det er en overveiende andel av disse som er annsatt i barnevernet og politiet.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Oct 30, 2008 12:26 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 12:14 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Annette Olsen wrote:
Det virker ikke som det er gjort en avtale med mor om å reise til Sverige eller at det er planlagt noe for denne helgen.


Bare litt nyskjerrig her - siden jeg også kunne bedrive denne formen for impulsitet, som å dra i butikken å handle mat - er det vanlig å planlegge alle detaljer i løpet av en dag?

Så lurer jeg veldig på hvor langt det er til denne landegrensa - om det er 4 timer å kjøre hver vei, forstår jeg jo godt noen og enhver kan bli bekymret for at barna er alene - men jeg tviler på at så store barn ikke klarer seg selv i noen minutter...

På 70-tallet var vi nøkkelbarn og klarte oss selv i flere timer av gangen som 7 åringer!

_________________
Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 12:17 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Grensa er 3 kilometer fra huset vårt og kjøpesenteret er 9 kilometer fra huset vårt, det tar da ca 20 min tur retur.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 12:38 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Annette Olsen wrote:
Man kan jo spørre seg om hvorfor det var så ubeleilig for Bjørg R.F. Klevengen å stikke over grensa en tur, hadde hun ulovligheter i bilen, eller var hun bare vrang? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Hun var hos deg i "embeds medfør". Jeg antar hun var redd for å bli konfrontert med svenske myndigheter. :twisted:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]