It is currently Thu Mar 28, 2024 2:12 pm



Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Bekymringsmeldinger og rettssikkerheten
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 4:06 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 14, 2006 12:18 am
Posts: 7
Location: Trondheim
Hvor mange barnevernspedagoger blir hvert år utdannet i Norge?
Hvor mange psykologer blir hvert år utdannet i Norge?
Hvor mange helsesøstre blir hvert år utdannet i Norge?

Hvor skal alle disse jobbe?
Hva skal de jobbe med?

Flesteparten begynner selvsagt å jobbe innenfor barne- og familietjenesten i den kommunale forvaltningen. For å synliggjøre sin eksistensberettigelse må de selvsagt ha saker å jobbe med. Og hvordan får de disse sakene? Jo, gjennom bekymringsmeldinger fra såkalte ”venner”, misunnelige naboer, forsmådde ektefeller / partnere m.m.

Poenget er at hvem som helst kan fabrikkere ei bekymringsmelding, berettiget eller uberettiget. Er det en person jeg ikke liker trynet på, og vedkommende har barn og familie, så kan jeg helt uten videre dikte opp de verste meldinger om denne familien og levere barnevernet. Og vær du trygg, barnevernet ordner et helvete for denne familien de neste 3 mnd.

For da begynner den s.k. undersøkelsessaken, med kartlegging, intervjuer med pedagoger, psykologer, skoler, familie, venner, naboer og alt det som måtte forefinnes. I den tenkte families sosiale nettverk og omgangskrets vil de være uthengt for alltid, og uansett utfall så ville jeg ha fått min hevn. For barnevernet har ingen opplysningsplikt overfor familien hvor bekymringsmeldingen kommer fra..

DETTE SCENARIET ER SKREMMENDE MED HENSYN TIL RETTSSIKKERHETEN!

Barnevernet skal, med loven i hånd, (som de benytter til fulle og vel så det), foreta de nødvendige undersøkelser når en bekymringsmelding kommer inn. Og det som er enda mer skremmende i den forbindelse:

Hvordan kan for eksempel en nyutdannet barnevernskonsulent, ca 23-25 år, uten selv å ha rukket å stifte familie, gå inn i etablerte familier, for så i løpet av 3 mnd avdekke ”problemet,” og finne løsninger som er i tråd med den skolerte lærdommen?

I høst har det, fra regjeringshold, kommet signaler om at de vil gjøre om denne ordningen for at det skal bli enda enklere å anmelde sine fiender til barnevernet.

DETTE MÅ FOR ALT I VERDEN STOPPES!!!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Hele denne ordningen må bort. Det må finnes andre måter å sysselsette folk på!

_________________
Til alle barnevernsarbeidere:
Sitat:
"Du skal ikkje trø i graset"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 6:22 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:32 pm
Posts: 78
Location: Oslo
Ja, det må jeg si, her har du fått sagt alt, en kopi til barneministeren hadde gjort seg. men problemet er at de eldre barnemishandlerne gjør ikke noe bedre jobb de, dessverre.
Godt fortalt og veldig sant 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 10:34 pm 
Offline

Joined: Mon Nov 13, 2006 11:20 pm
Posts: 6
Location: Trondheim
:D Anngivere eller hva de nå kalles i dagens samfunn har blitt akseptert. Dette må jo være for at Norge og dagens B.V. trenger disse sykotiske personene for å opprettholde ett system som vi overhode ikke trenger.
Under krigen ble slike personer hennrettet men i dag gjør et gjennområttent system alt for å beskytte dem. Har selv vært gjenstand for en såkalt undersøkelse siste 3 mnd. p.g.a av en såkalt og sansynligvis syk idiot. Det som forundrer meg mest i forhold til slike meld. er b.v. klarer å terrorisere en fam. som nettopp har mistet mamma, kone og en viktig livsledsager i så lang tid når det til syvende å sist viser seg at en tlf. er nok for å få bekreftet fakta. Den tlf klarer de ikke å ta før en time før møtet og på et tidspunkt hvor saken egentlig allerede er hennlagt.
Nei fy å skam at det går ann å bruke penger og ressurser på slike ting.
Nei steng penge krana å send dem på tiltak hos aeta(eller er det , det de er allerede?) Dette er en stor skammmmmmmmmmmmm. :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Engasjert å oppoffrende far trakkasert så det holder!!!!!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: enig
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 11:24 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
Kunne ikke sagt det bedre selv.Noe bör gjöres.selv om saken er henlagt så starter de tvert de har lite å gjöre.Skulle värt lover som sier at er man utredet så skulle man i allefall slippe terroriseres over flere år.Er man först blitt meldt så fölger jo årevis med trakasering selv etter henleggelser.Hvor er rettssikkerheten da?De turer jo frem som de vil.(å denne saken har värt henlagt en stund,vi må se om noe er galt.Så får vi fylt kvoten å mere penger i kassa vår..)Er observert opp å ned så mange ganger,at det er latterlig at de får fortsette å slöse slik med våre skattepenger....
Dette bör politikerne få opp öynene for,da det er psykisk terror i statlig regi..
Utrolig at skattepenger blir pöst inn i et så dårlig kontrolert organ.

En ide!!
Hva med obligatorisk lögndetektor på disse offentlige tjenestefolkene.hadde ikke värt meg imot om de hadde testet både meg å dem i min sak..
Vet hvem som hadde blitt felt for lögn da!!!!
:evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:54 am 
Offline

Joined: Mon Nov 13, 2006 11:20 pm
Posts: 6
Location: Trondheim
:evil: Hallo syns systemet er ganske flott jeg.
Har du noe uoppgjort med noen så er det jo helt sykt å betele torpedoer og den slags folk. Nei ring B.V. å den personenen eller familien du er ut etter blir trakkasert å ydmyket så det holder. Dette må jo være en av de største skammpletter myndigeghetene står ovenfor. Vi har jo tross alt et samlet storting og en regjering som bevilger penger til bekjempelse av nød og terror rundt om i verden men som betaler i bøtter og spann for å opprettholde terrorregimet i eget land. Dette må det gjøres noe med men det er vist ingen av de folkevalgte som skjøner hva. Nei send alle b,v. annsatte til de uland som trenger hjelp. Se hva de klare å utrette der. Sansynligvis det samme som i Norge. IKKE EN DRITT. men til alle som føler for det GOD TUR

_________________
Engasjert å oppoffrende far trakkasert så det holder!!!!!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 3:51 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Feb 27, 2006 1:02 am
Posts: 159
Plakat: Angivere dreper

Image

_________________
Det finnes egentlig bare to typer etikk:
Psykopati og sannhet innpakket i kjærlighet
Fargene skyldes det som ikke er etikk...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Informanter
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 2:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
roger wrote:
:evil: Hallo syns systemet er ganske flott jeg.
Har du noe uoppgjort med noen så er det jo helt sykt å betele torpedoer og den slags folk. Nei ring B.V. å den personenen eller familien du er ut etter blir trakkasert å ydmyket så det holder.


I tillegg får anmelderen selv helgenglorie, for personen er jo bare så bekymret, så bekymret.

Barnevernet er statlige torpedoer som ordner jobben for den som har behov for å krenke og ydmyke andre familiemedlemmer. Litt sent blir angiveren klar over at barnebarna er i fare, men pytt sann, saken ble henlagt og alt er glemt. Men mor glemmer ikke så lett, og saken er arkivert hos barnevernet og annet helsevesen og kan tas frem når som helst. Helgenglorie er jo noe alle vil ha, og da er det bare å spille "alvorlig bekymret" og melde ifra om at barna virker bleke og sykelige og mor er nok ikke helt god i hodet, stakkars, og trenger helt opplagt behandling, og kanskje kan bekymringsobjektet drives til selvmord denne gangen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Drit-dig plakat!
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
DRIT-DIG PLAKAT!

Hvor kom den fra?

Herved er den "adoptert".

En "bekymret" dame meldte meg til politiet etter at jeg hadde vært inne i butikken hennes for å si at allting var ok, og at jeg hadde tatt min sønn med på kammeret for å si ifra at han ikke fikk lov til å slå meg midt i magen, midt på Torgalmenningen, da jeg var gravid i 5 måned...

Du verden så "bekymret" hun var, tenk å melde meg dagen derpå en "hendelse".

Hun så bare "avslutningscenen" da jeg måtte legge min 10 år gamle sønn i bakken, for å si ifra at jeg ikke godtok hans oppførsel.

Saken er henlagt fra politiets side, den er sanert bort, - "intet straffbart funnet sted".

MEN, BARNEVERNET BRUKER LIKEVEL DENNE ANMELDELSEN FOR ALT DEN ER GOD FOR!

De må jo ha noe å sysselsette seg selv med... Big deal.

Antipsykopaten wrote:


Jeg måtte legge den til en gang til, slik at jeg finner deg igjen i mine egne filer når jeg trenger den.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: God og dårlig nyhet.
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Hun så bare "avslutningscenen" da jeg måtte legge min 10 år gamle sønn i bakken, for å si ifra at jeg ikke godtok hans oppførsel.


Det som irriterer meg allermest, er likevel det at jeg aldri får tjangs i havet til å stille henne til doms for de ærekrenkende uttalelsene hun kom med mot meg.

Hun bør prise seg lykkelig over at jeg aller mest sannsynligvis ikke klarer å grave frem til navnet hennes...

For ellers så hadde hun gjort seg til latter for i det minste alle mine lesere.

Men ingenting er så gale at det ikke er godt for noe, klokken er snart 10 på halv 5, så her er en vits:

Kona: -Jeg har en god og en dårlig nyhet. For det første er middagsmaten blitt brent.
Mannen: -Og hva er den dårlige nyheten?


Mitt neste prosjekt er jo selvfølgelig det at jeg skal legge ut historien om "førsteinntrykket". Og der vil jeg helt opplagt nevne det stedet hvor den "bekymrede" damen i det minste jobbet...

Og den dårlige nyheten? Vent å se!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bekymringsmeldinger og rettssikkerhet
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 12:17 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 14, 2006 12:18 am
Posts: 7
Location: Trondheim
Avisa Tidens Krav i Kristiansund har for tiden mye stoff om barnevern. De har et eget debattforum hvor jeg startet et eget emne med samme innlegg som overstående. Debatten går livlig for seg, så det er verdt å kikke innom.

http://www.tk.no/debattforum/posts/list/1400.page

Tidens Krav har bl.a. Averøya som salgsområde, med den mye omtalte Averøya-saken i minne.

Får se hvor lenge vi får ha denne debatten gående. :lol:

_________________
Til alle barnevernsarbeidere:
Sitat:
"Du skal ikkje trø i graset"


Top
 Profile  
 
 Post subject: De objektive men feilbarlige barnevernerne
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 7:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
ghostfreak wrote:
Avisa Tidens Krav i Kristiansund har for tiden mye stoff om barnevern. De har et eget debattforum hvor jeg startet et eget emne med samme innlegg som overstående. Debatten går livlig for seg, så det er verdt å kikke innom.

http://www.tk.no/debattforum/posts/list/1400.page


Jeg var innom og fant følgende fra en som kaller seg Fidelito:

"Ansatte i barnevernet er ikke en gjeng nazisympatisører som ene og alene er ute etter ødelegge familier. De er der for å tilrettelegge for barnets beste, og selv om du som forelder tror at du vil alltid være den beste oppdrager for dine barn, er det ikke sikkert at en objektiv instans er like enig. Du kan bare ikke hyle ulv, ulv på den måten der, de ansatte i barnevernet er bare mennesker de også, og vi vet alle at det er menneskelig å feile."

Først skriver han at barnevernet er en objektiv instans som vet bedre enn foreldrene hvordan det skal tilrettelegges for deres barn, og deretter skriver han at barnevernerne bare er mennesker og at det er menneskelig å feile. :roll:

Det blir jo nokså selvmotsigende; på den ene side vet barnevernet bedre enn foreldrene hva som er det beste for barna, på den annen side er de bare mennesker som feiler.

Foreldrene er vel også mennesker som av og til gjør feil, og hvorfor skal det være nullaksept for feil hos foreldre mens barnevernerne skal ha en diger tabbekvote?

Fidelito hevder at barnevernerne er objektive i motsetning til foreldrene som er subjektive. Klart man er subjetiv med hensyn til egne barn! Det er foreldrene som kjenner barna best og vet hva som stresser dem i motsetning til barnevernspedagogene. Alle barn kan ikke behandles likt.

Det blir som om et offentlig organ skulle bestemme hvilke klær befolkningen skal ha på seg. De fleste ville sikkert blitt mindre fornøyd enn om de hadde fått bestemme selv. Mao-dressen er sikkert praktisk og objektiv sett et greit klesplagg, men mennesker er forskjellige. Også barn. Det er foreldrene som kjenner sine barn best og vet hva som er til deres beste.

Forøvrig betrakter jeg ikke barnevernerne som en gjeng nazisympatisører. De er praktiserende nazister som kunne jobbet i konsentrasjonsleirene, ivrig opptatt med å gjennomføre Førerens forskrudde ideer, slik de idag gjennomfører Forføreren Kari Killens syke tanker.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Forumstart
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 10:55 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 14, 2006 12:18 am
Posts: 7
Location: Trondheim
Jeg synes det er på sin plass og spre sannheten om barnevernet og deres fremgangsmåter. Det kan gjøres på ulike debattbforum i ulike nettaviser. Det viser seg at mange leser disse. Jeg satte ut en debatt i Tidens Krav, Kristiansund i forrige uke. Resultatet pr. nå er 25 svar og over 430 visninger. :D

Jeg har nå lagt ut samme debatt i forumet til BA i Bergen. (Heia Mona og Marianne) :D . For de av dere som har registrert dere i Tidens Krav, så bruk samme pålogging i BA. Det er samme leverandør av forumsidene i BA som Tidens Krav.

Forumet i Tidens Krav: http://www.tk.no/debattforum/posts/list/1400.page

Forumet i BA: http://www.ba.no/debattforum/posts/list/1501.page

Følg med og delta i debatten.

SPRE SANNHETEN OM BARNEVERNET TIL FLEST MULIG

_________________
Til alle barnevernsarbeidere:
Sitat:
"Du skal ikkje trø i graset"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 12:40 am 
Offline

Joined: Wed Dec 13, 2006 1:49 am
Posts: 1
Har etterhvert forstått at det er her inn jeg kan få svar på følgende :

Dersom jeg vet om barn som, " går for lut og kaldt vann " som noen har beskrevet det som, hvor skal jeg da henvende meg for å få stoppet situasjonen for disse barna ??

Etter å ha lest en god del innlegg så er dagens barnevern ikke riktig sted, så mitt spørsmål skulle vel da være enkelt.....??
Håper på et seriøst svar uten å bli henvist til div litteratur om dagens barnevern eller oppfordring " om å sette meg inn i situasjonen... ".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 8:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
    
Geir Klingenberg, eller andre som måtte finne på å forfatte lignende:

Du kan ikke skrive slike innlegg på dette forumet. Du har øyensynlig hverken lest noe av den litteratur du er blitt anbefalt eller lest introduksjonen til dette forumet, om Tema og Brukergruppe.

Ditt innlegg er insinuant og inhumant, og ditt spørsmål rettet mot barnevernsofre er en hån mot deres lidelser. Du har ingen ting med å "teste ut" de legitime skribentene på dette forumet for å finne ut om de er verdige til respekt. Du prøver å vri på problemstillingene på din måte, med deg selv som sentrum. Ditt forlangende om "seriøst svar" er skammelig, rett og slett. Du nekter å sette deg ydmykt inn i informasjon som foreligger om både ofrene og barnevernsgeskjeften, og om hva de forskjellige av oss gjør og er, men du mener allikevel å vite. Du øker barnevernsofrenes lidelser.

Barnevernsofrene har hverken plikt eller mulighet for å drive reelt barnevern. De har mer enn nok med å prøve å verge sine barn som er mishandlet, enkelte ganger til døde, av det offentlige. Du får lese hva May-Britt Tysnes har å fortelle om det siste. Det er dem dette forumet er til for, ikke for folk som herser med deres fortvilelse og ulykke.

Man forlangte ikke av ofrene som ennå var i live i Auschwitz at de skulle greie med, eller vite om, hva man skulle gjøre med kriminelle jøder og sigøynere før eller som alternativ til å slippe dem ut av konsentrasjonsleiren. Det er det du gjør, du forlanger av dem som allerede ligger nede at de skal klare å kompensere med storartede ordninger den faenskap som den offentlige milliardindustri har forårsaket.

Hvis du har sånn sympati for barn som ikke blir tatt hensyn til, bør du bruke din kapasitet til å hjelpe slike barn tilbake til sine familier. Det sitter ca 7000 barn i fosterhjem og institusjoner, plassert der av barnevernet. De trenger i høy grad hjelp. Men du er naturligvis ikke interessert i hverken å hjelpe dem eller å gi enkelt vennskap og støtte til foreldre og barn i familier som har det vanskelig. Du har jo ikke engang noe forslag selv til hvordan du kan gi lojal og aktverdig støtte til andre mennesker, men du forlanger at barnevernsofre skal ha det – barnevernsofre som du oppkaster deg til dommer over. Du fremstår som fokusert på én eller flere familier som du mener ikke er gode nok, uten en tanke i ditt hode på hva som skjer hvis familiene blir sprengt eller herjet med og barna i disse familiene blir avskåret fra dem de har tilværelsens dypeste bånd til. Du ser ut til å være ute av stand til å gjøre noe fornuftig, nettopp fordi du ikke vil lese noe om all den forskningen som viser at egen familie, uansett hvor uperfekt, er det som redder barn igjennom.

Du selv fremstår gjennom hakket i grammofonplaten som du stadig harper på, som en meget ufornuftig og uperfekt far. Uoppmerksom som du er på at dine egne barns behov er å være trygg på at du forstår at det er livsviktig for dem å ha sine foreldre under alle omstendigheter, lar du dermed deres behov gå for lut og kaldt vann. Jeg kunne foreslå at du sender dine egne barn i fosterhjem og har overvåket samvær med dem 2 timer 4 ganger i året, så kanskje du får demonstrert hvordan det går når barn blir plassert i miljøer hvor de får all mulig "stimulering" og "oppmerksomhet". Men jeg foreslår det ikke. Ingen barn fortjener slikt, selv med så ufornuftige foreldre som du.

Arild Holta pleier å gi folk én advarsel. Deretter blir de slettet og utelukket.

Marianne Haslev Skånland
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 12:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Dersom jeg vet om barn som, " går for lut og kaldt vann " som noen har beskrevet det som, hvor skal jeg da henvende meg for å få stoppet situasjonen for disse barna ??

Dersom man vil løse situasjonen med kun en telefon, så drives man ikke av empati, men av f.eks bedreviternes kontrollsyke. Empati gir vilje til mye mer. Det er empati barn og andre mennesker i vanskelige situasjoner behøver.

De første man kontakter om barn virker lide, er FORELDRENE. Er man så kjepphøy at man ikke takler det, så bør man holde seg langt unna, slik at man ikke legger byrde til byrde.

Å ringe en idiotmelding til det såkalte barnevernet, er et billig selvbedrag om at man har hjulpet noen.

Ser man noe kriminelt som foregår, bør jo politiet være en mulighet.

Så du vil ikke sette deg inn i problemstillingene selv, men forventer at vi skal stille opp for deg. Hva er det som gjør deg så bemerkelsesverdig viktig, at du kan gi blaffen i reglene på forumet - regler som du har godkjent.

Hvorfor skal barnevernsofre, som kjemper desperat for sine barn som ødelegges, måtte bry sine hoder med å løse problemstilling som du måtte fundere på?

Her har du, tross din uvilje, noe å lese:

Personene under arbeider med en vitenskapelig og/eller juridisk tilnærming til bv-problematikken.

:arrow: Barnevernets metoder
www.nkmr.org/barnevernets_metoder_av_age_simonsen.htm

:arrow: Adv Kvilhaug har bl.a samlet internasjonal forskning i en bok om bv
Barnevernets livsløgn
www.barnasrett.no/Artikler/barnevernets_livslogn.htm

:arrow: Barnevernet i Norge - Befringutvalget
Du finner den på www.barnasrett.no
(I denne bloggen er det søkemulighet i BarnasRett.no sine sider: http://barnasrett.r-b-v.net)

:arrow: Menneskerettighetsjuristen Siv Westerberg har vunnet flere menneskerettighetssaker relatert til bv mot den svenske stat:
Barnefängelser? I Sverige
Du finner den raskt her: http://siv.r-b-v.net/

Og to fra Skånland:
:arrow: Kommuneøkonomi og barnevern
i mappen "Fakta og forskning" i seksjonen "Skribenter" på Barnasrett.no

:arrow: Barnevernet - dessverre en skadevolder 1 & 2
Du finner det lett her:
http://marianne.r-b-v.net/


Så håper jeg at jeg slipper mer SPAMMING i VÅRT forum.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]