It is currently Fri Apr 26, 2024 5:56 am



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Kem i huleste e "måte"?
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 2:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
KEM I HULESTE E "MÅTE"?

Jeg fikk denne sms'en av en kollega:

Alle folk sier: -Du må feste med måte, drikke med måte, elske med måte, spise med måte. Hvem i huleste er Måte?

Alle folk før meg og deg er delvis ansvarlig for at barnavernet har fått så stor makt som det har i dag, nettopp fordi at de anonymiserte seg selv. Det er hakk i platen min igjen, hakk i platen, hakk i platen

Ved å anonymisere oss selv, beskytter vi ikke oss selv, men overgriperen. Sorry, jeg tar bare ikke poenget...

Noen hemmeligheter er svært sunne å ha, mens offentlige hemmeligheter, som skjuler overgripere, er usunne og direkte helsefarlige.

Jeg vet at jeg kommer i skade for å fornærme mange mennesker med mine bombarduse uttalelser, men takk og pris for at jeg ikke er kommet til verden for å bli populær.

Jeg var på møte i går med en dame fra PPT'en som vil gå i gang med å utrede min 8 år gamle sønn, og jeg sa blankt nei takk til det. "Beklager, men i dag kan jeg kan ikke være enig med deg", sa jeg og smilte.

Når vi ikke er villige til å "ofre" noe som helst, ja da kan vi heller ikke forvente oss noen fremgang. Hakk i platen, Jean Baudrillard, igjen: Uvilligheten til å risikere liv er verre enn begjæret etter å ødelegge liv, fordi en slik uvillighet røper at ingenting lenger betyr nok til å være verdt et mulig offer. Uten en vilje til å risikere noe kan vi ikke hevde å ha et autentisk forhold til våre verdier.

Jeg føler med den anonyme fortvilte faren fra dypet av mitt hjerte, men det avstedkommer ingen som helst fremgang.

Halldor Laxness sa: FREMSKRITT FINNER MAN SOM OFTEST DER HVOR MENNESKER I EN BESTEMT SITUASJON BESLUTTER Å NEKTE Å ADLYDE.

Hallo, psykobableren Svein Magnar Hansen fremstiller meg som en barnemishandler og det som verre er, og hvem er det jeg gir rett dersom jeg unnlater å si ifra?

Hvor hadde vi alle sammen vært hen nå, hadde det ikke vært for de av oss som våget å stå frem med fullt navn og adresse? Som for eksempel Marianne Haslev Skånland, Nina Elin Hauge, Arild Holta, Rune Fardal, Mona Lygre, m.fl. (si ifra til meg dersom du mener at jeg har glemt å skrive inn navnet ditt, så skal jeg lime det inn med en gang). Og nå også Annette Olsen m.fl.

Jeg har aldri før i hele mitt liv lest om en anonym gruppe som har klart å skape positive forandringer. Har du?

Derfor, meld deg inn i manntallet i Gruppen til Familiens Selvstendige Rett nå med en gang. Her er adressen min / vår:

Mona Lygre
Kirkegt. 27
5036 Bergen

Skriv følgende:
Jeg melder meg med dette inn i GFSR. Med vennlig hilsen ditt navn, alder, adresse, tlf. nr., e-mail.

Du kan også være kontaktperson i ditt nærmiljø og sjefe i vei like bra som jeg gjør det, skriv:

Jeg vil være kontaktperson i region ....
(Opprett deres egen konto i banken og samle inn "penger i pøsen" på møtene.)

Pris kr. 50,- pr. husholdning. Dette er en engangsum. Eller send meg et hefte med frimerker. Medlemsskapet løper til det blir skriftelig oppsagt.

Vi tar imot pengegaver på vår felleskonto: 3411.24.69623 (pengene går til porto når vi sender ut våre nyhetsbrev til de av oss som ikke har internett.)

Les vedtektene våre på BarnasRett.

FREMSKRITT ER KUN MULIG GJENNOM Å TA FEIL OG PRØVE IGJEN, sa Helmut Heissenbuttel - og det kan og vet jeg alt om.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Tue Nov 07, 2006 3:14 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Innmelding!
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 12:00 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
....


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 5:13 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kem i huleste e "måte"?
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 12:03 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
............


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 5:12 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 12:51 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Å forandre "nick" må gjøres i samarbeid med meg. Jeg må "slå på" muligheten. Når "nicket" er endret, slår jeg muligheten av igjen. Dette for å unngå "nick-kaos".

Alle som vil endre "nick" til noe mer gjenkjennelig, får gjøre det.

Send PM.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 2:06 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 10:08 am
Posts: 124
Jeg bruker også fullt navn her inne og har ikke tenkt å endre på det.
Imidlertid har jeg utelatt bostedsområde,alder etc...(men håper at muligheten vil være tilstede fortsatt dersom jeg ønsker å føre det opp senere)
Personlige opplysninger om egen sak osv har jeg utelatt fordi jeg ikke utelukker at infoen kan misbrukes og forvrenges av bv-sympatisører,bv-informanter ,bv-tilknyttede osv..

Jeg har imidlertid forståelse og respekt for at andre velger å gjøre det.

_________________
Charlotte Marie Eriksen


Top
 Profile  
 
 Post subject: INNMELDINGEN VAR VELLYKKET!
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 8:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
TIL CECILIE: INNMELDINGEN VAR VELLYKKET!


Du er nå registrert som medlem av Gruppen til Familiens Selvstendige Rett. Og som kontaktperson for: HALLINGDAL.

Og du er hjertelig velkommen til å sjefe i vei i Hallingdal. Møter? Annonser dem under Gruppen. Du kan for eksempel kopiere Annette Olsen. Finn alle innleggene hennes. Og herm i vei etter meg. Stjel verre enn en ravn. Opprett din / deres egen konto. Samle inn "penger i pøsen". Skriv leserinnlegg. Finn dagsaktuelle tema her på RBV. Spiller ingen rolle hvilken avis. Men, nå er vi blitt enige om at vi vil signere leserinnleggene slik: "Medlemmer av Gruppen..." Søk etter folk via lokalavisen, eller lag dine egne oppslag. Bruk fantasien.

Forresten, jeg digger "bumerket" ditt, hvordan klarte du det?


Med vennlig hilsen Mona.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kuult!
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 11:26 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
..........


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 5:11 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Bumerke.
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 4:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Bumerke: Avataren øverst til venstre.

Smilefjeset ditt - vittig - det står på hode! Derav, hvordan klarte du det?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]