It is currently Mon Apr 12, 2021 2:37 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » JUSS OG NÆRLIGGENDE » >> Lovløsheten i det såkalte barnevernet » >> Juss og advokatpraksis m.h.t familien mot såkalt barnevern
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Author |
Message |
Ama
|
Post subject: Bruk av politiets saksdokumenter Posted: Thu Nov 02, 2006 2:02 pm |
|
 |
Superposter |
Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm Posts: 1149 Location: Danmark
|
_________________ AMA
Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:
http://www.freewebs.com/amasbvt/
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Posted: Thu Nov 02, 2006 3:00 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7440 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ .
|
|
 |
|
Nulle
|
Post subject: Posted: Thu Nov 02, 2006 4:22 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
|
|
 |
|
Ama
|
Post subject: Dersom jeg legger det ut her? Posted: Sun Dec 10, 2006 4:05 pm |
|
 |
Superposter |
Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm Posts: 1149 Location: Danmark
|
Vil det være til hjelp om jeg f.eks legger ut politiets sakpapirer her?
Jeg har mistet all tilitt til både rettsystem og bvt og da det kun er få år til minsønn er myndig vil det være bortkastet tid og energi å å kaste vekk i et rettsystem som overhodet ikke benytter sunn fornuft eller underlegger seg lover fra menneskerettdomstol eller FNs barnelov.
Det jeg er mest bekymret for er om det vil være grunnlag for å prøve å få bok sensurert som følge av bruk av politiets sakspapirer mm
Boken jeg skriver er en dokumentar der alle innhentet sakspapirer og journaler er skrevet inn usesurert (unntak ved navngivning av privatpersoner) og sortert etter dato.
Bør kanskje legge til her at det er en mengde meget alvorlige lovbrudd av offentilge ansatte, spesielt psykriatisk helsepersonell og bvt ansatte som her vil bli dokumentert meget klart og tydelig ved deres egne ord.
_________________ AMA
Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:
http://www.freewebs.com/amasbvt/
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Board index » JUSS OG NÆRLIGGENDE » >> Lovløsheten i det såkalte barnevernet » >> Juss og advokatpraksis m.h.t familien mot såkalt barnevern