It is currently Thu Mar 28, 2024 8:20 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: RØNTGENSYN?
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 6:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Akkurat NÅR fikk barnevernsangivere RØNTGENSYN?

http://www.nesteklikk.no/20061027/114701.html

Jeg sikter til uttalelse fra politioverbetjent Finn Abrahamsen som er ”bekymret over at barnevernet gang på gang henlegger politiets bekymringsmeldinger”. Jeg vil for øvrig svære gjerne se statistikken over hvordan det går og har har gått med alle de ”stakkars” barna som Finn Abrahamsen og kolleger har sendt bekymringsmelding på – hvor barnevernet (heldigvis) har henlagt saken – KONTRA – de tilfellene hvor barnevernet har gått inn og overtatt omsorgen.

Finn Abrahamsen er tydeligvis godt nedi i lommen til barnevernvakten og de lekre barnevernpedagogene. Men, jeg kan ikke se i glasskulen min at han har noen særlig god kontakt med fengselsvesenet. Selv om det er en kjent sak at svært mange barnevernsbarn ender opp i bak lås og slå. Men, oisann, der svingete pendelen min, og peker i en annen retning! Ved nærmere kontakt med moderskipet mitt, kanaliserer jeg nå at dersom det blir slutt på alle kjeltringene i gaten, så vil Finn Abrahamsen og kompisene hans bli: ARBEIDSLEDIGE.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 7:17 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ja, han må jo rekrutere for at de skal få et "flott" miljø i politiet også i framtiden.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 8:26 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Om jeg ikke er feilorientert, er barnevernsvakta en del av politiet og har i tillegg ansatt barnevernspedagog og sosionom.

Er det noen som vet noe annet er jeg takknemlig for korreksjon. :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 9:23 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Nå ja, barnevernerne er nå ikke akkurat et tillegg, da. Jeg trodde for henimot 15 år siden at barnevernsvakten var mer realistiske, fornuftige enn barnevernet på sosialkontorene. Men nei du, det er akkurat den samme filosofien som herjer, akkurat de samme folkene. Og her med full tilslutning av de politifolkene som bistår dem.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: IRONISK MENT, MER RØNTGENSYN:
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 11:00 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
SIDEN DET FORRIGE INNLEGGET MITT AVSLUTTET SLIK,

Så derfor må dere bare fortsette å håve inn unger. Keep up the good work!

Med vennlig hilsen Mona Lygre.


VAR JEG NØDT TIL Å UTDYPE MIN MENING, her er kopi:

Ironisk ment. Av Mona Lygre, 28.10.2006 11:06

For ordens skyld vil jeg orientere leseren om at min første kommentar var ironisk ment.

Selvfølgelig trenger vi ikke barnevernet, men Finn Abrahamsen og hans kolleger trenger det, fengselsvesenet, barnevernpedagogene, psykologene, advokatene, fylkesnemndsledere, dommere, fosterforeldre, politifolk, helsesøstre, barnehageansatte, og nå også jordmødre - som kan SE omsorgssvikten allerede mens barnet er inni mors liv.

Dersom det blir slutt på bekymingsmeldingene til barnevernet, så vil samtlige personer bli arbeidsledige. Derfor kan de jo ikke gjøre noe annet enn å fortsette å hanke inn flere unger. At de ødelegger livene for disse barna og deres familier, se det er jo nettopp det som er meningen, for ellers så blir de jo: ARBEIDSLEDIGE.

Med vennlig hilsen Mona Lygre
.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnevernet har infiltrert politiet
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nulle wrote:
Om jeg ikke er feilorientert, er barnevernsvakta en del av politiet og har i tillegg ansatt barnevernspedagog og sosionom.

Er det noen som vet noe annet er jeg takknemlig for korreksjon. :wink:


Barnevernsvaktene er IKKE en del av politiet, men de har enkelte steder skaffet seg kontorplass på politistasjonene. De kommer gjerne snikende i sivile biler men både kan og vil tilkalle uniformert politi dersom de blir nektet adgang til hjemmene. Hjemmelen for hus-inkvisisjonene er utelukkende deres egen subjektive "bekymring". Slik kan barnevernet overvåke barn og foreldre utenom ordinær kontortid.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Politiets støtte til videre overgrep
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 2:54 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
I mine sakspapirer også de fra politiet kan jeg bekrefte at deres samarbeidsbånd med barnevernet er sterke og kke til den forfulgte borgers beste. De har nok mest behov for å opprettholde et kriminelt miljø slik at de kan ha arbeidsplassene sine stående. Her rekurteres barn og foreldre inn i glattcelle og fengslet isolasjon dersom de ikke gjør som onkel sier.

Jeg har via innlegg på siden her forstått at jeg ikke er den eneste som ufrivillig har fått ophold her som følge av barnevernets trang til å sette ut falsk beskyldninger, sladder og anmeldelser (i mitt tilfelle via lege og mine foreldre). 1 og 1/2 år i etterkant av barnevernsak hvor fylkesnemda tvangsplasserer min sønn hos mine foreldre blir jeg orientert om at sak er henlagt og jeg mottar så 20 000 kr i erstatning for et totalt ødelagt liv for meg og min sønn. Erstattningsummen føles bare som et nytt hån fra de såkalte myndigheter som benytter alle metoder for å håne og vise hvordan de kan dure frem uten noen form for rettslig konsekvens fra Norske myndigheter.

Det jeg finner mest forunderlig er at de kan bli ved å bryte den mest grunnleggende menneskerettighets paragraf 1 uten at noen bryr seg.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]