It is currently Thu Mar 28, 2024 7:18 pm



Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Wed Sep 07, 2011 3:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
may-britt tysnes wrote:
Det var 2 og et halvt år til han ble myndig ,men det er lenge lenge det for et barn.


Ja, det er er noe av det som er så fryktelig. Tidsperspektivet til barn og unge er totalt anderledes enn for voksne.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Sep 10, 2011 1:22 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
Ikke en unnskyldning har vi fått,ikke en beklagelse fra barnevernet over Sigbjørns død i deres omsorg,de lovet ham jo at han skulle få det så bra hos dem...Da han 10 år gammel livredd ble flyttet ut av hjemmet sitt.


Løftene om at barna skal få det bra er vel helst ment å stagge saksbehandlernes dårlige samvittighet. Jeg tror ikke de er amoralske. Jeg tror de utmerket godt vet hvilken ondskap de er med på, men de prøver å gi seg selv god samvittighet ved å late som om tvangsfjerningen vil gi barna et bedre liv. Men slik går det ikke. Barna lider. Foreldrene sørger, og saksbehandler tar seg litt fri for å være mere sammen med egne barn! Toppen av egoisme, synes jeg, at de tar seg fri for å avlaste seg selv etter å ha vært med på slike grusomme avgjørelser. Akkurat som nazistene unnskylder de seg med at de bare gjør en jobb. Men de har et personlig ansvar, og de vil bli holdt ansvarlige, om ikke her på jorden, så på dommens dag.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Mon Sep 12, 2011 1:20 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Å oppkonstruere et forsvar for noe som ikke har forsvar, kalles gjerne rasjonalisering og består av tankefeil - logiske fallgruver. Slik opprettholder man livsløgnene sine.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Oct 01, 2011 7:29 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Tenk om barnets talsperson kunne hørt på barna,og tatt på alvor det barnet sa.Sigbjørn og hans lillebror var 10 og 8 år gamle da de snakket med barnas talsperson,som var oppnevnt av retten.De bodde da hjemme og snakket med henne alene hver for seg.Sigbjørn fortalte oss hva han hadde sagt ,at han hadde det greit hjemme,at han for alt i verden ville bo hjemme,hos mamma og pappa,det var så tøft for ham,at mamma jeg skalv sånn i bena,demonstrerte han.lillebroren sa og han hadde det greit hjemme.Barnas talsperson sa i retten at hun sådde tvil om det var barnas mening hun lurte på om de var manipulerte av oss,det samme som bv sa.Det ble ikke nevnt i dommen hva ungene hadde sagt,det ble ikke tatt på alvor.Det er en alvorlig brist i barns retts sikkerhet,en skam er det.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Oct 01, 2011 11:06 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
Tenk om barnets talsperson kunne hørt på barna,og tatt på alvor det barnet sa.Sigbjørn og hans lillebror var 10 og 8 år gamle da de snakket med barnas talsperson,som var oppnevnt av retten.De bodde da hjemme og snakket med henne alene hver for seg.Sigbjørn fortalte oss hva han hadde sagt ,at han hadde det greit hjemme,at han for alt i verden ville bo hjemme,hos mamma og pappa,det var så tøft for ham,at mamma jeg skalv sånn i bena,demonstrerte han.lillebroren sa og han hadde det greit hjemme.Barnas talsperson sa i retten at hun sådde tvil om det var barnas mening hun lurte på om de var manipulerte av oss,det samme som bv sa.Det ble ikke nevnt i dommen hva ungene hadde sagt,det ble ikke tatt på alvor.Det er en alvorlig brist i barns retts sikkerhet,en skam er det.


Jeg opplever det samme, at det barnet sier, ikke blir tatt på alvor. Når barnet sier at det savner mamma, skriver tilsynsfører at hun tror barnet mener fostermor. Men hvorfor skulle barnet si at det savner fostermor, når det ser henne daglig. Det er jo mamma som er forsvunnet. Det er henne det er naturlig å savne.

Barnets ønsker blir i det hele tatt ikke tatt alvorlig. Når barnet sier at det var galt at de voksne tok barnet fra mamma, så får det ingen konsekvenser. De ansatte i "barnevernet" bryr seg ikke i det hele tatt om hva barnet sier. De har tatt en avgjørelse, og den er at barnet skal være i fosterhjem til det er voksent.

Hva skal man med talspersoner og tilsynsførere når ingenting av det barnet sier blir tatt hensyn til?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Wed Dec 07, 2011 1:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Fant endelig filmen
jeg har letet etter,den ble filmet siste sommeren Sigbjørn bodde hjemme.Han var på 14 dagers sommerferie hos farfaren sin i nord-norge.Hans to mindre brødre var ogsa med.

Det var noen flotte sunne unger velfungerende og avbalanserte,var de på filmen.De hadde en adferd som var normal for alderen.Men når barnevernet kom med alt oppgulpet sitt,og gikk inn med 1 og en halv stilling ,ja så ble guttene gjort til noen psykologiske-psykiatriske kasus.

Det var ikke måte på hva ungene hadde på dratt seg av skjev utvikling her hjemme.Reaktiv tilknytnings forstyrrelse var en av dem.Som vi alle vet led barna da de måtte flytte,de fikk det rett og slett vondt,og etter 6 måneder kunne en se det fysisk på ungene,de fikk et annet drag i ansiktet,og de ble tynnere,og blekere,og veldig sårbare.

Ja det var både godt og vondt det rev opp sårene mine og se Sigbjørn på filmen,han var så trygg og livs glad.Måtte dele dette med dere i dag,snart er det enda en jul.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Wed Dec 07, 2011 11:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Setter pris på at du deler dette. Vondt, sant, viktig.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Mon Dec 19, 2011 10:59 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
Det var noen flotte sunne unger velfungerende og avbalanserte,var de på filmen.De hadde en adferd som var normal for alderen.Men når barnevernet kom med alt oppgulpet sitt,og gikk inn med 1 og en halv stilling ,ja så ble guttene gjort til noen psykologiske-psykiatriske kasus.

Det var ikke måte på hva ungene hadde på dratt seg av skjev utvikling her hjemme.Reaktiv tilknytnings forstyrrelse var en av dem.Som vi alle vet led barna da de måtte flytte,de fikk det rett og slett vondt,og etter 6 måneder kunne en se det fysisk på ungene,de fikk et annet drag i ansiktet,og de ble tynnere,og blekere,og veldig sårbare.


Det er selve plasseringen i fosterhjem som gjør barna sårbare. Derettter bruker "barnevernet" denne påførte sårbarheten som påskudd til å holde barna unna foreldrene, som får skylden for sårbarheten, som "barnevernsleder" har forårsaket ved å tvangsadskille barnet fra foreldrene.

Det er så urettferdig som det kan få blitt. At slik dumskap skal få lov til å ødelegge livene våre! Jeg er så fortvilet over den grenseløse stupiditeten og brutaliteten jeg møter hos de ansatte i "barnevernet". Saksbehandler sitter der selvfornøyd og gliser mens "barnevernsleder" sitter forknytt og tør knapt å åpne munnen av redsel for å si noe feil. De har ikke mot til å gjøre om sine feilslåtte vedtak, for det er mest seg selv de tenker på.

Nei, nå må vi få en slutt på denne ondskapen! Jeg tenker at vi alle må eksponere de ansvarlige. De skal ikke få lov til å gjemme seg bak systemet. Fylkesnemnda fatter vedtak etter begjæring fra "barnevernsleder" og vitnesprov fra saksbehandler. Men de skylder på hverandre, de onde heksene, som ødelegger familiene og tar fra oss julefreden. Vi må be Gud hjelpe oss i disse onde tidene. Norge er i ferd med å gå lukt i avgrunnen. Ikke noe land har invadert familielivet på tilsvarende måte. De kaller det velferd, men det er maktovergrep og politikk. Politikken går ut på at familiene skal ødelegges slik at man skal nå målet om absolutt likhet for alle. Men det er ikke alle som får familiene sine ødelagt. De ansatte i "barnevernet" har status som herskerinner mens vi andre er trellene. Ved å trampe ned andre, føler de seg store. Dette er veldig langt fra det kristne idealet. "Velferdsstaten" er et diktatur hvor de svake mangler beskyttelse mot overgrep fra Staten.

Hovmod står for fall. De hovmodige ansatte i "barnevern" og deres samarbeidspartnere, vil før eller senere falle for eget grep. De har stjålet barna våre og forpester livene våre. Likevel lever vi. Vi lar oss ikke knekke, for vi kjemper den gode strid. Den onde råskapen til de ansatte i "barnevern", kommuneadvokat med flere vil vi aldri ta ibruk. Vi skriver uttrettelig på facebook og andre fora for å spre kunnskap om "barnevernets" overgrep. Det er sannhet, det vi skriver, ikke løgn, slik ansatte i "barnevern" og sakkyndigpsykologer sprer som møkk om våren.

Jeg ønsker alle som har fått familiene sine ødelagt av det brutale "barnevernet" en riktig god jul. We shall overcome.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Tue Dec 20, 2011 9:17 am 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
Tusen takk for gode ord, agrippa.
Jeg vil bare tilføye: Den som griper til våpen skal falle for våpen. Så Vår Gud seirer hele tiden.

Barnevernet bruker politiet som bruker våpen mot oss for å kidnappe våre barn. Det får konsekvenser.

Barnevernet er redde hver gang jeg kommer til deres kontor: "Barnevernsansatte lyver for å stjele barn", sier jeg.

Noen av dem kikker litt på meg og så trekker de seg unna. De tør ikke svare og jeg sier til ei sekretær der at hun ikke kan ha det godt når hun jobber for dem siden alle foreldrene hater barnevernet


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Tue Dec 20, 2011 9:41 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Vi ser hvordan barn lider under barnevernets regime,de får dårlig konsentrasjon og blir fort slitne.Selv om vi foreldre ikke har sett dem på mangen år og har ingen kontakt,så er det vår skyld,at barna har det slik.Når vi ønsker å møte barna så takker de ,nei,for det blir for tøft for dem.

Sendte bursdags kort med 500 kroner i til et av dem i høst.Kortet fikk barnet,men pengene fikk det ikke.Snakket med barnet mitt dagen før jeg sendte pengene,telefonen blir over hørt av fosters,det har de fått instruks om fra bv i sokndal kommune,ved Berit midtbø kopperud sosial leder.

Jeg sa da at jeg skulle gå i lunch pausen,og ta ut penger og kjøpe kort og sende det dagen etter.Så gjorde jeg,og tapet igjenn konvolutten bak,ser for meg hvor skuffet barnet må ha blitt når der ingen penger lå.

Vi fikk nylig vite det,og en voksen datter av meg kunne fortelle at mamma var til å stole på,jeg holdt det jeg lovet,det var hennes årelange erfaring.
Det er et mysterium det med pengene er det posten som har tatt dem? eller noen andre ,det får jeg jo aldrig svar på
Nå må jeg få ned 500 nye kroner til barnet og en julegave til jul.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Tue Dec 20, 2011 9:48 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Det er snart et år siden jeg snakket i telefonen med sosial leder Berit midtbø kopperud,og ba henne ordne med et møte med barna.Det har hun enda ikke klart og ordne og det med tilsyn til en snart voksen datter.Ikke et ord har jeg hørt fra sosial leder skulle tro barna var døde ,men vet jo at de lever et sted,men fra barnevernet er det dødsens stille får ikke informasjon fra skolen deres heller,vi har foreldre retten,men ikke omsorgs retten til dem.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 2:10 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
may-britt tysnes wrote:
men fra barnevernet er det dødsens stille får ikke informasjon fra skolen deres heller,vi har foreldre retten,men ikke omsorgs retten til dem.

De bløffer og kaller det omsorgsovertakelse, mens det i realiteten er overtakelse av foreldrerett.

Ordet omsorgsovertakelse er forresten også feil på gruppenivå. Flertallet har jo negativt utbytte av det. Det er altså omsorgsforringelse og ofte omsorgsødeleggelse.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 10:21 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
may-britt tysnes wrote:
men fra barnevernet er det dødsens stille får ikke informasjon fra skolen deres heller,vi har foreldre retten,men ikke omsorgs retten til dem.

De bløffer og kaller det omsorgsovertakelse, mens det i realiteten er overtakelse av foreldrerett.


I praksis er det vel egentlig snakk om snikadopsjoner, og det etter en svært lemfeldig saksbehandling. Den Europeiske Menneskerettighetskonvensjonen "stiller ulike krav til saksbehandlingen beroende på om det er tale om et midlertidig eller varig brudd i båndene mellom foreldre og barn. En overtakelse av omsorgen for et barn er i konvensjonens forstand et midlertidig tiltak, og kravene til saksopplysning er ikke særskilt strenge ved iverksettingen av et slikt tiltak så lenge det har vært på det rene at formålet har vært å ivareta barnets interesser." (Tor Ehlers Bertelsen, EMK Kommententarer til bestemmelsene om individets rettigheter og friheter, side 262).

Dette betyr at "barnevernets" usaklige og lettvinte saksbehandling ikke tilfredsstiller konvensjonens krav fordi i Norge er praksis at alle såkalte "omsorgsovertagelser" er varige. "Barnevernet" motsetter seg alltid at barnet skal tilbakeføres til foreldrene og finner på nye grunner etterhvert som tiden går.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 1:40 am 
Offline

Joined: Thu Feb 21, 2013 9:50 am
Posts: 4
Location: Malmö,Sweden
Kjäre May-Britt Tysnes

Kondolerer sååååå mye med tapet av Sigbjörn.Gråt når jeg leste det.BV er helt for jävlig....Jeg er ny på dette forumet men har hatt erfaring med Barnevernet i Oslo...Jeg forstår så fryktelig godt hva du har gått gjennom...Selvom ikke BV tok noen av mine 3 barn(på den tiden 11(gutt),8(jente) og 1 år(jente))så fryktet jeg det värste...Spesielt at de skulle ta den minste...Siden det var henne saken mest gjaldt....
Ble rapportert til BV av en idiot på Internet cafe fordi jeg hadde den yngste med dit for å snakke med min davärende mann ettersom jeg ikke hadde mulighet til å ha internet hjemme....Var för tiden med mobil internet(2007)...Siden jeg er muslim ble det også hakket på i anmeldelsen til BV....Jeg ble sett på som en trussel og ho som var saksbehandler sa at ho var sååååå bekymra for at jeg skulle overföre mine ideer til mine barn(les;islam og det at jeg ikke hadde jobb men var hjemmevärende,ho trodde vel at jeg skulle oppmuntre dem å bli husmödre og ikke ta utdannelse..)....Ho var helt forferdelig...Sa jeg ikke hadde noe valg....at jeg måtte möte dem og at jeg måtte la dem ha hjemmebesök...de kom 2 ganger.....Man föler seg jo bundet da når noen glaner på hvordan man er med barna....Man föler seg ikke fri,men hemmet...Redd for å gjöre feil.......Den andre gangen var min mors kusine med og ho har peiling på BV....hvordan snakke med dem(utdannet innen feltet).Ho sa min saksbehandler ikke hadde peiling i det hele tatt

Det var meninga at utredningen bare skulle väre i 3 måneder men de forlenget den pga en mail fra min tidligere saksbehandler på sosial kontoret som kom med lögner...

Jeg flyttet fra bydelen saken startet og ho som var saksbehandler der var sååå lumpen at da de henla saken så anmeldte ho meg til den nye kontoret....da fikk jeg nok....Gikk til en advokat...Han leste anmeldelsen som BV hadde fått og sa de slett ikke hadde noen sak....Han fortalte meg noe som overrasket meg....Han sa jeg slett ikke hadde plikt å snakke med dem.....ikke la dem komme på hjemmebesök heller....Hadde rett å nekte....Synd jeg ikke visste det da jeg bodde der saken startet....Da hadde jeg nektet å snakke med dem mere....ikke sluppet de inn i mitt hjem....Det gjorde bare saken vondt verre å delta på möter med dem for allt jeg sa ble snudd på og de brukte det mot meg.......Hadde jeg nektet å snakke med dem etter den förste gangen så hadde saken sluttet etter 3 måneder for da hadde de ikke hatt noe å gå på......Min lege var snill nok å ikke dolke meg i ryggen....Han sa de hadde kontaktet ham men han ville ikke fylle ut det skjemaet de hadde sendt til ham...Siden vi var begge muslimer så ville han ikke svikte meg...Hadde jeg hatt den andre fastlegen jeg hadde först så hadde nok han gjort det for han hadde litt rasistiske holdninger.....Ho dumme saksbehandleren jeg hadde först mente jeg burde ha slags " tilsynsförer" som skulle läre meg hvordan jeg skulle väre med min yngste datter....Dette forslaget ble stemt ned av hennes kolleger....Og ho foreslo at jeg kunne väre 3 måneder på slags mor/barn hjem....det var ikke tvang da så jeg sa nei.....

Da jeg hadde fått beskjeden om at jeg ikke hadde plikt å treffe dem mer en en gang så ringte jeg til dem og sa fra at jeg ikke ville ha kontakt med dem igjen(var på ett möte med dem,de virket mer ok enn de andre) og da de skulle komme på hjemmebesök så gikk vi ut....Etter det hörte jeg ikke mer fra dem og saken ble antagelig henlagt....Flyttet til Sverige 1.5 år etter henleggelsen........ Dette er 6 år siden.Jeg vet jeg var ganske heldig som slapp unna ,men jeg föler virkelig med de som har mistet barna til barnevernet......Det beste er å skaffe advokat om man blir dratt inn i dette....Prater man med de alene,blir man helt overkjört...det fölte jeg den ene gangen jeg var der alene...Hadde jeg moren min med eller min mors kusine så var ho litt mere hemmet...Da kunne ho ikke herse sånn med meg som ho ville.....Hadde det derimot värt en advokat med på samtalene så hadde ho hvertfall ikke turt å angripe meg......Denne advokaten hadde faktisk klart å hjelpe en tyrkisk familie å få tilbake barna fra barnevernet....de var plassert i fosterhjem hvor de ikke tok hensyn til barnas religion og tvang dem til å spise svinekjött.....De fikk tilbake barna....

Håper på det beste for dere......Helt forferdelig at dere bare får se de yngste barna 2 ganger i året....Hva TENKER de med.....Herregud....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 2:11 am 
Offline

Joined: Thu Feb 21, 2013 9:50 am
Posts: 4
Location: Malmö,Sweden
Heeeelt enig i det alle har sagt om det forferdelige Barnevernet....Er ganske misledende navn og.....Barnevernet.....De verner ikke om barna i det hele tatt....Der de virkelig skulle grepet inn gjör de det ikke.....De griper inn i fungerende familier....
Kunne kalt dem Barnefjernnemnda.....for det er det de er.....

Sier som en har sagt i dette forumet.; Fjern Barnevernet og la politiet ta seg av de som virkelig mishandler barna......Myndighetene sier de vil gi mer penger til Barnevernet for å ruste det opp.Det Barnevernet(som slett ikke verner om barna,ser de ikke at barna lider)trenger er å bli NEDLAGT og da sparer staten masse penger på unödvendige fosterhjem......Mange fler barn enn nödvendig er i fosterhjem....Mange blir plassert pga dumme grunner som at mor skjärer for tykke brödskiver eller at ungen spiser middag med skje og ikke kniv og gaffel. i mitt tilfelle var det först og fremst at jeg er muslim....Jeg verker röyker,drikker eller bruker dop.....Hadde heller ikke noen mentale problemer...De trodde på de onde lögnene i brevet og tvilte på meg.....Hadde jeg ikke värt muslim så hadde de ikke hengt seg opp i slike bagateller....Saksbehandleren var en rasist(muslim hater)rett og slett...Siden de ikke kunne egentlig felle meg på internet saken(ikke forbudt å ha med barn på internetcafe)så hengte de seg opp i min livsstil og sånn...At jeg hadde tatt min yngste med til Egypt for 2 måneder f.ex så ho närmest som forsömmelse og skandale.......Lol.Mange tar da barna med på mer exotiske plasser enn Kairo....Thailand f.ex....At fedrene til de to eldste barna bare snakket positivt om meg brydde ho seg IKKE noe om......Var bare fokusert på de lille negative som var....


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]