It is currently Fri Mar 29, 2024 12:14 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Sat Jan 01, 2011 2:27 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange

Så var vi godt to timer inn i det nye året...

Mitt ønske og håp for dette året, er at mange politikerne får en aha-opplevelse når de oppdager den store motstanden mot sosiobabbel og barnevernet.

Stadig flere mennesker skifter meninger om barnevernet. Personer som lenge har gitt inntrykk av at dem tar det jeg og andre sier om barnevernet, med en god klype salt, gir plutselig uttrykk for at nå har de oppdaget at dette er farlig.

Vi er altså på vei...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Sat Jan 01, 2011 6:05 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja det går igjen at folk må ha barnevernet på døra selv, eller oppleve at noen de kjenner godt eller slekt får disse barneverneran på nakken.
Da våkner plutselig betvilere av påstander om barnevernet som her blir nevt til live. Ja da er det håp. barnevernet lever av folks uvitenhet om dem. Og koser seg over alle uvitende og feilinformerte om dem. Folk tror jo på deres løgner inntil de støt på dem sjøl.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Thu Dec 08, 2011 3:38 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
I etterpåklokskapens navn så ser vi at 2011 ble en vekker for flere enn noen gang. Motstanderne mot barnevernets overgrep nådde svært mange på Facebook og i nettdebatter. Nå er det GooglePlus som skal inntas.

Personlig så sloss jeg verbalt med ignorantene på Verdidebatt. Det er et svært vanskelig fora grunnet små grenser for ytringsfrihet og mange "systemidioter" med mye kunnskap og intelligens de overhode ikke kan bruke faktaorientert og uten mengder av tankefeil og uredelige debattteknikker/hersketeknikker. Der møter jeg alt fra voldsom forutinntatthet, sykeliggjøring av argument og idiotisering til ren ignoranse.

En dag kommer historiens hoderystende dom. Den vil ikke basere seg på vår tids vitenskapsfornektende barnefjernsideologi.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Thu Dec 08, 2011 4:10 pm 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
Det virker likevel om folk nekter sannheten om barnevernets grusomhet. Myndighetene vil krige mot familiene men det nytter å snakke om lidelser som barna under barnevernets helvete må gå gjennom og også foreldrene som er skadet under slikt angrep fra Staten.

Jeg og mannen min opplever det verste en familie kan oppleve nemlig å bli frarøvet våre kjære barn som lengter hjem.

Siste gang vi traff dem i november kunne vi se dem bli mer og mer triste fordi de skjønner mer og mer siden de vokser stadig.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Thu Dec 08, 2011 9:31 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
dung svalland wrote:
Det virker likevel om folk nekter sannheten om barnevernets grusomhet.

Ja, vi har en lang vei å gå fremdeles. Som bevegelse tror jeg vi må opp i et femsifret antall i den organiseringsformen vi pr i dag har, i motsetning til dagens 40000.

Men kommer det inn flere ledertyper og flere engasjerende mennesker, så kan ting snu raskt. Flere dyktige debattanter og tøffe personer som kan konfrontere myndighetene svært direkte, har også stor betydning. Det gjelder også om det kom inn noen rikinger som vil finansiere reklamekampanjer. Teknisk dyktige sammen med forskere som lager internettundersøkelser av høy kvalitet, er også ressurser som kan føre ting fremover. Eller noen som kan lage nyhetsbrev av kvalitet og samle gjennom kontinuerlig direkte massekommunikasjon med de som er på vår side.

Det handler dessverre en del om tilfeldigheter - hvilke mennesker og kompetanse som tilfeldigvis dukker opp i vår vei.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte dette året, 2011, bli en vekker for mange
PostPosted: Tue Dec 13, 2011 2:23 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Nå er jeg en av de heldige som har fått mine kjære barn tilbake. Jeg vet at tiden uten barn er som å leve men likevel være død. Tenkte mange ganger på å bare gi opp da jeg ikke hadde de.
Ville bare si at jeg tenker på alle sammen, og jeg kommer til å tenne lys for dere på juleaften. Dere er ikke alene<3<3


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]