It is currently Fri Mar 29, 2024 2:33 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trenger noen input
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 7:03 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Har hatt møte i dag, der jeg trodde jeg kom til å bli slaktet... Møtet var med fosterforeldre, barnevern, bufetat, kommune advokat og meg og min advokat.
Midt i møtet begynner fostermor å gråte, og fortelle at hun aldri har forrsøkt å ta min plass som mor.
Møtet resulterte i at
1. Ungene skal få lommepenger
2. Ungene skal få bruke internett fritt
3. Ungene skal få ringe når de vil, og ingen skal ha oppsyn med dette
4. Jeg fikk 2 ekstra samvær
5. Ungene fikk snøbrett..

Jeg har aldri tidligere kommet noenvei med BV. Nå er det 2 mnd til saken min skal opp og da vil BV ha ned antall og varihet på samvær.
Jeg er paranoid.......Hva betyr denne nye taktikken fra BV? Noen som har vert borti denne siden?
Ingen gjør noe gratis, hva tror dere er tanken til BV bak dette?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 8:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
De forsøker bare å gjøre seg "fine" foran forhandlingene, fremstå som imøtekommende og at de tenker på noe som helst annet enn seg selv, sine posisjoner og å gjøre seg selve uunnværlige.


Virker litt skummelt det med fosterfjolset som setter seg ned å griner ^^
Kan føre til en annen "mindre belastende" plassering, men det blir bare spekulasjoner her og nå.

Ellers så var det jo oppsiktsvekkende bra det ungene fikk da, gratulerer :)

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 8:54 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Dette er ekstreme sadister. Hva heter dem, jeg ville publisert navnene på dem slik at slik at folk vet om dem når dem annngrier igjen.
Ville ha krummet meg og lagt ørene flat, Nå får det enten bære eller briste.
Oppmuntret barna til å sabbutere alt dem orker. Nekt alt, når dem går på skolen, ikke møt opp, og vist dem kommer på skolen, skap seg umulig, stikk av o.s.v.
Til slutt må dem ha politiekskorte med seg på skolen og da begynner det å røyne på for dem.

Stille opp på (møte) med desse ekstreme paranoide sadistene er bare til å hjelpe dem slik at det går glattere for dem. Ho som stilte opp og skulle være fostermor.....At dem klarer å begå slike grusomme handlinger.....Hadde jeg vert ungen så skulle jeg enkelt ha sørgt for at det ble et "varmt" forhold til fostermor....

Desse ekstreme sadistene forsår ikke sitt eget liv, hvordan kan dem da gå inn i andre sitt liv. Det er ingen andre en deg selv som kan gå inn i ditt hode.
Vist du sikkert har brukt så mye penger på å forsvare deg og barna, så ville jeg kontaktet en person som er flink til å lese av auraen din. Eller en annerkjent synsk. Hær er det også mye useriøst ute å går.

Da vil du få bekreftet at du ikke er "syk" Hvor mye foreldre har ikke desse sadistene innbilt at dem er syk, gudene vite alle variasjonene.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 12:52 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Noen har nok en strategi, mens andre barnefjernere kun gjør det som ramler seg inn i møtet. Det er jo gjerne det tilfeldige føleriet som råder.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 10:30 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
ok jeg har noen tanker....

1. de har fått veldig dårlige papirer for deres sak som de vil eliminere
2. de kan hevde at de har prøvd å være sammarbeidsvillige, uten at dette har ført til resultater
3. De kan senere klandre meg fordi jeg har sagt jeg skal gi beskjed til fosterhjemmet om det er noe jentene mangler....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 9:21 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Samarbeide for sin egen og sine barns utslettelse på denne jord. Dette er blodtørstige mennesker som ikke er tilfredstilt for dem ser at byttet har kapitulert.
Det er som fra dyrefilmene fra Afrika. Dyret løper for livet, men tigeren innhenter dem og biter seg fast i dyret til det segner om og blør seg i hel.

Du har med verdens farligste mennesker å gjør. Bare se inn i de selvsikre "bekymringsløse" øynene deres. Folk som skal "hjelpe" andre er verdens farligste mennesker.

Toppen barnehage, Flatåsen Trondheim.
Det ble levert skjema til foreldrene om at barnehagen ville filme deres barn s adferd i barnehagen, kryss av JA eller NEI. Styrer sa at ved å svare NEI, så fekk dem se hva som skjedde......altså dem ville bli konfrontert med"barnevern" om hva som lå bak at dem ikke ville det.
Dem klarte ikke passse på barna en gang. Vår datter gjekk igjennom blaut av iskaldt sølevann og utpisset en hel dag i denne barnehagen. Hun var så blåfossen at vi måtte ha ho i dusjen når vi kom hjem. Hun drog på seg urinveisinfeksjon som hun skal bli plaget med hele livet, den blusser stadig opp.
Jeg har sagt det til dem, DEM BLE FORBANNET. Vi er registrert som spesielle og vanskelige folk. Slik er systemet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 8:41 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
MissBBet wrote:
Midt i møtet begynner fostermor å gråte, og fortelle at hun aldri har forrsøkt å ta min plass som mor.


Hadde hun grått så mye jeg ville, så ville hun ikke eksistert mer! Hun ville også levert barna tilbake umiddelbart.

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 8:47 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
MissBBet wrote:
ok jeg har noen tanker....

1. de har fått veldig dårlige papirer for deres sak som de vil eliminere
2. de kan hevde at de har prøvd å være sammarbeidsvillige, uten at dette har ført til resultater
3. De kan senere klandre meg fordi jeg har sagt jeg skal gi beskjed til fosterhjemmet om det er noe jentene mangler....


Klandre deg?
ER det ikke fosterpersoners ansvar å sørge for barna dine?
Omsorgsovertakelse...da er det ikke ditt ansvar. Sier loven.

Samtidig er det slik at de veksler - ettersom det passer- på om hvem som har det EGENTLIGE ansvaret.
Der det passer får du det- særlig mht. mangler.. Det det går "godt" er det bv og fosterpersoner som selvfølgelig gjør en "god jobb".

Du må ¨så godt du kan holde deg utenfor deres fangarmer.

Samarbeid?
Hvorfor det? Skal du samarbeide - når de har tatt omsorgen?
Da er det DE- innad som skal "arbeide sammen". Du er stilt utenfor og må støtte barna dine på helt andre måter. Ikke sammen med overgriperne.
Ikke kast bort tiden din på møter med dem. Du er mamma og løper ikke for dem.

Du kan gjerne og helst gå mot dem. Skriv og forlang å få skriftlige svar og redegjørelser.

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 4:27 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Grunnen til at Fostermor gråt, er ikke fordi hun synes situasjonen er ekkel, men at hun oppe i det hele synes synd på seg selv fordi hun ikke får den annerkjennelsen av meg som hun synes at hun fortjener.
Fosterforeldrene har sagt klart i fra at de forventer seg en unskyldning fra meg og min mor, fordi de påstår at vi psyker dem ut...
Dette ovennevnte forstår jeg ikke, siden alt jeg har gjort er å nekte å snakke med dem. Samt har jeg skrevet det barna har fortalt meg og sent det til BV... Ergo har jeg ikke drevet psykisk terror.

Jeg ønsker ikke å si ja til noen ting, men føler at jeg må balansere slik at minst mulig blir brukt mot meg.

Fosterforeldrene er mindre smarte og tilstår at de ikke ser mine barns behov. Tenker at kommune advokaten skulle ønsket seg andre fosterpersoner


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenger noen input
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 10:42 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Denne fostermor, psykologene, kommuneadokatene og barnefjernerene skulle vert plantet med haue først ned i utedass.
Det skulle vert morsomt å fått diagnose av psykologene etterpå dem ble dradd opp av utedassen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]