It is currently Wed Jun 18, 2025 12:02 pm

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Hemmelige Intimundersøkelser av Barn i Skoletida
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 11:51 am 

Jeg har opplevd ting som tyder på at barn dopes ned i norske skoler og utsettes for hemmelige undersøkelser av de intime kroppsdelene og også interne prøvetakninger med instrumenter i urinrør skjede og endetarm.

Videre at dette skjer i hemmelige avlukkede rom spesielt utstyrt for dette. Barnet bringes typisk til et nærliggende rom, som kan være et rom brukt til spesielle gymnastikkøvelser eller et rom brukt til psykologiske tester.

Neddopingen skjer ved ting barnet får sprøytet inn i nesa, ved vanlig sprøyte i armen, eller i noe de får å drikke.

Dette er ikke noe nytt. Det har foregått siden ihvertfall 60-årene. Imidlertid har hemmelighetsopplegget tiltatt og det synes å skje relativt ofte med barn som har fått en bekymringsmeling på seg, som gjerne også er hemmelig.

Hvorfor vet jeg dette:

- Dels fordi jeg selv opplevde å bli tatt til et slikt hemmelig rom på skolen i 12-årsalderen. Riktignokk var det moren min som leverte meg dit, men hun var ikke tilstede ved selve undersøkelsen.

- Når jeg selv fikk barn, en gutt og en jente, og de begynte i barnehage og på skole, kom de hjem fra disse stedene og klaget over ubehag i sine intime åpninger.

- Da jeg så etter var åpningene røde, tildels utvidet og hadde et utslett som minnet mistenkelig om allergi mot et eller annet som hadde vært inni der - gummiallergi etc. Mye tydet på at det var brukt instrumenter for interne prøvetakninger.

- Barnevernet bruker en tese om at visse former for reflektoriske avslapninger i endetarmen på barn når noe føres inn, tyder på seksuelle overgrep, så min antakelse er også logisk utfra barnevernets og skolehelsetjenestens filosofi. Sjekking for seksuelle overgrep synes derfor å være en beveggrunn for det jeg observerte.

- Jeg vet at barna mine ble tatt til spesielle rom for forskjellige tester og spesielle øvelser, og jeg det var derfor en enkel sak å dope dem ned og bringe dem videre inn i et hemmelig spesielrom.

- Barna selv var forvirret med hensyn til hva som ble gjort med dem. De lurte på om det kom UFO-vesener til dem om natte og uindersøkte dem. Men detaljene de fortalte om vedrørende disse UFO-vesnene og deres aktivitet kan lett tolkes som undersøkelser utført under neddoping i et eget rom i skokletida, og UFOen kan rett og slett være en stor lampe med skarpt lys.

Jeg skjønte selv hva som skjedde, og laget en skremselsaksjon overfor helsesøster i bygda. De ble livredde når de skjønte at jeg skjønte. Barnevernet ble også livredd som følge av skremselsaksjonen, og ble rett og slett føyelige. Etter skremselsaksjonen stoppet disse hendelsene og barnevernstiltakene ble utformet slik jeg selv ønsket det.

Dette skjedde i en kommune på Romerike nær Oslo.

Det er mulig ikke alle tror det jeg her forteller. Til dem vil jeg si. Vær aktsom på tegn dere kan se på barna deres etter å ha vært på skolen eller i barnehagen.

- Klager de over svie eller rare fornemmelser i sine intime kroppsåpninger?

- Virker de dopet?

- Snakker de om UFO-vesener eller spøkelser som kommer til dem om natta?

- Blir de tatt med til spialrom for pyskologiske tester, øvelser ller lignende?

Da tyder dette på at barna dine rutinemessig blir sjekket under neddoping.

Når en begynner å snakke om sliktnoe om dette, kan barnevernet stemple deg som paranoid, og hvis denne taktikken ikke fungerer, vil de vri forklaringen mot at en eller annen menig assistent misbruker barna seksualt, Men dette er sjelden forklaringen.

Forklaringen er at barn dopes ned systematisk ii norske skoler og barnehager, og utsettes for intime undersøkelser, dels som et generalt overvåkningstiltak og dels etter bekymringsmeldinger.

Profile  

Post subject: Re: Hemmelige Intimundersøkelser av Barn i Skoletida
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 12:14 pm 
Superposter

Draco wrote:
Forklaringen er at barn dopes ned systematisk ii norske skoler og barnehager, og utsettes for intime undersøkelser, dels som et generalt overvåkningstiltak og dels etter bekymringsmeldinger.

Hvis dette virkelig forekommer, så er det en kriminell handling, som bør politianmeldes. Hvem som helst kan ikke intimundersøke barna, selv om mange intimundersøkelser blir foretatt helt unødvendig på barn etter falske anklager om seksuelle overgrep. Her er sosialpediatrisk seksjon ved tidligere Ullevål Universitetssykehus en foregangsinstitusjon. Spesialsykepleierne som jobber der er så stupide at de tror småbarn kan voldtas uten at det etterlater spor.

Man kan mistenke deg for å være en infiltratør, for hvis en forelder går til anmeldelse av intimundersøkelse av barna i skoletiden, vil politiet garantert reagere med å sende såkalt "bekymringsmelding" til sosialkvinnene i "barnevernet" og barna vil bli tatt.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Om jeg er infiltratør - absolutt ikke
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 12:52 pm 

Sitat: "Man kan mistenke deg for å være en infiltratør, for hvis en forelder går til anmeldelse av intimundersøkelse av barna i skoletiden, vil politiet garantert reagere med å sende såkalt "bekymringsmelding" til sosialkvinnene i "barnevernet" og barna vil bli tatt."

Jeg er enig i at det er farlig å politianmelde slike ting når det skjer. En må gjøre noe, men en må tenke seg godt om før en går til aksjon..

En gang var de klønete og nærmest avslørte seg selv. Da bestemte jeg meg for å gjøre det litt hett for dem. Jeg snakket med andre folk om saken, men uten å være helt eksplisitt med det jeg skjønte foregikk. Og så kontronterte jeg dem på en slik måte at de skjønte at jeg skjønte. Da ble de redde.

Angående dette at noen mener en kan avsløre voldtekt uten at spor er satt. De bruker blant annet denne endetarmstesten jeg nevnte. De fører forsiktig et instrument inn i endetarmsåpningen på barnet. Hvis denne åpner seg reflektorisk, tas dette som tegn på seksuelle overgrep. Denne hokus-pokus-testen har vært en standard del av arsenalet til disse folka i lang tid, og anbefales tilogmed av norske barneleger.

I vårt tilfelle så det ut til at skolen og helsesentret i bygda var pådriveren, men at det ellers var et samarbeid også med PP-tjenesten og barnevernet. Men jeg hadde intrykk av at barnevernet i vårt tilfelle ble sett på som en underordnet løpegutt(løpejente) av de to øvrige instansene.

Denne weben er om barnevernet. Men en skal huske på at den pimære fienden ofte er institusjoner som skole og helsesentret, og at disse i begynnelsen av sakene ofte fronter "prosjektet".

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 6:13 pm 
Superposter

Det forundrer meg ikke om de driver med slike overgrep.

Profile  

Post subject: Min egen opplevelse
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 7:49 pm 

Grunnen til at jeg var så oppmerksom på disse tingene, er at jeg selv opplevde noe lignende da jeg var barn. Jeg tror jeg skal fortelle litt om sted og omstendigheter.

De som nå arbeider på den skolen hvor jeg gikk, arbeider neppe der nå og har derfor ikke noe med min opplevelse å gjøre.

Jeg gikk på en skole i Oslo som heter Kampen Skole. Det var vanlig at vi hadde undersøkelser hos skolelege og skolesøster helt nakne.

Det var også helt vanlig at vi ble tatt med inn i andre rom enn skolelegekontoret for spesielle undersøkelser.

Slike undersøkelser kunne være hvasomhelst, for eksempel noe så uskyldig som hørselstester. Vanligvis ble en forelder varslet om å ta oss med til slike ekstraundersøkelser.

Det var også vanlig at vi fikk sprøyter (vaksiner og lignende).

Med andre ord - praksisen jeg var vandt til lå derved tilrette for at de kunne gå et langt skritt videre uten at jeg fattet mistanke.

Den dagen dette skjedde gikk jeg i 6.klasse. Moren min kom til skolen og fulgte meg opp til et slikt spesialinnredet rom. Sålangt var det ikke noe hemmelig ved opplegget, men jeg fikk ingen forklaring på hva som skulle skje.

Vi ble møtt av en representant for skolen som snakket om at skolen var bekymret for helsa mi og at de møtte sjekke en del ting.

Så dukket de opp en kvinnelig sykepleier.

Jeg ble så bedt om å kle av meg og jeg fikk en sprøyte i armen.

Sålangt inneholdt ikke episoden noe annet enn ting som jeg før var vandt med og aldri satte spørsmålstegn med.

Så måtte jeg legge meg på et undersøkelsesbord og da sovnet jeg - tydligvis på grunn av sprøyta. Men jeg våknet av og til når jeg følte spesielt godt det som ble gjort.

Legen som utførte undersøkelsen dukket tydligvis opp først etter at jeg hadde sovna.

De drev med meg veldig lenge. De tingene jeg husker spesielt godt fordi jeg våkna er at de tok prøver fra kroppsåpningene mine.

Alt ble gjort veldig forsiktig - tydligvis forat jeg ikke skulle merke noe og huske noe.

Moren min var tydligvis ikke tilstede når dette pågikk.

Da jeg var fulstendig våken igjen, hadde kledd på meg og vi gikk ut, fikk jeg en ovraskelse.

Det var så sent at alle på skolen hadde gått hjem. Dette betød at undersøkelsen hadde vart i 3-4 timer. Jeg er klar over at denne tidsfaktoren høres usannsynlig ut. Kanskje oppfattet jeg tidsvarigheten feil. Men det er faktisk slik jeg husker det.

Etter undersøkelsen fikk jeg fremdeles ingen forklaring, og jeg var så flau over det jeg husket at jeg ikke hadde lyst til å spørre.

Nå lenge etterpå lurer jeg fremdeles på hvorfor dette ble gjort. Men jeg trakk fort en konklusjon. De som utførte dette hadde så stor teknisk dyktighet og rutine at de må ha gjort det mange ganger før.

Nå er ikke denne opplevelsen noe jeg har gått og grublet på hele tiden, men jag har i de siste årene tatt den opp til nærmere gransking, og er forsåhvidt interessert i om andre har hatt lignende opplevelser med seg selv eller barna sine.

Profile  

Post subject: Det begynner gjerne med hemmelige psykologiske undersøkelser
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 11:39 am 

Hemmelige undersøkelser av barn i skoletida er svært vanlig. Intimundersøkelser under neddoping forekommer i norske skoler og barnehager.

Det hele begynner imidlertid vanligvis med hemmelige psykologiske undersøkelser og vurderinger.

Det er vanlig å tro at når skolen, skolehelsetjenestern, PP-tjenen eller barnevernet ønsker å utrede et barn, er det etter en formell bekymringsmelong og så innkalles barnet.

Denne oppfatningen er feil. Når det er kommet så langt at det er avfattet en offisiell bekymringsmeling, har det allerede i lang tid pågått hemmelige samtaler om barnet, og barnet har allerede i lang tid blitt utsatt for hemmelige utredninger.

Vanligvis begynner en med psykologiske undersøkelser og adferdsutredninger uten at foreldrene vet om det. Det foregår gjerne ved at det kommer personale til skolen som spionerer på banrnet og noterer ned observasjoneri friminutter og klasserom.

Barnet kan også bli testet pykologisk, men testingen kamufleres som ferdighetsprøver og kunskapsprøver som jo skolen har massevis av.

Det er også vanlig at barnet tas med til et spesialrom, bes ta på seg gymnastikktøy eller kla av seg mesteparten av klærne og så må barnet gjøre gymnastiske øvelser og oppgaver under observasjon. En er da spesialt opptatt av å observere kroppslige reaksjoner.

Under disse testingene nermer en seg barnet stadig mer fysisk, steg for steg og gang for gang. En kan for eksempel la en fysioterapeut bli med på opplegget som later som han undersøker barnet med hensyn på ortopediske forhold.

De fysiske inspeksjonene og testingene gjøres gang for gang på en stadig mer nærgående måte.

Under hele denne prossessen prøver en å vinne barnets fortrolighet og hele tiden prøver en å få barnet til å fortelle om forholdet i familien og gi opplysninger om foreldrene.

Et hovedformål ved disse prosedyrene er altid å prøve å kaste mistanke på foreldrene om seksuelle overgrep. Kroppslige reaksjoner som kan tyde på seksuelle relasjoner iaktas derfor spesielt nøye.

Det er også altid et mål ved disse prosedyrene å få barnet avkledd tilslutt slik at barnets kroppsåpninger kan undersøkes.

Noen ganger får disse folka dette til ved at en får til en form for fortrolighet som gjør at det synes naturlig for barnet at en slik undersøkelse foretas. For eksempel kan en spørre om barnet har vondt i hoftene, har vondt nederst i magen, om barnet har problemer når det går på do, osv.osv. Og hvis barnet svarer ja, får da barnet gjerne svaret om at dette må sjekkes litt nærmere.

Andre ganger tar en ibruk neddoping for å få det til. Når en kommer så langt, bringes barnet gjerne inn i et eget avlukket rom hvor utstyr og foranstaltninger ligger klargjort.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 9:34 pm 
Site Admin

Må bare påpeke at "Draco" ikke dokumenterer, men kommer med påstander.

Hva som er "vanlig" i saker som er skjulte og som ikke kan dokomenteres, ende mindre dokumentere hyppigheten av, kan man logisk sett ikke vite.

Men det er selvsagt lov å ha meninger om alt mulig.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Påstander og dokumentasjon
PostPosted: Tue Mar 16, 2010 9:13 am 
Superposter

Arild Holta wrote:

Må bare påpeke at "Draco" ikke dokumenterer, men kommer med påstander.

Hva som er "vanlig" i saker som er skjulte og som ikke kan dokomenteres, ende mindre dokumentere hyppigheten av, kan man logisk sett ikke vite.

Men det er selvsagt lov å ha meninger om alt mulig.

Når "barnevernet" har meninger, så får det konsekvenser.

Når barnehagepersonell har meninger, så får det også konsekvenser.

Hverken "barnevern" eller barnehage trenger å dokumentere noe som helst. Det holder lenge at de kommer med sine såkalte "vurderinger", som alltid er i familiens disfavør.

Hvis Draco hadde vært "barnevernet" så hadde påstandene hans holdt til domfellelse. Kanskje Draco har en meningsfelle. Da vil vitnesbyrdet fra denne personene holde som bevis i retten. Endelig, hvis Draco kunne fremskaffe to "sakkyndige" psykologer som kunne bevitne at de mener barna har vært utsatt for intimundersøkelse, dette basert på barnas adferd, så vil Høyesterett godkjenne dommen. Jo flere personer som kommer med udokumenterte påstander, jo mer troverdig blir det, synes norske dommere.

Profile  

Post subject: Jeg skriver dette for at folk skal kjenne seg igjen
PostPosted: Tue Mar 16, 2010 3:44 pm 

Jeg skriver disse tingene forat folk skal kjenne seg igjen når de utsettes for slike ting.

Det er ciktigere at folk kjenner igjen mønstre når de opptrer enn at jeg beviser med matematisk gyldighet påstandene.

Jeg skjønte hva som foregikk fordi folk i systemet var uforvarende løskjefta slik at jeg fikk tydleige hint om hva som foregikk.

Forøvrig har faktisk jeg lagt frem dokumentasjon om hemmelige undersøkelser og samtaler

I en annen tråd her på forumet la jeg frem kopi av planen for slike ting fra en kommuhne i Norge som eksempel. Denne kommunen hadde lagt planen ut på nettet.

Den kommunen jeg bodde i har ikke lagt en slik plan ut på nettet, men jeg erfarte helt konkret at de hadde et slikt overvåkningssystem oppe og gikk.

Jeg tror forøvrig ikke at det hjelper noe særlig å gå rettens vei. Norske barneversmyndigheter har nemlig skaffet seg så vide fullmakter at de i dagens situasjon kan finne retthjemmel for nesten hvadetskalvære.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 16, 2010 4:35 pm 
Site Admin

Jeg tviler ikke på at "det meste" skjer. Det er nå en gang slik mennesket er når det har makt eller mulighet.

Profile  

Post subject: Vi har fått et Stasi-system
PostPosted: Tue Mar 16, 2010 5:19 pm 

I vår nære historie kjenner vi til slike altomfattende overvåknings-regimer i form av det sovjetiske KGB og det enda verre østtyske stasi.

Det er nettopp et slikt overvåkningsregime som i Norge er bygget opp rundt barn og barnefamilier.

Jeg anbefaler alle å lese det som jeg har lagt frem i tråden "Hemmelig overvåkning av barn og barnefamilier". Les hver linje og tenk over hva det betyr.

Det jeg her har lagt frem er faktisk hard dokumentasjon av et etablert system som ikke står tilbake for stasi-regimet, og som overvåkere er faktisk engasjert alle personer eller instanser i samfunnet som har en autoritetsfunksjon eller en omsorgsfunksjon.

Stasi-regimet dreiet seg hovedsakelig om politisk overvåkning. Men også dette regimet gikk så langt at de foretok intimundersøkelser av folk (hovedsakelig av kvinner) og lagret prøver fra intimundersøkelsene i hemmelige arkiver.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 16, 2010 10:23 pm 
Site Admin

Flyttet siste innlegg til
"--> Det såkalte barneombudet og fremtredende familiefiender"

Profile  

Post subject: Re: Jeg skriver dette for at folk skal kjenne seg igjen
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 3:04 pm 
Superposter

Draco wrote:
Jeg tror forøvrig ikke at det hjelper noe særlig å gå rettens vei. Norske barneversmyndigheter har nemlig skaffet seg så vide fullmakter at de i dagens situasjon kan finne retthjemmel for nesten hvadetskalvære.

Dette er sant. "Barnevernet" kan gjøre hva det vil, uten at det er brudd på loven. "Barnevernet" er legalisert kriminalitet. Det begår barnebortføringer, trafficking og slavehandel uten at det får noen konsekvenser for de ansvarlige.

Hvis folk visste hvilke vide fullmaktmakter den lokale "barneverns"-skrulla satt på, så ville de reagert. Den lokale skrulla er som en mafia-boss med enormt vide fullmakter. Skrulla kan gå inn i hvilken som helst familie i distriktet sitt og tvangsfjerne barna, og familien får dem ikke igjen.

Vi har fått snikinnført diktaturet i Norge. "Barnevernsloven" er en grunnlovsstridig lov som i praksis legaliserer grov kriminalitet.

Profile  

Post subject: Hemmelige intimundersøkelser sett i en videre sammenheng
PostPosted: Thu Apr 08, 2010 7:32 am 

Dette som denne tråden handler om må ses i en vid sammenheng både historisk og med hensyn til dagens agendaer.

Jeg mener at neddoping av barn og derpåfølgende intime undersøkelser av barnet er en praksis som har en lang historisk tradisjon innen samfunnets maktapparat.

Samfunnet har altid brukt denne metoden til å avdekke såkalte avvik hos barnet selv eller innen barnets familie. Og objektivt sett er dette faktisk en meget effektiv metode til å overvåke befolkningen på, og har derfor altid vært fristende for samfunnets maktapparat til å ta ibruk.

I gammel tid var det kirken som hadde denne makten og brukte denne metoden, spesielt den katolske kirke i mange land.

Den katolske kirke er fortiden i hardt søkelys på grunn av pedofilisaker. Samtidig er det påfallende hvor unfallende kirken er til å rydde opp i disse sakene.

Grunnen til unfallenheten er at pedofili i snever forstand bare er en liten del av en mye større praksis. Det å avkle barn, undersøke dem og manipulere dem intimt, og ofte under neddoping, er en inngrodd århundregammel praksis innen kirken og praksisen er et redskap til å overvåke og kontrollere befolkningen.

Denne praksisen er videre en inngangsport til enda verre ting som utleie av barn til medisinkse eksperimenter, organrøveri og barneprostitusjon. Selvom kirken har mistet mye av sin makt i mange land, har den fremdeles så mye igjen av makta at den har kunnet fortsette tradisjoien, men da ofte i sammenheng med nye maktinstanser.

Etterhvert har makta over brana i vårt samfunn blitt overtatt av institusjoner som barnevern, skole, barnehager og helsevesenet i vid forstand, men kanskje spesielt pykiatrien.

Etterhvert som disse nye instansene har overtatt makta, har de også overtatt tradisjonen med å neddope barn for å intimundersøke dem. Og formålet er det samme som før, i første instans overvåkning av barn og barnefamilier, i neste instans å kunne finne begrunnelse for å ta barna fra foreldrene og å selge dem til diverse formål, hvorav noen av de verste er å bruke barn som forsøkskaniner i medisinske eksperimenter og til organrøveri.

Angående organrøverei, er dette mye lettere å utføre enn folk flest tror, og barn er de mest egnede donorene. En gjør det ved først å finne en diagnostisk begrunnelse for å kunne operere barnet, og så ta ut det en vil under operasjonen. Men før en kan gjøre dette, må en ha oversikt over hvilke barn som egner seg. Det kan en få en ved diverse inngående og hemmelige undersøkelser under neddoping.

Profile  

Post subject: Mer om organrøveri
PostPosted: Thu Apr 08, 2010 5:03 pm 

Når et barn etter forhåndsundersøkelser, som gjerne gjøres under neddoping i skoletida, er bltt registrert som en høvlig organkilde, kanorganrøveriet gjøres på to måter.

- Den ene måten som jeg alt har belyst er å gi en diagnose som indikerer nødvendigheten av kirurgisk ingrep og så taut materiale av barnet under inngrepet.

- Den andre måten trer ikraft hvis barnet skulle bli skadet i en ulykke. Barn som skades i ulykker blir i det norske samfunnet automatisk vurdert som mulige donorer for aktuelle organbehov. En bruker da gjerne opplysninger som er registrert under hemmelige undersøkelser og vurderer disse opp mot meldte behov.

Hvis barnet matcher et behov, slakter de barnet, tar ut organene og selger dem til etterspørerne.

En kan selvfølgelig ikke gjøre dtte uten videre. Trikset en bruker er å erklære barnet hjernedødt på falske premisser, og typisk etter ca 4-8 timer. Forat praksisen ikke skal vekke for stor mistanke i den norske befolkningen, bruker en barn som har fått en hodeskade eller er bvisstløse på grunn av traumet, og en legger barnet i koma slik at det skal se ut som om barnet er hjernedødt.

En foretar opgså visse summariske tester på om barnet reagrerer på stimuli, men disse testene er med vilje tilordnet slik at barnet ikke vil reagere, og utføres altfor tidlig til å ha noen verdi for å konstatere reell hjernedød.

Jeg ber alle om å være oppmerksom på nyhetene når et barn er skadet i en ulykke. Vær spesilet oppmerksom på\ hvor kort tid det tar før barnet erkleres dødt.

Hvis barnet erklæres dødt innen 4-12 timer, dreier det seg om svindel av denne typen jeg her benevner, og også om det skjer innen ett døgn.

Hvis et menneske er levende ved ankomst til sykjehuset, kan en i de fleste tilfelle holde menensket ilive flere døgn med moderne hjelpemidler. Og det er faktisk nødbendig med flere døgns venting før en virkelig vet om et menneske er hjernedødt eller ikke.

Men et menne4skes organer er mest brukelige etter 4-8 timer.

Barn av ubemidlede foreldre eller foreldre uten makt er selvfølgelig mest utsatt for denne praksisen. Det samme gjelder barn hvor omsorgen er overtatt av andre.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next