It is currently Thu Mar 28, 2024 11:56 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Kan du forstå hvorfor det utbetales erstatning til tidligerere barnehjemsbarn når overgrepene mot barn og foreldre fortsetter med full styrke?
Nei, "barnevernet" har blitt betraktelig verre, ikke bedre 0%  0%  [ 0 ]
Ja, det kan synes som en dekkoperasjon. Myndighetene later som om overgrep hører fortiden til. 86%  86%  [ 6 ]
Nei, det er uforståelig at overgrepene får fortsette. 0%  0%  [ 0 ]
Ja, nå har "barnevernet" blitt så mye bedre! 0%  0%  [ 0 ]
Nei, jeg vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Nei, det må man nesten være politiker for å forstå 14%  14%  [ 1 ]
Total votes : 7
Author Message
 Post subject: Barnehjemsbarn får 320 millioner i oppreisning
PostPosted: Tue Dec 15, 2009 10:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nærmere 800 barnehjemsbarn i Rogaland har søkt om oppreisning. Det er tre ganger flere enn ventet.

Helge Bjørnestad leder utvalget som gjennomgår søknadene om oppreisning fra tidligere barnehjemsbarn. Det totale antall søknader er 778. Fremdeles gjenstår 120 av disse.

– Antall saker viste seg altså å bli tre ganger høyere enn vi ventet. Det har vært en kolossal jobb, sier Bjørnestad.


Kommentar: Hittil er det utbetalt 320 millioner til ofrene for det såkalte "barnevernet" i Rogaland. 320 millioner kroner er likevel bare småpenger sammenlignet med de 11 milliardene som årlig brukes på å trakassere, forfølge og bortføre barn fra deres familier.

Man kan lure på hvorfor det utbetales erstatning til ofrene når djevelskapen fortsetter med full styrke? Aldri har det såkalte "barnevernet" herjet mer med barnefamiliene enn Norge anno 2009. Stadig flere barn bortføres fra barnehager og hjem av kriminelle kommuneansatte og deres medløpere i barnehagene, ofte maktsyke kvinner med et oppblåst selvbilde og megastort behov for å føle seg viktige. Barna som blir dolket i ryggen av selvgode og arrogante barnehageansatte og hunndjevlene i "barnevernet", er det ingen som bryr seg om, unntatt foreldrene, som blir narret og lurt av et stort apparat som kun har som formål å berike seg selv på ofrenes bekostning.
Barn blir stjålet fra foreldrene uten at de mottar noen som helst kompensasjon. Hysteriske anklager slenges ut. Dokumentasjon kjøpes av korrupte "sakkyndige" som lurer domstolene til å tro at de har faglig grunnlag for å frata foreldrene barna deres.

Det kommer til å komme et ras av erstatningskrav mot norske myndigheter for legitimerte ulovlige barnebortføringer. Erstatningskravene bør ligge på minst kr. 1 000 pr dag pr barn. Et barn som har vært ulovlig bortført fra foreldrene i ett år, bør utløse et erstatningsbeløp på kr. 365.000. Et lite barn som blir stjålet fra foreldrene og som blir tvunget til å leve hele barndommen hos fremmede fosterpersoner, bør få et erstatningsbeløp på minst 5 millioner kroner. Beløpene som utbetales idag er latterlig lave. Profittørene hever en halv million i årslønn for å holde et barn fanget, og det er snakk om fangenskap. Barnet har ikke frihet verken til å ringe sine foreldre eller komme i kontakt med dem på annen måte. Barnets oppgave er å forsørge de voksne personene som holder det som fange! Den voksne kvinnen og mannen som livnærer seg på det stakkars barnet, skal beskyttes mot materiell fattigdom ved å at de får myndighetenes tillatelse til å ta til seg et barn som "barnevernet" har stjålet fra en annen familie som har havnet i unåde hos myndighetene. Det er nok å ikke digge "velferdsstaten" til at man havner i unåde. Man skal synes at det er fint å få besøk av plirende øyne som nysgjerrig saumfarer hver krok av hjemmet og invaderer familiens privatliv. Hvis man ikke aksepterer at de sosiale myndighetene har rett til å komme og gå i hjemmet som de lyster, så vil myndighetene ved "barnevernet" sørge for å tvangsfjerne barnet. At barnet blir straffet for foreldrenes manglende "samarbeidsvilje" er det ingen som bryr seg om. Barnet er bare en gjenstand for de perverse kvinnene i "barnevernet", som nyter å utøve makten de urettmessig har fått seg tildelt. Ingen burde ha makt til å stjele barna fra andre.

Jeg tror det eneste som kan stoppe overgrepene er at man inndrar penger fra de ansvarlige. Det er pengene som er drivkraften og motivasjonen. De ansvarlige "barnevernslederne" bør få sin formue konfiskert. Personer som med falske anklager sørger for at familier får livene sine ødelagt av "barnevernet", bør få bøter som svir. Fengselsstraff bør vurderes i alvorlige tilfeller. Det er ikke en bagatellmessig forseelse å medvirke til at et barn blir bortført. Det er ingen god handling. Det er en ondskapsfull og avskyelige handling som bør få konsekvenser i form av straff.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 16, 2009 10:34 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hmm. Synes nesten du er for snill med dem...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 17, 2009 1:39 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Arild Holta wrote:
Hmm. Synes nesten du er for snill med dem...


Kansje Agrippa er i julehumør ?

Min julestemning faldt til under lavmålet i dag..-
For 4 dager siden kom lille Nikita i fosterhjem..- Ei lita glad jente jeg har hilst på ofte siden mora hennes og datra mi var på samme åpne fengsel (forældreinstitution)
Første gangen jeg så henne lå hun tilfreds og grynta på mors mage bare en uke gammel, og jeg har nydt å se henne utvikle sig og vokse sig stor og glad sammen med mora si. Mora er ærklært uegna..- dere kan selv se på billderne den lille jenta med eplekinder.
Image
Nå fire dager etter hun ble fjerna er æblekinderne væk og jenta var ikke glad men fortvilt da mora fik besøke henne.
Image

Kan det virkelig være noen som kan se logikken i dette ?
Vi VET nå også inkl første innlægget at det er skadelig for barn å miste især sin mor, og allikevel fortsætter galskapen ?
Få Nikita hjem til Sandra
Hvor mye skal Nikita ha i erstatning når hun blir voksen ?

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Dance Macabre
PostPosted: Thu Dec 17, 2009 10:25 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mormor63 wrote:
Arild Holta wrote:
Hmm. Synes nesten du er for snill med dem...


Kansje Agrippa er i julehumør ?

Min julestemning faldt til under lavmålet i dag..-
For 4 dager siden kom lille Nikita i fosterhjem..- Ei lita glad jente jeg har hilst på ofte siden mora hennes og datra mi var på samme åpne fengsel (forældreinstitution)
Første gangen jeg så henne lå hun tilfreds og grynta på mors mage bare en uke gammel, og jeg har nydt å se henne utvikle sig og vokse sig stor og glad sammen med mora si. Mora er ærklært uegna..- dere kan selv se på billderne den lille jenta med eplekinder.
Image
Nå fire dager etter hun ble fjerna er æblekinderne væk og jenta var ikke glad men fortvilt da mora fik besøke henne.
Image

Kan det virkelig være noen som kan se logikken i dette ?
Vi VET nå også inkl første innlægget at det er skadelig for barn å miste især sin mor, og allikevel fortsætter galskapen ?
Få Nikita hjem til Sandra
Hvor mye skal Nikita ha i erstatning når hun blir voksen ?


Dette var en trist historie, og bildene fra før og etter tvangsfjerningen fra foreldrene, er talende. Små barn lider under å bli fratatt sine foreldre, men prøv å fortelle det til de hjerteløse ansatte i "barnevernet". De er bare opptatt av sin egen såkalte "vellykkethet" og er totalt likegyldige til at de helt unødig påfører småbarna og deres foreldre stor sorg og savn.

Skal alle foreldre med ring i øret eller nesen være i risikosonen for å bli fratatt barna sine med tvang? Er det snart bare stortingspolitikere og advokater som skal få lov til å beholde barna sine? Den hysteriske opptattheten av sosial likhet ligger til grunn for de mange tvangsfjernelsene, tror jeg. Alle mennesker skal passe inn i et A4-ark. De som faller utenom på en eller annen måte, skal ikke beholde retten til egne barn.

Jeg tror vi kommer til å få en massiv økning i antall psykiatriske tilfeller blant barn og unge som har fått barndommen frastjålet av ondskapsfulle offentlige ansatte i det såkalte "barnevernet". Det er ikke bagatellmessig å bli borført av onde kvinner som kjører barnet til en eller annen "sperret adresse". Dette er djevelskap satt i system av den sosialistiske "velferdsstaten", som kun sørger for sine egne lojale kriminelle utbyttere.

Julen feirer vi for å minnes Jesus-barnet som ble født i en stall for å frelse verden. Jesus ble født utenfor ekteskap av en jomfru. Den onde kong Herodes representerer dagens "barnevern". Han tok livet av alle nyfødte guttebarn akkurat slik "barnevernet" herjer.

Jeg er i godt humør fordi jeg vet at Jesus har vunnet over denne verdens ondskap. Alle bør glede seg over julens budskap: En frelser ble født!

Så kan "barnevernets" hunndjevler fortsette sin makabre dans for den heslige gudinnen Kari Killén, så mye de vil. De kan uansett ikke nå oss som setter vår lit til Gud, som passer på sine.

Må Den hellige Ånd trøste alle barna som er tatt med makt fra sine foreldre og gi dem håp om å få vende tilbake i det nye året. Amen.

Illustrasjon av "barneverns"-heksenes makabre dans:
Image

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]