It is currently Thu Mar 28, 2024 11:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Erfaringer med Aline?
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 10:16 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Kom med erfaringer, dere som selv har opplevd å være på Aline eller kjenner noen som har det.

Spesielt er jeg interessert i om noen har vært borti en av de ansatte, som heter Marianne Øverhaug. Til å begynne med, før fødselen, hadde jeg noen samtaler med henne og hun virket veldig grei og vennlig. Etter fødselen ble hun til den store stygge ulven og truet meg og var med på å skrive "bekymringsmeldingen" som gjorde at jeg mistet datteren min.

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 11, 2009 4:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
En polsk mamma ble lørdag kveld pågrepet av politiet etter at hun hadde tatt med seg sitt kjære elskede barn på 4mnd fra Aline klinniken.

De annsatte slo alarm da hun tok baby med å dro derfra. DE øvrige tre barna henes har barnevernet tatt fra henne. Den polske kvinnen på 37 år fryktet at barnevernet ville adoptere vekk hennes baby.

Hun skulle klart kommet seg til polen hvor de er mere vennlig i forhold til familien. Atter har Aline klinniken ødelagt for mor og barn.

Aline klinnikken må advares mye sterkere om. De som bor i området oppfordres til å henge opp flere plakater til skrekk og advarsel mot Aline klinniken. Mennesker tar i mot plass på Aline da det kalles hjelpetiltak.

Noen blir som kjent tvangsplassert der.

Få frem i lyset om den onde og fæle familie ødelegende mødrehjemmet. Man skiller ikke baby og mor det er skadelig for barnet. Og det er brudd på menneske rettigheter å ta fra en mor sitt barn.


Normale mennesker gjør ikke slik. Kvinnen hadde Norsk statsborgerskap.

Advar mot Aline klinniken. Heng opp plakater gjerne på døra til klinikken , synd jeg bor så langt unna skulle gledelig gjort det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 9:35 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Har fått med meg denne saken, og håpet så inderlig på at denne kvinnen skulle klare å komme seg i sikkerhet, men neida, de slemme folka tok henne :( Stakkars :cry: jeg vet så innmari godt hvordan det er. Ja hun var desperat, men hvem hadde vel ikke vært det?

Jeg bor i Oslo, og en jeg kjenner, som har en sak som er prikklik min, har lyst til å gjøre noe sånn at Aline og de øvrige familiesplittelses institusjoner blir stengt, så vi vil gjerne henge opp slike advarsler. Dette skal jeg forøvrig ta opp med de andre jeg har kontakt med som bor i nærheten av slike "mødrehjem".

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 10:07 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Følger med fra sidelinja.
Har en 50% fjernelser ca fra Margrethehjemmet i Hellerup Danmark, Toppen i Svendborg setter 25 av 30 barn i omsorg (!)
Prøver å samle sammen andre, men det er stor motstand for indsamling av fakta.
Magnus med forældre er akkurat kommet til "Vilde" noen oplysninger om dette sted ?
Magnus ble tatt av barnevernet fordi mor driver med historisk formidling i vikingtid om sommeren. I følge barnevernet er det for mye rus og alkohol blant oss som driver med vikingtidsformiddling og reiser på vikingmarkeder rundt om i Europa.
Marianne Astrid som har posta på veggen har jeg prøvd å kontakte.

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 10:13 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Mødrehjem som Aline burde vært stengt. Det er ikke noe mødrehjem, foruten et sted man plager mor og barn. Og til sist gjør alt de kan for å adskille mor og barn. Flott med plakaterom noen ville hengt opp. Det er viktig da det stadig er slike saker på Aline.

Aline skrekkens hus.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 10:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Danmark har vell gått helt av "hengslene" når det gjelder å ta barn forferderlig at det skal være slik.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]