It is currently Thu Mar 28, 2024 2:31 pm



Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 1:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg oppdaget akkurat at min mann, Sten Tore Olsen også står oppført på denne listen. Da må man jo spørre seg, tar de navn utav luften eller er det nok å være gift/samboer med noen som er "aktivist"? Sten Tore har da visseligen ikke yttret mye i denne sammenhengen, misforstå meg rett, han er imot bv men er da så visst ikke noe aktiv i dette. Dessuten har han ikke egne barn og dermed lite inne her å gjøre. Han har kun for å støtte meg og mine barn, gjort seg opp en mening om bv. Han var jo også inne i bildet den gangen bv kidnappet jentene, det går riktig nok ikke frem av saksdokumentene, men han så ikke noe grunn til å ta jentene den gangen og ser heller ingen grunn til å ikke la jentene få være her på vanlig sammvær i dag. Og som Sten sier til meg, han er superglad for at han ikke har egne barn, for hadde bv kommet for å ta de, ja da hadde det blitt bråk.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg glemte
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 1:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Jeg glemte å si hvor hen jeg lager kladden min til de klikkbare linkene og det jo da selvfølgelig inne på Alliansen for barnevernshøringene.
[url=http://picasaweb.google.no/Mona.Lygre/KlikkbareLinkerPaBlogger#5324309779272118866]
Slik ser funksjonene ut på ning.com når du kladder et innlegg der,
[/url] enten på bloggen eller på nye diskusjoner.

Det er samme prinsippet på samtlige ning.com sider, og hvis du ikke har profil på en slik hjemmeside, så kan du lage ditt eget helt private, eller fikse en kladd inne på Treningsleiren.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Klikkbare linker på Blogger:
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 2:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Og en ting til i forbindelse med denne:

Mona Lygre wrote:
Du kan få trene deg på dette nye trickset på min blogg her, men, vær litt tålmodig, for kommentaren din går ikke rett inn med det samme, den må først godkjennes av meg, og det gjør jeg enkelt og greit når den dukker opp i mailboksen min. ENJOY!


Hvis du ønsker at jeg skal fjerne treningskommentaren din, så må du samtidig også si ifra om det, bare skriv i samme rennet at jeg skal slett den.

På den annen side, kan du jo lage din egen blogg på Blogger og trene deg der på forskjellige ting og tang. Her er en enkel innlogging som viser deg hvordan du steg for steg kommer igang:


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Lovlig???
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 2:06 pm 
Offline

Joined: Wed May 14, 2008 10:14 am
Posts: 17
Location: Stavanger
Hei,
jeg leser med skrekk hva disse folka har funnet på. "Vi som har skrevet denne listen jobber i stat og kommune".

Videre: "De som befinner seg på listene har alle hatt mer enn tre som klager på dem sier en av de som har laget listen. Dette er løgn. Listen deres her." -for det første så er det kanskje en av ti som klager videre hva idioti de treffer når de kontakten denne glorifiserte delen av vår eminente forvaltning, så om de får tre klager, så inneholder sikkert den ca 25 talentløse påstander og enda verre diagnoser som man har fått eller løgner som er klippet inn i diverse rapporter osv.. Og hvordan kan disse kommunalt ansatte folka påstå at det er feil, de er jo selv drillet og coachet i systemet, og vet jo selv hvordan forvaltningen virker.

Videre: "Aktørene som henger ut ansatte i offentlig sektor mener de må tåle dette, i forhold til det de selv har opplevd. Nemlig å miste sine egne barn gjennom norsk lov. Vi synes ikke dette kan sammenlignes. Den ansatte har ikke blitt dømt for straffeovertredelser. Det finnes også lover for dette om så er tilfelle. Da mister de også sin jobb." -Mister sin jobb??
-for det første har de en jobb de ikke kan, de lyver, bedrar, klipper, limer, krenker, traumatiserer og river i stykker familier over en lav sko, og så hevder de at de gjør det med loven i hånd? Og alle vet jo at å få noen i barnevernet sparket er like enkelt som å vinne i lotto, dog bare når man ikke spiller selv. Straffeovertredelser? De må virkelige revurdere sine ordvalg og holde seg til ord de forstår hva betyr, de bryter jo alle lover og regler omtrent på prinsipielt grunnlag, og det å få tatt dem for det er nesten umulig, de gjemmer seg bak misforståelser og forglemmelser, mister papirer og forfalsker i fleng...
Samtidig må de også huske på at de injurerte, krenkede, traumatiserte menneskene de har drevet ut i bunnløs sorg som regel ikke orker å ta opp kampen, de er preget av avmakt og fylt til randen av håpløshet, så skal de ikke få lov å si ifra?

Videre kan man lese fra det sitatet at de som står på den listen har opplevd å "miste sine barn gjennom norsk lov" .... De påstår man jo at alle som står på den listen har blitt fratatt sine barn, og det er jo både en injurerende påstand, og sikkert i noen tilfelle direkte løgn, samt at de har ikke lov å poste ut navn på mennsker som har blitt fratatt sine barn, gjennom deres egen forvaltning, eller har jeg misforstått noe?


Jeg vet de bryter norks lov, men jeg må si at det som sjokkerer meg mest er at de, atter en gang, ikke klarer å se hvor alvorlige overgrep de gjør. Dette må jo anmeldes? Samtlige på den listen må jo bare fyre inn en anmeldelse og få ansvarlige for den listen kastet rett i fengsel for brudd på både taushetsplikten og injurier, samt forvaltningen kan vel ikke være tjent med å ha slike ansatte, som direkte skader alt de promoterer at de kan osv, at de er så faglige og har kompetanse både på lover, regler, barn, vern, familier og menneskeverd.

Håper noen finner ut hvem det er som har laget denne listen, og får de idiotene lagt på salt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 19, 2009 1:00 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Listene er fjernet. :lol:

Synd. Det var jo en grei plass å reklamere.

Jeg la inn hva FN sa om bv, i kommentarfeltet deres, og hadde store planer for mer.

Det kaller jeg dårlige tapere. :twisted:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 19, 2009 1:05 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Feiginger og reddharer de fikk nok kalde føtter. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 19, 2009 10:02 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Det er mulig at det var SOS-Barnebyer som anmeldte dem.
Det var i alle tilfelle ingen av oss barnevernsmotstandere.......vi kjenner igjen god reklame når vi ser den :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 20, 2009 11:57 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Her virker det å ha vert en tilsvarende blogg:

Quote:


I bufferen til Google ligger imidlertid bloggen lagret fremdeles.
Google wrote:
12. april 2009
Published Black List
The official black list based upon information that has been released through websites by anti-child service activists. In light of their pro active work against the Norwegian Child Service it is herby said that the list is in no conflict with the privacy policy that some of the anti-child service activist claims. As long as they are politically involved against the Norwegian Child Service, they can not claim any breach in privacy policy.

This is the people behind official publishing of material that is confidential according to laws
The names appear randomly. The list will be updated as more information come trough. All names have been subject for investigations, and can therefore be published.
In order to end up on this list, a certain amount of activity through more than one year, and constant attack on Norwegian Child services must be present.

Mona Lygre
Arild Holta
Turid Holta
Marianne Haslev Skånland
Rune Fardal
Bjørn Erik Bjorbekkmo
Kristin Brattaas
Bianca Rytter
Liv Marit Bakke
Lagt inn av FMulder kl. 13:42
7 kommentarer:

Arild Holta sa...

Ta en titt på forumet jeg driver.

http://forum.r-b-v.net

Mh Arild Holta.
13. april 2009 07:57
Anonym sa...

Underskriv mot det såkalte barnevernets overgrep:

http://opprop.r-b-v.net
13. april 2009 11:34
Anonym sa...

Hei, Kjell Akselvoll her.

Vær så snill å legge meg til på din svarteliste.

Da jeg fikk høre at Norges største kriminelle organisasjon har laget svarteliste over barnevernsmotstandere bestemte jeg meg for at på denne listen ville jeg gjerne stå.

Om det ikke er for meget å be om vil jeg gjerne ha min adresse og telefonnr.på listen.

Kjell Inge Akselvoll, Skeide, 6065 Ulsteivik
Telefon 70011687 etter kl. 17
13. april 2009 11:48
Anonym sa...

Dear Sir, due to your wish and the fact that you are asking for it yourself, it will be accepted. Next update of list soon to come
13. april 2009 12:04
Anonym sa...

Tusen takk !

Mvh.
Kjell
14. april 2009 00:32
Mona Lygre sa...

Se her - jeg skal være så snill å hjelpe deg med å fylle opp den skrinne navnelisten din:

Her har du 2085 navn og

her, 523 navn og

ytterligere 228 navn her og

her er 90 navn og

her kan du finne enda flere navn og

det samme her: Så,

da sier jeg bare, slit'an med helsen og riktig god arbeidslyst!
14. april 2009 07:47
Rune Fardal sa...

Borderlineren bak dene siden skriver: "In order to end up on this list, a certain amount of activity through more than one year, and constant attack on Norwegian Child services must be present."

Den definisjonen dekker faktisk de fleste samfunnsbeviste mennesker med et visst snev av kritisk sans! EMK burde vært på listen for den har dømt det norske barnevernet (kritikk). Du må også huske BERGENS TIDENDE som har skrevet et titalls avslørende artiklerog kritisert barnevernet!

Sist jeg sjekket sa grunnlovens §100 at det er ytringsfrihet i dette landet og derfor må barnet bak denne siden finne seg i at noen kritiserer barnevernet åpent! Fint at du lager en liste over samfunnsbeviste mennesker, det gir enda større spredning av vår kritikk på søkemotorer!

JEG MENER JEG BURDE KOMMET HØYERE OPP PÅ LISTEN, særlig siden jeg har stevnet barnevernet for retten og vil få dem dømt for løgner: http://www.likestilling.com/sak/bvkvam2.htm

Og bare så det er nevnt "Published Black List" betyr Publisert svarteliste og ikke Offentlig svarteliste som du sikkert har ment!

Takk for at jeg fikk enda et sted å fremme samfunnskrtikk!
14. april 2009 10:43

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 20, 2009 1:37 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Jeg har en yngre oppdatering av denne siden på min maskin, men interessant at Google også casher slike sider........

Bra du legger slikt ut her, Arild....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 9:46 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Listen ligger fremdeles ute:

http://listeroverbarnevernsmotstandere. ... l#comments

:lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 05, 2009 9:35 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[url=http://www.frifagbevegelse.no/fontene/article4307262.ece]Frifagbevegelse kommenterer saken.

Dere kan kommentere under.
[/url]

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]