It is currently Thu Mar 28, 2024 3:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Kommer Savner_jenta_mi hjem med barnet etter endt opphold på mødrehjem?
Ja 33%  33%  [ 3 ]
Nei 67%  67%  [ 6 ]
Total votes : 9
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 10:17 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Skulle vært i fylkesnemnda men ble avlyst :D saken har nå blitt trukket :D

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 10:19 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
:?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 10:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Savner_jenta_mi wrote:
Skulle vært i fylkesnemnda men ble avlyst :D saken har nå blitt trukket :D


Det blir altså ingen fylkesnemd. Gjette på at du mener at barnefaren har fått omsorgen for barnet da? Det var vell det dere håpet på, eller er det skjedd noe annet. I beste fall har dere begge fått barnet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 1:46 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette hørtes positivt ut. Vi får håpe det ikke ligger for mange ødeleggende kompromiss bak, og at du får leve mest mulig i fred.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: saken er trukket
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Skulle vært i fylkesnemnda men ble avlyst :D saken har nå blitt trukket :D


Gratulerer! Når blir barnet overlevert til faren?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kjempeglad for det masse gratulasjoner. Saken gikk mot deg, da får vell du barnet?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 5:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Takk for det :) Faren får barnet ja. Men jeg får lov å komme så ofte jeg vil, og etterhvert flytte dit. Jeg skal også begynne å studere, og jobbe hardt for å få vekk løgnene psykiatrien har på meg. Barnet blir nok overført ila. en måned, så fort som mulig håper vi alle. Jeg har sett barnefar og hans foreldre nå på mandag, de virket veldig innstilt på å klare dette. Nå har jeg fått bekreftelse på at saken avsluttes. Dette betyr vel at de har vunnet? :wink:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 5:51 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Dette hørtes svært positivt ut, og at du etter vært blir å flytte dit. Besøke så ofte du vil dem ja så bra. Nå ble jeg glad på dine vegne ,har tenkt så på deg. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bravo
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 6:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Takk for det :) Faren får barnet ja. Men jeg får lov å komme så ofte jeg vil, og etterhvert flytte dit. Jeg skal også begynne å studere, og jobbe hardt for å få vekk løgnene psykiatrien har på meg. Barnet blir nok overført ila. en måned, så fort som mulig håper vi alle. Jeg har sett barnefar og hans foreldre nå på mandag, de virket veldig innstilt på å klare dette. Nå har jeg fått bekreftelse på at saken avsluttes. Dette betyr vel at de har vunnet? :wink:


Dette høres veldig bra ut. Det viktigste var å få barnet ut av "barnevernets" klør.

Kommer barnets far til å måtte ha kontakt med "barnevernet"?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 6:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnevernets klør er noen stygge klør som lager livslange kloremerker. Gratulerer for å ha kommet ut av disse klør. Så kan du frederligere jobbe med å bli kvitt feilstilt diagnose. Så dette var blant de gode nyheter på forumet. Man trenger dem. Det gir håp til de mange som kjemper mot barnevernet for å vinne sine barn tilbake. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: å gi fra seg et barn
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 8:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Barnevernets klør er noen stygge klør som lager livslange kloremerker. Gratulerer for å ha kommet ut av disse klør. Så kan du frederligere jobbe med å bli kvitt feilstilt diagnose. Så dette var blant de gode nyheter på forumet. Man trenger dem. Det gir håp til de mange som kjemper mot barnevernet for å vinne sine barn tilbake. :D


Hun har strengt tatt ikke fått barnet sitt tilbake men har vært nødt til å gi det fra seg til barnefaren, som hun ikke lenger har noe forhold til. Han får omsorgsretten til barnet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 8:16 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Ja bv skal følge ham opp og gi ham veiledning i starten... Men hvor lenge, vet jeg ikke. Vi har ikke noe forhold, enda, men det går bedre og bedre, og etter å ha sett meg på nytt har han blitt helt annerledes, mye vennligere innstilt og kanskje blir vi en familie en gang i fremtiden, er lov å håpe :) Jeg er ihvertfall kjempeglad i ham :oops:

Det kommer til å ta en stund å overføre barnet, bv gir ikke fra seg stjålne barn så lett :( men de blir nødt til å gjøre det en eller annen gang. Håper bare de ikke drøyer det lenger enn en mnd. De har allerede stjålet 3 mnd av barnets liv. :evil:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 11:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja det er slik at du ikke har fått barnet ditt enda, men barnefaren. Det er jo enda en vei å gå da. Lykke til på veien.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 25, 2009 12:44 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Gratulerer. Dette kan være en STOR framgang, som mange ikke får oppleve. Håper du får mest mulig tilgang til barnet!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 25, 2009 3:56 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Gratulere!

Du har kjempet en knallhard jobb for å få datteren din utav barnevernets klør - og du greide det - ved at datteren din sin pappa og hans familie meldte seg på banen.

Utav barnevernets klør - foreløpig. Det er bekymringsfullt at faren skal få "veiledning" fra de som har "vernet" barnet ditt til nå. Og det vekker et raseri uten like, at de nå skal hale ut tilbakeleveringen, når hun brutalt ble røvet ut av deres hender fra den ene dagen til den andre.

Alle "hjelpetiltak" fra barnevernet er overvåking, såkalt veiledning inkludert. Håper pappaen kan greie å skyfle hele barneverns-engasjementet ut av datteren deres sitt liv. Kjenner man barnevernet rett, produserer de løgner på løpende bånd, dersom de får et lite gløtt inn i "samspill" og vice versa. Og "samtaler" kan være like farlig. Alvheim skrev ikke sine bud for ingenting: Hold kjeft, alt du sier vil bli brukt mot deg.

En skulle engasjert en fembarnsmamma privat - hun ville jo være utenfra familien og det er livsviktig for barnevernet - familien er jo ute av stand til å ta hånd om sine egne barn... Ansatt av dere selv. En drøm at det skulle bli mulig, men det er slik det skulle vært. At en kunne sendt barnevern med alt de har på slep, ut av livet sitt for godt. Kan de, så vil de, forsøke å underkjenne faren også. Tror jeg.

Forøvrig tror jeg hverken du eller han trenger noen "veiledning", utover det alle foreldre skaffer seg selv med å prate om babyen til alle venner og de en er i slekt med. Helst så de ønsker seg dotter i ørene.

Barnevernsets grusomheter har de vel nå åpenbaret selv, for hele datteren din sin slekt håper jeg. Slik at en hele tiden er på vakt, bruker båndopptaker, leser alle "notater" fortløpende etc.

Dette er den gledeligste meldingen jeg har hørt på lenge.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]