It is currently Thu Mar 28, 2024 9:08 am



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Storberget vil tilpasse loven for å stoppe bl.a RVB
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 4:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Storberget vil tilpasse loven for å stoppe bl.a RVB



– Cyberkriminalitet har blitt en stor kriminalpolitisk utfordring. Skadevirkningene er store og det er krevende å bekjempe slik kriminalitet. Vi foreslår nå nye bestemmelser i straffeloven slik at nettsteder kan stenges mer effektivt, sier justisminister Knut Storberget.

Internett brukes regelmessig til blant annet til å sjikanere enkeltpersoner eller persongrupper, eller utsette betalingssystemer eller datasystemer for skadelige angrep.

Ofte eier ikke den som må tåle inndragning nettstedet eller serveren hvor det ulovlige materialet er lagret. I slike tilfeller er man avhengig av bistand fra den som tilbyr eller eier nettstedet for å stenge nettstedet, hvilket gjør det vanskelig å effektuere inndragning av informasjon gjort tilgjengelig på Internett.

I ny straffelov foreslås å gi påtalemyndigheten og domstolene skal adgang til å pålegge den som eier eller er rettighetshaver til et nettsted eller en server, å stenge adgangen og slette innhold som tilhører lovbryteren. Dette vil for eksempel kunne skje ved at den som administrer et nettsted pålegges å slette lovbryterens brukerkonto eller brukerprofil på nettstedet, eller at den som tilbyr nettjenester pålegges å fjerne et bestemt nettsted.


Her går disse fascistene åpent ut med at de skal stenge nettsteder med innhold de ikke liker.

I praksis betyr det at jeg skal bøtelegges eller fengsles om jeg ikke fjerner tekster de ikke liker. Eller om jeg ikke fjerner nettstedet RVB.

Vel, RVB skal ikke fjernes. Tvert imot skal det vokse og utvides.

Vi må imidlertid arbeide for å internasjonalisere det mer. Man kan også fjerne eierskapet, og la flere i utlandet drive nettstedet gjennom proxyer, samt å ha nettstedet på flere speilede servere.

Da sitter myndighetene igjen fast.

- - - -

Maktpakket skal jo øke beskyttelsen av seg selv i lovverket, under påstanden at det blir mer ytringsfrihet, siden de minsker beskyttelsen mot folk flest.

Dermed så kan vi jo konkludere med at de også er ute etter listene til GFSR.

Se egen tråd for den diskusjonen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 24, 2008 3:03 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Dette er tull, hensikten med loven har ingen ting med hva noen mener subjektivt. Dette blir for dumt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 24, 2008 3:56 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=25139#25139

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 24, 2008 4:29 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Jeg har vært på forumet en stund, jeg vet hva jeg innestår for, jeg vet hva jeg kan. Jeg vet også at jeg er den eneste samfunnsøkonomen her.

Jeg vet også at det er flere samfunnsøkonomer som er begynt å se på dette fenomenet "barnevern" primært så ser en på korrupsjon.
Jeg gir kanskje ikke så mye lyd fra meg, men jeg er der. Jeg jobber på en litt anderledes måte, jeg kan ikke komme med påstander, jeg må bevise fakta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 24, 2008 4:51 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
1.) Storberget lovde lovendringer for å stoppe kritikken av barnevernsarbeidere.

2.) Storberget kommer med forslag til lovendringer om å fjerne internettinnhold og å stenge nettsider.

3.) Regjeringen vil øke "omsorgsovertakelser.


Å konkludere med sammenhang, og at regjeringen er ute etter å begrense nettsteder tilørende GFSR og RVB, er nok ganske objektivt.

De som jager makt, er ute etter... makt.

De som jager etter samfunnsnytte vil gjerne se på samfunnsøkonomer som viktige.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 27, 2008 8:36 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Arild Holta wrote:
1.) Storberget lovde lovendringer for å stoppe kritikken av barnevernsarbeidere.

2.) Storberget kommer med forslag til lovendringer om å fjerne internettinnhold og å stenge nettsider.

3.) Regjeringen vil øke "omsorgsovertakelser.


Å konkludere med sammenhang, og at regjeringen er ute etter å begrense nettsteder tilørende GFSR og RVB, er nok ganske objektivt.

De som jager makt, er ute etter... makt.

De som jager etter samfunnsnytte vil gjerne se på samfunnsøkonomer som viktige.


Ikke for å fornærme, men jeg tror ikke du vet hva en samfunnsøkonom er. Hvilke analyse redskap som da blir tatt i bruk.
Enhver som driver med forskning, da på høyt plan, må beherske deler av det analyseverktøyet av det en samfunnsøkonom behersker.

En av grunnene til at en ikke finner samfunnsøkonomer som analyserer for enkelt individer, er vel den holdningen en finner.

Barne"vern", fylkesnemnd, domstoler, politi etc., skal drifte samfunnøkonomiskt, men de vet ikke hva ordet betyr.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 27, 2008 9:27 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Tone Hauglum wrote:

Ikke for å fornærme, men jeg tror ikke du vet hva en samfunnsøkonom er. Hvilke analyse redskap som da blir tatt i bruk.


Min jobb er å bruke det ANDRE har kommet frem til.


Tone Hauglum wrote:
Enhver som driver med forskning, da på høyt plan, må beherske deler av det analyseverktøyet av det en samfunnsøkonom behersker.


JEG driver ikke med forskning, men setter meg inn i ANDRE sin forskning.


Tone Hauglum wrote:
En av grunnene til at en ikke finner samfunnsøkonomer som analyserer for enkelt individer, er vel den holdningen en finner.


At du kan dokumentere at metodene ikke er samfunnsøkonomiske, er flott. Vi som har satt oss inn i forskningen rundt bv sine metoder, vet dette. Sett gjerne opp en internettside om tjenestene du kan tilby, og reklamer fra RVB.


Tone Hauglum wrote:
Barne"vern", fylkesnemnd, domstoler, politi etc., skal drifte samfunnøkonomiskt, men de vet ikke hva ordet betyr.


"skal drifte"

Kanskje i yttergrensene for tema på RVB:

Hvorfor har vi forskjellige parti, om man kun kan bruke samfunnsøkonomer? Samfunnsøkonomi har referansegrenser. Tallene som finnes har sitt utgangspunkt i gitte kulturelle kontekster. Hint: Hva ville en libertariansk, liberalistisk eller anarkistisk filosof med høy samfunnsøkonomisk utdannelse vert uenig i, om vedkommende diskuterte med en sosialdemokratisk (eller liberal i USA) samfunnsøkonom?

Jeg synes det er flott at du kan sette tall på-, bearbeide og dokumentere adferdsindustriens manglende samfunnsøkonomiske nytte. Både i en større sammenhang og på individnivå.

Dette trenger vi.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 28, 2008 12:27 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Arild Holta wrote:
Tone Hauglum wrote:

Ikke for å fornærme, men jeg tror ikke du vet hva en samfunnsøkonom er. Hvilke analyse redskap som da blir tatt i bruk.


Min jobb er å bruke det ANDRE har kommet frem til.


Tone Hauglum wrote:
Enhver som driver med forskning, da på høyt plan, må beherske deler av det analyseverktøyet av det en samfunnsøkonom behersker.


JEG driver ikke med forskning, men setter meg inn i ANDRE sin forskning.


Tone Hauglum wrote:
En av grunnene til at en ikke finner samfunnsøkonomer som analyserer for enkelt individer, er vel den holdningen en finner.


At du kan dokumentere at metodene ikke er samfunnsøkonomiske, er flott. Vi som har satt oss inn i forskningen rundt bv sine metoder, vet dette. Sett gjerne opp en internettside om tjenestene du kan tilby, og reklamer fra RVB.


Tone Hauglum wrote:
Barne"vern", fylkesnemnd, domstoler, politi etc., skal drifte samfunnøkonomiskt, men de vet ikke hva ordet betyr.


"skal drifte"

Kanskje i yttergrensene for tema på RVB:

Hvorfor har vi forskjellige parti, om man kun kan bruke samfunnsøkonomer? Samfunnsøkonomi har referansegrenser. Tallene som finnes har sitt utgangspunkt i gitte kulturelle kontekster. Hint: Hva ville en libertariansk, liberalistisk eller anarkistisk filosof med høy samfunnsøkonomisk utdannelse vert uenig i, om vedkommende diskuterte med en sosialdemokratisk (eller liberal i USA) samfunnsøkonom?

Jeg synes det er flott at du kan sette tall på-, bearbeide og dokumentere adferdsindustriens manglende samfunnsøkonomiske nytte. Både i en større sammenhang og på individnivå.

Dette trenger vi.

Jeg setter ikke tall på ting, jeg beviser ting via et tall festet tallmateriale.
Jeg uttaler meg, på bakgrunn av at jeg vet/kan i bearbeidelse av tall.
Der får en ha meg unskyldt, jeg har studert disse teknikkene i 6 år, det å formidle avansert matematikk i noen linjer finner jeg umulig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 28, 2008 6:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Undertegnede wrote:
Jeg synes det er flott at du kan sette tall på-, bearbeide og dokumentere adferdsindustriens manglende samfunnsøkonomiske nytte. Både i en større sammenhang og på individnivå.


Tone Hauglum wrote:
Jeg setter ikke tall på ting, jeg beviser ting via et tall festet tallmateriale.


Selvfølgelig. Jeg brukte uttrykket "bearbeide".

Men skal du gjøre dette på individnivå, så må du nok gjøre det på en måte f.eks en dommeren, i det minste, tror at han forstår. Om ikke er det som å snakke til en vegg.

Tone Hauglum wrote:
Jeg uttaler meg, på bakgrunn av at jeg vet/kan i bearbeidelse av tall.


Tone Hauglum wrote:
Der får en ha meg unskyldt, jeg har studert disse teknikkene i 6 år, det å formidle avansert matematikk i noen linjer finner jeg umulig.


Selvsagt. Men du studerte vel litt mer enn matematikk. Jeg trodde at samfunnsøkonomer t.o.m hadde litt logikk på "timeplanen". Og at de lærte litt om de forskjellige samfunnsystemene og litt om ideologien bak. Selv om Aynd Rand neppe sto på pensumlisten...

Videre trodde jeg utdannelsen gav kompetanse til å delta i forskning, altså det å sette tall på "saker og ting".

Men i "vår" sammenhang handler det vel om å bruke gitte tall på en bestemt situasjon, og da er et hovedproblem å få det såkalte barnevernet og dommere til å forstå at du dokumenterer det du hevder du har dokumentert. Hvordan løser man den utfordringen?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ad: samfunnsøkonom
PostPosted: Sun Dec 28, 2008 6:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Tone Hauglum wrote:
Ikke for å fornærme, men jeg tror ikke du vet hva en samfunnsøkonom er.


En samfunnsøkonomer en person med eksamen på hovedsfagsnivå i samfunnsøkonomi. Tittelen var tidligere sosialøkonom.

Mannen til sjefheksa, direktør Ann-Marit Sæbønes i Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet (Bufdir), er samfunnsøkonom. Finansråd Tore Eriksen er Finansdepartementets administrative leder og Finansministerens øverste rådgiver. Tore Eriksen er utdannet Master of Economics fra Universitetet i Oslo (Cand. Oecon.).

Ekteparet Sæbønæs & Eriksen fungerer forøvrig som såkalt "besøkshjem". Sikkert et barn de har skaffet seg gjennom det såkalte "barnevernet". Slikt gir en grei ekstrainntekt. "Barnevernet" betaler godt - derfor er det mer sannsynlig at de som melder seg til tjeneste for "barnevernet" gjør det for pengene, ikke fordi de genuint ønsker å hjelpe andre.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 30, 2008 7:44 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Arild Holta wrote:
Undertegnede wrote:
Jeg synes det er flott at du kan sette tall på-, bearbeide og dokumentere adferdsindustriens manglende samfunnsøkonomiske nytte. Både i en større sammenhang og på individnivå.


Tone Hauglum wrote:
Jeg setter ikke tall på ting, jeg beviser ting via et tall festet tallmateriale.


Selvfølgelig. Jeg brukte uttrykket "bearbeide".

Men skal du gjøre dette på individnivå, så må du nok gjøre det på en måte f.eks en dommeren, i det minste, tror at han forstår. Om ikke er det som å snakke til en vegg.

Tone Hauglum wrote:
Jeg uttaler meg, på bakgrunn av at jeg vet/kan i bearbeidelse av tall.


Tone Hauglum wrote:
Der får en ha meg unskyldt, jeg har studert disse teknikkene i 6 år, det å formidle avansert matematikk i noen linjer finner jeg umulig.


Selvsagt. Men du studerte vel litt mer enn matematikk. Jeg trodde at samfunnsøkonomer t.o.m hadde litt logikk på "timeplanen". Og at de lærte litt om de forskjellige samfunnsystemene og litt om ideologien bak. Selv om Aynd Rand neppe sto på pensumlisten...

Videre trodde jeg utdannelsen gav kompetanse til å delta i forskning, altså det å sette tall på "saker og ting".

Men i "vår" sammenhang handler det vel om å bruke gitte tall på en bestemt situasjon, og da er et hovedproblem å få det såkalte barnevernet og dommere til å forstå at du dokumenterer det du hevder du har dokumentert. Hvordan løser man den utfordringen?


Fagfeltet innebære hvilken retning en ønsker å gå, men de fleste har de samme grunnmodellene i bagasjen. Det er opp til hver enkelt hvordan en bruker sin kunnskap. Jeg valgte å sette fokus på helsevesenet, menneskers holdninger, (her først og fremst forvaltningen) på hvordan de ekskluderer mennesker, et sentralt punkt her var/er korrupsjon. Det er ikke vanskelig å koble disse teknikkene oppp i mot loven, men det har sin pris, jeg har følt den. Når en går inn i korrupsjon så får en på "pukkelen".

Det er ikke så vanskelig å analysere det som foregår innen barnevern, når en kobler det opp imot korrupsjon, men det har som sagt sin pris.

Personlig så kontaktet jeg en dommer for å få stoppet den adferden vi ble utsatt for, da ble det stopp gitt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 30, 2008 9:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Hva er logikk, Arild Holta? Hvordan anvender en det, hvordan bruker en det??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 12:03 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Tone Hauglum wrote:
Hva er logikk, Arild Holta? Hvordan anvender en det, hvordan bruker en det??


Jeg har ikke som oppgave å lære folk opp i logikk. Derfor har jeg heller ikke satt opp dette på en måte som gjør at jeg med få setninger kan gjøre det forståelig.

Det er ikke det som er min rolle i kampen mot barnevernsovergrep. Min rolle er hovedsakelig å

1. drive dette forumet, slik at folk kan spre informasjon - opinionsdanning.
2. spre informasjon på internett og andre steder.
3. informere om hvordan man kan bruke datamaskiner og internett som redskap mot overgrep, og hvordan man beskytter seg i den sammenhangen (eks: kryptering.)

Derfor er det vel mest bortkastet tid å svare på det du spør om.


Hva logikk er, har jeg svart på før:

Logikk er gyldig resonnering, altså argumentasjon uten tankefeil.


Jeg bruker det for å bevise at virkligheten er noe annet enn det man føler. I den sammenhangen er det også et pedagogisk verktøy.

Det kan som oftes gjøre med aller enkleste syllogisme:

Premiss 1: Det er meningsløst å overta en jobb for å gjøre den dårligere.
Premiss 2: Såkalt barnevern gjør jobben dårligere enn påstått dårlige foreldre.
Konklusjon: Det såkalte barnevernet er meningsløst. (På gruppenivå.)

Premiss 1: Maktbruk uten å bedre folks liv er overgrep i de fleste ideologier.
Premiss 2: Såkalte barnevern tar makt over mennesker uten å bedre deres liv.
Konklusjon: Det såkalt barnevernet er overgriper ut fra de fleste ideologier.

Premiss 1: Vi er personlig ansvarlige for våre handlinger.
Premiss 2: Barne"verns"arbeideren deltar i overgrep.
Konklusjon: Barneverneren er personlig ansvarlig for overgrep.

Premiss 1: Den som deltar i overgrep er en overgriper.
Premiss 2: Barne"verns"arbeiderne deltar i overgrep.
Konklusjon: Barnevernsarbeiderne er overgripere.


Som du helt sikkert har sett, så kommer bv-fanatikerne frem til helt andre konklusjoner. Til tross for at de gjerne er enige i premisser.

De argumenterer gjerne både for at mennesker er ansvarlige for sine handlinger, samtidig som de undskylder bv-arbeideren med at vedkommende gjør bare jobben sin. Det er selvmotsigende på samme måte som at et dyr er løve, mens det er sel. Det ene opphever det andre.

Mange hevder de tror på familien.
Likevel sier de foreldrene kunne ikke ta seg av barnet.
Så konkluderer de med at derfor måtte man sette barn bort til fosterpersoner.

Da kan man ved hjelp av enkel logikk, dokumentere at de ikke tror på familien. Velger de likevel å tro på familien, så faller visse løsninger bort.

Bibeltroende hevder de tror på Bibelen. Likevel fornekter de bibelens budskap om familien. Da kan man sette dette opp med aller enkleste form for logikk, og vise at de har et problem.

Man gjør folk klarsynte ved hjelp av logikk. Man gjør også seg selv klar i hodet.

Man kan også plassere syllogismen inn i en "normal setning". Men da mister den noe av sin pedagogiske effekt.

- - - -

Premissene vil ofte være avhengige av forskningsbassert kunnskap. Forskningsbassert kunnskap bruker bl.a statistikk som redskap.

- - - -

Innenfor logikken er det avdekket ca 150 tankefeil. Jeg har aldri gått systematisk gjennom dem, men gjenkjenner en del.

Nytten i dette er bl.a å stoppe argumentasjonen til irrasjonelle mennesker.

Det mest kjente eksemplet er vel forskjellige typer stråmannsargumentasjon. Men jeg har gått igjennom en del andre også.

Viser man at noen bygger på tankefeil, så faller påstanden deres i grus.

Det er vel ingen som er mer utsatt for stråmannsargumentasjon enn barnevernsofre. De blir kontinuerlig tillakt motiv, holdninger, meninger.

- - - -

Ut fra dette kan man se at logikk er et redskap jeg bruker i argumentasjonen og i spredningen av informasjon - altså i opinionsdanningen.

- - - -

Kan hende jeg setter dette opp systematisk for å lære andre, en gang i framtiden. Pr i dag er ikke det noe jeg driver med i særlig grad. Men noen ganger er jeg nødt til å lære folk om f.eks stråmannsargumentasjon, for å komme videre i diskusjonen. Når noen for "ørtende" gang med største selvfølge forteller de andre hva de tenker.


Håper dette var litt klargjørende.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 12:23 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Lær deg å forstå, denne loven er en gullgruve for deg.
Har du sett mulighetene på hva dette innebærer?

Ingen her trenger å forsvare logikk ovenfor meg,
1 pluss 1 blir 2 det er logikk.
Større tallmateriale og hvordan en bearbeider det, la meg ta det, jeg er utdannet til å handtere det. PS kostnad nyttte analyse det er grunnfag og ikke et tema når en kommer høger opp i studiene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 1:27 am 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:57 am
Posts: 36
Det er selvsagt muligheter, men ingen ser inn i ditt hode hvilke muligheter du tenker på.

Likevel er loven mest et problem som moser familielivet til mennesker. Derfor bør en vise så mye respekt at man ikke bruker for lysende uttrykksformer.

I det minste viser man hvorfor man bruker "lyse" adjektiv overfor noe som dreper uskyldige.

_________________
"Dem som aldri har gjort en feil har aldri prøvd noe nytt." (Einstein)
Fyrifora er stadig pappa i nye situasjoner.
Fariseiske "barnevernere" har glemt sine feil.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]