It is currently Wed Jun 18, 2025 4:05 pm

Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 16, 2008 4:40 pm 
Rang: Storbruker

Det er godt å vite , en liten trøst ,at det Sigbjørn Andreas født 5-10-90

og død kl.18.05 mandag den skjebnessvangre dag 27-03-06. Sin

mamma skriver,og har skrevet her på barnasrett,kommer til å stå til evig tid.

Det har snart gått 3 år nå men det er jo kort tid for en mamma og en pappa og søsken.

Sigbjørn ble plassert på en barneverns institusjon som hadde ungdommer som var 2-3 år eldre enn ham,og en helt annen problematikk en ham.
De hadde rus og problemer med skole situasjon,og kriminalitet.
Det var det vi ble fortalt av Sigbjørn som ble kjennt med disse ungdommer.
Hva skulle det hjelpe Sigbjørn å komme på en slik plass.Der de ansatte i tillegg var så lite kloke ,at de ikke spurte oss foreldre hvilken gutt Sigbjørn var,og heller ikke hadde vi et samarbeids møte på de 2 mnd han var der.
Det er jo spinn gale de hadde et samarbeids møte ,da det ikke passet med jobben til faren og komme.Det fikk de beskjed på ,
likevel ble møte holdt med en fra bv.tjenesten her i Sokndal.

Nei, vi visst ikke hvilken gutt Sigbjørn var sa,styreren til oss,hun som hadde gitt ham straffen.
Men da lå Sigbjørn Andreas Kvelland død på likhuset på sykehuset,og ventet på å bli obdusert,etter å ha sprunget mot lokal toget.
Bare noen hundrede meter fra barneverns institusjonen.
De ringte fra institusjonen og sa at de savnet Sigbjørn de spurte om han var her hjemme.Nei,sa vi, så gikk det en halvtime, så ringte de og sa at en gutt fra institusjonen var funnet omkommet under toget,og at det måtte være Sigbjørn.
De bleklaget fremgangs måten etterpå,med unnskyldning om at det hadde blitt kaotisk på institusjonen.og at de ansatte ikke hadde tenkt klart da vi fikk beskjeden på tlf. Det var blitt en misforståelse,kan dere alle der ute,tenke dere noe så barbarisk å få en slik beskjed på telefonen?? presten måtte jeg selv ringe etter .barnevernets saksbehandler kom på døren like etter med en psykriatrisk hjelpepleier,det var det de hadde. De ble forøvrig jaget på dør av meg med en gang.

Profile  

Post subject: Sjelesorg
PostPosted: Thu Oct 16, 2008 5:53 pm 
Superposter

may-britt tysnes wrote:
presten måtte jeg selv ringe etter .barnevernets saksbehandler kom på døren like etter med en psykriatrisk hjelpepleier,det var det de hadde. De ble forøvrig jaget på dør av meg med en gang.

Alle disse "psykiatriske sykepleierne" skal liksom erstatte sjelesorg. Er man psykiatrisk pasient fordi sønnen nettopp er død for egen hånd?

Hva innbiller de seg at en "psykiatrisk sykepleier" kan bidra med i en slik situasjon? De kan jo ikke en gang skrive ut medisin. Det var nok mest av hensyn til "barnevernet" selv at denne psykiatriske psykepleieren ble medbragt. Noe skal de brukes til.

Det man trenger i en slik situasjon er sjelesorg, og det får man fra noen som tror på Gud. Det er kun Gud som kan trøste i en slik situasjon. Kun Gud forstår sorgen og kan lindre den.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 1:48 pm 

Har lest om at stortinget vil gjennomgå sakkyndige rapporter.Har liten tro på at de vil høre begge sider.

Vi var naive nok til å slippe psykiater Kirsten Westlye inn i vår barneverns sak.Hun har hatt en haug med saker oppgjennom årene.

Hun har bare snakket et par timer med meg og min mann.Hun kom frem til at jeg ikke hadde empati og ikke var emosjonell som person.Hun fant ingen ting på min mann,bortsett fra at han var en lydig hund,hva nå hun mente med det?
Hun skrev med store bokstaver på slutten av konklusjonen,at vi var uegnet til å ta hånd om våre 5 barn.

Hun har ikke foretatt en personlighets test på noen av oss,for det var heller ikke nødvendig mente hun.
Retten hørte ikke på oss eller gode vitner.De la helt avgjørende vekt på det psykiater Kirsten Westlye kom frem til i sin rapport.

Med engang vi kom på barnevernet ble Kirsten Westlye tilbudt oss,og vi sa ja for vi hadde da ikke noe å frykte mente vi.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 2:15 pm 

Forslagene til endringer(innskjerpinger)

GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett
gfsr.no

NB: Ny mailadresse for GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett: post@gfsr.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 10:52 am 

Sitter her med lov paragrafen som myndighetene tok ungene fra oss på.Vi hadde som sagt noen tenåringer som på et tidspungt ikke ville bo hjemme mere.Så begynnte snøballen og rulle,og vi ble fritt vilt for barnevernet her i sokndal,som ikke hadde så mye å gjøre fra før.

Vi er den eneste familien de har gått inn og tatt ut unger fra.Det er helt utrolig men sant.

de brukte paragraf 4-12 a.dersom det er alvorlige mangler ved den daglige omsorg som barnet får,eller alvorlige mangler i forhold til den personlige kontakt og trygghet som det trenger etter sin alder og utvikling.

De diskuterte en vaffel episode i fylkesnemda,det var at jeg hadde servert de 5 minste barna vafler 25.desember 2000,i middags tiden.Vi hadde et hjelpetiltak med en dame som kom hjem til oss hver etter middag.Det fungerte ikke godt merket vi jo,for hun ble en belastning for oss ,for det var som å få besøk hverdag.Hun hadde ingen faglig utdanning overhodet heller,og jeg tror meg og mannen hadde mere peiling på unger enn henne.iallefall våre egne unger.

Hun bar så opptatt av å fortelle siste nytt i bygden,drakk mye kaffe og kaker hos oss.Hun smilte oss opp i fjeset og var så falsk,for etterpå gikk hun ned på kontoret en gang i uken,og snakket drit om oss.Vi fikk ingen tilbakemelding fra barnevernet på noe i den tiden.Det var helt stille før stormen.
Så hadde det seg slik at hun damen hadde snakket negativt til guttene om meg.Hun hade sagt spydig til dem at sånn flott regntøy som jeg hadde burde de også få seg.
hun hadde hatt dem i bilen og de kjørte forbi meg da jeg gikk tur.

Det var et tynnt gammelt grønnt regntøy som attpå til ikke var vanntett,jeg hadde fått det mangen år tidligere av min bror.
Men det viser bare hva vi var utsatt for ,at det går an.Sigbjørn han kom gråtene inn og fortalte hva damen hadde sagt,og han var lei seg.Jeg tok en telefon ned til henne ,og sa hun måtte ikke baksnakke med til barna.Da ble hun rasende og gikk til sosialleder og sa seg opp.Hun orket ikke mere i det hjemmet ,og hadde ikke mere å gi da hun.Hun hadde ikke fungert i hele tatt hun rådde ikke med de viltre guttene inne når høststormene kom.
Ser nå helt hvor rede og kuet meg og mannen min har vert,vi har vert så redde,og jeg spurte på et tidspungt om vi kunne få en annen.men nei var svaret jeg fikk fra sosial sjefen de hadde ingen andre hjemmehjelpere å sette inn.Vi fikk altså en ufaglært hjemmehjelp opp så lite alvorlig tok de oppgaven.
Da hun tok ungene med hjem noen timer ble de passive røykere,og stinker røy av tøyet,for de kom fra et røykfritt hjem.Så jeg kjennte lukten med en gang,for hun damen var så innrøykt.

Vi hadde en periode en marte meo terapeaut,og det var lære rikt syns vi.Hun vitnet i retten og sa vi var gode til å samarbeide med,og at vi lærte og var lære villige.Hun sa det virket bråkete og kaotisk da hun kom til oss første gangen.Da hadde vi 5 unger fra 9 år til 3 år gamle.3gutter og to jenter som var minst på 5 og 3 år. med unger på 9 år,8år,6år,5år og 3 år så blir det jo høyt støy nivå.

Ungene mine var friske og glade og hjemmet bar preg av mangen barn,med slitt kjøkken,revet tapet og tegnet på gjorde de og.
Vi hadde det rent, men det fløt jo endel leker rundt omkring,ungene fikk rent tøy på hver dag,hadde både vaskemaskin og tørketrommel,og masse tørk ute.

Vi brukte tøy bleier og lanolin ullbukser,da noen var allergiske mot papirbleier. På et tidspunkt hadde vi 3 bleie unger på en gang.Guttene ble tørr et halvt år senere enn jentene.Jentene den sommeren de fyllte 2 år og guttene 2 år og seks mnd.

Vi hadde god struktur på leggingen ,for det var viktig når vi hade mange barn.Vi sang for halv parten hver nesten hver kveld,og det satt ungene stor pris på.Vi kunne jo ikke si gå og legg dere til de 5 minste,de måtte jo stelles,vaskes,følges til sengen og bli synget for.Sigbjørn sin favoritt sang var mors lille ole i skogen gikk.

Ungene fikk alltid kveldsmat vi hadde ofte 3 bord dekninger med stor og små barn,så sa marte meo terapeauten vi skullee samle de som var til kun en bord dekning,og det ble mindre slitsomt. De store var jo på sine ting ute,speider hånball og fotball mm.

Ingen i nemda hørte på marte meo terapeauten,og hun ble oppsagt av saksbehandler ,uten at jeg ble spurt.
Hun var hos oss i 2 perioder på 1 år.Vi hadde veldig god kemi med henne,og følte oss trygge sammen med henne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 10:55 am 

Sitter her med lov paragrafen som myndighetene tok ungene fra oss på.Vi hadde som sagt noen tenåringer som på et tidspungt ikke ville bo hjemme mere.Så begynnte snøballen og rulle,og vi ble fritt vilt for barnevernet her i sokndal,som ikke hadde så mye å gjøre fra før.

Vi er den eneste familien de har gått inn og tatt ut unger fra.Det er helt utrolig men sant.

de brukte paragraf 4-12 a.dersom det er alvorlige mangler ved den daglige omsorg som barnet får,eller alvorlige mangler i forhold til den personlige kontakt og trygghet som det trenger etter sin alder og utvikling.

De diskuterte en vaffel episode i fylkesnemda,det var at jeg hadde servert de 5 minste barna vafler 25.desember 2000,i middags tiden.Vi hadde et hjelpetiltak med en dame som kom hjem til oss hver etter middag.Det fungerte ikke godt merket vi jo,for hun ble en belastning for oss ,for det var som å få besøk hverdag.Hun hadde ingen faglig utdanning overhodet heller,og jeg tror meg og mannen hadde mere peiling på unger enn henne.iallefall våre egne unger.

Hun bar så opptatt av å fortelle siste nytt i bygden,drakk mye kaffe og kaker hos oss.Hun smilte oss opp i fjeset og var så falsk,for etterpå gikk hun ned på kontoret en gang i uken,og snakket drit om oss.Vi fikk ingen tilbakemelding fra barnevernet på noe i den tiden.Det var helt stille før stormen.
Så hadde det seg slik at hun damen hadde snakket negativt til guttene om meg.Hun hade sagt spydig til dem at sånn flott regntøy som jeg hadde burde de også få seg.
hun hadde hatt dem i bilen og de kjørte forbi meg da jeg gikk tur.

Det var et tynnt gammelt grønnt regntøy som attpå til ikke var vanntett,jeg hadde fått det mangen år tidligere av min bror.
Men det viser bare hva vi var utsatt for ,at det går an.Sigbjørn han kom gråtene inn og fortalte hva damen hadde sagt,og han var lei seg.Jeg tok en telefon ned til henne ,og sa hun måtte ikke baksnakke med til barna.Da ble hun rasende og gikk til sosialleder og sa seg opp.Hun orket ikke mere i det hjemmet ,og hadde ikke mere å gi da hun.Hun hadde ikke fungert i hele tatt hun rådde ikke med de viltre guttene inne når høststormene kom.
Ser nå helt hvor rede og kuet meg og mannen min har vert,vi har vert så redde,og jeg spurte på et tidspungt om vi kunne få en annen.men nei var svaret jeg fikk fra sosial sjefen de hadde ingen andre hjemmehjelpere å sette inn.Vi fikk altså en ufaglært hjemmehjelp opp så lite alvorlig tok de oppgaven.
Da hun tok ungene med hjem noen timer ble de passive røykere,og stinker røy av tøyet,for de kom fra et røykfritt hjem.Så jeg kjennte lukten med en gang,for hun damen var så innrøykt.

Vi hadde en periode en marte meo terapeaut,og det var lære rikt syns vi.Hun vitnet i retten og sa vi var gode til å samarbeide med,og at vi lærte og var lære villige.Hun sa det virket bråkete og kaotisk da hun kom til oss første gangen.Da hadde vi 5 unger fra 9 år til 3 år gamle.3gutter og to jenter som var minst på 5 og 3 år. med unger på 9 år,8år,6år,5år og 3 år så blir det jo høyt støy nivå.

Ungene mine var friske og glade og hjemmet bar preg av mangen barn,med slitt kjøkken,revet tapet og tegnet på gjorde de og.
Vi hadde det rent, men det fløt jo endel leker rundt omkring,ungene fikk rent tøy på hver dag,hadde både vaskemaskin og tørketrommel,og masse tørk ute.

Vi brukte tøy bleier og lanolin ullbukser,da noen var allergiske mot papirbleier. På et tidspunkt hadde vi 3 bleie unger på en gang.Guttene ble tørr et halvt år senere enn jentene.Jentene den sommeren de fyllte 2 år og guttene 2 år og seks mnd.

Vi hadde god struktur på leggingen ,for det var viktig når vi hade mange barn.Vi sang for halv parten hver nesten hver kveld,og det satt ungene stor pris på.Vi kunne jo ikke si gå og legg dere til de 5 minste,de måtte jo stelles,vaskes,følges til sengen og bli synget for.Sigbjørn sin favoritt sang var mors lille ole i skogen gikk.

Ungene fikk alltid kveldsmat vi hadde ofte 3 bord dekninger med stor og små barn,så sa marte meo terapeauten vi skullee samle de som var til kun en bord dekning,og det ble mindre slitsomt. De store var jo på sine ting ute,speider hånball og fotball mm.

Ingen i nemda hørte på marte meo terapeauten,og hun ble oppsagt av saksbehandler ,uten at jeg ble spurt.
Hun var hos oss i 2 perioder på 1 år.Vi hadde veldig god kemi med henne,og følte oss trygge sammen med henne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 11:45 am 

may-britt tysnes wrote:

Typisk med oppsigelse for dem som taler familiens sak.. :x
Føler med deg, det er mye å 'måtte tåle'..som bv har påført dere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 12:39 pm 

Idag har vi fått snø her hjemme.Tenker på da ungene var små da var det frem med kjelker og akebrett,og ski.Snøen er våt og kald her ved havet.Så det var fort inn ,og alt var vått.Pappa fyrte i 2 ved ovner i det store huset vårt,og tørket foran ovnene på votter og ski sko.Da det var tørt var det ut i gjenn,og så inn igjenn med røde kinn.Så travelt var det ,men så meningsfyllt liv vi hadde.

Nå gleder jeg meg til jul da kommer 8 voksne og nesten voksne barn hjem til juleferie. Vi skal samles i minnet om Sigbjørn,som Marianne Skånland sa,et sted her inne på forumet.
Så mangler vi små jentene vi ikke får se i julen,men snart en dag så kommer de nok.
En dag kan de lese her inne hva mamma har skrevet om saken.Er nok mye rart saksbehandler har sagt til dem,når vi tenker på hva Sigbjørn og en bror til fortalte om det.Hun visst mere en de selv visste som hadde bodd hjemme i 10 og 8 år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 2:02 pm 

Det tok Kirsten Westlye psykiatrisk sakkyndig 2 timer,å si mor ikke hadde empati og ikke var emosjonell.Det førte til at retten hørte mest på henne ,og Sigbjørn Andreas Kvelland fikk ikke flytte hjem,og han tok sitt liv,da han hadde hatt så mangen skuffelser,og blitt knust innvendig,etter 5 år og 5 mnd.på barnevernet,noe han aldrig hadde villet selv.Han gråt ,.hikstet av gråt i dommer avhør i september 04 i stavanger tingrett. Han ba dommeren om å få flytte hjem,men han ble ikke hørt på ,men det ble den sakkyndige.

Idag har jeg sittet foran pc,en og sett en cd med flotte bilder av Sigbjørn Andreas,og for en vakker og flott gutt.

Ja, alle sier jo det om sine egne,men med Sigbjørn var det noe ekstra,hele gutten lyste av godhet.
Tenk for et tap vi som foreldre og søsknene har lidd,ja det er ubeskrivelig og ikke til å fatte.

Det er sikkert et år siden sist jeg orket å se på den cd,en ,for det er så tøft og smertefullt å tenke på hans meningsløse død.

Kirsten Westly som sakkyndig bestemmte at Sigbjørn ikke skulle få vokse opp hjemme. Da vi anket til tingretten fikk hun med seg psykiater Wenche Førland,stavanger.De var på hjemme besøk,og med engang de kom inn i stuen tok Wenche Førland opp blokken og begynnte å notere.

At jeg ikke bare hev dem ut av mitt hus,og hvorfor kom de ,for de hadde jo bestemmt seg at guttene ikke skulle få flytte hjem .Sigbjørn hadde da nettopp fylt 14 år,små brødrene gråt rundt bordet da de fortalte de sakkyndige at de så gjerne ville hjem,men Sigbjørn han manet seg opp ,og skulle liksom være litt mann,så han gråt ikke da.

De trodde ikke på guttene,men skrev i sin rapport at vi foreldre stod bak ,og hadde manipulert dem til å si de ville hjem
Det har vi aldrig på noe tidsunkt gjort,hvorfor tar barnevers tjenesten så lett til løgnen?
Hvorfor hører de ikke på så store barn?Hvorfor tror en sosialleder at hun alltid vet best,og bestemmer ting over hodet på et barn?Hvorfor kan barnevernet i sokndal si de ikke kan lastes for at det endte med at Sigbjørn tok sitt liv bare 15 år gammel
Er det de som sliter med sorg og savn etter ham den dag i dag,nei det er det hans familie som gjør,og de har enda ikke sagt noe til oss angående hans dødsfall,ikke et brev ,ikke et møte,skulle tro det ikke hadde skjedd,for de har ikke tatt kontakt med oss angående det.
De som er så flinke til å sende brev og kalle inn til møter. Vi har ikke fått en beklagelse fra dem ,enda.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 2:39 pm 

Her er et sitat fra en forsker ,som har forsket på søsken og foreldres sorg etter selvmord.

Familien rammes hardere, Worden 1999,

ved å miste et barn ved selvmord,og det er en så stor belastning for foreldre.At det alltid vil medføre vanskelige og mere urolige omgivelser for gjenlevende søsken.

Foreldre vil i en periode ha mere enn nok med å takle seg selv og sin egen sorg.,noe som kan gå utover gjenlevende barn.

Når et barn tar sitt eget liv så får man en tilleggs sorg ,og det er noe av det verste foreldre kan oppleve.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 10:46 pm 

jeg kaller ikke dette selvmord kjære deg. han ble drevet inn i døden. da er det mord. mord utført av barnevernet.

hadde det vært mitt barn, hadde jeg anmeldt barnevernet for mord.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject: Kirsten Westlye
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 4:51 am 

Sigbjørn ble nok drept ja.
Kjære, kjære May-Britt, en dag håper jeg at Sigbjørns drapspersoner får sin rettmessige straff. De er ikke mennesker disse personene som påførte Sigbjørn en slik ubeskrivelig smerte og skade. Det skal sterke aktive handlinger til, når et gutte barn i en alder av 15 år, gjør slutt på sine lidelser ved å springe mot et lokaltog.

Bare det å se på bilder av det vakre barne ditt, som jeg vet ikke er der lenger smerter meg.

Kirsten Westlye ja, Hennes uttaleser om foreldre, spesialiteten er mødre er nok lik for alle foreldre som kommer bort i henne.
Jeg er også samme type mor "egoistisk og uten empati".

Disse elementene er bestilt av barne"vernet", jeg ser muligheter her på å få åpnet en korrupsjonssak mot henne, klarer en noe slikt så vil dette også få følger for andre "sakkyndige" i barne"vernet.

Det er ting en må ta tak i, jeg driver og utformer noe jeg kaller "LOGRE BIKKJE TEOREMET". Forkortet LB-teoremet, det dreier seg om analyser, når en må forholde seg til lukka-regimer med korrupsjon.
Teoremet er allerede blitt introdusert for en dommer.

Barne"vern" skrullene, har 6 studiepoeng i vitenskapsteori, så om noen lurer på alt vrøvle som kommer fra NOVA, så har dere forklaringen.

Jeg jobber på en litt annen måte enn, hva mangen andre gjør. Det jeg gjør er å låse "elementer". Som tidligere "klient" i barne"vernet", barne"vernet" fant meg vanskelig. Det en skal være klar over er at barne"vernet", skal møte klienten på det "nivå" klienten er. Dette være seg, skolegang, språkformulering etc.. Jeg ble bedt om å legge meg på "barne"vernets fagnivå. Så lavt kunne ikke jeg synke, jeg ba dem legge seg på mitt nivå.

Kort sagt kan en si at jeg går inn i odelsting proposisjonene, der jeg finner ordet safmunnøkonomiskt, da dreier det seg om mitt fagfelt. Lista for fagnivået er lagt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 11:49 pm 
Superposter

Din kjære sønn ble nok drevet inn i døden av barnevernet. Uten barnevernet hadde din kjøre sigbjørn levd i beste velgående i dag. Og hatt det trivelig hjemme hos sin kjøre familie. det er forferderlig sørgelig . Og mord passer best på dette ja. De drev en stakkars ungutt til dette. Hvorfor kunne de ikke la han få leve i fred med dere. At det ikke skal finnes noe som kan stoppe dette barnevernet\ barnemorderne. Hva søren er politi til for? de støtter jo opp om at barnevernet driver folk i døden. :cry: :cry: Intresangt det Skånland nevnte på at politi ikke måtte være med på all galskapen til barnevernet, om det stred i mot menneskerettighetene og var lovbrudd. Da burde politi skjerpe seg å ikke mer valse vilt etter barnerøverne.

Profile  

Post subject: Sakkyndige
PostPosted: Sat Nov 29, 2008 10:19 am 
Superposter

may-britt tysnes wrote:
Kirsten Westly som sakkyndig bestemmte at Sigbjørn ikke skulle få vokse opp hjemme. Da vi anket til tingretten fikk hun med seg psykiater Wenche Førland,stavanger.De var på hjemme besøk,og med engang de kom inn i stuen tok Wenche Førland opp blokken og begynnte å notere.

Var psykiater Wenche Førland rettsoppnevnt sakkyndig eller var begge psykiaterne oppnevnt av "barnevernet"?

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Nov 30, 2008 10:20 am 

Kirsten Westly ble først sendt til oss av barnevernet. Hun utredet oss i ca. 10 mnd.Da hadde hun tenkt å godkjenne oss,etter at en tenåring ikke ville bo hjemme mere.
Hun var hjemme her en hel dag og så oss sammen med ungene.

Så skjedde det at 2 tenåringer til ikke ville bo hjemme,og da var der ingen nåde.

Klar vi kunne fått god hjelp ved veiledning og avlastning,men de gav oss noe som ikke fungerte.
Det som vi hadde nytte av ble sagt opp bak min rygg.Barnevernsleder gadd ikke diskutere det med oss engang.

Så til tingrett saken i 04 ble bukken satt til havresekken av retten. Wenche Førland ble oppnevnt av retten sammen med Kirsten Westlye skulle hun utrede oss på nytt.Så nå var det en gammel og en ny,ja det er jo latterligt.Sigbjørn tok det tungt at han ikke fikk flytte hjem ,men han gikk opp fra en lørdag pr.mnd 6 timer samvær hjemme,til en helg pr.mnd.

Det var det han hadde hatt før,han fikk 6 timer,og det var i den perioden han hadde bare 6 timer han utviklet spise forstyrrelse.
Til tingretten skriver Wenche Førland at Sigbjørn hadde hatt en fin utvikling i fosterhjemmet.
Hvordan kan hun skrive det til retten når han slet med spise forstyrrelse,og var under legebehandling for det???

Han var syltynn i 13-14 års alderen,og hele melde boken,jeg har tatt vare på den ,står det Sigbjørn er syk i dag hele veien,og da er han i fosterhjem
Ungene mine var aldrig vekke fra skolen da de bodde hjemme,og de var skjelden syke.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Next