EXxon81 wrote:
Personen nord for Tr.hjem som forsøker seg med stadig nye nick (barnevernsleder?), minnet helt klart om EXxon81.
Jeg må bare spørre, hva er forskjellen på personer nord for og sør for Tr.hjem? Hva slags sammenligninger kan du trekke mellom meg og de? Påpeker at dette ikke er et aggresivt spørsmål, men av nyskjerrighet

Geografien var uten mening i denne sammenhangen. Imidlertid skrev personen med et nick som ble brukt i avisdebatter nord for Tr.hjem, hvor hun presenterte seg som barnevernsleder. (Om jeg husker rett). Søk på IP-adressen viste en person på forumet, fra samme området og med samme nick som i avisdebatten. Når personen ble avslørt som barnevernsfantast (grunnet sine argumenter), så kom personen inn på forumet på nytt, uten tanke på at forumet registrerer IP-adresser automatisk. Dermed ble vedkommende avslørt med det samme.
Personen forsøkte å stille oss spørsmål, som ikke skulle høres støtende ut, men som var bygd på barnevernets myter, koblet sammen med en tilsynelatende logisk form, som skulle gi ønsket svar. Men hos henne var altså motivet å påprakke oss vedkommendes mening, som vedkommende ikke hadde noen forståelse for at kunne stilles i tvil.
Du gir imidlertid inntrykk for å ha andre intensjoner, og at nye argumenter kan gi nye konklusjoner.