It is currently Fri Mar 29, 2024 12:00 am



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 05, 2008 1:22 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det er vel annet som er drivkraften enn lysten til å dra til Spania.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 05, 2008 2:12 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, selfølgelig. Må man så må man. Desværre. Men da kan man forsåvidt likesågodt dra til Polen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 05, 2008 4:21 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Turid Holta wrote:
Ja, selfølgelig. Må man så må man. Desværre. Men da kan man forsåvidt likesågodt dra til Polen.


Ja, jeg har sett litt på Googles kart. Det fantes et sted hvor bebyggelsen gikk over grensen til tidligere Øst-Tyskland. Nå er jo begge deler EU, så det byrde være stadig enklere å passere grensene.

Men hva vet jeg, som aldri er ute å reiser. Annet enn på kartet og på internett. Når jeg blir gammel skal jeg reise verden rundt! (Kanskje...)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 05, 2008 4:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, mye man skulle ha sett. Fint å reise når en ikke må reise av tvang. For det at en ikke får leve i sitt land. Noen fordi di ikke er født med den hjernen som staten krever for å ha barn.

Mennesker må få bestemme sitt eget liv selv.

Det er vel visse plager i andre land og. Om ikke disse...

Flyktninger reiser fra noe ondt. Det er ikke nødvenigvis alt i ens liv og land som er ondt. Noen har ikke sett sin familie på år og dag. Men får bare høre at ens mor og far og bror er død en dag, søster. osv. Ikke noe drømmetilstand... Derimot som Arild nevner, å reise som gammel, er en helt annen sak. Det kan jo være trivelig.

- - - -

Bare så det er sagt:
Man forstår ens sinne. Men det er ikke bare å gå rundt å ønske barnevernet over dem som har forårsaket helvette i ens eget liv. Selv om man rent kunne fortjent det. Så om noen i politi andre off etater har meldt deg, så er det ikke riktig ut i fra hvordan forumet vel jobber om å få lagt ned barnevernet. Da har man mølla i barnefjerns helvette i gang.

Skal man bli kvitt barnefjernet må det jo og være enighet om det da. Ønsk ikke barnevern over andre uansett hva di har gjort i ditt liv. Straff av barnevernsmeldere derimot burde funtes. For di lyg som søren. Og det enten di jobbe her eller der. Politi kunne sikkert ordna en straff til dem og. Og om det var politi som laug - for lyg kan di.

- - - -

Politi Snorre Bogfjellmo laug jo i den saken der Arild anmelt ei politisk tullskjur. Samme Snurre laug til utreder å sa at vår sønn ikke kom på fotballtrening. Noe gutten sier han gjorde. Og jeg var og såg at han dro dit hvor Snorre var trener i blant . Jeg oppseverte gutten på trening flere ganger da di trente ute og iblant. Og jeg såg han gå inn dit. Så lyg kan di.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 06, 2008 1:17 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det såkalte barnevern er noen grusomme hesynsløse svin.Di river i filler barns sjelsliv med å fjerne barn fra foreldrene.Klarer aldri se noe barnevern i det di holder på meDet som det såkalte barneverngjør er helvette på jord.

Det for mange vil være løsning å dra fra dette land.det blir nok for mange ofrer i barnefjernet fremover når di skal sette i gang den nye loven.dessværre mulighet for mange er og snart flytt herfra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 06, 2008 10:18 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Minner om at akkurat dette stedet på RVB heter:
--> Slikt som i minst mulig handler om barnevern eller konflikter

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]