It is currently Fri Mar 29, 2024 3:35 am



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 2:28 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Var på barneavd. på sykehus med ei av mine syv døtre til undersøkelse. Alt var bra, frisk jente. På det sykehuset fikk vi tildelt rom med ei tenårings jente. Og hun låg der alena vær natt, men hele dagen var faren der. Min datter var ca to år. Jeg fikk beskjed om at jeg og datra mi kunne ta det med ro og sove litt om vi vil utpå morran, for undersøkelsen skulle ikke være før ti.

Klokka halv åtte kommer far til jenta på besøk til ho på morran. Jeg hadde ikke stått opp enda. Så våkna datra mi, så da måtte jeg stå opp. Jeg så en anledning til å få skiftet av meg nattøy og tatt på dagtøy da den tjukke svære mannen sto med ryggen til. Jeg visste ikke at han skulle komme så tidlig. Så jeg, stille som en mus, skiftet og kledde på meg i full fart bak den svære tjukke kroppen.

Rommet var trangt og lite. To jenter skulle dele rom da di var pasient. En forelder hadde mor med, en hadde far der mest. Dette på sykehuset i Bodø.

Hadde plenty med kontors plass til sine leger, og plenty med konferanserom. Datarom med mer rom nok til alt annet enn pasientene.

Dette er opplevelser man helst ikke vil ha. Det er svært ubehagelig. Meningen var jo at han skulle ligge der og, men han meldte pass da jeg var dame.

Dette er noe sykehus bør tenke på. Skaff nok rom, det har dere tydligvis. Slike situasjoner er svært ekle. Jeg måtte jo vær der - lita jenta. Ho andre var tenåring.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 24, 2008 11:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det vil jo bare bli værre her i landet.når det gjelder å røve barn.Tror flere burde gjøre alvor av å bare forlate landet.flykter alle barnevernsofre,med en gang ordet barnevern blir nevt i deres fam.
hva skal man da med det såkalte barnevern om alle drar.
hvordan man skal bli kvitt di barnerøverne ser håpløst ut.
dette landet er ikke for alle.det er barnevernsofrene som må rømme.
noen mennesker er ikke akseptert idette drit landet . det er bare å dra. di driter i barneversofrene. flykt er ordet.det er blitt et drit land takket være barnerøvere og annet maktpakk.ikke tror jeg livet vil bli rosen rødy i et fremed land for alle ,for mange vil det bli helt forferdelig .men er det bare den utvei for barnevernsofre
så er det for dem bare å dra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 24, 2008 12:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
vet om en mann som tok hadde timer hos en psykolog.
timene bestod av at psykologen holdt tale for pasienten,bare det.

kjente og til et tilfelle hvor en mor ble med sin datter til psykolog , og timen bestod kun av at psykologen satt og glodde pådem fra mor til datter.

dette syns di var så dumt at di ikke møtte opp mere. veldig forståelig.

så man kan jo bare forestille seg hvor mye feil psykobablere må gjøre .
bare det at di og bruker rare metoder. for sitt babbel. kjente og til et tilfelle hvor psykobableren ikke brydde seg noe som helst om hva pasienten sa
.men skrev ned det psykologen ønsket og skrive.et rent overgrep det og.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 24, 2008 8:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Leger, psykobablere osv har veldig vanskelig for å fatte at ting kan være ren humor. Noen mennesker sprudler jo over av humor-tanker. "humorprodusenter" hehe :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 9:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Tenk at det finns så syke mennesker som trives med å styre og bestemme hvordan andre mennesker skal leve.En ting er jo at en kan ha tanker og meninger om hva som er best.Men disse maktfolka buser på og lager lover pådet.atpåtil så er disse menneskan helt srudde i hodet.Og har tydligvis ikke noe forståelse verken av barn eller familier.

Familier vildi jo bare spenge.Kan di skille dem så sitter nok mange inne med erfaring om at barnefjernere har forsøkt skille foreldrene.Det blir jo så mye enklere for dem å splitte opp smadre resten av fam.Når di bare har en å forelder å holde seg til.

Stå begge foreldrer sammen blir man så mye sterkere mot barnefjernet.Har så lyst å ønske at fam. skulle stå sammen.Vi damer trenger en mann i huset til å brøle litt mot barnefjernet.Menn er som oftest flinkere til å organisere ting

Det er ikke altid slik, men di trengs i familiesituasjoner og personlig mener jeg di har en stor oppgave som far.Men fars oppgave er ikke lik mors.

det er så synd alle knuste forhold.I disse harde tider mot et sykt barnefjernog maktpakk.Ville det bety så mye at mor og far sto sammen og fant sin plass. Så ville man hatt så mye mere å kjøre på i mot barnefjernet.

Far trengs mor trengs .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 9:59 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Mange barn svelter i barnehage.barn har rett som det er lyst på litt mer mat fordi behovet veksler ettersom barnet vokser.I en barnehage har ikke barn tilgang på mat om di er sultne

Og det viser seg jo at barnehage barn er gjennomsnittlig tynnere ,enn di barn som bor heime.Og det sier seg jo selv.stakkars barn i barnehage di svelter.Og i en barnehage har di rutiner på alt til og med hvo lang tid et barn skal få på å spise.når spisepausen er over klemmes matboksene ihop
og mange er heller ikke ferdig å spise.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 4:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Da jeg var barn fikk vi barn toppen femten min på å spise maten på skolen. lærerne kunne kose seg med maten i tretti min. som langfrimin. varte.Vi måtte ut i allslagsvær den halvtimen di koste seg inne.

Ungdomskolen her er helt elendig med det åpne løsning systemet hvor barn ikke finner arbeidsro.

Mye ulykker som skjer på skolen .Ja skulle vi som foreldre operert som barnefjern gjør mot foreldre burde vi vel fjerne barna fra skolen . Begrunne det med omsorgsvikt iskolen. div skoleskader osv mistanke om barnemisshandling osv. Barna får for dårlig tid til å spise .barne misshandling.All mobbing som skjer på skolen er skolen skyldi .

Også er skolen skyld i at noen barn mobber ,det er ikke noen trivelig plass å være skolen burde jo gå inn for at vært enkelt barn skulle ha det bra og trives .Mobbing tegner ikke akkurat på at barnet trives i skolen.

tydelig at barn vantrives iskolen.påfunn av alle slag. Ja det er jo så vantrivelig i skolen barnemisshandling hele skolen ,når di ikke kan se vært enkelt barns behov.at det er noe riplegernt med skolesystemet er det ingen tvil om .Skolene er alt for storeog.

Stakkars barn som må gå på slike fæle skoler. blant slike uforstandige mennesker som ikke forstår at barn er forskjellig


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 11:19 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Vedrørende skolen som for mange barn er en utrivelig anstalt .der tvinges barn til ågå i ti år all den tid di tilbringer der går mye tid til bare en plass barn oppholder seg.Mye mere efektiv undervisning kunne barna fått i heimer.husker på skolen selv hvor en ikke hadde mere å gjøre og man satt der som tullinger å venta på at klokka skulle bli fem over to. Barn skjeder seg for mye på skoler. Barn sier lærere er sure. Hadde barna sagt det om heimen hadde en risikert at barnfjernet hadde tatt barna.syns i det minste staten skulle begynne å lønne barna for å gå på en slik slavedrift.Kanskje det kunne gitt en insatsvilje hos barn om di fikk noe for slitet. Barnemisshandling holde barn der time etter time med påfalende sinnsykt store mengder lekser. Når skal di ulønna statens barneslaver få hvile leke gjøre noe di har lyst til.

Mindre klasser \skoler kortere mer efektiv skoledag barna blir jo møkklei.Eller la det bli enklere å undervise barna hjemme .Mange foreldre kunne gjort en mye bedre jobb for å lært barna skolefaget enn hva detei sosialt pressende på allee vis skolen kan.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 2:46 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Eller flytt til Spania. Der er skolen en arena for undervisning og dannelse, og de har disiplin. Mobbekampanjer hvor elever får gode ideer de før ikke hadde tenkt på, eksisterer ikke. Dersom en elev mobbes, blir det slått nådeløst ned på. Det brukes ikke undervisningstid på "samtaler", der mobberen skal "forstås" og hjelpes. De har ikke årelange prosesser med forsøk på å få mobberen til å forbedre seg, mens offeret ødelegges mer og mer. Elever som mobber utvises. Første gang, èn time på rektors kontor med advarsel, tilbake inn i klassen, pulten flyttes for seg selv. Neste gang, advarsel og henting på skolen. Tredje gang, utvisning i en uke.

Det sosiale presset, og stigmaet mobberen påføres, gjør det svært ubehagelig å fortsette. Det blir offentlig kjent blant alle foreldre selvsagt, dette er noe elever forteller hjemme. Mobberen får høre det, - nå, har du sagt unnskyld? Også jenter som intrigerer ved å holde èn utenfor, tas hardt. Skam er ikke alltid en unyttig eller uønsket følelse, slik psykologene indoktrinerer. Skam er en nyttig følelse, når en har påført andre lidelser, brutt tillit, eller sviktet. At den som har forbrutt seg får merke det, er ikke unyttig.

Veldig greit for unger å vite hva de har å forholde seg til. Når ungene vet at å snike seg til å se en film uten lov, betyr det samme som at dvd-spilleren blir borte i en uke. Da er sjansen større for at de tenker seg to ganger om, før de sniker seg til i ett usett øyeblikk.

Det er fint for unger å ha noen firkanter innenfor rammene. Det hadde også vært ønskelig, at den norske skolen underviste elevene i fag, og la vekt på dannelse. Så lenge den norske skolen driver på som i dag, er den i beste fall et oppbevaringssted, i de alt for mange tilfeller, hvor foreldre ikke har mulighet til å la være å gå ut av hjemmet for å jobbe. I verste fall helt ødeleggende, med alle sine kampanjer mot ditt og datt, og forøvrig har alt gått i oppløsning. Stort sett alle elever har ett eller annet alvorlig problem, for stille, for bråkete, virker for selvstendig (omsorgssvikt?), for uselvstendig (omsorgssvikt?), holder seg for mye alene, kan aldri leke for seg selv. Antakelig omsorgssvikt. Og så videre. I Verdens Beste Land.


Top
 Profile  
 
 Post subject: I dag er det Haloween
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 10:19 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Jun 27, 2007 5:14 pm
Posts: 107
Location: Oslo
Hvis dere idag ser en mørk sky på himmelen, så er det en flokk med bv-arbeidere som har funnet frem kostene sine og flyr på vei til Bloksberg for i råd finne nye ofre i det ganske land......

_________________
Det er fullt mulig for David å slå Goliat


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 11:35 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
I dag fredag skinner faktisk sola over mosjøen.Kanskje det er englene som dominerer over heksene som skal til bloksberg.Ingenting er umulig for Gud.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: I dag er det Haloween
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 9:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quack wrote:
Hvis dere idag ser en mørk sky på himmelen, så er det en flokk med bv-arbeidere som har funnet frem kostene sine og flyr på vei til Bloksberg for i råd finne nye ofre i det ganske land......


http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=23200#23200

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: I dag er det Haloween
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 12:46 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Arild Holta wrote:
Quack wrote:
Hvis dere idag ser en mørk sky på himmelen, så er det en flokk med bv-arbeidere som har funnet frem kostene sine og flyr på vei til Bloksberg for i råd finne nye ofre i det ganske land......


http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=23200#23200


Ja her er Bloksberg.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 1:39 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Hekser på kost på leit etter nye ofre.Så mye skitt man skal ha.hekser som røver barn helvette på jord,


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 05, 2008 12:35 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Athene nevnte på det å flytte til Spania. Det er sikkert dem det er det beste for. Personlig frister ikke Spania meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]