It is currently Thu Mar 28, 2024 11:54 am



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Når offentlige - MAKTA SINE - institusjoner hvitmaler
PostPosted: Thu Oct 02, 2008 4:07 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Når offentlige - MAKTA SINE - institusjoner hvitmaler


Dette forumet er ment å få frem hvitmalingen av det såkalte barnevernet. Ikke pressens egen hvitmaling, men når maktas institusjoner hvitmaler.

En liten morsom parantes:
Dette med "hvitmaling" var det mulig Jesus som først påpekte? På den tiden "hvitmalte" man med kalk.

Matt 23:27f
27 Ve dere, skriftlærde og fariseere, dere hyklere, som ligner kalkede graver som utvendig er vakre å se til, men innvendig er fulle av dødningeben og all slags urenhet.
28 Slik synes også dere i det ytre rettferdige for folk, men innvendig er dere fulle av hykleri og lovløshet.

Dette er en god gammel beskrivelse av det såkalte barnevernets arbeidere, deres "skriftlærde" (som Killén) og støttespillere: Hykleriske, lovløse og hvitmalte, med død og urenhet i sine spor.

Barnevernsbarna tar sine liv 8 ganger oftere, og i barnevernets makt er faren for sexmisbruk og vold mange ganger høyere enn i den biologiske familien.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri Oct 03, 2008 11:55 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Når offentlige - MAKTA SINE - institusjoner hvitmaler
PostPosted: Fri Oct 03, 2008 10:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Matt 23:27f
27 Ve dere, skriftlærde og fariseere, dere hyklere, som ligner kalkede graver som utvendig er vakre å se til, men innvendig er fulle av dødningeben og all slags urenhet.
28 Slik synes også dere i det ytre rettferdige for folk, men innvendig er dere fulle av hykleri og lovløshet.

Dette er en god gammel beskrivelse av det såkalte barnevernets arbeidere, deres "skriftlærde" (som Killén) og støttespillere: Hykleriske, lovløse og hvitmalte, med død og urenhet i sine spor.


Jeg likte beskrivelsen av dr. philos Kari Killén som "barnevernets" skriftlærde. Det er en god beskrivelse.

Den viser samtidig Bibelens evige gyldighet. Bibelen er ikke begrenset til en bestemt tidsepoke. Det er tverimot like gyldig idag som for 2 000 år siden.

Kari Killén er en moderne fariseer, som fremhever seg selv og tror hun er bedre enn andre. Men i virkeligheten er hun en falsk hykler som kun er opptatt av hva andre mennesker tror om henne. I virkeligheten bryr hun seg ikke en døyt om barna. Det er Kongens Fortjenestemedalje i gull som fyller hennes hjerte med fryd. Barna er kun et redskap som hun bruker for å fremheve og forherlige seg selv.

Sammenlign dette med Jesus, som sa: La de små barna komme til meg.

Matt 19, 14:Men Jesus sa: La de små barn være og hindre dem ikke fra å komme til mig! for himlenes rike hører sådanne til.

Kari Killén sier: La de små barna komme til meg slik at jeg kan diagnostisere dem med spesielle behov. Da blir det så meget lettere for "barnevernet" å ta dem!

Himmelen for Kari Killén er uten tvil "et godt og trygt fosterhjem". Bedrageriet vises ved at hun ikke sender sine egne barn/barnebarn i "fosterhjem". Der er bare "andres barn" som skal nyte godt av denne hedenske institusjonen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Når offentlige - MAKTA SINE - institusjoner hvitmaler
PostPosted: Fri Oct 03, 2008 10:16 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
agrippa wrote:
Det er Kongens Fortjenestemedalje i gull som fyller hennes hjerte med fryd. Barna er kun et redskap som hun bruker for å fremheve og forherlige seg selv.


Mener du å si at denne gale overgriperen Killen har fått Kongens fortjenestemedalje!!?? :?

For hva . . ..!- sin rolle i utrydning av den naturlige familiebiologien, skulle hun da i så fall ikke ha mottatt en slags biologipris?

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 03, 2008 10:19 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg vil gjerne få slenge med Aasta Beate Håland - som er en av stifterne av kvinnegruppa "Ottar", og som etter å ha sittet som representant i fylkesnemnda uttalte at "det taes alt for få barn".

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 12:00 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Aug 25, 2008 5:05 pm
Posts: 27
Mener du Asta Beate Håland?
Googlesøk
Skattesøk
Facebook

_________________
___________

GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett
gfsr.no

NB: Ny mailadresse for GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett: post@gfsr.no


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 11:51 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Ja, A var det visst. Hun er så skummel at jeg bruker å hoppe fort til side tre når hun har kronikken i Klassekampen.

Hun er så full av kulde og hat at jeg fryser.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Når offentlige - MAKTA SINE - institusjoner hvitmaler
PostPosted: Sun Oct 05, 2008 9:21 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bjørn Erik wrote:
agrippa wrote:
Det er Kongens Fortjenestemedalje i gull som fyller hennes hjerte med fryd. Barna er kun et redskap som hun bruker for å fremheve og forherlige seg selv.


Mener du å si at denne gale overgriperen Killen har fått Kongens fortjenestemedalje!!?? :?


Jeg mener å ha lest et sted at hun skulle ha mottatt Kongens fortjenestemedalje, men når jeg søker på navnet hennes i arkivet får jeg ingen treff. Heldigvis!

Det ville vært skummelt dersom Kongen skulle dele ut sin fortjenestemedalje til en pervertert overgriper som Kari Killén. I tilfelle burde Kongehuset kreve medaljen tilbakelevert etter avsløringene om Killéns onde innsats for å frata barn deres foreldre.

Kari Killénmottok Dr. Oscar Olsen prisentil rusforskningens fremme i 2008. Har verden blitt gal?

Men så vidt jeg vet mottok også Adolf Hitler en rekke ærespriser. Da er det vel ikke så underlig at også den onde Kari Killén blir hedret?

Legg forøvrig merke til det gale blikket til Kari Killén. Hun virker nesten psykotisk der hun står og "foredrar". Noen burde ha dratt skrulla ned fra podiet og gitt henne et kraftig spark bak. Barnemishandlere skal ikke motta hedersbevisninger! Det er en skandale at Kari Killéns lærebøker i barnemishandling er pensum på norske høgskuler.

Verre barnemishandling enn tvangsfjerning kan jeg vanskelig tenke meg. "Barnevernet" er den institusjonen som påfører barn mest lidelse og sorg. Det er systematisk barnemishandling som pågår under dekke av "omsorg". Kari Killén oppfordrer til barnemishandling når hun propaganderer for utstrakt bruk av tvangsfjerning av barn fra foreldrene.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 12:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, til å fryse av disse kalde menneskene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:09 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
En annen barneverns-skriftlærd, Gerd Hagen, ble iallfall ridder av 1. klasse av St Olavs orden og får stadig mye heder:
Til minne om en nestor i barnevernet
Bygningsnavnene i P35 (Høgskolen i Oslo)

Om hennes innsats, les Joar Tranøys artikkel:
Forfalskningen av barnevernets historie

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]