It is currently Fri Mar 29, 2024 12:21 am



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue May 06, 2008 7:00 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Her har vi en "opplyst" smarting som har sendt meg en mail om avis artikkelen. Jeg syns bare den må med.

Stakkars deg. Du er jo alvorlig syk. Du må jo få proffesjonell hjelp! Står du fram i pressen for å få sympati? Man ser og hører triste og alvorlige nyheter i radio og presse året rundt som man blir litt lei seg for, men dette slo alle rekorder. Jeg skal ikke si at jeg er provosert, for da hadde du vel oppnådd din hensikt, men en viss reaksjon er det. Dette tror jeg du vil møte deg selv i døra med. Dette er kriminalitet av høy klasse. Jeg har ellers sympati for/ og er ydmyk overfor folk som er syke, men i dette alvorlige tilfellet har jeg ikke det.

Du snakker om å redde barna fra Barnevernet. Barna dine er jo reddet - av Barnevernet!
Du har det nok ikke godt med deg selv, men selvtillitten virker allikevel å være stor. Du mener at hele samfunnet tar feil, jobber mot deg, og du og dine få sammensvorne har rett i alt.

Din opptreden viser at barna dine har godt av å komme inn under barnevernet, dessverre for deg og for samfunnet.

Stakkars Norge, og ikke minst Eidskog/Magnor, som har slike innbyggere. Det hadde vært best for miljøet om du hadde forsvunnet. Men det er vel ikke populert for andre kommuner å få deg bosatt heller.

Jeg skal tross alt komme med et godt ment råd til deg:

- Hold opp med det du driver med! Du vil ikke oppnå noen ting av det du vil oppnå, og du vil bare trøble det til for deg videre.


Bo
Den er sendt av Bo Eik, mor.t@hotmail.com

Dette er mitt svar til han:
Det er forfriskende å høre på sånne som deg, det gir meg mere driv til å fortsette med det jeg driver med. Så lenge det er uopplyste mennesker som deg der ute, så har jeg og mine masse jobb å gjøre.
mange takk.
mvh Annette

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 06, 2008 7:16 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Annette Olsen wrote:
Stakkars Norge, og ikke minst Eidskog/Magnor, som har slike innbyggere. Det hadde vært best for miljøet om du hadde forsvunnet. Men det er vel ikke populert for andre kommuner å få deg bosatt heller.


Tja, man kommer ikke nærmere nazi-holdninger enn dette. Budskapet er: Du er mindre enn ingen ting på grunn av dine meninger og din bruk av ytringsfriheten.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tomme trusler
PostPosted: Tue May 06, 2008 9:43 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Jo mer jeg graver inn i barenvernet jo mer forstår jeg hvor fantastiske disse menneskene må være...Da tenker jeg på fantastisk urealistiske de er.

De slenger ut i hytt og pine masse fordømmende ord og nedverdiger oss til de grader. Er det nettet de sjuler seg bak, eller er de sånn IRL også.

Det tviler jeg sterkt på. Bare se her...

Bo Eik finnes ikke i telefonkatalogen...
Bo Eik finnes ikke i skattelisetene for 2006...
Bo Eik kan man heller ikke goooooogle på...

Men snur vi bittelitt på navnet, havner man her:
http://www.tonsberg.kommune.no/cms/cms. ... 6F002F59C2

Så jeg vet ikke helt jeg...Skal vi ta en gammel, dement gubbe alvorlig:)

_________________
Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 06, 2008 10:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Ånei, Lena, jeg tror nok det er en av de tilsatte som har skrevet her ja. Men glimrende catchet av deg må jeg si.. .. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 07, 2008 12:16 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Det er i så fall illevarslende for yrkessgruppen om de ansatte opptrer under slike omstendigheter- at de lager seg en falsk identitet og falsk mailadresse for å sjikanere andre, hva ville de da ikke være tenkende til å finne på i yrkes og andre sammenhenger ?

En sak for politiet?

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 07, 2008 9:14 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå er det vel slik at de fleste ansatt i stat og kommune har et litt avslappet forhold til sannheten, og de fleste former sannheten til å passe deres virkelighet og sikre at deres unyttige arbeidsplasser blir opprettholt. Og det var nettopp dette som var en av grunnene til at jeg valgte å offentliggjøre denne mailen, for hvordan skulle ellers denne :twisted: "inteligente" :twisted: komposisjonen komme alle "for øret"?

Jeg må jo innrømme at jeg fikk meg en god latter når jeg leste denne mailen, vedkommende hadde gjort seg i en helt annen jobb enn den han har i dag, og da tenker jeg på middelalderens narrer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Noen ble provosert.
PostPosted: Wed May 07, 2008 10:19 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Et nusselig lite stykke "hjelp", fra herr Bo, som reaksjon på en artikkel som øyensynlig har vekket tillive "noe" i Bos varme, omsorgsfulle hjerte.

Logikken er som følger: Barnevernet har tatt fra deg barna dine, det forteller du offentlig, ergo er du en stakkar, og

Quote:
Du er jo alvorlig syk.
.

Jeg mener imidlertid at det er samfunnet som er sykt, som behandler kritikere av samfunnsforhold på en slik måte.

Quote:
Du har det nok ikke godt med deg selv.


Det skulle kanskje heller stått "jeg har det ikke helt godt med med selv, når noen fortyrrer min livsløgn"? Hilsen Bo.

Quote:
Stakkars Norge, og ikke minst Eidskog/Magnor, som har slike innbyggere. Det hadde vært best for miljøet om du hadde forsvunnet. Men det er vel ikke populert for andre kommuner å få deg bosatt heller.


Men så heldig Eidskog/Magnor er da, som har slike innbyggere som Bo!!!!

1.stk Bo, veier opp for 100 mennesker som våger å kritisere det hellige barnevernet!

Det morsomste er imidlertid denne eminente logikken:

Quote:
Din opptreden viser at barna dine har godt av å komme inn under barnevernet, dessverre for deg og for samfunnet.
.

Altså: Kritiserer du barnevernet offentlig og har barn, har barna dine "godt av" å komme inn under barnevernet. Som en straff, mot mødre og fedre som kritiserer vår tids helligste ku. Jeg mener at den som begår straffbare handlinger, er den som skal straffes. Ikke barna deres. Men man skal ikke kritisere barnevernet! I Norge pr. 2008, er det den alvorligste forbrytelse man kan begå!

Slike straffemetoder eksisterte før bare i voldelige diktaturer. Vi har nok av eksempler på slike former for straff rundt i verden. Èn i familien begår en straffbar handling, brødre, mødre, fedre og barn fengsles og tortureres.

Desverre er det slik i Norge, at når noen retter berettiget kritikk mot barnevernet, på grunnlag av egne erfaringer, eller tillest kunnskap, stiller en seg åpen for hatske personangrep, som for det meste dreier seg om:

Du, kritiserer barnevernet, ergo har du helt sikkert blitt frattatt dine barn av barnevernet, eller er i konflikt med dem, eller er du også syk. Har du blitt fratatt dine barn, er du pr. definisjon en dårlig forelder, for barnevernssystemet gjør ALDRI feil. Du hetser barnevernet, fordi du er dum, mislykket, og for å få hevn. Og oppreisning som forelder. Men mot en slik misbruk av logikk, går det ikke an å forsvare seg, en får aldri tatt en diskusjon om hva saken gjelder.

I Norge har en etablert en domstol som dømmer enhver som kritiserer. En blir ikke tiltalt gjennom rettssystemet med dertilhørende muligheter for å forsvare seg. En kan faktisk ikke forsvare seg, for uansett hva man sier, hva en gjør, hvordan en ordlegger seg, med eller uten fullt navn, så er det galt. Så lenge det man uttaler er en kritikk mot det hellige barnevernet.

Dette er den moderne inkvisisjonen. Og den moderne formen for heksebrenning: Vi stenger deg inne i en sekk, knyter grundig til og hiver deg utfor ripen. Hvis du synker til bunns og drukner, beviser det at du ikke var en heks allikevel, slik vi trodde. Men flyter du derimot, beviser det at du er en farlig heks og uønsket i samfunnet. Og du brennes på bålet til alles store forlystelse.

Media er dagens gapestokk, vår tids brennende bål. Jamfør you-tube diskusjoenen. INGEN forholder seg til det videoene faktisk dokumenterer. I stedet bereder man bålet for de som våget å si det ingen vil høre. For hva skal vi gjøre den dagen vi tar innover oss det videoene dokumenterer?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Who Bo?
PostPosted: Wed May 07, 2008 6:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Bo Eik og "Eik bo -"? Lett å se at vedkommende er dårlig informert (les; dum).

Merkelig med sånne folk... vi legger frem dokumentasjon på dokumentasjon på at det motsatte av hva de mener er tilfelle. Våre fakta i saken, nekter de konsekvent å lese og kaller det for "svada". Og når vi nå opponerer mot det offentlige maktmidbruket, kaller de oss for syke?

Vel, for å være i denne businessen er du nødt til å være tykkhudet. Om du ikke er det fra før av, så vil du ihvert fall bli det underveis. Jeg har fått slengt i meg det meste, og nå sist "jævla taperfitte" og "whore"! Og til den slags usaklig kritikk sier jeg bare: I couldn't have care less, og sjå kor mykje eg bryr meg :wink: (klikk på det gule winket!)

Veldig bra av deg Annette å legge ut Bo Eiks mail. Hittil har jeg ennå ikke fått slike frekke mailer, men dersom det skulle dukke opp en person som er tett i ræven (det er derfor det kommer så mye drit ut av kjeften på dem), så vil jeg gjøre det samme.


En annen ting er den, at de innrømmer det at barnevernet gjør feil en gang i blant, stakkars, de er jo bare mennesker! Men, når det blir snakk om disse feilene - så finnes de liksom ikke??? Nei, for du og du og jeg er jo bare syk i hodet?


Æsj, jeg hater tamme fulger. De fikk vel vinger for å bruke dem?


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]