It is currently Tue Jun 17, 2025 8:19 pm

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: noen som kjenner til disse folkene?
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 4:54 pm 

Guro Rosland, Time bv
Anne Grønsund, Lyngdal bv
Anne Kringlen, Lyngdal bv
Magni Elsheim, Gulating lagmannsrett
Martin Tenold, Gulating lagmannsrett
Jan Erik Erstad, Gulating lagmannsrett
Ellen Midtgaard, Gulating lagmannsrett
Anne Marie Aarrestad, Gulating lagmannsrett/ Stavanger tingrett
Ingrid Håvarstein Eldøy, Jæren tingrett
Ingunn Hove, sakkyndig
Solfrid Hjellset Larsen, sakkyndig

dette er folk jeg har vært borti i rettsvesenet når det gjelder barnefordeling

Profile  

Post subject: Solfrid Hjellset Larsen, en eller annen psykiater eller noe
PostPosted: Tue Aug 19, 2008 6:48 pm 

Hei,
du spør om noen kjenner til Dr. Solfrid Hjelleset Larsen, og da kan jeg fortelle deg at det gjør beklageligvis min familie.

Jeg vet ikke i hva sammenheng du har vært borti vedkommende, men møte vårt med henne i forbindelse med et barn i dyp krise, og utslitte som vi som foreldre var, var preget av en arroganse og nedlatenhet jeg ikke i noen sammenheng, verken i jobb eller privat noengang har vært utsatt for. Møte varte en time, der hun og en eller annen påstått miljøarbeider gjentatte ganger høvlet oss ned som foreldre, fortalte oss hvor krevende barnet vårt var og hvor bekymret de var. 6 ganger ble dette gjentatt. Som om vi som foreldre ikke var bekymret? Etterpå skriver hun en knusende epikrise, etter 20 minutter med et barn, som er i krise, som hun har stilt flere diagnoser på, men sender hjem med foreldre som hun ikke mener kan ivareta det. Som hun sender videre til barnevernet.

Kanskje jobbens om Gud var opptatt, og hun dermed fant ut at hun skulle bli lege? Gud vet jo at han ikke er lege...

Makt og medmenneskelighet står ikke i samsvar hva henne gjelder, og
jeg kan bare tenke meg hvor mange slitne foreldre hun har krenket, om ikke direkte skadet, i årenes løp.

Hun er også meddommer i Fylkesnemda ( I Rogaland )som fag kyndig, og jobber for barnevernet for å splitte og sprenge familier... Som sakkyndig har jeg ikke hørt noenting om henne. Men om hun vise lite lite medmennesklighet og arroganse i Fylkesnemda som hun gjør som lege annser jeg henne som et farlig individ som man burde ikke burde sky noen midler for å styre unna.

Lykke til,
grip dagen.

Med vennlig hilsen L

Profile  

Post subject: Re: Solfrid Hjellset Larsen, en eller annen psykiater eller
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 8:36 pm 

Dessverre kjenner jeg Solfrid Hjelleset Larsen en del. Hun er ytterst farlig person og etter min erfaring samfunnsfarlig person i den posisjonen hun er i. Jeg avventer med å sei noe mer nå men ønsker å komme i direkte kontakt med andre resurssterke personer som vil sine barn og samfunnets beste.

Lillepersille wrote:
Hei,
du spør om noen kjenner til Dr. Solfrid Hjelleset Larsen, og da kan jeg fortelle deg at det gjør beklageligvis min familie.

Jeg vet ikke i hva sammenheng du har vært borti vedkommende, men møte vårt med henne i forbindelse med et barn i dyp krise, og utslitte som vi som foreldre var, var preget av en arroganse og nedlatenhet jeg ikke i noen sammenheng, verken i jobb eller privat noengang har vært utsatt for. Møte varte en time, der hun og en eller annen påstått miljøarbeider gjentatte ganger høvlet oss ned som foreldre, fortalte oss hvor krevende barnet vårt var og hvor bekymret de var. 6 ganger ble dette gjentatt. Som om vi som foreldre ikke var bekymret? Etterpå skriver hun en knusende epikrise, etter 20 minutter med et barn, som er i krise, som hun har stilt flere diagnoser på, men sender hjem med foreldre som hun ikke mener kan ivareta det. Som hun sender videre til barnevernet.

Kanskje jobbens om Gud var opptatt, og hun dermed fant ut at hun skulle bli lege? Gud vet jo at han ikke er lege...

Makt og medmenneskelighet står ikke i samsvar hva henne gjelder, og
jeg kan bare tenke meg hvor mange slitne foreldre hun har krenket, om ikke direkte skadet, i årenes løp.

Hun er også meddommer i Fylkesnemda ( I Rogaland )som fag kyndig, og jobber for barnevernet for å splitte og sprenge familier... Som sakkyndig har jeg ikke hørt noenting om henne. Men om hun vise lite lite medmennesklighet og arroganse i Fylkesnemda som hun gjør som lege annser jeg henne som et farlig individ som man burde ikke burde sky noen midler for å styre unna.

Lykke til,
grip dagen.

Med vennlig hilsen L

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]