It is currently Thu Mar 28, 2024 7:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

Trenger Norges befolkning hjelp utenfra mot det selvbestaltede barnevernstyranniet?
Ja, verden må få øyene opp for hva som skjer i Norge 94%  94%  [ 16 ]
Nei, barnevernets terrorisering av det norske folk er et indre anliggende 0%  0%  [ 0 ]
Nei, Norges befolkning må selv ordne opp 6%  6%  [ 1 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 17
Author Message
 Post subject: Dra til Afghanistan
PostPosted: Fri Sep 28, 2007 7:18 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Taliban fremstår som en snill og koselig gjeng sammenlignet med våre hjemlige barnevernsterrorister. Tryggheten i Kabul vil oppleves befriende etter frykten og utryggheten i norske byer og bygder. Selv ikke Taliban bortfører små barn fra foreldrene, men dette gjøres rutinemessig av de brutale og hensynsløse saksbehandlerne i barnevernet, som attpåtil har frekkheten å kalle seg "barneverntjeneste". "Tjenesten" består i å bortføre barn og holde dem i fangenskap samt påføre barna traumer.

De fleste som arbeider i barnevernet er så stokk dumme at de hverken skjønner eller begriper hvilken lidelse de påfører barna med sine brutale tiltak. Ikke tror de jeg de ville brydd seg noe særlig om de var klar over det heller, for i barnevernsindustrien råder pengemakten. Barnevern dreier seg hovedsakelig om godt betalte jobber i offentlig forvaltning og sikre inntekter til apparatet som tilbyr å holde barna i fangenskap og muliggjør alle tvangsfjerningene.

Det hender at Taliban frigjør gislene, men det er uhyre sjeldent at barnevernet gjør det samme. Hensynet til barnevernets egen prestisje veier tyngst. Dernest er disse fjottede barnevernerne særdeles redd for å bli kritisert. Da er det bedre at barn og foreldre påføres unødige lidelser som ikke står i noe som helst forhold til det ubehaget barnevernerne selv måtte oppleve. Vær deg selv nok, er barnevernet motto. Lik trollene i Dovgregubbens hall ser de alt gjennom splinten i øyet. Det vakre blir heslig og det heslige blir vakkert.

Når skal FN eller USA komme befolkningen i Norge til unnsetning og frigjøre alle barna som lider i barnevernets fangenskap?

I FN taler Jensemann. Han er ikke et spøtt bedre enn generalene i Burma. Noen burde riste litt fornuft inn i denne selvfornøyde fysakken.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 28, 2007 10:17 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Tja, hva er best?

Familiefrihet?
Religionsfrihet?
Politisk frihet?

Er ikke familiefrihet delvis forutsetning for at man skal kunne fungere generelt? Hvordan ytre seg (forkynne hva som helst), eller drive offentlig sannhetssøking (Grunnloven §100), når trusselen er knuste familier?

Får man ikke leve i enlighet med sine normer HJEMME, så finnes INGEN frihet.

Landet må befries fra familiefascistene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hyklere
PostPosted: Fri Sep 28, 2007 7:29 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Tja, hva er best?

Familiefrihet?
Religionsfrihet?
Politisk frihet?

Er ikke familiefrihet delvis forutsetning for at man skal kunne fungere generelt? Hvordan ytre seg (forkynne hva som helst), eller drive offentlig sannhetssøking (Grunnloven §100), når trusselen er knuste familier?

Får man ikke leve i enlighet med sine normer HJEMME, så finnes INGEN frihet.

Landet må befries fra familiefascistene.


Jeg synes de er hyklere de som demonstrerer mot juntaen i Burma ved å gå med røde klær samtidig som de støtter sosialdiktaturet i Norge.

Burma er langt vekk og alle de som tar på seg et rødt bånd innbiller seg kanskje at de gjør en heltemodig innsats for friheten, men hva monner det egentlig. Tør de samme personene ta til motmæle mot vår hjemlige barnevernsjunta? Svaret er nei.

"Heltene" går med rødt bånd men de stiller seg komplett likegyldige til at nesten blir frarøvet barna av et barnevern med politi i ryggen.

Det kreves ikke mye mot å vise motstand mot juntaen i Burma når man befinner seg flere tusen kilometer unna, men de får vel en god følelse av at de kjemper for de undertrykte. Hvorfor er det ingen av dem som ser den enorme uretten barn og foreldre blir utsatt for i eget land og hvorfor tør ingen demonstrere mot barnevernet i Norge ved å gå med røde bånd?

Det er selvbedrag å tro at man kjemper for friheten ved å iføre seg et rødt plagg samtidig som man lukker øynene for barnevernet og sosialdiktaturets overgrep mot befolkningen i eget land.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Arild og Agrippa
PostPosted: Sat Sep 29, 2007 12:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Til Arild og Agrippa, jeg må få sitere dere og legge ut link til denne siden seinere i dag eller i morgen,

i dag morges fikk jeg ut denne nyheten på forsiden av Nettby (jeg tok bilde av begivenheten og vil legge det ut seinere), men denne nyheten ble altså fort tatt av plakaten.... hm

- anyway, vi fikk i hvert fall inn 3 nye medlemmer.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Men du,
PostPosted: Sat Sep 29, 2007 12:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Men du Agrippa;

en vakker dag er det kanskje vi som er de heldige og får alle verdens øyne rettet mot oss:

Quote:
Jeg synes de er hyklere de som demonstrerer mot juntaen i Norge ved å gå med røde klær samtidig som de støtter sosialdiktaturet i X-land.


Og det betyr bare at vi må fortsette å gi på mere gass!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Arild og Agrippa
PostPosted: Sat Sep 29, 2007 8:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Til Arild og Agrippa, jeg må få sitere dere og legge ut link til denne siden seinere i dag eller i morgen,

i dag morges fikk jeg ut denne nyheten på forsiden av Nettby (jeg tok bilde av begivenheten og vil legge det ut seinere), men denne nyheten ble altså fort tatt av plakaten.... hm

- anyway, vi fikk i hvert fall inn 3 nye medlemmer.


Det var en kjempefin artikkel, Mona!

Jeg håper politianmeldelsene mot statssekretær Øie fører frem men frykter at de kun blir henlagt. Da kan det klages til statsadvokaten.

Ytringsfriheten må hegnes om, også i et "modent demokrati" (les: overmodent, muggent, råtner på rot) som Norge.

Statssekretær Øie kan med fordel gis enveisbillett til Myangang. Han blir nok tatt imot med åpne armer av generalpampene. Kanskje han kan få en fin uniform med masse stjerner, han også. Så kommer vel den fjollete Karita på besøk, tiltrukket av pengeflommen og glamouren ved det burmenske "hoffet".

Sjekk disse bildene fra generaldatterens bryllupsvideo. Imens sulter folket.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 9:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Pest eller kolera, ja. For noen år siden var en cubansk mor og sønn på vei i en liten båt til USA. Det kom visst en storm, moren omkom på sjøen, mens sønnen overlevet.

I Florida ble gutten nærmest tilbedt av det cubanske miljøet, blant annet noen fjerne slektninger, som promte hevdet at de elsket ham så høyt og at han absolutt måtte vokse opp hos dem og ikke i diktaturet Cuba.

Faren var tilbake på Cuba. Han og moren hadde vært skilt og gutten hadde bodd hos moren. Nå da moren var død, ville han naturligvis gjerne ha gutten hos seg.

Det ble en baluba av den annen verden. Cuba sendte faren over til Florida, og etter en tid med "evaluering" samtykket faktisk USA i at gutten ble med faren tilbake.

Jeg synes det var helt riktig. Med mindre far og sønn var i sterk fare for politisk forfølgelse – og det var de ikke, det var moren som hadde villet flykte, ikke faren – tror jeg det har størst sjanse til å være best for gutten å være hos sin far.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 7:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
 
Jeg synes det var helt riktig. Med mindre far og sønn var i sterk fare for politisk forfølgelse – og det var de ikke, det var moren som hadde villet flykte, ikke faren – tror jeg det har størst sjanse til å være best for gutten å være hos sin far.

  


Synes du ikke at det er bekymringsfullt at gutten ble tvunget tilbake til et eneveldig diktatur istedenfor å få vokse opp i et fritt samfunn?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 8:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jo, bekymringsfullt.

Men jeg tror ikke gutten ble tvunget i den forstand at han hadde noen oppfatning av at han ikke ville det. Foreldrene hadde vært skilt, og han hadde bodd hos moren, men var visst mye sammen med faren også.

Sine slektninger i USA kjente han overhode ikke. Så vidt jeg husker var han ikke store pjokken.

Da tror jeg tross alt at det har best sjanse – ikke nødvendigvis helt sikkert er det beste, men har størst sjanse til å bli best – å være hos faren. Det å vokse opp uten kontakt med faren, og blant mennesker som øyensynlig er fiendtlig overfor faren, blir – ut fra hva vi vet om barn og tilhørighet/samhørighet – problematisk. USA-slektningene overdynget ham med gaver av nærmest sinnssvake proporsjoner og sa på tv at de elsket ham så høyt som nærmest ingen annen. På det tidspunkt hadde han bare vært hos dem i få uker. Det virket høyst politisk motivert.

Faren ønsket ikke å forlate Cuba, men var slett ingen maktperson og heller ikke politisk forfulgt. (Alt dette på basis av hva jeg husker fra tv og aviser; jeg har ingen dypere kunnskap om saken.)

Hvis alle barn fra land hvor det eksisterer mer eller mindre politisk undertrykkelse skulle sies å ha det bedre ved å tas til andre land men uten sin mor eller far, hva slags ballast av verdier gir det?
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Norge er best?
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 9:07 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Mar 22, 2006 5:47 pm
Posts: 113
Norge fremstår som mye bedre enn vi (som har opplevd b"v" bl.a) har opplevelse av.
Det er bedrageri mot Norges befolkning og gir et falskt bilde til de land som ser oss utenfra, noe som igjen gir Norge fritt spillerom i å herse med de svakere stilte på en pedagogisk og "velmenende" måte.
Dette gir Norge dårlig sjanse i å bli korrigert, irrettesatt og gitt påpakning av utenforstående land, Norge blir heller brukt som eksempel og foregangsland.

Derfor er vårt felleskap så viktig.
Kan tenke meg til at når så mye av årsbudsjettet var tilgodesett b"v" vil (desverre) flere oppleve denne makt misbruken, med stadig villere definisjoner på omsorgssvikt og nødvendige tiltak, jo flere vil få øynene opp, jo flere blir vi, jo høyere høres våre rop, skrål og skrik.

Vist er det mye bra i Norge, levestandar m.m og holdningen generelt er jo at vi ikke skal komme her og påstå noe annet, for bare tenk på det og det landet, der har befolkningen noe å klage over.

Støtte til de befolkningene som opplever et helvete er på sin plass, men
man skal også stelle ferdig sitt eget rot før man skal leke rydde-ekspert for andre, uansett hvor bortgjemt i skap og skuffer eget rot er.

Jeg hadde blitt glad om div. land og FN hadde kommet oss til unnsetning, og krevd våre barn hjemmført og full opprydning og gjennomgang av alle sakene, men vilke tiltak hadde i tillegg blitt satt over Norges befolkning under etterpå da?
Uansett tror jeg det hadde blitt verdt det...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Norge er best?
PostPosted: Sat Oct 27, 2007 6:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
orm wrote:
Jeg hadde blitt glad om div. land og FN hadde kommet oss til unnsetning, og krevd våre barn hjemmført og full opprydning og gjennomgang av alle sakene, men vilke tiltak hadde i tillegg blitt satt over Norges befolkning under etterpå da?


Hva kan egentlig være verre enn barnevernstiltak?

Det burde finnes noen internasjonale fora hvor vi kunne be om hjelp mot norske myndigheter.

Det norske barnevernet blir tilført milliarder av kroner, som brukes til stor skade for det norske samfunnet.

Dessverre er oljen i Nordsjøen en uutømmelig pengebrønn som muliggjør fortsatte overgrep i uoverskuelig fremtid.

Norske barnevernsbudsjetter burde snarest nullstilles slik at overgriperne ikke får utbetalt lønn. Da ville det nok raskt blitt slutt på aktiviteten.

Den Europeiske Menneskerettighetskonvensjonen (EMK) har gått imot Norge i spørsmål som omhandler barn. FN har også kommet med kritikk av Norges mange tvangsfjernelser av barn fra foreldrene.

De barnevernsansatte må på et eller annet vis holdes personlig ansvarlige for overgrepene.

Kurderne truer de UDI-ansatte. Kanskje må man sette igang med massiv sivil ulydighet for å få slutt på terroren?

I Norge er vi altfor autoritetstro. Vi bukker og skraper for fjols som Karita, Jens og Kristin, som alle kun er ute etter personlig makt. Vi må slutte å bukke for "øvrigheten". De fortjener ikke vår respekt.

Under Alta-aksjonen lenket demonstrantene seg sammen. Hva med en lenkegjeng foran landets fylkesnemnder?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 28, 2007 10:58 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Agrippa skrev:

Quote:
Under Alta-aksjonen lenket demonstrantene seg sammen. Hva med en lenkegjeng foran landets fylkesnemnder?


Dette er en veldig god ide, på linje med Juklerøds telt - da ville de bli omtrent umulig å overse det som forgår (for pressen i det minste).

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 29, 2007 4:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Jeg har - dessverre - ikke tro på sivil ulydighet i denne sammenhengen. Det vil, tror jeg, bare få folk til å tro at barnevernet har rett i sin vurdering av oss - hvilket de ikke har. Vi må forsøke å vekke sympati for saken vår. Vi må vekke folk, røre ved deres følelser. Holdningsendring og engasjement er lettest å få til dersom følelsene blir vekket.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hyklere
PostPosted: Mon Oct 29, 2007 4:54 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Quote:
Det er selvbedrag å tro at man kjemper for friheten ved å iføre seg et rødt plagg samtidig som man lukker øynene for barnevernet og sosialdiktaturets overgrep mot befolkningen i eget land.


Kjøp heller effektene her: http://259784.spreadshirt.net/-/-/Shop/
:D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]