Riktig som du sier om at man ikke skal stole på jussen, men her føler jeg at man glemmer noe.
Etter som jeg selv har drevet kriminaliets etterforskning i forsvaret, så kan jeg med trygghet kunne si; at det er viktig å følge med på små detaljer. Dette ble BV litt opphengt i og ba meg til slutt om å ikke se så mye detaljer men "helheten".
Der BV tabbet seg, tilhører detaljer. Som f.eks. jeg sa, Se, Observer og Gi Råd.
Dette ble ikke fulgt opp av BV. Liten detalj som retten fant underlig av BV å ikke følge. Miljø arbeider leker med barna, uten at foreldre blir informert om "se på hva jeg gjør""samspill" En detalj retten fant ut var underlig på hvorfor miljøarbeider ikke iformerte oss om.
Dersom man følger alle disse små feil detaljene til BV, samler dem opp, Serverer dem til advokat. Så vil man se at ting vil kunne skje. ikke fort, men laaaaaaaangsomt. som resten av staten. hehe.
Les litt i lovverket, finnes mye innputt om hva man gjøre. hvilke feil BV vil kunne foreta seg. Som f-eks Å ikke gi møte om "hva skjer nå etter fjernet av barna" Dette er lovpålagt BV å foreta seg. Som ofte ikke vil bli gjennomført.
mine barn ble fjernet i februar. 14 dager før tingretten i juni kom BV på at det fantes en slik lov. Dommerene såg jekla sinte ut på BV i retten for denne glipen.
Så følg med litt på Lovverket, bla deg igjennom på det du finner merkelig ut om BV. Det er meg en litt av en AHà opplevelse å få. dette inkludere menneskerettighets art. geneve konvensjonen og barnas internasjonale rettighets art. Ta deg en titt og KOS DEG på det du kan ta BV folket på