It is currently Mon Jun 16, 2025 8:46 pm

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Datter brutalt tatt ifra meg - Monica
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 8:53 am 

Overgrep mot datteren min i fosterhjem og av stavanger barnevernstjeneste:

Min datter brutalt tatt ifra meg 21. April, 2005. Plassert i Årdal i Ryfylke i Hjelmeland kommune.

Fosterfar Einar Kjartan Tufte har vært i fengsel for vold og har hatt store rusproblemer faktum at han gikk i eit hardt belasta rusmiljø i Stavanger.

Fostermors datter tok selvmord som tenåring. Fosterfar er 40 år og fostermor er 50 år.

Jeg har sendt klager på at de ikke er kompetente omsorgspersoner for min datter, til fylkesmannen i rogaland. Ingen ting skjer.

Ansvarlig i Stavanger barnevernstjeneste er Inger marie Bru Olsen, sosionom Stavanger. Faktum at ho er gift Olsen med fosterfar til min sønns søster Vigdis Formo Olsen. Slik at Inger Marie Bru Olsen har nære relasjoner til min sønns fosterhjem.

Fosterforeldrene heter Terje Formo og Solveig Aksland Formo. Solveig A. Formo jobber v bufetat Lagårdsveien som sekretær i fylkesbarnevernet. Min sønn som bor der er 6 år snart.

Klepp barnevern har ansvar for min sønn v seksjonsleiar Randi Møller Refsnes. Ho har forfølgt meg i 6 år, aldri sett meg sammen med barna mine. Holdt sønnen min borte fra meg i seks år. Randi møller refsnes samerbeider med Inger Marie Bru Olsen, sosionom i Stavanger barnevernstjeneste.

Min datter som er 4 år i oktober 2006.
Faktum min datter og jeg flytta fra Time kommune til Stavanger juli 2004. Då kom Inger Marie Bru Olsen inn i saken som saksbehandler i Stavanger. Kort tid etter skulle ho ta barna fra meg. Ho kjenner ikke meg.

Time kommune hvor jeg flytta fra juli 2004 bruker ikke Stavanger barnevern i retten som vitne, men Klepp kommune. Randi Møller Refsnes har barnevernet som vitne. 15. Mai år 2000 hadde jeg med Randi Møller Refsnes å gjøre. Da tok ho sønnen min ifra meg kort tid etter fødsel. Jeg og min datter bodde i Time kommune til og med juli 2004, men Time kommune er ikke vitne for Stavanger barnevern engang, maktovergrep...

Randi Møller Refsnes og Inger Marie Bru Olsen har eit godt samarbeid. Barnevernet skjuler seg bak taushetsplikta. Inger Marie Bru Olsen har ingen ting me saken å gjøre lenger sier ho, men Johanne Vestby er nå saksbehandler. Men Inger Marie Bru Olsens navn står på anken min til gulatinglagmannsrett I sommer. Rart ho som ikke lenger vil ha noe me dette å gjøre.

Stopp barnevernet. Barnevernet skjuler seg bak taushetsplikta. Barnevernet prøver å knekke biologiske foreldre for og ha retten på si side. Ikke et demokrati men et diktatur. Stå på, aldri gi dere. Barnevernet dreper.

Vennlig hilsen Monica i stavanger. 13. Mars 2006.

Profile  

Post subject: Et grensesprengende innlegg
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 8:56 am 
Site Admin

Forsøker få oversikt.

Quote:
FOSTERFAR EINAR KJARTAN TUFTE HAR VÆRT I FENGSEL FOR VOLD OG HAR HATT STORE RUSPROBLEMER FAKTUM AT HAN GIKK I EIT HARDT BELASTA RUSMILJØ I STAVANGER

Er dette tilfelle, så er det tragisk.

Det å gå ut med navn på fosterforeldre tror jeg ikke er prøvet rettslig. Både vi og debatant kan få irrasjonelle anmeldelser.

Imidlertid er det en selvfølge at offentlig ansatte må akseptere offentlig kritikk relatert til den jobben de gjør. Fosterforeldre inkludert. Det skal ikke være nødvendig å si at om denne bakgrunnen er reell, så har forelder all grunn til å være fortvilet for barn under slike forhold. Det er også en selvfølge at man ytrer seg offentlig om slike skandaler.

Quote:
FOSTERMORS DATTER TOK SELVMORD SOM TENÅRING

Er dette tilfelle, så føler selvsagt biologisk foreldre stor bekymring. Fostermor burde selvsagt vurdert det før hun ble fostermor.

Quote:
FYLKESMANNEN I ROGALAND INGEN TING SKJER

Jeg vil påpeke for fylkesmannen at han faktisk er ansatt for folkets beste. Ikke for å ha en pen stilling han kan sole seg i glansen av.

Quote:
ANSVARLIG I STAVANGER BARNEVERNSTJENESTE ER INGER MARIE BRU OLSE,SOSIONOM

Å gå ut med navn på denne personen er prøvet rettslig og funnet tillatt. Utrolig i en påstått rettstat som hykler om menneskerettighet.

Quote:
HO ER GIFT OLSEN ME FOSTERFAR TIL MIN SØNN S SØSTER VIGDIS FORMO OLSEN.SLIK AT INGER MARIE BRU OLSEN HAR NÆRE RELASJONER TIL MIN SØØNS FOSTERHJEM

Inhabilitet. Vi vet, vi vet: Barnevernet mer enn stinker.

Quote:
FOSTERFORELDRENE HETER TERJE FORMO OG SOLVEIG AKSLAND FORMO

Igjen: Offentlig ansatte må tåle offentlig søkelys. Slik må det være i rettstater.

Quote:
SOLVEIG.A.FORMO JOBBER V BUFETAT LAGÅRDSVEIEN SOM SEKRETÆR I FYLKESBARNEVERNET. MIN SØNN SOM BOR DER ER 6ÅR SNART

Inhabilitet. Det er grov inhabilitet når barnevernet henter seg biologiske foreldres barn og tjener penger på de. Det er vel for mye å forvente at økokrim slår ned på dette som stinker økonomisk utroskap. Slikt er ikke ryddig verken økonomisk eller følelsesmessig. Det er skandale.

Quote:
KLEPP BARNEVERN HAR ANSVAR FOR MIN SØNN V SEKSJONSLEIAR RANDI MØLLER REFSNES,HO HAR FORFØLGT MEG I 6ÅR,ALDRI SETT MEG SAMMEN ME BARNA MINE.HOLDT SØNNEN MIN BORTE FRA MEG I SEKS ÅR

Barnevernere bare "vet". Kvasivitenskapen de bygger på viser vei...

Quote:
RANDI MØLLER REFSNES SAMERBEIDER ME INGER MARIE BRU OLSEN SOSIONOM I STAVANGER BARNEVERNSTJENESTE

Quote:
FLYTTA FRA TIME KOMMUNE TIL STAVANGER JULI 2004 DÅ KOM INGER MARIE BRU OLSEN INN I SAKEN SOM SAKSBEHANDLER I STAVANGER,KORT TID ETTER SKULLE HO TA BARNA FRA MEG.HO KJENNER IKKE MEG

Vel, fagleder Anne Lise Bangsund i Vefsn kjente ikke oss, men ville ta barna fra oss. Årsak: "Folk sier så mye rart." Hadde det ikke vert rene redningsaksjonen fra fagfolk (inkludert en proff dr philos), så hadde hun vel lyktes. Barnevernet er den komplette galskap.

Quote:
15MAI ÅR 2000 HADDE JEG ME RANDI MØLLER REFSNES Å GJØRE DA TOK HO SØNNEN MIN IFRA MEG KORT TID ETTER FØDSEL..JEG OG MIN DATTER BODDE I TIME KOMMUNE TIL OG MED JULI 2004,MEN TIME KOMMUNE ER IKKE VITNE FOR STAVANGER BARNEVERN ENGANG,MAKTOVERGREP

Quote:
TIME KOMMUNE HVOR JEG FLYTTA FRA JULI 2004

Quote:
FAKTUM MIN DATTER OG JEG FLYTTA FRA TIME KOMMUNE TIL STAVANGER JULI 2004

Quote:
DÅ KOM INGER MARIE BRU OLSEN INN I SAKEN SOM SAKSBEHANDLER I STAVANGER

Quote:
TIME KOMMUNE HVOR JEG FLYTTA FRA JULI 2004 BRUKER IKKE STAVANGER BARNEVERN I RETTEN SOM VITNE,MEN KLEPP KOMMUNE

Klepp var der hennes 6 år gamle gutt var.

Quote:
KLEPP BARNEVERN HAR ANSVAR FOR MIN SØNN V SEKSJONSLEIAR RANDI MØLLER REFSNES,HO HAR FORFØLGT MEG I 6ÅR,ALDRI SETT MEG SAMMEN ME BARNA MINE

Har de holdt gutten din borte fra deg fra han var baby, er det idiotisk å bruke dem som vitne. :shock: De vet ikke hvordan du ville levet sammen med gutten.

Quote:
INGER MARIE BRU OLSENS NAVN STÅR PÅ ANKEN MIN TIL GULATINGLAGMANNSRETT I SOMMER

Quote:
FAKTUM AT HO ER GIFT OLSEN ME FOSTERFAR TIL MIN SØNN S SØSTER VIGDIS FORMO OLSEN

Dette var en forskrudd blanding av inhabilitet, penger, offentlige tjenester og merkverdigheter. Det stinker korrupsjon, men i barnevernet betyr ingenting noe. Der kan "barnets beste" være hva som helst, selv om barna til slutt tar sine liv.

Må sove litt på denne. Det ble litt for mye for meg.

Profile  

Post subject: Re: Et grensesprengende innlegg
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 8:59 am 
Superposter

xbv wrote:
Det å gå ut med navn på fosterforeldre tror jeg ikke er prøvet rettslig. Både vi og debatant kan bli anmeldt av irrasjonelle mennesker.

Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem å gå ut med navn på fosterforeldre. Politifolk står i en særstilling, så der er det greit at man undersøker før man eventuelt legger ut navn, men fosterforeldre blir jo som å skrive om hvem som helst. Vær bare nøye med at man ikke injurier, det vil si, kommer med usanne påstander. Så lenge man har belegg for påstandene så er det greit.

Historien til Monica er forøvrig helt tragisk. Det å bli fratatt et spebarn rett etter fødsel skulle vært forbudt! Det er rettspraksis som åpner for denne brutaliteten. At det er svært skadelig for spebarnet er hevet over tvil. Legene fraråder på det sterkeste at spebarn blir fratatt sin mor. Likeledes er det forferdelig for moren som ikke kommer igang med naturlig amming. Jeg vil si at Norges praksis med å ta spebarn fra mødrene burde kvalifisere til at Norge blir stevnet for menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

Videre viser Monicas fortelling hvordan barnevernansatte skaffer fosterbarn til sine slektninger. At det ofte kan dreie seg om rene bestillinger som må effektueres tror jeg nok. Spebarna og småbarna blir behandlet som pakker som skal videresendes. Jeg er så enig med Monica når hun beskriver Norge som et diktatur. Dessverre så lever myten videre om at barnevernet kun griper inn der hvor foreldrene ikke evner å ta vare på barna. Denne myten er så hårdnakket, og den blir stadig sementert ved oppslag i media om barns elendige levekår.

Takket være dette forumet har i hvertfall ofre som Monica et sted hvor de kan beskrive overgrepene de har vært utsatt for. Forhåpentligvis vil offentliggjøringen av historier som Monicas skape en motvekt til barnevernets selektive taushetsplikt, som bare beskytter de barnevernansatte og muliggjør flere overgrep.

Jeg håper inderlig at Monica vinner i Gulating Lagmannsrett og får barna sine tilbake.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Den totale maktarroganse
PostPosted: Sat Apr 22, 2006 8:05 am 
Superposter

rbv wrote:
Først vil jeg si at det er helt utrolig hvordan dere ordlegger dere i dette forumet. Jeg kom hit og trodde at dette var seriøse greier, men vet ikke helt hva jeg skal tro..

Så du er en av de selvutnevnte "seriøse" og "fornuftige" som mener at staten er best til å oppdra barn? Når du er så blokkert for andre meninger så er det lite håp om å ha en konstruktiv debatt med deg, men av hensyn til andre som leser dette forumet, vil jeg bruke tid på å imøtegå dine "argumenter".

rbv wrote:
Hvordan vet dere at det er belegg for det som blir fortalt? Dere har bare en persons subjektive oppfattelse av en situasjon. Det er ikke en absolutt sannhet..

En persons subjektiv oppfattelse av en situasjon er sann for den personen det gjelder. Det at de barnevernsansatte selv ikke opplever det minste ubehag når de tvangsfjerner barn fra gode foreldre, er ikke del av en "objektiv sannhet". Det å ikke ha skrupler eller medfølelse for andre betyr ikke at handlingen er rett. Har de barnevernsansatte, som ikke risikerer noen verdens ting, monopol på den absolutte sannhet om barnefamiliene? Det koster en barnevernsansatt hverken nattesøvn, uro, bekymring, ingenting å gå til brutalt angrep på en forsvarsløs familie. Det å ha makt betyr ikke å ha rett, rvb. Jeg skulle ønske slike som deg kunne utvise et minstemål av empati med ofrene for overgripere istedenfor å tildele ofre for barnevernet ytterligere spark. En total mangel på empati er imidlertid symptomatisk for de barnevernsansatte og deres medløpere.

Den brutale barnevernloven gjør det ikke rett å ta fra barn deres foreldre, for lover kan være udemokratiske og bryte med grunnleggende menneskerettigheter.

rbv wrote:
Quote:
Det å bli fratatt et spebarn rett etter fødsel skulle vært forbudt!

Hva i all verden er grunnlaget ditt for å si noe slikt? Er det bedre at mor får ha samspill med en baby som hun forholder seg robotisk til? Som hun ikke knytter følelsesmessige bånd til barnet? Eller hva om man er syk? Fysisk syk/psykisk syk? Hva er det som er barnets rett? Er ikke det å få lov til å vokse opp i et trygt og stabilt hjem? Jeg syns det fokuseres alt for mye på foreldrenes rettigheter her. Hva med barnets rettigheter? Er det ingen som tenker på de?

Barnasrett.no er en forening for barnas rettigheter. Det er et barns rettighet å få lov til å die sin mor, rbv. Du utviser en skremmende mangel på forståelse for det kompliserte samspillet som eksisterer mellom mor og hennes nyfødte barn. Leger - NB: ikke lavutdannete sosionomer og barnevernspedagoger - mener at det å frarøve et spebarn dets mor er yttest skadelig. Jeg vet ikke hva som er "robotisk" med å amme sitt eget barn. Det å amme er i seg selv en handling som skaper sterke bånd mellom mor og barn, og alle, unntatt barnevernere, ser betydningen av å få igang amming umiddelbart etter fødsel. Videre bør barn helst fullammes i seks hele måneder og helst lenger. Amming beskytter barnet mot allergier, og morsmelk er den beste føden for spebarn. Det er trygt og godt for et spebarn å få lov til å die sin mor. Det er grov omsorggsvikt å hindre spebarnet i å die! Omsorggsikten begås med andre ord av det såkalte barnevernet. Et spebarn må absolutt vernes mot barnevernsterror. Det burde være forbudt for barnevernere å oppholde seg på barselavdelinger, av hensyn til barna og mødrene. Tilstedeværelsen av barnevernere kan fremkalle slik frykt at ammingen ikke kommer skikkelig igang.

Barnevernet elsker å "stille spørsmålstegn ved" foreldrenes psykiske og fysiske helse. Barnevernet sykeliggjør alle sine klienter for å få et overtak på dem. Barnevernet bryr seg ikke om at anklagene er falske. De "undersøker" kun for å få bekreftet sine forutinntatte meninger om klienten. Alt som ikke bekrefter fordommene deres, utelates fra journalene.

Det er en myte at fosterhjem er trygge og stabile hjem, for fosterbarnet bor der bare midlertidig, og mange barn har et dusin fosterhjem i løpet av oppveksten. De flyttes fra "hjem" til "hjem" som om de var pakker. Det er ikke trygt å vite at du kan bli fjernet når som helst barnevernerne får et innfall eller "foreldrene" går lei.

rbv wrote:
Quote:
Legene fraråder på det sterkeste at spebarn blir fratatt sin mor.

Hvilke kilder har du brukt her? Kan ikke forstå at det er en eneste lege som setter amming foran barnets ve og vel.

Det at du ikke kan forstå viktigheten av at et spebarn får die sin mor, sier vel mer om dine forståelsesevner enn om tilrådeligheten av å fjerne et nyfødt spebarn fra sin mor. Kan du overhodet ikke forstå at det er viktig for et spebarn å ha kontakt med sin mor? Barnets ve og vel avhenger av at det får die sin mor og ha kroppskontakt med henne, ikke håndteres av fremmede hender og fraktes bort til et ukjent sted og mates med flaske inneholdene melkeerstatning. Det er også viktig for en kvinne å ha kontakt med sitt nyfødte barn. Det er mange som kaldt får beskjed av barnevernerne om å ta medisin for å stoppe melkeproduksjonen fordi barnevernet har konfiskert babyen deres. Det er en helt umenneskelig behandling av mennesker som er på sitt mest sårbare rett etter å ha kommet til verden eller å ha født.

rbv wrote:
Quote:
Jeg vil si at Norges praksis med å ta spebarn fra mødrene burde kvalifisere til at Norge blir stevnet for menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

Hva med de foreldrene som lar ungene sitte i bilen mens de går på fest? Hvor skal vi stevne de hen?

Hvor mange foreldre er det som lar barna sitte i bilen mens de går på fest? Jeg ber deg dokumentere påstanden før jeg tar den alvorlig. Vi som skriver her på forumet vet at barnevernet kan komme med en slik påstand på grunnlag av at moren var borte i fem minutter for å kjøpe melk mens barnet satt sovende i bilen. Jeg tror rett og slett du bør ta barnevernets ofte avsindige påstander med en stor klype salt. Det er i barnevernets interesse å sette foreldre i et dårlig lys, og dette gjøres hele tiden. Det er en del av propagandaen deres, dette at alle foreldre er fullstendig uansvarlige. Foreldre er ikke så ille som barnevernet vil ha det til.

Hvorfor skal barnet straffes fordi foreldrene har vært uansvarlige og latt barna bli sittende i bilen mens de festet? Det er langt verre for barn å havne i fosterhjem enn å våkne gråtende i en bil, forutsatt at dette er sant. Barnevernets beslutninger står ikke i noe fornuftig forhold til det som har skjedd. Det som er mest skremmende med barn som blir sittende i bil uten tilsyn er at barnevernet kan knabbe barna. Ofte vil andre enn barnevernet varsle foreldrene om at barna har våknet og gråter, og situasjonen vil være løst. Barnevernets inngripen markerer begynnelsen på en lang, grusom prosess som får den opprinnelige "omsorggsvikten" til å fremstå som en idyll.

Etter at jeg skrev dette viser det seg at historien om moren som angivelig var få fest med barna sittende i bilener usann.

rbv wrote:
Quote:
Videre viser Monicas fortelling hvordan barnevernansatte skaffer fosterbarn til sine slektninger. At det ofte kan dreie seg om rene bestillinger som må effektueres tror jeg nok. Spebarna og småbarna blir behandlet som pakker som skal videresendes.

Hvor i loven står det at barnevernansatte ikke har lov til å være fosterforeldre? Den biten har jeg ikke fått med meg.. Er de automatisk dårlige foreldre, eller hva?

Nei, men det minner mistenkelig om menneskehandel. Barn er ikke en salgsvare som kan omplasseres til hvem som helst. Barn skal være hos sine naturlige foreldre. Selv gode fosterhjem er skadelige for barnet sett i forhold til det å vokse opp hos sine naturlige foreldre. Tilknytningen mellom fosterne og barnet er kunstig konstruert og brytes derfor lett. Dette kan psykiatere som Veslemøy Hjermann bekrefte, og det er derfor det er blitt så mye oppstyr rundt programmet "Tore på sporet". Adoptivforeldre og fosterere vet at tilknytningen de har til sitt fosterbarn/adoptivbarn ikke er like sterk som tilknytningen mellom barnet og dets naturlige foreldre. Ofte blir fosterbarn kastet ut av fosterhjemmet på myndighetsdagen, for da er det ikke mer penger å hente for fosterne. Det er ikke tvil om at mange fosterforeldre er drevet av et profittmotiv.

rbv wrote:
Quote:
barnevernets selektive taushetsplikt

Når er taushetsplikten selektiv? Er det noen her inne som har lest i barnevernloven, og hva som står der om taushetsplikt? Det er ingenting selektivt ved den.
Lov dreier seg om tolkning. Så saken er rett og slett hvordan loven tolkes. Dette baseres igjen på selektiv opplevelse.

Barnevernet bruker taushetsplikten for å beskytte seg selv. Selv i tilfeller der hvor familien har opphevet taushetsplikten nekter barnevernerne å uttale seg fordi de har en så dårlig sak at det er bedre at offentligheten ikke får kjennskap til det. Barnevernerne utøver sitt elendige skjønn ved tolkning av loven. Den største svakheten ved barnevernsloven er at den åpner for bruk utvidet skjønn. Skjønnsutøvelsen i barnevernssaker er den direkte årsak til store overgrep mot barn og foreldre, er min påstand.

Barnevernloven er skrevet av barnevernere og vedtatt mot juristers anbefaling nettopp fordi den åpner for en vid skjønnsutøvelse. En kassadame vil ikke bruke skjønn når hun beregner hva handlekurven til en kunde koster. Hun slår inn hver vare på kassaapparatet for å beregne nøyaktig hva varene koster. En barnevernspedagog ville sagt:
- Jeg føler at denne kurven med varer koster omtrent 300 kroner.

rbv wrote:
Nå gidder jeg ikke mer.. Det kan settes spørsmålstegn ved det meste som er skrevet her. Det er ingen som er interessert i å få igang en diskusjon, men drittkasting er visst populært. Det syns jeg er for barnslig.. :roll:

Det er fint at du er så voksen da, rbv, at du ikke "gidder mer". Du virker som en uhyre voksen og reflektert person (ikke!). Det som er skremmende er at folk av ditt kaliber faktisk jobber innen barnevernet. Det er slike fordomsfulle, kunnskapsløse bedrevitere som deg foreldre møter i det såkalte barnevernet. Du betviler riktigheten av det som står skrevet på forumet uten å komme med annet enn løse påstander. I tillegg underkjenner du ofrenes egne erfaringer mens du selv, i kjent barnevernsstil, "stiller spørsmålstegn" ved fakta, som at spebarns ve og vel avhenger av morskontakt.

Forøvrig er dette et forum for mennesker som har blitt utsatt for overgrep fra barnevernet. Det er ikke et forum for barnevernsterrorister og andre overgripere.

Profile  

Post subject: Re: Datter brutalt tatt ifra meg - Monica
PostPosted: Sat Apr 22, 2006 9:14 am 

monica d wrote:

Noen spørsmål til deg, monica d, fordi selv om du var ganske frivillig med informasjon som ikke var relevant til deg, har du utelatt den mest interessante informasjonen. Noen spørsmål til deg.

1. Hvorfor ble barna fratatt deg?
2. Hvorfor får du ikke barna dine tilbake?
3. Tror du virkelig at å henge ut involverte i saken skal gjøre DIN situasjon bedre?

Profile  

PostPosted: Sat Apr 22, 2006 2:07 pm 
Superposter

trude wrote:
monica d wrote:

Noen spørsmål til deg, monica d, fordi selv om du var ganske frivillig med informasjon som ikke var relevant til deg, har du utelatt den mest interessante informasjonen. Noen spørsmål til deg.

3. Tror du virkelig at å henge ut involverte i saken skal gjøre DIN situasjon bedre?

Det er ikke å "henge ut" å gjøre andre foreldre oppmerksom på hvilke barnevernsansatte som er spesielt farlige, og du har ikke noe med å kreve forklaring av de som skriver her. De barnevernsansatte er offentlige ansatte personer som ikke kan gjemme seg bak at de "bare gjør en jobb". Nürnberg-prosessen gjorde det klart at alle har et personlig ansvar.

Du bør kanskje vurdere å presentere deg selv og dine motiver for å skrive på forumet før du begynner å avhøre de andre medlemmene. Jeg vil høre litt om deg.

Hvordan mener du at man skal stoppe barnevernsterrorismen, Trude?

Profile  

Post subject: Stikk av
PostPosted: Sat Apr 22, 2006 3:17 pm 
Site Admin

Folk som forsvarer "systemet" som om de var feilprogramerte roboter, har ingenting på dette forumet å gjøre.

Årsak: Oppgulpet deres er ikke TEMA på forumet.

Les øverst:
Informasjon om disse opinionsdannende forum

Les spesielt:
HVA ER _TEMA_ PÅ DETTE NETTSTEDET?!?

Flertallet løper med strømmen. Dette flertallet (denne type personligheter og karakterer) deltok i å gi nazistene makta, de deltok i å la kommunistene ta makta. De aksepterte fascismen og anarkiet.

For å unngå disse autoritetstro og majoritetstro personer, så har vi TEMA for dette forumet. Det vil si: Dette forumet handler om noe spesielt.

Sett dere inn i dette eller hold dere borte.

Er du barnevernsoffer, så vil jeg ha mye større tålmodighet med deg.

Folk som bare kommer inn her for å opphøye sine livsløgner som ligger langt bortenfor TEMA kan finne seg noe annet å gjøre. Gjør hva dere vil: Hån oss på VGD, i egen blogg eller annet. Bare dere holder dere unna barnevernsofrene her.

Det er fordømt psykopatiadferd å sparke på folk som ligger nede.

Dette forumet er ikke for slikt.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

PostPosted: Sat Apr 22, 2006 3:45 pm 
Site Admin

Quote:

Svar på de første dumme spørsmålet:
Monica har påvist tvilsomme økonomiske bindinger i saken. Videre at det er brukt feil vitner. Da er det ikke lengre "interessant" hvorfor barna er tatt. Bygger man avgjørelser på tvilsomme grunnlag får man tvilsomme avgjørelser.

Hadde disse økonomiske bindinger forekommet mellom kommune og privat næringsliv, så hadde man ropt opp om korrupsjon og det hadde vert en jobb for økokrim. Det såkalte barnevernet får imunitet også overfor slikt.

Spørsmål 2 er kun en ny variant av spørsmål 1 og tyder på uklart tenkning.

Spørsmål 3:
For normale mennesker føles det bedre om man får ta igjen.
For normale mennesker er det også naturlig å rope om hjelp om man holder på å drukne i ensomhet langt til havs. Det kunne jo slumpe at noen kunne hjelpe.
For ansvarlige mennesker er det naturlig å advare mot farlige institusjoner og mennesker.

Spørsmålene tyder på en systemtro ønsketenker. Blir det noe utenom TEMA som er til skade for barnevernsofrene som skal kunne leve ut sin lidelse her, så er det rett ut av forumet.

rbv er kastet ut allerede.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Vi leser og mimrer...
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 10:38 pm 
Superposter

Hvordan kan du se om toget har gått?
Det er spor etter det.

-Og nå har jeg deg her i stuen min, Monica, og vi ser på gamle spor.

Og vi skal gå i fakkel tog den 15. januar. Ikkje noe tvil om det. Og alle bv-folk og sympatisører er hjertelig velkommen - for å ta bilder av oss.

Og så var det tyven som tok toget...

Profile  

PostPosted: Wed Dec 13, 2006 11:31 am 

ja noe sånt ar vi også opplev med deter ike så let å være allen her i verden da du føler at alt og alle står i moten at en mors ord ikke blir trodd og alt ensier er feli og at bv ikke gjør noe feil

jeg ønsker deg lukke til videre og får håpe det ordener seg med din barn

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ]