It is currently Thu Mar 28, 2024 1:36 pm



Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Bør barneombudet tvanginnlegges ved et psykriatisk sykehus slik at han kan bli tvangsmedisinert og tilstå de mange overgrep barnevernet trenger i sin begrunnelse for å lage litra A sak?
Poll ended at Tue Apr 01, 2008 9:40 pm
Nei, ikke nødvendig, de har alt hva de trenger fra hans mange presseuttalelser 73%  73%  [ 8 ]
Ja, det ville muligvis være en god ide, for så kan norske barn være trygge en stund 27%  27%  [ 3 ]
Total votes : 11
Author Message
 Post subject: barneombudet nok en gang
PostPosted: Wed Jun 06, 2007 9:40 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ved NRK er Reidar Hermann nok en gang ute med en av sine idioti utalelser. denn gang mener han det er skadeliggende for barnehjemsbarna å bli flyttet ut av institusjonstilværelsen sin, i slike fengsler mener han de får så god omsorg.

Jeg er enig i at statens barnevernkampanje der formålet er å plassere disse barn i fosterhjem er feil, tenk om barna fikk lov å komme hjem til sine biologiske foreldre og disse fikk hjelp til å være sammen. Det ligger ikke innenfor barneombudets logikk, selv å tenke denne tanken. Jeg kårer herved mannen til superidiot av det helt store, og da tenker jeg ikke kun på fjorårets kåring. Kanskje det hadde vært en ide å plassere hans unger på de statelige barnevernsinstitusjoner, også kan han i sin stilling lese deres rapporter og utarbeide nye forslag som muligvis ville handle om hva som faktisk er barnets beste. Mon tro om han da fortsatt mener det er å finne nye fosterhjem?

Psykologen trenger nok i øyeblikket en tvangsbehandlingsplass på en av landets mange psykriatiske institusjoner. Jeg vil så gjerne sette sammen en litra A sak på denne mann, det klør i mine fingre, her trenger man kun å benytte de mange idiotiske uttalelser han lar pressen komme med.

Tvangstanker, på grense til pykotisk, med noen paranoide manier der han forlanger at alle norske barn skal plasseres under offentlig omsorg, for det er så mye bedre en deres biologiske foreldre. Har denne mann egne barn mon tro?

Det hadde vært langt bedre enn å lage denne form for barnepolitikk.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.2619972

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: tannlege
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 10:01 am 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Nå er det tannlegene barneombudet vil ha til å melde om overgrep. Artikkel i BT i dag:

http://www.bt.no/innenriks/article369110.ece

Må innrømme at jeg selv har til gode å oppleve en tannlege som i tillegg til denne spesial utdanning også har psykobabbel utdanning. det nok kun for at flest mye "helsepersonel" skal få ekstrainntekter fra barnefjernindustrien.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 11:44 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mannen hadde nok passet som fast inventar i et fengsel.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 1:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Tannleger, ja .....

Psykobabbel-incest-overgrep-hysterikerne har i mange år prøvet å bruke tilstanden i munnen som bevis for overgrep. To konkrete saker jeg husker:

1) En gutt i Sverige hadde det det med å skjære grimaser med munnen. Det ble brukt som "bevis" på at han hadde vært utsatt for munnsex av sin far.

2) En norsk gutt manglet litt av emaljen på noen tenner. Derfor ble det naturligvis skrik og hyl når tennene skulle pusses. Det fikk barnevernet til å skumle om at han hadde vært utsatt for munnsex og hadde "traumatiske minner" om det.

Det er sånne "påvisninger" de vil bruke tannleger til. Samt: Hvis barnet er urolig i tannlegestolen, er det "tegn på omsorgssvikt hjemme". Hvis barnet er rolig og føyelig i tannlegestolen, er det "tegn på omsorgssvikt / mishandling hjemme" – barnet er blitt vant til å bli "angrepet med bor".

Noen hver av gærneheiene kunne nok få reservert plass både her og der, ja.

  
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Går det en uke uten nytt tull?
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 9:21 am 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Listen blir lang av tullete utslipp fra denne mann. Men her følger han opp med angrep på bruk av ordet tukt i bilbelen. BT legger nå ut avstemning på tullet som som kommer fra denne mann...

http://www.bt.no/innenriks/article371247.ece

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Går det en uke uten nytt tull?
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 9:49 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Ama wrote:
Listen blir lang av tullete utslipp fra denne mann. Men her følger han opp med angrep på bruk av ordet tukt i bilbelen. BT legger nå ut avstemning på tullet som som kommer fra denne mann...

http://www.bt.no/innenriks/article371247.ece


Kanskje barnevernombud Hjermann kunne skrive sin egen versjon av Bibelen? Man kunne kalle den Reidar Hjermann versjon av 2007 som et alternativ til Kong James versjonen. Hjermanns versjon ville sikkert slå an i mange såkalte progressive kretser. Han kunne for eksempel, opphøye sosionomskrullingen Kari Killén til en gudinne som sitter ved Guds venstre hånd. Barnevernsministeren kunne blitt profet, og Reidar selv burde få en betydelig rolle som Guds utvalgte budbringer.

På bakgrunn av Reidar Hjermanns mange underlige påfunn kan man undres om han ikke rett og slett befinner seg i en psykotisk periode. Av hensyn til Hjermann selv burde pressen la være å referere hans uttalelser. Jeg tror Reidar Hjermann lider av en varig psykisk svekkelse - det som betegnes som "skrumphjerne". "Skrumphjerne" er ikke et akademisk uttrykk men likevel fullt ut dekkende for tilstanden til mange av galningene som har spesialisert seg i klinisk psykologi, slik som Hjermann.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 11:18 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg tror barneombudet lider av det samme som mange andre i kjendisbransjen, maksimalt markeringsbehov og minimalt med ydmykhet-
er det dette som kalles hybris?

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Markeringsbehov
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 2:23 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Anne Brit Raaen wrote:
Jeg tror barneombudet lider av det samme som mange andre i kjendisbransjen, maksimalt markeringsbehov og minimalt med ydmykhet-
er det dette som kalles hybris?


Reidar Hjermann markerer som en pissetrengt bikkje overalt i media. Han skvetter i alle aviser. Kanskje han burde kastreres for å få bukt med markeringsbehovet sitt? Det er ikke normalt at en voksen mann gjør slikt. På den annen side er Reidar H utdannet utdannet klinisk psykolog. Nei, jeg tror Hjermann lider av skrumphjerne, men tilstanden er udiagnostisert.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Uten diagnose?
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 4:10 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Er enig i at hans svekkete åndsevner hittil er udiagotisert, og i og med at jeg ikke er utdannet innenfor kvakksalveriet skal jeg fraholde meg med å si hva diagnose jeg mener man her bør stille, anbefaler derimot at han får seg en tur innom disse psykoinstitusjonene har har slik forkjærlighet for og lar en av hans kollegaere vise ham hvilken umenneskelig behandlig som her blir gitt, så kan kvakksalverene observere og analysere hverandre. Muligvis vil det føre til at mannen får en høyere forståelse av hans profesjon før hans kollegaer igjen hjenevasker ham med litt elektrosjokk behandling slik at han igjen kan forfalle i den lune glemsel og fornekte alt, inkludert seg selv.

Når det gjelder inngangen til himmelrike for han og hans like er jeg sterkt betenkt om St. Peter vil våge å slippe dem innefor, tvert om har de nok forlengs boltert døren godt fast og sender dem strake veien ned der de hører hjemme.


Siden Arild alt har startet en blogg under tema Kristen tro mot bvt overgrep, velger jeg å legge inn en link til denne her:

http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=2882

Finner her gode synspunkt som er rettet mot Bibelens bruk av ordet "tukt", da det ikke handler om å slå sine unger, men oppra dem innenfor klar og tydelig grensesetting slik at de vil klare seg i det samfunn de tross alt lever i. Et barn skal helst også kunne bli en forstandig voksenperson, som tar ansvar for egne ord og handlinger. Herav ordet "tukt" i begrunnelse av å oppdra et barn til å forstå konsekvenser av sine egne handlinger.

Det er meget mulig Reidar Hjertmann har den håpløse ide om at barn kan oppdra seg selv, og de voksne...det er dessverre mye som tyder på det, i hans uttalelser. Selv trodde jeg at disse tåpelige ideer var et forlengst tilbakelagt stadie (se 70 tallets barneoppdragelse), men dessverre så ser man mange eksempler på at psykobabblere har totalt glemt de mange mislykkete resultater av disse forskrudde tanker.


De siste ukers uttalelser fra denne forskrudde mann har derimot fått meg til å tenke på om mannen har forelsket seg i 1984 av George Orwell's uten å forstå forfatterens poeng, som er en klar advarsel mot det form for overvåkningssamfunn som barneombudet så gjerne ønsker å innføre i det norske samfunn. I og med at han også kan misoppfatte bibelen så grundig, så er vel det meget sannsynlig at mannen tror 1984 beskrev et ideal samfunn og ikke det skrekksamfunn som Orwell var en sterk motstander av.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Last edited by Ama on Tue Jun 19, 2007 10:57 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Årets Idiot 2006
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 4:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
agrippa wrote:
Nei, jeg tror Hjermann lider av skrumphjerne, men tilstanden er udiagnostisert.


Barnevernombud Reidar Hjermann burde vurdere silikoninnsprøytning i hjernen. Han burde få slik behanding refundert av NAV trygd, for det er åpenbart at han trenger det.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Uten diagnose?
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 5:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ama wrote:
Når dt gjelder ingangen til himmelrike for han og hans like er jeg sterkt betenkt om St. Peter vil våge å slippe dem innefor, tvert om har de nok forlengs boltert døren godt fast og sender dem strake veien ned der de hører hjemme.


Med det samme kameraet utenfor himmelporten hadde sendt bildet av Hjermann til St. Peters PC, ville gode gamle og impulsive Peter øyeblikkelig trykket på rød alarm.

På en svær tavle hadde det da dukket opp følgende alarmtekst:

"En djevel i porten."

Deretter hadde en luke under Hjermanns føtter blitt åpnet, og Hjerman hadde falt ned til det stedet han nok må tilbringe evigheten.

:P

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 19, 2007 8:29 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg synes forsåvidt det er bra at barneombudet viser galskapen så tydelig, det bidrar voldsomt til å svekke den lille autoritet han eventuelt måtte ha.

keep up the good work :wink:

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Perverse outsidere med pedofile trekk.
PostPosted: Tue Jun 19, 2007 7:41 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Dersom Reidar Hjermann hadde vært et normalt oppegående menneske, så hadde vi allerede vært gode bekjente i 5 år nå.

Med betegnelsen normal, mener jeg om å være et selvstendig tenkende individ med evne til logisk funderte resonnementer.

"Barneombud" er han slettest ikke, det er kun en pen tittel, en perfekt fasade, for når hørte han sist på barnas ønsker?

Samtlige som jobber innenfor barnevern og roper på mer barnevern er per min definisjon perverse outsidere med pedofile trekk.

Lett å se...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ny presseuttalelse
PostPosted: Tue Jun 19, 2007 10:37 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ny presseuttalelse fra Reidar Hjermann, det går som sagt ikke en uke før det kommer glimrende skussmål om snarlig innleggelse...

http://www.ba.no/nyheter/irix/article2834396.ece

Undres på hva barneombudet mente var det beste til de barna som har mistet en venn og hans mor...

"Ifølge adressa.no snakket barnepsykolog Magne Raundalen til over 100 fremmøtte tirsdag kveld. Han mener helsevesenet må ta en stor del av ansvaret for Overhalla-drapene. Bestefaren til den sju år gamle jenta som ble drept, har tidligere stått fram i mediene og lagt ansvaret på norsk innvandringspolitikk.

– Skivebom, sa Raundalen.


Bedre innsikt
– Innvandrere kommer hit med dype krigstraumer og andre vonde opplevelser uten at de får noen som helst kvalifisert hjelp. Det er uansvarlig, mente psykologen.

– Det er helsevesenet som skal forebygge at folk ikke dreper seg selv og andre. Vi vet en del om hvordan innvandrere har det, men norske helsemyndigheter gjør ingenting med det. Det kan gå galt igjen, sa Raundalen ifølge adressa.no"

Det kan gå galt igjen profeterer barneombudet, ja han kjenner sine kollegaer godt og vet hva som foregår, men vil han be dem stå til ansvar og endre sin praksis?

Mannen er vikelig mediakåt fortiden...

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Premierte idioter.
PostPosted: Thu Jun 21, 2007 5:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg synes at både Magne Raudalen og Reidar Hjermann burde blitt premiert av Redd Barna Våre med sin helt egen seksjon... og blitt blogget... :shock: :shock:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]