Tone Hauglum wrote:
Dette får være nok for denne gang, men jeg vil komme tilbake med mer, det foregår mye korrupsjon på kommunalt plan. Jeg har vært redd etter at politi og "barne"vern overfalt oss, bortførte barnet mitt, bedrev grov psykisk misshandling av barnet mitt i 2 mnd, før de fikk besked av fylkesnemda å levere barnet tilbake til mor med det samme.
Du hadde griseflaks i Fylkesnemnda da du fikk tilbake sønnen din etter to måneder i barnevernets varetekt.
Jeg er en smule sjokkert over at det gikk så langt på grunn av en rampestrek.
Det er sikkert ikke alt jeg har fått med meg her, men jeg vi si at saken viser hvor forsiktige foreldre bør være i møte med ordensmakten. Jeg hadde lagt meg svært flat dersom noe lignende hadde skjedd med min familie, nettopp for å unngå at politiet skulle videresende saken til barnevernet. Det er jo barnevernet som er farlig, ikke politiet i seg selv, dersom man holder seg på rett side av loven.
Jeg håper dere slipper å bli pålagt "hjelpetiltak" som ledd i tilbakeføringen fra barnevernet. Der ville jeg ha vært fast på at hjelpetiltak hverken er ønskelige eller nødvendige.
Har ikke denne saken blitt omtalt i pressen, også?
P.S. Nå kom jeg på hvor jeg hadde lest om denne saken før. Det var i gjesteboken. Det er rystende! Psykiater Kirsten Westlie må alle foreldre sky som pesten - hun sørger for at gode foreldre mister omsorgen for barna sine på bakgrunn av rent tøv. Hvordan har kvinnfolket klart å skaffe seg spesialistutdanningen innen psykiatri? (Lurer på om den er ekte? Hun må lide av en form for asosial/kriminell personlighetsforstyrrelse som gjør at hun betrakter det å stjele barn som en helt normal forteelse. Eller så er hun drevet av grådighet.)